Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

W32/Sdbot.worm.gen *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi

ik heb 1 of andere worm op mijn pc! tenminste dat zegt mijn mcAfee.
Als ik hem wil verwijderen kan dat niet, qarantaine kan niet en opschonen enzo allemaal niet.
Het gaat om de volgende:

W32/Sdbot.worm.gen

weet iemand hoe ik hem wel kan verwijderen? Heb hem ook al gezocht maar kan hem ook niet vinden! :(

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:21
Hoi en welkom op GoT, lees dit eerst even:

- FAQ

;)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Yonix doelt hier met name op het feit dat er al hgeel erg veel is te vinden over je probleem en dat eerst zelf zoeken & proberen erg de bedoeling ois op GoT.

Specifiek over jouw probleem is er een antwoord te krijgen via o.a. [google=Sdbot.worm.gen] ---> http://vil.nai.com/vil/content/v_100454.htm, idem door op GoT te [search=Sdbot.worm.gen] en "alle hits" in dit subforum, B&V, te checken.

Over wormen in het algemeen is ook al heel erg veel gezegd op GoT, de zogenaamde 'sticky' topics bovenaan Beveiliging & Virussen helpen daarbij.

Omdat dubbele tips onzinnig zijn en je hoe dan ook (vanaf een schone machine) goed wilt lezen voordat je een actie onderneemt, is het de bedoeling om eerst zelf rond te kijken en als je nog niet zeker van je zaak bent pas te vragen naar/over de zaken waar je naar twijfelt: dus ga nu eerst even rondkijken :

offtopic:
Tevens pas ik je topictitel even aan, "1 of andere worm!" is wat schreeuwerig en in B&V een weinig zeggende titel, je bent niet de eerste of laatste die er eentje heeft ;)

Ik zal niet meteen je topic sluiten, je bent per slot van rekening nieuw en hebt - zoals de meeste mensen - blijkbaar de tekst bij aanmelding niet gelezen. Maar lees dus even zodat we geen zaken herhalen ;)

Trouwens inderdaad welkom :*

Als je de info hebt doorgenomen en er nog niet uit bent (zo wel: laat het ons ook even weten): je zegt dat je de worm niet kan vinden, maar McAfee zal toch ook wel aangeven waar het wordt gevonden? Anders in een logboek?
Geef straks ook even aan wat je hebt geprobeerd en specs zoals welk OS en welke precieze versie van de worm. Anders kunnen we nog niets meer dan verwijzen naar al bestaande info.

Succes & tot zo :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)