Ik zit net weer even door de reakties op Uitgebreide Half-Life 2 case- en keyboardmod heen te lopen, en het is misschien geen record maar van de 59 reakties staan er 40 op 0 of lager: die gaan zo goed als allemaal over het feit dat deze mod al in mei is opgeleverd. En hoewel al die reakties nou door de PM's van modbreaks zouden mogen worden voorzien, snap ik ze in dit geval best.
De opvolger, die aanzienlijk meer met HL2 van doen heeft en die 9 november jl. werd opgeleverd, had me een betere aanleiding tot een artikel geleken. Dat die bestelling door deze kast werd geinitieerd, wordt zelfs niet in het nieuwsje vermeld; en ook dat vind ik vreemd. Ook de briljante Doom3-kast was (zoals hier wordt aangegeven) een goeie optie geweest.
Tot slot is deze kritiek tussen neus en lippen door al aan de orde geweest, naar aanleiding daarvan werd het artikel - met al een zooitje reakties volgens bovenvermeld stramien - onder embargo gesteld. Op dat moment had de redaktie deze stortvloed van onbegrijpende reakties volgens mij kunnen en moeten zien aankomen...
De vragen:
• Waarom wordt dit artikel een half jaar na dato nog als actueel beschouwd?
• Waarom is er geen recentere mod gekozen, en waarom zijn links met recentere mods en met de bestelling van Valve niet gelegd?
• Waarom wordt "redactie tweakers.net" als bron gegeven?
• En waarom is dat embargo weer opgeheven?
Alvast bedankt
De opvolger, die aanzienlijk meer met HL2 van doen heeft en die 9 november jl. werd opgeleverd, had me een betere aanleiding tot een artikel geleken. Dat die bestelling door deze kast werd geinitieerd, wordt zelfs niet in het nieuwsje vermeld; en ook dat vind ik vreemd. Ook de briljante Doom3-kast was (zoals hier wordt aangegeven) een goeie optie geweest.
Tot slot is deze kritiek tussen neus en lippen door al aan de orde geweest, naar aanleiding daarvan werd het artikel - met al een zooitje reakties volgens bovenvermeld stramien - onder embargo gesteld. Op dat moment had de redaktie deze stortvloed van onbegrijpende reakties volgens mij kunnen en moeten zien aankomen...
De vragen:
• Waarom wordt dit artikel een half jaar na dato nog als actueel beschouwd?
• Waarom is er geen recentere mod gekozen, en waarom zijn links met recentere mods en met de bestelling van Valve niet gelegd?
• Waarom wordt "redactie tweakers.net" als bron gegeven?
• En waarom is dat embargo weer opgeheven?
Alvast bedankt
[ Voor 4% gewijzigd door Rataplan op 30-11-2004 19:23 . Reden: linkje naar #2 gefixed ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.