Toon posts:

Netwerk hardware nodig!?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Situatie:
1x AMD3000+ stand-alone, met netwerkkaart
1x Pentium 3 1200 stand-alone, met netwerkkaart
1x Pentium 4 2400 Aces Laptop, met ruimte voor wifi kaart.

De stand-alone computers staan ongeveer 2 meter van elkaar verwijderd. De bedoeling is dat deze in een netwerk met router komen, gewoon met netwerkkabel. De laptop zal draadloos op het netwerk komen, het probleem is alleen dat deze laptop het zowel in huis als bij de buren in huis moet doen, omdat er daar op de laptop moet worden geboekhoud. De afstand bedraagt hemelsbreed tussen de standalone computers en laptop 30 meter, en ik gok dat er een muur of 7-9 tussen zit.

Is het mogelijk een dusdanig netwerk aan te leggen, zoja? welke apparatuur wordt mij dan aangeraden? en hoeveel zijn dan ongeveer de kosten?

Bedankt voor de info!
mvg
Randy

Verwijderd

Sorry, maar dit is niet de manier waarop dit forum werkt.

Allereerst verwachten wij hier vooronderzoek en kennis. Jij legt hier gewoon je situatie uit en verwacht dat wij eens even gaan uitzoeken wat je nodig hebt. Daarvoor is dit forum niet bedoeld. Daarnaast heeft dit in geen geval iets te maken met Professional Networking & Servers.

Tot slot lijkt het me zeer verstandig http://gathering.tweakers.net/forum/faq en Algemene gedragsregels (Netiquette) eens aandachtig door te lezen voordat je verder post op het forum, die heb je klaarblijkelijk gemist.

Dit topic is gesloten.