HL2 Case mod

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
Zoals al besproken in FA is het nieuwsitem met betrekking tot de Half-Life 2 keesmod nou niet echt kakelvers. De discussie daaromtrent hoeft hier niet opnieuw te worden gevoerd.

Wel interessant zijn de moderaties van reacties die melden dat het item misschien wel lichtjes over de houdbaarheidsdatum is. Normaal gesproken zijn dat soort berichten overbodig en offtopic, omdat het meestal irrelevant is. Maar in dit geval is het misschien wel nuttig om te weten dat het al een oudere mod is en dat er al meer geschiedenis sinsdien is geschreven. Ik wil dan ook voorstellen om de eerste reactie die met serieus info over het oud zijn van dit nieuws met bron e.d. gewoon daarvoor beloond wordt. Alle daarop volgende reacties met dezelfde of mindere strekking kunnen daarmee alsnog naar dubbelpost of zelfs overbodig. Op die manier wordt de leesbaarheid van de draad, waar 1/3 over het oud zijn gaat, alsnog gewaarborgd.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Tijdlijntje voor de goede orde:
• mod in progress sinds 24-2-04
• in FP-artikel vermelde mirror actief sinds 9-5-04
• officiele presentatie @ bit-tech: 25-5-04
De activiteit rond de case zit dus tussen zes en negen maanden her. Nota bene: de slotzin van het artikel is inderdaad een tikje bezijden de waarheid :)

Wat mij betreft zijn deze posters kandidaat:
die case heb ik paar weken geleden al gezien (de allereerste die erover begint) lijkt me in het licht van dit voorstel onvoldoende informatief (al heeft 'ie de laatste drie moderaties - troll, flamebait, troll - ook niet echt verdiend :D);
maanden durf ik niet te zeggen zou ik normaliter net niet als dubbelpost willen aanmerken, en nu net wel (maar niet als troll);
maak daar maar maanden van... :z hij is wel mooi maar de tering wat een oud nieuws is zijns ondanks de eerste kandidaat voor plusmoderatie (laatste moderaties: troll, troll);
Deze geeft als eerste de correcte opleverdatum in mei, 's ook een kandidaat voor een puntje d'r bij (alhoewel hij net naar de 1 is getild). En ook deze scoort weer een troll. Je zou d'r bijna wat van gaan denken...

Welke van de kandidaten het moet worden weet ik lekker even niet, maar daar heb ik collegae voor :)

Overige zinvolle info die niet in het artikel staat:
• 7of9 geeft de bron van de redaktie aan maar dateert niet, en meldt de casemod die wel net is opgeleverd. Staat op +4 wel wat hoog.
• Ene Hooker post als eerste een overzichtje van de links naar deze kast en z'n opvolger en vertelt het echt interessante verhaal. +4, no doubt.

Hier hoeft (nog) niet echt te worden ingegrepen, dunkt mij.

Deze briljante post blijf ik naar beneden modden maar hij blijft op +3 grappig staan. That's survival of the fittest for ya :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Rataplan schreef op woensdag 01 december 2004 @ 00:17:
• 7of9 geeft de bron van de redaktie aan maar dateert niet, en meldt de casemod die wel net is opgeleverd. Staat op +4 wel wat hoog.
My thought exactly.
• Ene Hooker post als eerste een overzichtje van de links naar deze kast en z'n opvolger en vertelt het echt interessante verhaal. +4, no doubt.
+4 voor het plaatsen van drie linkjes (waarvan één al eerder werd gepost) vind ik te veel van het goede. +3 krijgt ie van me.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

silentsnow schreef op woensdag 01 december 2004 @ 00:49:
+4 voor het plaatsen van drie linkjes (waarvan één al eerder werd gepost) vind ik te veel van het goede. +3 krijgt ie van me.
Wmb gaat het om de anonieme modder die na het bouwen van de kast uit het artikel, door Valve werd benaderd voor de bouw van een "officiële" HL2-kast. Niet alleen het imo meest nieuwswaardige van het hele verhaal, ook een leuk human interest-stukje :) De linkjes maken de post dan verder af.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.