OMFG!!!
RO 2 moet ik hebben!!!
RO 2 moet ik hebben!!!
tjah, in de community gaat rond dat de koreaanse/japanse closed beta al is begonnen en dat er 200 mensen in zitten. ook gaat er rond dat de open beta begin volgend jaar in korea/japan start. de client is nog niet geleaked, so we shall see.Anoniem: 40554 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 22:59:
Vet zeg!
is er ook al bekend wanneer de engelse versie komt?
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."
[ Voor 10% gewijzigd door The_Greater op 27-12-2005 23:31 ]
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
[ Voor 37% gewijzigd door Flapmo op 16-01-2006 21:57 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Er wordt nog steeds voor bestaald worden.Anoniem: 55475 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 11:49:
Weet iemand of er een Mac OS X client is?
En moet je er nu nog steeds voor betalen?
)
)
Als ze verslavende werking hebben. Dan zijn ze goedIntronic schreef op zondag 22 januari 2006 @ 18:02:
ff die 7 dagen trial proberen, heb het wel gehad met wow.. maar er zijn weinig andere mmorpgs die nog goed zijn
Je hebt leuke extra'sexecutor schreef op zondag 22 januari 2006 @ 17:26:
lol
Ja ik kan dus mijn BBS rebirthen maar whitesmith suckt nogal tegenover de rest. Cart determination wordt namelijk niet multiplied met cards naar het schijnt. Het is alleen maar een supportclass geworden, en daar heb ik um niet voor genomen
.
[ Voor 58% gewijzigd door The_Greater op 23-01-2006 20:01 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
)
[ Voor 4% gewijzigd door The_Greater op 24-01-2006 16:02 ]
uhuhWoohooo schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 16:40:
Het enigste wat vet aan een monk is vooral in WoE is dash.
Ben al aardig opgeschoten met deze build. En hij is verrekt snel met invest/fo.Tripp schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 16:45:
[...]
uhuh, maar dan nog is minimaal 60-70 vit wel beter ivm dancers.
)
Anoniem: 157853
Het filmpje is wel mooi.Anoniem: 157853 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 16:44:
Hey iedereen, ik zie dat sommige toch nog ragnarok spelen.
Ik zelf speel door werk echt amper meer maar doe nog steeds WoE, enigste reden waarom ik eigenlijk nog speel. (iro chaos)
Anyway, heb een film geprobeert te maken en de meeste mensen vonden hem best cool dus denk post hem hier ff. Suggestie is wel om download accelerator te gebruiken en alle mirrors toe te voegen anders gaat het echt te langzaam voor ons nederlanders =( Hij's best groot maar ook lang met van alles erin. maar sterkte en vertel maar wat je ervan vind.
http://files.filefront.co...;4593214;5;/fileinfo.html
[ Voor 58% gewijzigd door Woohooo op 27-01-2006 11:49 ]
wtf, snatch in castlesAnoniem: 157853 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 16:44:
Hey iedereen, ik zie dat sommige toch nog ragnarok spelen.
Ik zelf speel door werk echt amper meer maar doe nog steeds WoE, enigste reden waarom ik eigenlijk nog speel. (iro chaos)
Anyway, heb een film geprobeert te maken en de meeste mensen vonden hem best cool dus denk post hem hier ff. Suggestie is wel om download accelerator te gebruiken en alle mirrors toe te voegen anders gaat het echt te langzaam voor ons nederlanders =( Hij's best groot maar ook lang met van alles erin. maar sterkte en vertel maar wat je ervan vind.
http://files.filefront.co...;4593214;5;/fileinfo.html
[ Voor 3% gewijzigd door Smurf op 29-01-2006 15:02 ]
)
Dat stukje op 1:20 zeker?
[ Voor 10% gewijzigd door Smurf op 30-01-2006 01:32 ]
)
[ Voor 13% gewijzigd door Rexomnium op 30-01-2006 12:02 ]
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Anoniem: 157853
Anoniem: 171435
[ Voor 27% gewijzigd door Ultraman op 29-01-2007 15:13 ]
Anoniem: 216183
Anoniem: 160970
[ Voor 37% gewijzigd door Ultraman op 04-05-2013 16:25 ]
Geprobeerd te registreren via de officiële website? Daar werkte het zonder problemen. Indien je al een warpportal account hebt, kun je die gewoon blijven gebruiken.Ultraman schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 16:01:
En ik lees negatief commentaar dat veel dingen zijn veranderd. Meer gear oriented ipv stat, skills zijn veel vrijer ipv gelimiteerd in keuze, monsters spawnen op specifieke plekken, geen elementen meer (!) en het verloop zou linear zijn.
En maar weer verwijderd. Ding krijgt het niet voor elkaar mij een bevestigings email te sturen voor mijn account, maar blijft hem naar example@example.com of iets dergelijks sturen. Jammer dan.
[ Voor 5% gewijzigd door psychodude op 06-05-2013 15:25 ]
Anoniem: 237380
[ Voor 23% gewijzigd door Tripp op 08-05-2013 08:02 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq