[PC][MMORPG] Ragnarok Online deel 19

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 3.181 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-04 21:47

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Jongens jongens. Ja idd het is een "pserver". Een reply met enkel "pserver" ga ik niet op reageren want dat slaat voor mijn gevoel gewoon nergens op. Want ook pservers zitten vol met fun, mits een goeie hebt, GM's die door de game gaan lopen en iedereen gaan killen (kuch spiderlake kuch) zijn gewoon onzin. Wij proberen zoveel mogelijk de officiele servers te benaderen.
En neej geen asura. Want idd je krijg niet 20 knights op je dak in WoE. Er zijn tijdens woe gewoonweg geen honderden mensen online en ik heb me ook aan moeten passen want ik had eerst een WoE build gemaakt omdat ik ook euRO gewend was. Maar je had er gewoon niet veel aan, dus gereset (gelukkig hebben we een reset NPC gemaakt in Yuno, kun je voor 1M z een volledige reset doen). En een goeie PvM gemaakt. Met woe zijn er nu ong 75 mensen online. De server is ook nog niet zo oud. Maar er komt steeds meer volk en het is gewoon ook een geweldig spel. Het gaat om de fun :) En asura is gewoon niet nodig (nog).

En zoals op de pic, neej zo vol is het nog lang niet. Gelukkig niet zelfs, je ziet door de bomen het bos niet meer. Maar lache is het wel _/-\o_

Je kunt op op zo'n 'pserver' nog wel gewoon helemaal maken :) En dat is precies wat het nou zo leuk maakt. Goed worden, aanzien krijgen, en lol maken.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

cybersteef schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 20:16:
Blabla ik heb aanzien op lvl 87 met exp 30x.
kortom allemaal neppe gare zooi d:)b

[ Voor 80% gewijzigd door Tripp op 30-01-2005 23:49 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02-2024

Noener

dusss...

ben ook weer es verder gegaan op iRO chaos. Is alleen weer meer dan een jaar geleden dat ik gespeeld heb. Is er een mogelijkheid om je stats te resette?

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-05 15:24
Noener schreef op maandag 31 januari 2005 @ 12:47:
ben ook weer es verder gegaan op iRO chaos. Is alleen weer meer dan een jaar geleden dat ik gespeeld heb. Is er een mogelijkheid om je stats te resette?
Zover ik weet niet.
Dan zouw iedereen snel lvlen.
En dan de punten gaan zetten die het idiaalst zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door The_Greater op 31-01-2005 16:53 ]

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:20

Flapmo

and back is gigi!

Jongens jongens. Ja idd het is een "pserver". Een reply met enkel "pserver" ga ik niet op reageren want dat slaat voor mijn gevoel gewoon nergens op. Want ook pservers zitten vol met fun, mits een goeie hebt, GM's die door de game gaan lopen en iedereen gaan killen (kuch spiderlake kuch) zijn gewoon onzin. Wij proberen zoveel mogelijk de officiele servers te benaderen.
En neej geen asura. Want idd je krijg niet 20 knights op je dak in WoE. Er zijn tijdens woe gewoonweg geen honderden mensen online en ik heb me ook aan moeten passen want ik had eerst een WoE build gemaakt omdat ik ook euRO gewend was. Maar je had er gewoon niet veel aan, dus gereset (gelukkig hebben we een reset NPC gemaakt in Yuno, kun je voor 1M z een volledige reset doen). En een goeie PvM gemaakt. Met woe zijn er nu ong 75 mensen online. De server is ook nog niet zo oud. Maar er komt steeds meer volk en het is gewoon ook een geweldig spel. Het gaat om de fun :) En asura is gewoon niet nodig (nog).

En zoals op de pic, neej zo vol is het nog lang niet. Gelukkig niet zelfs, je ziet door de bomen het bos niet meer. Maar lache is het wel _/-\o_

Je kunt op op zo'n 'pserver' nog wel gewoon helemaal maken :) En dat is precies wat het nou zo leuk maakt. Goed worden, aanzien krijgen, en lol maken.
Het feit dat je dat zegt zegt al genoeg :X. We proberen het zo dicht mogelijk te benaderen, dus maken we een statsresetter zodat het lekker makkelijk wordt.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ik hoop niet dat het een vergissing is geweest om mijn gezicht te laten zien in dit topic. Ik probeer hier gewoon te zijn, te kletsen en te helpen maar zodra ik noem dat ik geen euRO meer speel maar op een zelf gerunde server krijg ik termen naar mijn hoofd als 'pserver', 'slecht', exp gecheat etc etc.
Als ik dit lees vindt ik het niveau waarin men behandeld wordt hier gewoonweg rampzalig.
Ook hebben jullie voor mijn gevoel enkel ervaring met dikke Pirated Servers, waarin iedereen elkaar GM's players killen, exp tables worden veranderd en job changes aan de orde van de dag zijn. Dit is op rRO gewoonweg niet van toepassing. Dezelfde exp tables, geen rare GM's, gewoon bijna pure iRO, euRO. Met een verschil er is ergens in Yuno een reset npc verstopt. Deze wordt weggehaald zodra WoE van enig niveau is en men echt moet gaan kiezen voor PvM of een WoE/PvP build. Er zijn ook grote discussies geweest om er wel een resetnpc in te doen ja of nee. Dus niet de gedachten van 'we doen er ff eentje in'. Ik ben niet degene die dat beslist heeft dus kijk mij daar dan niet op aan. De reden dat ik er gebruik van heb gemaakt lijkt me voldoende verklaard in mijn vorige post. Maar nogmaals ik ben hier niet om mezelf en/of rRO te verdedigen. Enkel om over Ragnarok te fappen, mensen te helpen. Gewoon lol hebben en problemen oplossen. Volgens mij is dat het concept van een community en niet het veroordelen en wegbrullen van elkaar.

[ Voor 8% gewijzigd door Ultraman op 31-01-2005 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Ik heb niet enkel slechte pservers gezien en ik vind ze ook niet meteen slecht maar ik kan zo slecht tegen mensen die zeggen dat ze normaal ro spelen en dan erbij vertellen dat ze stats resetten en in een week lvl 80 kunnen zijn. Zeg dan gewoon: kijk ik speel pserver daar kan ik tenminste me stats resetten en champ worden voor ik doodga IRL. Prima dan zeg ik, knul, leuk dat jij het leuk vind mij lijkt er geen zak aan. Maar prima.

De mening tegen pservers komt ook uit voorgaande de delen waar sommige mensen screens posten met kijk eens hoe cool ik ben en dan zag je stats 200 lvl 180 extreme overpowered gear enzo. Ja dan is die boss killen uiteraard geen kunstje :x. En die gear verzamelen ook niet echt als je erbij verteld dat drops op 18x staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
Wouw wel eens weten of deze build wat is voor PVP/WOE :)

Pure Spirit/PvP/WOE

Str 86(+8)->110 mit items/bless
Agi 9(+6)
Vit 44-64(+6)
Int mind. 42(+2)
Dex 66+(+4)(66 ist absolutes minimum)
Luk 1(+3)

Heal 5
agi 5
bless 10
ruwach 1
tele 2
warp 4
pneuma 1
agi down 1

IronFist 5
Summon Spheres 5
Flee 5
Triple 5
Chain 3
CFinish 1
Infiltration 5
Fingeroffensive 5
Absorb Sphere 1
Critical Explosion 3
Extremity Fist 5
Stop Blade 5
Steel Body 1

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

@Flapmo, dat in een week lvl 80 worden is in mijn geval dus absoluut niet waar. Het gaat net zo fucking langzaam als op euRO :P, maar met flink doorwerken kom je er wel. Er is maar 1 verschil en dat is de resetnpc die ergens staat.

@The_Greater: Je stats zien er goed uit. Maar ik zou iets minder vit doen en wat meer dex. Dex in de 70 geeft echt een hele snelle harde asura. De casttime die er voor nodig is is dan zelfs met lag niet bepaald meer te ontwijken. Vit wel minimaal 40 proberen te houden anders wordt het minder overleefbaar.
Verder zien de skills er op zich goed uit. 1 Agi Down voor het counteren van de Agi Ups neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
die agi downs zijn nu al fun in pvp :)

Ben alzo ver dat ik op lvl 50 ben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Laatst online: 22:36

Woohooo

Smilie, James Smilie

Agi up zou k op lvl10 als dat nog kan :) en warp/pneuma mja of dat nodig is...
misschien leuk voor pvp, maarja ik zou agi up 10 nemen en een teleport clip kope ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
Woohooo schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 16:10:
Agi up zou k op lvl10 als dat nog kan :) en warp/pneuma mja of dat nodig is...
misschien leuk voor pvp, maarja ik zou agi up 10 nemen en een teleport clip kope ofzo :)
Je habt vast niet gezien dat ik de stats maar 9 agi heb
Warum zal dan nog meer agi nemen?
Aan flee doe ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

ohja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 12:19
hi ger? :+

Voorlopig reageer je toch best goed op een reply met alleen "pserver".
En toen ik dat schreef was ik nog in een redelijk gezellige stemming denk ik, want op een slecht moment zou ik iedereen die hier illegale servers gaat lopen verdedigen compleet de grond in branden. Als je een spel goed vind, betaal er dan voor ffs, en kom hier niet je gratis servers lopen promoten. WoE met 75 man gaat ook compleet nergens over, voor een beetje def van een enkel kasteel heb je al een stuk of 20 spelers nodig, en met zo weinig volk online wordt het gewoon een kwestie van welke sin er het meeste emps kan breken in 2uur. Meer dan 200 whites zal je niet nodig hebben iig, als je ze uberhaupt al moet gebruiken mocht je toevallig ontdekt worden door een of 2 wiz/priest terwijl je op de emp staat. En dat is dan ongeveer 25% van wat je in het aalvalsteam op een normale server nodig hebt waar 200 whites er zo doorheen zijn tijdens het breken van een "beetje" precast. Als je dat weet te overleven, en vervolgens nog de emp weet te pakken met een klein team ( hi, stormfire? ) dan kom je pas in de buurt van "het helemaal maken in WoE".

mijn 2z. nu gauw terug naar carnaval :)

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
na und ... ich kan ja deutch.
Ich hab den build fon ne deutches forum.

Mijn nieuwe char heet Dutch Monk.
Maar nog steeds vragen ze. Hi, Ger?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Voorlopig reageer je toch best goed op een reply met alleen "pserver".
En toen ik dat schreef was ik nog in een redelijk gezellige stemming denk ik, want op een slecht moment zou ik iedereen die hier illegale servers gaat lopen verdedigen compleet de grond in branden. Als je een spel goed vind, betaal er dan voor ffs, en kom hier niet je gratis servers lopen promoten. WoE met 75 man gaat ook compleet nergens over, voor een beetje def van een enkel kasteel heb je al een stuk of 20 spelers nodig, en met zo weinig volk online wordt het gewoon een kwestie van welke sin er het meeste emps kan breken in 2uur. Meer dan 200 whites zal je niet nodig hebben iig, als je ze uberhaupt al moet gebruiken mocht je toevallig ontdekt worden door een of 2 wiz/priest terwijl je op de emp staat. En dat is dan ongeveer 25% van wat je in het aalvalsteam op een normale server nodig hebt waar 200 whites er zo doorheen zijn tijdens het breken van een "beetje" precast. Als je dat weet te overleven, en vervolgens nog de emp weet te pakken met een klein team ( hi, stormfire? ) dan kom je pas in de buurt van "het helemaal maken in WoE".

mijn 2z. nu gauw terug naar carnaval :)
Even korte reactie op het pserver gebeuren en dan wou ik dat erbij laten. Ik vond de reply van enkel "pserver" met die smile er achter een beetje overkomen als van "wat doe je hier?". Blijkbaar verkeerd opgevat, zand erover.
En idd goede spellen dok je voor als je ze wilt spelen. Daarom is ook 80-90% van de spellen die ik heb legaal. En ik ben overgestapt van euRO naar rRO. En heb vroeger wel genoeg betaald naar mijn mening. En nu zit er genoeg moeite in het ombouwen van een server en een client in C+ waarvan de comments die erin staan in het Koreaans zijn. Dus de hell van iemands programmeercode begrijpen zonder comments is op komen duiken. :P Toen met het teampie toch besloten om door te stampen om onze eigen server te bouwen en dat is gelukt :D

Hehe mijn definitie van kort kan volgens mij nog wel wat korter :z

[ Voor 7% gewijzigd door Ultraman op 06-02-2005 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

ehehehehehehe dik saai nu met WOE. CA alliance half dood.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

bump :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

plop

Tja het loopt niet echt meer storm :+. Er zijn een tal van andere MMORPGS op de wereld gebracht. Veel luitjes zijn WoW (n00bs! >:)) of ROSE gaan spelen. Deze laatste is gratis, dus dat scheelt weer centen.

Voor mij heeft RO nog altijd wat anderen niet hebben.

Ik ben nu met een MVP bbs bezig :)

[ Voor 60% gewijzigd door Tripp op 15-03-2005 21:06 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-05 23:08

Wekkie

Yeah

executor schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 21:05:
plop

Tja het loopt niet echt meer storm :+. Er zijn een tal van andere MMORPGS op de wereld gebracht. Veel luitjes zijn WoW (n00bs! >:)) of ROSE gaan spelen. Deze laatste is gratis, dus dat scheelt weer centen.

Voor mij heeft RO nog altijd wat anderen niet hebben.

Ik ben nu met een MVP bbs bezig :)
Dat wordt veel bucklers en axes/maces verzamelen! :)

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

ben atm voor die tournament een SW Sage aan het maken..
toch wel geinig dat je niet hoger mag dan lvl60..

tax op 50% en bij elke jobup dood gaan totdat base op 0% is en gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Wekkie schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 07:20:
[...]

Dat wordt veel bucklers en axes/maces verzamelen! :)
Mwa heb al 3 ele swordmaces. ook aantal bucklers en guards ( ja carded maakt het niet zo heel veel uit). Even sparen voor 2 rings of mustle :|. Maja duurt nog 10 levels. Hopen dat ik dan weer 20 mil bij elkaar gesprokkeld heb :O. :/

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

*bump*

wie spelen er allemaal nog? Smurf is behoorlijk idle. Ik speel nog veel.

Ik zag gister nog een NLer met een chatbox opstaan dattie nederlanders zocht :P.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ik speel nog steeds...
Monk op 85, Wizard @ 73 en mijn nieuwste speeltje... Een Hunter op 78. :D

[ Voor 64% gewijzigd door Ultraman op 23-03-2005 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
Ik speel nu heel wat minder.
Dat komt doordat ik weer naar school ga :/
Maar ben bezig met een pvp monk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
Ik speel nog 4uur per week hoor :+

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

:/. Ga die sage eens verder afbouwen

BBS@ 85 d:)b

[ Voor 19% gewijzigd door Tripp op 24-03-2005 20:25 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Kick :).

Nieuwe patch :P. Pots en buffs blijven nu aanstaan wanneer je uitlogt. Dus diconnects zijn minder irri.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
Je ziet nu ook mede gilders op de minimap en property dmg zijn slechter geworden.
Iedergeval bij mij. Sloeg ervoor 530dmg op een sohee, nu nog 450dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95989

ik zit er zwaar aan te denken om eindelijk ECHT op euRO te gaan spelen, pservers beginnen serieus te vervelen en ik denk dat de sfeer op de officiele servers ook veel beter is.

waarschijnlijk zal ik dan vanavond es die client gaan downloaden.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
Tsja, je kunt iedergeval voor 7 dagen.
Je zegt het maar. Kan je een boost geven :)
Athans, als je op Chaos (Euro) gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95989

The_Greater schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 12:36:
Tsja, je kunt iedergeval voor 7 dagen.
Je zegt het maar. Kan je een boost geven :)
Athans, als je op Chaos (Euro) gaat spelen.
tis nog ff twijfelen waarvoor ik ga kiezen (Chaos of Loki), maar iig bedankt voor het aanbod alvast (zit nu nog op stage :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yinchie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-03 18:17
Denk dat ik ook maar eens weer RO ga spelen alongside Lineage II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
Eindelijk ben ik monk, PVP monk dan wel ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05 13:06
Nog een EuRo@chaos speler hier.
Heb een lvl 61 mage die wizz moet gaan worden, een lvl 42 fs aco en lvl 30 aankomend crit. assasin.
Maar de mage heeft wel voorang aangezien ik daar al het langst mee bezig ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Chiel schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 01:39:
Nog een EuRo@chaos speler hier.
Heb een lvl 61 mage die wizz moet gaan worden, een lvl 42 fs aco en lvl 30 aankomend crit. assasin.
Maar de mage heeft wel voorang aangezien ik daar al het langst mee bezig ben.
Ik heb mijn account @ euro-ro (chaos) ook nog misschien dat ik maar weer eens betaal en ga spelen.... Zijn er mensen die misschien interesse hebben in het starten van een nieuwe guild? Ik heb nog een aantal chars waar ik opzich wel mee verder kan maar ik denk dat ik een nieuwe begin.

Ik had een Assasin lv. 70 dacht ik. En een Pure Forge (dex&luk) BS althans moet een BS worden lv. 46 als ik mij niet vergis.

Je Character worden toch pas na een half jaar gewiped he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

volgens mij wipen ze helemaal geen chars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

anyway ik ga binnekort nokke met RO, ff breakie denk k

ben het beetje beu :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
Wat is nouw het beste PVP wapon voor een PVP spirit Monk ^^
triple bloody chain?
quad bloody mace?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-05 16:02

Rexomnium

Vincam aut moriar

Ik heb het nu ook geïnstalleerd en ik mag het 7 dagen proberen. Nu heb ik aan 't begin van 't spel per ongeluk de verkeerde taal geselecteerd. Nu staat alles in het Duits. Hoe kan ik dat veranderen naar Engels?

/edit: laat maar. Is al gelukt, moest gewoon naar zo'n universal translator character gaan.
Anyway, ik ben nu bezig op [FULL] Euro Chaos (?) server te spelen. Ik ben nu een lvl 9 figuur en heb zojuist een echt wapen gekocht (een bijl). Heeft iemand nog tips om een beetje sneller te levelen? Ik kan alleen maar die roze en witte beestjes doodmaken en dat schiet niet echt op. Zodra ik een sterker beest aanval, ben ik bijna direct dood :(

[ Voor 57% gewijzigd door Rexomnium op 20-04-2005 12:39 ]

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Rexomnium schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:47:
Ik heb het nu ook geïnstalleerd en ik mag het 7 dagen proberen. Nu heb ik aan 't begin van 't spel per ongeluk de verkeerde taal geselecteerd. Nu staat alles in het Duits. Hoe kan ik dat veranderen naar Engels?

/edit: laat maar. Is al gelukt, moest gewoon naar zo'n universal translator character gaan.
Anyway, ik ben nu bezig op [FULL] Euro Chaos (?) server te spelen. Ik ben nu een lvl 9 figuur en heb zojuist een echt wapen gekocht (een bijl). Heeft iemand nog tips om een beetje sneller te levelen? Ik kan alleen maar die roze en witte beestjes doodmaken en dat schiet niet echt op. Zodra ik een sterker beest aanval, ben ik bijna direct dood :(
Tja als je weinig geld hebt zoals meestal het geval is in het begin gaat het wat lastiger :P ik ben ook net opnieuw begonnen en heb nog wel een wapen voor je.... Wat is je nick ingame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

The_Greater schreef op woensdag 20 april 2005 @ 08:13:
Wat is nouw het beste PVP wapon voor een PVP spirit Monk ^^
triple bloody chain?
quad bloody mace?
double bloody boned chain of een double bloody double boned mace ;)

voor high flee chars eventueel een double bloody double ancient mace.

[ Voor 12% gewijzigd door Tripp op 21-04-2005 03:36 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Rexomnium schreef op woensdag 20 april 2005 @ 10:47:

Zonder tank blijven porings het beste ja. En een bijl zuigt op een novice. Blijf dan met een mesje doorhakken of met een blade.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

spydoggie schreef op woensdag 20 april 2005 @ 23:06:
[...]

Tja als je weinig geld hebt zoals meestal het geval is in het begin gaat het wat lastiger :P ik ben ook net opnieuw begonnen en heb nog wel een wapen voor je.... Wat is je nick ingame?
Mijn naam is Rexomnium (same as here).

//edit: hartstikke bedankt. Ik heb nu een leuk +7 sword gekregen. Ben nu ook swordsman en mijn job lvl aardig aan het opkrikken (ik kan nu eindelijk Rockets verslaan, die sprinkhaanachtige wezens)

[ Voor 23% gewijzigd door Rexomnium op 21-04-2005 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
Ik ben zo thuis :P
Dus ik weet niet of je straks tijd hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Zo het gaat lekker nu. Ik ben een lvl 27 swordsman en mijn job lvl is nu 20. Ik ben hard aan 't trainen om een knight te worden, maar het gaat wel langzaam. Het valt me op dat er heel erg veel Duitsers in 't spel zitten. Na een eerste 'hi' is het altijd 'Ger?', maar gelukkig zijn de spelers over het algemeen wel aardig.
Vandaag iets leuks meegemaakt. Een speler die gebruik maakte van de 7 days trial was in z'n laatste dag en besloot om zijn spullen weg te gooien. Gelukkig maakte ik deel uit van z'n beslissing en gaf hij al z'n spullen aan mij :D. Nu heb ik een eindelijk een écht zwaard. Een ... saber die 100 damage geeft. Ik ben no op zoek naar écht sterke wapens, maar die zijn schaars of ongelooflijk duur. Iemand nog wat meer tips voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 455451n
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik zit nu ook in de 7 days trial (5e dag vrijdag). Het lvl'en gaat nu al wat slomer bij m'n archer van lvl 52/38. Eerst kon ik nog wat greatest generals afknallen en redelijk wat exp krijgen, nu nog steeds maar minder. Ik ben eigenlijk een beetje op zoek naar plekjes waar ik kan snipen. Voor de changes heb ik op een private server gespeeld en toen kon ik nog met gemak op alligator snipen maar daar zitten nu allemaal andere monsters, waardoor het lastiger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
Rexomnium schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 22:44:
Zo het gaat lekker nu. Ik ben een lvl 27 swordsman en mijn job lvl is nu 20. Ik ben hard aan 't trainen om een knight te worden, maar het gaat wel langzaam. Het valt me op dat er heel erg veel Duitsers in 't spel zitten. Na een eerste 'hi' is het altijd 'Ger?', maar gelukkig zijn de spelers over het algemeen wel aardig.
Vandaag iets leuks meegemaakt. Een speler die gebruik maakte van de 7 days trial was in z'n laatste dag en besloot om zijn spullen weg te gooien. Gelukkig maakte ik deel uit van z'n beslissing en gaf hij al z'n spullen aan mij :D. Nu heb ik een eindelijk een écht zwaard. Een ... saber die 100 damage geeft. Ik ben no op zoek naar écht sterke wapens, maar die zijn schaars of ongelooflijk duur. Iemand nog wat meer tips voor mij?
Met die RPS (Ring pommel Sabre) kan je voorlopig nog wel ff vooruit as swordie. Wel ff upgraden naar +6 als dat nog niet gedaan is. Ik weet niet of je voor 1hand of 2hand mastery gaat, maar in beide gevallen is er nog een beter zwaard te koop bij de NPC's een Tsurugi voor 1h mastery, en een bastard sword voor 2hm.

Voor 24% discount kan je altijd pmmen.

[ Voor 6% gewijzigd door Smurf op 23-04-2005 13:08 ]

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Smurf schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 13:04:
[...]

Met die RPS (Ring pommel Sabre) kan je voorlopig nog wel ff vooruit as swordie. Wel ff upgraden naar +6 als dat nog niet gedaan is. Ik weet niet of je voor 1hand of 2hand mastery gaat, maar in beide gevallen is er nog een beter zwaard te koop bij de NPC's een Tsurugi voor 1h mastery, en een bastard sword voor 2hm.

Voor 24% discount kan je altijd pmmen.
Ik ben voor 1h mastery gegaan, als is mijn 2h mastery ook wel aardig. Wat is de beste methode om mijn zwaard te upgraden? Daar moet ik kaarten voor hebben en materialen..., maar die materialen vind ik meestal nergens. Waar kan ik die het beste krijgen en hoe gaat dat het makkelijkst in z'n werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
Materialen voor upgraden van lvl1 en lvl2 wapens kan je gewoon bij de upgrade npc kopen voor 200z of 1kz per stuk. Voor lvl3 en lvl4 wapens heb je ori's nodig, die zijn het makkelijkste bij andere spelers te halen. Huidige prijs is iets van 10-14k per stuk. Upgraden kan in sommige steden, bijvoorbeeld prontera, in het gebouw rechts onder de fontein op het middenplein. De eerste paar upgrades zijn veilig, maar als je verder gaat zal er een kans zijn dat je wapen breekt, doe dat dus alleen als je een back up wapen hebt. Lvl 2 wapens kunnen veilig tot +6 worden geupgrade, en mocht je per ongeluk te ver gaan, de npc geeft een extra waarschuwing voor hij een upgrade doet die je wapen mogelijk kan breken.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Jammer dat deze topic een klein beetje dood is, maar het is dan ook al deel 19. ;)
Ik heb zojuist mijn allereerste creditcard betaling op het internet gedaan. Eén maandje + één week gratis. Dat betekent dat ik tot 3 juni kan spelen. Heerlijk spelletje dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Rexomnium schreef op maandag 25 april 2005 @ 09:15:
Jammer dat deze topic een klein beetje dood is, maar het is dan ook al deel 19. ;)
Ik heb zojuist mijn allereerste creditcard betaling op het internet gedaan. Eén maandje + één week gratis. Dat betekent dat ik tot 3 juni kan spelen. Heerlijk spelletje dit!
Dan kunnen we binnenkort misschien een beetje samen spelen, welk level ben je inmiddels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Ik ben swordman lvl 35 en mijn joblevel is 26. Ik ben nu bezig in de Payon Caves om een beetje een fatsoenlijk level te krijgen zodat ik Knight kan worden. Ik ben nu eindelijk achter het kaartsysteem. Beetje laat helaas. Een Nederlander die heel vriendelijk deed wilde van mij een pupa cart kopen. Omdat ik dacht dat die dingen niet echt heel veel waard waren (10 zeny bij de NPC's), heb ik hem verkocht voor 2k zeny. Later zag ik dat ze in de playerhandel zo'n 500k waren! Harde les voor mij :(

Wat ik me trouwens afvraag is hoe ik ooit aan meer dan 3 miljoen Zeny moet komen. De handelaren hebben prachtige items die ze voor zo'n enorm bedrag verkopen. Verkopen ze het alleen aan elkaar of kan een 'gewoon' iemand dat ook kopen?

[ Voor 21% gewijzigd door Rexomnium op 25-04-2005 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
Dat is klote ja. Dat heb ik dus ook gehad met een narrow leaf, die bleek later dus 700K(dat moment) waard te zijn. Wat ook niet slecht is om een merchant te maken. Eentje voor de handel ;)
En de kaarten moet je de eerste tijd ook gewoon bewaren! Later kom je er wel achter waar ze goed voor zijn. Ik weet, te laat....

[ Voor 26% gewijzigd door The_Greater op 25-04-2005 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Rexomnium schreef op maandag 25 april 2005 @ 10:31:
Ik ben swordman lvl 35 en mijn joblevel is 26. Ik ben nu bezig in de Payon Caves om een beetje een fatsoenlijk level te krijgen zodat ik Knight kan worden. Ik ben nu eindelijk achter het kaartsysteem. Beetje laat helaas. Een Nederlander die heel vriendelijk deed wilde van mij een pupa cart kopen. Omdat ik dacht dat die dingen niet echt heel veel waard waren (10 zeny bij de NPC's), heb ik hem verkocht voor 2k zeny. Later zag ik dat ze in de playerhandel zo'n 500k waren! Harde les voor mij :(

Wat ik me trouwens afvraag is hoe ik ooit aan meer dan 3 miljoen Zeny moet komen. De handelaren hebben prachtige items die ze voor zo'n enorm bedrag verkopen. Verkopen ze het alleen aan elkaar of kan een 'gewoon' iemand dat ook kopen?
Ja dat is ook haalbaar voor een gewoon persoon hoor :) Bijvoorbeeld door het vinden van rare's e.d. zoals die pupa card van jou. Als je een beetje geld heb verdiend kan je altijd spullen inkopen en dan weer verkopen met een merchant. Alleen moet je een beetje verstand krijgen van wat de dingen waard zijn.....

Misschien een tip: www.ro-pricewatch.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
En ik voeg er aantoe : www.roempire.com
Hier in staan nogwel leuke dingen. Zoals drop kansen, monsters, mappen en etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Is er ergens een lijst te vinden waarop de items staan die monster droppen en de kans dat ze dat doen? Bijvoorbeeld: ik wil een poring card. Is het zo dat er na 100 porings een card wordt gedropt of is het gewoon stom toeval? Als dat laatste zo is, is er dan ergens een lijst te vinden waarop het percentage van dat toeval staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

kaart is bijna altijd 0,01%

en een goeie site.. www.roempire.com is wel de beste engelse site op het moment denk ik
verder duitse sites zijn ook wel goeie:

- http://ragnarok.gamona.de
- http://www.rocards.de

en op die ro-pricewatch site kun je beter niet kijken, voor items die iedereen wil hebben
zijn toch scamprijzen opgezet.. dus daar heb je niet veel aan. beste is om aan iemand ingame
te vragen die redelijk veel ervaring heeft

suc6 :)

[ Voor 34% gewijzigd door Woohooo op 25-04-2005 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 455451n
  • Niet online
Ik heb nu een probleem met mij archer, namelijk dat ik de Hunter guildmaster niet kan vinden in payon castle. Zou iemand me misschien hier uit kunnen helpen? Dit probleem deed zich sinds gister al voort en hierdoor is me motivatie een beetje aan het dalen. Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
Hehe, gister was ik toevallig in payon op de huntress van een vriend, en kreeg daar ook al precies dezelfde vraag. Maar jij was het niet, aangezien de eerste vraag "Ger?" was :+

Maarja.. Payon is een paar weken geleden helemaal veranderd, en daarom zijn er gewoon weining mensen die al weten waar de belangrijke npc's zitten. Heb me laatst ook rot gezocht naar de weapon dealer. :(

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

zat die niet op die oude eddga map? ergens in het midden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Hoe kan ik nou het beste handelen? Ik ben een swordsman, dus ik kan niet zo'n tekst bij mijn naam zetten als die merchants hebben. Als ik een paar keer roep dat ik een goed zwaard te koop heb staan, dan worden mijn skills en speech voor 10 minuten geblokkeerd.
Ik heb eindelijk een Tsurigu kunnen kopen en ik wil mijn oude zwaard, een +6 Keen Ring Pommel Saber (1x Skeleton card), verkopen. Ik wil er ongeveer 120.000 voor hebben, als dat enigszins mogelijk is.
Iemand in deze topic die hem wil kopen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

1. Als je op die manier je zwaard wilt verkopen moet toch bijna niemand hem hebben.
2. CTRL+C gebruiken voor chat te open met de tekst S>+6 Keen Ring Pommel Saber

geen idee wat dat ding waard is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
Helaas niet zo veel :/
Als je de kaart nog niet gebruikt had, kon je deze verkopen voor 90Kz.
Ik denk nu dat je er 80k voor vragen kunnen, misschien wel lager..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Ik heb hem al geruild tegen een harnas.
Is hier misschien interesse in een guild? Bestaat er misschien zelfs al een soort van GoT guild en zo nee, laten we er één oprichten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
Dat kost dus 1 Emperium voor nodig. Kost ongv 400Kz ^^
http://www.roempire.com/d...ge=items&act=view&iid=714

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

??? Vind je het erg als ik hier even niets van snap? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
Rexomnium schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 20:06:
[...]

??? Vind je het erg als ik hier even niets van snap? :)
Is niet erg :)
Volgens mij heb je dat nodig op een guild te starten ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 455451n
  • Niet online
Smurf schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 05:56:
Hehe, gister was ik toevallig in payon op de huntress van een vriend, en kreeg daar ook al precies dezelfde vraag. Maar jij was het niet, aangezien de eerste vraag "Ger?" was :+

Maarja.. Payon is een paar weken geleden helemaal veranderd, en daarom zijn er gewoon weining mensen die al weten waar de belangrijke npc's zitten. Heb me laatst ook rot gezocht naar de weapon dealer. :(
Eerlijk gezegd begin ik die nieuwe setting een beetje te haten....
eerst kon ik namelijk makkelijk snipen en dergelijke en tenminste me npc's vinden weapon dealer is ni zo lastig, volgens mij zelfs op dezelfde plek als vroeger. Ik heb het maar opgegeven als een bug en nu maar hopen dat die mensen van euRO me of eruit helpen of me class meteen changen naar hunter O-) hehehe
Woohooo schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 11:24:
zat die niet op die oude eddga map? ergens in het midden..
daar zit de hunterguild ja
maar de master daarvan is op zakenreis -_- en die zou in archer village zitten of in payon castle..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 455451n
  • Niet online
Oh ja ik zou graag willen weten hoe de guild heet van GoT bij euRO loki server. Ik zou namelijk wel willen joinen (indien mogelijk en indien ik een hunter ben) ik kan eventueel nog wat mensen erbij werven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

volgens mij is die dood :).

//edit
wtf smurf, speel je nog RO? En actief WoW?

[ Voor 50% gewijzigd door Flapmo op 26-04-2005 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
Tuurlijk speel ik RO. WoE > all :P
Heb wow maar weer aan de kant geschoven voor nu. Misschien pak ik dat later weer op ofzo, maar ik moet nu eerst mn sage naar 95 ofzo schoppen, zodat ik met mn knight weer verder kan als de advanced jobs er zijn.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

wow is gay :).

verder enchant sage bouwen voor slave bbs O-). Echt leuk mensen neermammo-en in WOE >:),
mage in 2 dagen lvl 59/45 + aco leech :O . Gister was het nog onspeelbaar ook.

Nu weer down.

ff op een pserver een paar builds teste :P

[ Voor 39% gewijzigd door Tripp op 28-04-2005 17:01 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Pfff Ragnarok ligt alweer plat. Gisteren de hele dag was 't onspeelbaar, vanmorgen lag het eruit wegens updates en nu wéér. Beetje jammer dit.
Wat is WOE eigenlijk? Kan iemand mij daar een uitleg over geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Rexomnium schreef op donderdag 28 april 2005 @ 17:08:
Pfff Ragnarok ligt alweer plat. Gisteren de hele dag was 't onspeelbaar, vanmorgen lag het eruit wegens updates en nu wéér. Beetje jammer dit.
Wat is WOE eigenlijk? Kan iemand mij daar een uitleg over geven?
We zullen wel compensatie krijgen.

WOE staat voor War Of Emperium. Misschien dat je sommige vlaggen van guildlogo's in steden hebt gezien of de kastelen zelf. Het gaat erom dat je als guild en kasteel kan bezitten. Je kan een kasteel overnemen door de emperium te breken. Daar kom je natuurlijk niet zomaar. Ook heeft een castle invest: De guildleader pompt geld in "de invest" en daardoor komen er betere drops uit de treasure boxes. Elk kasteel heeft zo zijn eigen specifieke drops. er is ook invest voor de verdediging van het kasteel, maar dat heeft meer met de guardians en de emperium te maken geloof ik.

Dit op specifieke tijden: nl zondag van 18:00 tot 20:00 en woensdag van 20:00 tot 22:00.
Er gelden ook specifieke regels met betrekking tot caten van skills en de damage daarvan.

Ik zou zeggen: zoek er nog wat op los en join een funWOE guild, dan kom je er al heel wat meer over te weten :). Ik heb nog lang niet alles verteld namelijk :P.

[ Voor 3% gewijzigd door Tripp op 29-04-2005 03:28 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Rexomnium speelt op Chaos of Loki?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Woohooo schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 15:06:
Rexomnium speelt op Chaos of Loki?
Chaos speelt ie ;) ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

baaah :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
Wie gaat er dan ook op loki spelen :+
Maare.. wanneer halen jullie eens een kasteel? of is EVT geen WoE guild?

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Hey, ik heb nu met mijn wannabe pureforge lvl 48 gehaald, en het gaat nu wel steeds langzamer. Is er misschien iemand die mij ff wil leechen @toy dungeun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

ooh nee moet die signature nog ff aanpassen, maar zit in wushang al 2maanden ofzo :)
dat was de la grande blue van chaos volgens mij..

ochja we doen het wel goed:

Afbeeldingslocatie: http://castleeuroloki.ath.cx/WoE/emblems/WuShuang.gif WuShang :)
http://castleeuroloki.ath.cx/guildCastles.php?act=statistics

[ Voor 44% gewijzigd door Woohooo op 01-05-2005 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
Dat is een bekend embleem ja :)
Grappig dat jullie ook Bergel hebben. Een goeie keuze al zeg ik het zelf. :+

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

spydoggie schreef op zondag 01 mei 2005 @ 15:11:
Hey, ik heb nu met mijn wannabe pureforge lvl 48 gehaald, en het gaat nu wel steeds langzamer. Is er misschien iemand die mij ff wil leechen @toy dungeun?
Hehe ik heb Toy Dungeon ook ontdekt nu. Ik kwam daar als een lvl 48 swordsman en in een avondje heb ik me weten op te werken tot lvl 50. Gaat lekker daar. Ik ben nu wanhopig pakjes (Myst Cases) aan het kapot meppen om een old blue box te krijgen. Jammer dat die dingen zo moeilijk te vinden zijn.

Op het forum van RoEmpire staat een leuke thread met alle quests in het spel. Nu kun je in iRo in Comodo een quest doen waarvoor je OBB's krijgt. Dan moet je een x aantal verschillende schelpen verzamelen (ik geloof vier verschillende, twee daarvan kun je 50 meter verderop bij een touristshop kopen). Helaas zit dat niet in euRo Chaos. Weet iemand of er ook een soortgelijke quest in Euro zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

nee, en ik hoop ook nooit dat het komt. Het heeft namelijk de hele economie al verneukt op iRO(voor zover die toch al gaar was).

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
Ik hoop ook niet dat het ervan komt. Want als nu een OBB gedropt word heb je altijd nog een keus wat je er mee gaat doen ^^
Je kunt het vergelijken dat met kerstmis event.
Dan zoekt iedereen op zoek naar de Antonio om 3 "red socks with hols"
En deze in te te leveren bij de santa. Dan krijg je namelijk een gift box.
Toen werden er ook geen enkele obb meer verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

giftbox drops waren bijna alleen maar troep op die santa poring card na..
obb heeft wel goeie drops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Hm, dit Weapon Research van een blacksmith..
help dat wel echt om 10% te upgraden? want iedereen denkt dat wel.. maar het staat verder
nergens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 455451n
  • Niet online
Wushang daar zit een friend van me in. Ik had laatst je chars specs gekopieerd en toen zei hij ook ja die dude zit in me clan. Wel grappig eigenlijk :)
Maar ja jammer dat de GoT clan al weer weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Weet iemand of iRo of euRo nog een beetje loopt? Ben WoW een beetje zat aan het worden en wil dit miss eventjes gaan spelen. Gewoon een maandje koekeloeren (al dan niet pas na me vakantie :X).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Man als ragnarok 2 uitkomt ga ik dat mischien wel spelen!!
ziet er echt mooi uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

euRO Loki draait nog op volle toeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Ik weet me acc van euRo loki niet meer. Hehe, beetje stom maargoed. Ben nu op iRo ingelogd maar daar heeft pumbaa zo te zien al me items weg gegeven. Ik zoek nu naar me euRo loki account :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

kan je niet op email zoeken?

En anders proberen via email aan GM staff oid :p.

[ Voor 51% gewijzigd door Tripp op 23-06-2005 01:18 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

exe! Speel jij ook nog? Of ook al gekapt ondertussen. Ik heb pumbaa ff gemailt of die het misschien weet maar die zit KMA all week enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jaapcijsouw/martin/pics/ro/screenLoki197.jpg

Hoplakeeeeee :*)

bump :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
hup, dan nog ff 0.1% derbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cube81
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-11-2024
Eindelijk info over ragnarok 2!
=================================

* Main Features *

1) Full 3D graphics, while retaining "original cuteness" of Ragnarok Online.

2) Real Emotion Expression: A system designed to maximize the effectiveness of "emotion expressions". The body is designed meticulously to ensure the emotions your character expresses is as real as it can be.

3) Anti-Steal System: This system does opposite is what most other "anti mob stealing system" does. Instead of penalizing the stealer, it provides benefit to the victim of mob stealing.

4) Safe Trade System: The system created two ways which to trade items; first method which both sides must input an item or Zeny; second system where you can directly give the item to the receiver.

5) The battle system in RO 2 focuses on teamwork and no more mobbing multiple monsters. The system has been designed so that, killing one very strong monster with group member will prove to be far more beneficial than killing multiple weaker mobs at once.

6) Lootstealer Prevention: The monster item drop method now uses similar system from other MMORPGs. Instead of items directly dropped on the ground, you now "loot the body" to get the item directly.

==================================

* Job System Details - Complex Job Change System *

(Direct Translation Mode On)

Ragnarok Online 2 uses the Base LV and Job LV system just like Ragnarok Online had - to simply put, unlike other games where leveling up allowed you to increase stats and learn new skills at the same time, base level up in RO only let you increase stats, and job level up only allowed learning new skill.

This was originally designed to allow freedom of choice for high-level classes to distinguish each other by having different stats. However, since the base jobs presented in Ragnarok Online were fixed and could not be changed, it severely limited the "freedom" we wanted, instead, only making players work 2x as harder.

Introducing to you all, "Complex Job Change System". This system allows you to change your job class at any given time.

This system does not have limitation of sorts for job change. As long as you fulfill small requirements, you can change your jobs as much as you want. Also, you can even change from "high-level classes" to "lower-level classes". Doing so resets your Job LV, but does not reset your Base LV, allowing you to experience new classes without having to re-level your character's main level.

As a result, players do not have to create whole new character suited for different jobs for specific reasons in the game.

As a bonus, any previously "experienced Job LVs, skills and stat bonuses from the said job" you had will be saved. For example, let's say you had a Swordsman at JLV 20, then changed to Magician JLV 1. When you change yourself to Swordsman again, you will begin at JLV 20, exactly the point of where you left off.

This system will definitely save the players of time wasted to level a whole new character just to experience new things in the game. Also, through "Speciality" ability, a player can use skills from different classes without having to be a different class.

You will no longer have to suffer from having to experience beginning content ever again just to change your job!

... You may now ask yourself a question... "I am a Swordsman who invested a lot of points into STR and VIT. What if I change to Magician? Then I would be too weak to do any spellcasting...".

While the game does not give you complete redistribution of all your stats when you change your job, but we do not believe this will be a problem. Unlike Ragnarok Online, the status bonus gained from the job classes themselves are HUGE ( 2:5 stat difference vs. 9:1 in original RO ). As such, total stats of a character will be controlled more or less by the class you are.

And, unlike RO, RO2 requires variety of stats to be effective in any class you choose, resulting in that, this no longer makes classes to be shoehorned into single stat builds. For further information about what stats do to you, continue to read on.

* Job System Details - Speciality System *

Speciality is a system in RO2 that allows characters to use skills from different classes without having to be that certain class. You gain "speciality" abilities by job leveling, allowing you to create unique class combinations.

Speciality is gained naturally as you progress in job levels with the class you are with.

For example, Swordsman at Job LV 20 gains "Bash Speciality". You can equip this speciality when you change into, say, Magician, which then allows you to use Bash ability without having to be a Swordsman.

Not only skills, you can inherit the ability to equip specific gears that are usually limited to that class.

For example, Swordsman also have a speciality called "Long Sword Speciality". If this is equipped on whatever your current class is, that class could equip Long Sword-type equipments, even on Magicians.

The skills and equipments acquired through Specialities do not have any specific limitations. However, the Speciality skills are not upgraded.

For example, if you have learned up to Bash LV 6 when you acquired Bash Speciality, then you changed into Magician class. Equipping Bash Speciality allows you to use up to Bash LV 6, but you cannot level that any further than LV 6. Only way to level it up again, is to switch back to the original job of where this Speciality originated - in this case, Swordsman.

Note Specialities can only be equipped and unequipped through specific NPCs in towns.

... We also are very aware that this system would cause completely imbalanced characters if they take enough time to learn maximum levels of all Specialities. Knowing that, we put in a restriction system so no single class can have all maximum Specialities at once.

One thing first, not all skills are available through Speciality system. There are two types of skills - Speciality skills that can be used by others, and "class-only skill" where only that specific class can use that skill. As such, this ensures each classes in the game have their specific value in groups while allowing versatility.

For example, Swordsman's skill, Bash, can be learned through Speciality. However, Gallant Rush, is a specific skill that lets Swordsman to taunt all nearby mobs to himself. This skill is one of the defining points of being a Swordsman, and as such, is not available as a Specialities skill.

There's also limitation to number of Specialities you can equip. There are 4x4 cell that represents number of "Specialities" you can equip. Depending on its power and ability, a Speciality can take up more than 1 block in that 4x4 cell. Also note, you cannot just horizontally stack all Specialities in a row. It must have straight line all to itself.

Specialities take up 1, 2 or up to 3 slots maximum. The slots are assigned in an order, as such, in a 4x4 cell, you can have one powerful Speciality that takes 3 slots, then you will only have 1 slot left over, which can ONLY be occupied by 1 slot Speciality. This is done to prevent stacking multiple powerful Specialities in a row.

In the end, there are maximum of 16 Specialities you can equip. However, you do not get all slots at once. Your character gradually gains additional slots which to put Specialities up to 4x4 cell block as you level. As such, getting everything does not make you powerful. Mix and match what will be the most beneficial to the situation you are about to encounter.

==================================

* Job System Details - Equipment Leveling *

In an MMORPG, we all have some special affection for that equipment piece that we had for a long time. However it is inevitable that when we acquire a new powerful equipment, that old equipment we had will just be abandoned.

Thinking of that, we created "Equipment Level Up System", to allow people to keep their favorite piece of equipment as long as possible. Equipments in RO2 gain level, just like players.

Equipments in RO2 are seperated by two types - either leveling type, or no-leveling type. Leveling type equipments require leveling just like you do, to get stronger, whereas no-leveling type does not acquire any sort of experience and does not level.

Specifics are as follows:

* Leveling Type

It can level up.
Its base stats are fixed.
It "belongs" to you only moment you identify it.
Cannot be traded.

* Non-Leveling Type

It does not level up.
Its base stats are randomized.
It does not "belong" to anybody moment it is identified.
It can be traded.

In Ragnarok Online 2, all Weapons, Shields, Gloves, Upper Clothing, Shoes type equipments are all considered "Leveling Type". The rest - Lower Clothing, Garment, Belt and Accessories are not considered "Leveling Type".

* Editor's Note: "Belong" concept is same as Soulbinding system found in World of WarCraft. Once it "belongs" to you, you cannot give that equipment to anybody.

And now, let's talk about upgrades. Those leveling type items gain EXP by killing monsters or doing quests with you. Once they gain 100% EXP, it does not instantly level like players. Instead, you have to take that equipment to your town's local blacksmith NPC to upgrade it for you, for a small fee.

When you upgrade it, its stats will increase randomly based on its "growth rate".

For example, there is a C-class weapon named "Hiranya's Dagger", which has high growth rate focus on melee physical damage. This means, when this particular piece of equipment levels up, it'll grow big in melee physical damage, while giving small or negligible upgrade to other stats. In a meanwhile, "Ellr's Knife" has rounded growth rate around both melee physical damage and magical damage.

Equipments have classes in the game, which has "maximum" levels of how far an equipment can be upgraded. Once you reach the maximum level of that class, you can upgrade to the next class. They are as follows:

C-class : Max LV 20
B-class : Max LV 20
A-class : Max LV 30

Any equipments that reached the maximum level, can be upgraded to next rank by using special equipment combination item (that provides variety of effects). When this happens, the name of equipment, shape, special ability, and its growth rate changes. Only its stats do not change. However, you can also opt to just acquire the new rank without changing its features.

For example, C-class weapon, "Ellr's Knife", can be upgraded into B-class weapon named "Kris of Thorns", which has growth focus on critical rate. As a result, you can have a high critical rate weapon that has decent melee and magic damage bonus.

* Stats and How They Affect You *

* STR (Strength) Contributes to:

Melee Physical Damage
Minimum Ranged Physical Damage
Reduces After-Cast Spell Time When Repeating Same Spell
Max HP Increased
Max Fatigue Increased
Max Weight Increased

* DEX (Dexterity) Contributes to:

Melee Physical Hit Rate
Minimum Physical Damage
Ranged Physical Damage
Reduces Casting Time For Spells

* AGI (Agility) Contributes to:

Melee Physical Dodge Rate
Ranged Physical Dodge Rate
Reduce Delay On Damage

* INT (Intellect) Contributes to:

Ranged Physical Critical Rate
Reduces After-Cast Time For Physical Skills When Repeating Same Skill
Max SP Increased

* WIS (Wisdom) Contributes to:

Melee Physical Attack Speed
Ranged Physical Attack Speed
HIT Rate of Spells
Minimum Spell Damage

* CON (Concentration) Contributes to:

Melee Physical Critical Rate
Ranged Physical HIT Rate
Spell Dodge Rate
Magic Critical Rate

================================

* Classes *

Norman is the race of the player you get to play in Ragnarok Online 2. There are 3 races in the game, Norman - Ellr - and Dimago. Only Norman classes are represented in current version of RO2.

*= Novice =*

"Now that I think about it, I don't think the result is really important after all."

Novices have never-ending supply of endurance to challenge new things. They have many knowledge that help see them through in difficult situation, but they still wish to learn new things in the world.

They have many strong, but considered basic skills. However, even if they are basic, the value of the skills they know are understood by other classes, even other races. Because, they are not based on simple thoughts, but creation of their know-how and focus.

Novice is a class which prepares you to become a different class.

- Editor's Note: This class seems to be same Novice as it is in RO, with few new tricks up their sleeves.

*= Swordsman =*

"One who lives with the sword... All he knows is himself and the enemy, and the sword between them..."

This basic class with refinement is one of the oldest classes the Norman race had in their history. Also, they know the absolute knowledge when it comes to melee combat that others do not have. They have strong hitting skills and defensive manuevers, and rely upon physical materials which they see to see them through.

They train themselves in combat again and again, fueled by desire to have that "strong body". But this desire also helps the Swordsman to have the fuel to protect the party members from harm.

You cannot imagine a battle without a Swordsman. They give the feeling of trust to the party members, and bring forth the will to battle.

- Editor's Note: It seems Swordsmans finally become what they are supposed to be, in front fighting and tanking the enemies (not Priests, damn imba tankmages).

*= Enchanter =*

"You are not same as you just a minute ago..."

They believe in the truth, and firm belief in changes in the world.

Enchanters never believe anything they see with naked eyes right away. They have the belief that they can change what they see, and that belief is used as a power to do what they want.

The "belief" the Enchanters have are considered more of religious than scientific power. As such, just trying to understand their power as simple knowledge, then their skills look only like they are trying to cheat on your eyes.

Enchanters have the ability to increase party member's physical stats and abilities. Also, at the same time, do the opposite on enemies. They may stay in the back of the combat, but their awesome support abilities will certainly be acknowledged by those in the front.

- Editor's Notes: Enchanters seem to replace the popular Acolyte-type classes, since RO2's site makes no mention of Acolytes.

*= Recruit =*

"Normans have improved by toiling for years, and they will continue to do so!"

Normans, who do not have better physical or mental capacity than other races, managed to get such power in short time. This was possible due to their desire to "further their knowledge and advance". In the end, Normans created "Science", allowing them to create a complete civilization.

Recruits represent the very science that Normans have developed. Unlike other classes, Recruits use a special gun called "Dampf Flinte" to threaten the enemies like an average Norman person. They will use all the knowledge Norman has gained to take down the enemy. Also, with their fast thinking capacity, they can easily change from or to melee combat and ranged combat.

Recruits, who are at the top of the scientific evolution for Normans, may be the best representation of what Normans have become.

- Editor's Note: This class replaces Archer-type classes, with ability to use range and some melee abilities.

*= Thief =*

"Everything in the world goes around and around. Don't you think it's stupid to argue against the rule of the nature, regarding who owns anything?"

These are not exactly welcomed into Norman society all that much, because stealing regardless of any reasons, is still a crime.

But, they are considered one of the viable jobs due to their specialized abilities that many people need. As a result, many thieves have begun taking special job offers from different people that makes use of their abilities.

Their main ability is to provide your group with information, and to cause chaos within enemy ranks. While we do not recommend this, they can also steal items or money as well.

Thieves can be either your best ally, or worst enemy depending on how they are used. As such, you all should be reminded of that fact when you group yourself with a Thief.

- Editor's Note: Thief class seems to be less of direct attack class as it was in Ragnarok Online, and into more of confusion-type designed for silent strikes and skills.

*= Clown =*

"A kingdom without a clown will soon be destroyed."

All have their moments when they cry in the night, as well as people who have hardship living their everyday life. Everybody needs a way to escape their hard life.

Clowns are a class born to tackle that truth. They can do many things that may lower themselves, but bring happiness and friendliness to those who watch them.

Their main job in combat is to soothe the fatigued front-line fighters in a group to help them fight better. But that is not the extent of Clown abilities. They can use poison to deal deadly damage to enemies when you least expect them.

- Editor's Note: They have become "traditional Bard" class, where they buff or debuff by singing songs. It seems they no longer have "ranged" specialty anymore.
toon volledige bericht
En wat screenshots :
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/naruto/ragnarok2/sc01_s.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/naruto/ragnarok2/sc02_s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/naruto/ragnarok2/sc03_s.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/naruto/ragnarok2/sc04_s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/naruto/ragnarok2/sc05_s.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/naruto/ragnarok2/sc06_s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/naruto/ragnarok2/sc07_s.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/naruto/ragnarok2/sc07_s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/naruto/ragnarok2/sc08_s.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/naruto/ragnarok2/sc09_s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/naruto/ragnarok2/sc10_s.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/naruto/ragnarok2/sc11_s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/naruto/ragnarok2/sc12_s.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/naruto/ragnarok2/sc13_s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/naruto/ragnarok2/sc14_s.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/naruto/ragnarok2/sc15_s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/naruto/ragnarok2/sc16_s.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/naruto/ragnarok2/sc17_s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/naruto/ragnarok2/sc18_s.jpg
Pagina: 1 2 3 Laatste