Nu ten eerste niet kwaad worden mensen
heb er hard gezocht naar die timings dingen en mhz van het geheugen and all. Maar ik kom er niet goed uit, want wat ik niet duidelijk vind beantwoord is dat de ene zegt strakke timings voor gaming andere zegt weer gewoon veel geheugen en weer een ander zegt snel geheugen nemen (mhz). Ik heb al in de andere topics gelezen. En ik zag derstraks ook een review er tussen zitten van geheugen dat op 333 liep en daarna op 400 nog wat 7/9 fps sneller liep in unreal.
Mijn vraag is dus kort weg wat meot je nou hebben als je wilt gamen? want videobewerking doe ik niet. Ik speel graag doom3 halfllife2 enz dat soort games. Wat is dan nodig veel geheugen (1 gig ofzow) snel of strakke timings of bijvoorbeeld snel en strakke timings en dan maar 512 ofzo?
Bvd thomas
(kvind het echt chaos met die topics een nieuwbie word er gek van
spreek uit ervaring)
Mijn vraag is dus kort weg wat meot je nou hebben als je wilt gamen? want videobewerking doe ik niet. Ik speel graag doom3 halfllife2 enz dat soort games. Wat is dan nodig veel geheugen (1 gig ofzow) snel of strakke timings of bijvoorbeeld snel en strakke timings en dan maar 512 ofzo?
Bvd thomas
(kvind het echt chaos met die topics een nieuwbie word er gek van