Ik heb deze zomer een nieuw moederboard(asus AI, 105 euro), prcessor(p4 3.0 gig) en werkgeheugen gehaald(512 sd ram).
maar telkens tijdens WC3 reboot mijn pc.
En als ik dan me pc opstart krijg ik de msg dat me systeem hersteld is van een erge crash, maar nu gebeurd dit soms ook buiten WC3 en als me pc ook gewoon standaard windows draai. het ligt dan zogenaamd aan een driver
maar heb alles al op nieuw installed.
verder tript mijn pc zodra ik een extern iets er in stop op me usb poort etc.
Zoals mp3 speler, digitale camera etc.
Zodra ik hem erin stop wordt mijn pc enorm traag en wilt in de meeste gevallen zelfs niet meer afsluiten, terwijl die niet aangeeft dat er een nieuw apparaat gedetecteerd is.
ik moet dan mijn mp3 speler erin doen als hij uitstaan, vervolgens pc aanzetten, en dan heb ik ongveer 2 min voordat hij aangeeft dat er geen usb poort available is. Zelfde gebeurd met mijn digitale camera die nu vrij nutteloos thuis ligt:|
heeft iemand zelfde probs of weet iemand wat ik moet doen?
Alvast bedankt jaap Gerritsen
maar telkens tijdens WC3 reboot mijn pc.
En als ik dan me pc opstart krijg ik de msg dat me systeem hersteld is van een erge crash, maar nu gebeurd dit soms ook buiten WC3 en als me pc ook gewoon standaard windows draai. het ligt dan zogenaamd aan een driver
maar heb alles al op nieuw installed.
verder tript mijn pc zodra ik een extern iets er in stop op me usb poort etc.
Zoals mp3 speler, digitale camera etc.
Zodra ik hem erin stop wordt mijn pc enorm traag en wilt in de meeste gevallen zelfs niet meer afsluiten, terwijl die niet aangeeft dat er een nieuw apparaat gedetecteerd is.
ik moet dan mijn mp3 speler erin doen als hij uitstaan, vervolgens pc aanzetten, en dan heb ik ongveer 2 min voordat hij aangeeft dat er geen usb poort available is. Zelfde gebeurd met mijn digitale camera die nu vrij nutteloos thuis ligt:|
heeft iemand zelfde probs of weet iemand wat ik moet doen?
Alvast bedankt jaap Gerritsen