[Multiplatform] GTA San Andreas deel V

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.644 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112921

Anoniem: 143415 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:17:
Kan je ook online met dit spel? Anders ga ik em echt niet kopen..DLL :O :|
Niet officieel, er komt minstens 2weken na de release op de PC Multi Theft Auto San Andreas (MTA). Een mod om het online tegenelkaar op te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-06 11:58
Anoniem: 143415 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:17:
Kan je ook online met dit spel? Anders ga ik em echt niet kopen..DLL :O :|
Beetje kort door de bocht hè, maar GTA SA gaat officieel niet online. Maar, net als bij GTA 3 en VC zit het er heel erg dik in dat er third party multiplayer mods komen. En dat is wel kicke. Maar wat je daar voor nodig hebt is een officiele GTA install + vaak patches en de originele .exe files. Kortom, gewoon kopen die hap ;) .

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

Yonni schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:22:
[...]

Beetje kort door de bocht hè, maar GTA SA gaat officieel niet online. Maar, net als bij GTA 3 en VC zit het er heel erg dik in dat er third party multiplayer mods komen. En dat is wel kicke. Maar wat je daar voor nodig hebt is een officiele GTA install + vaak patches en de originele .exe files. Kortom, gewoon kopen die hap ;) .
Is er al meer bekend over de beveiliging? Ik wil GTA:SA wel hebben (kopen) maar als er Starforce opzit denk ik toch wel 2 keer voordat ik hem koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-07 22:26
Anoniem: 82860 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:30:
[...]

Is er al meer bekend over de beveiliging? Ik wil GTA:SA wel hebben (kopen) maar als er Starforce opzit denk ik toch wel 2 keer voordat ik hem koop.
Kijk ff een pagina terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Conan schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:53:
[...]

Kijk ff een pagina terug..
ja 'waarschijnlijk'. Maar is er al wat met _zekerheid_ over te zeggen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-06 21:02
Anoniem: 82860 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:20:
[...]

ja 'waarschijnlijk'. Maar is er al wat met _zekerheid_ over te zeggen..?
Nee natuurlijk niet, nog niemand heeft de game thuisliggen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Evil Brain schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:51:
[...]

Nee natuurlijk niet, nog niemand heeft de game thuisliggen 8)7
Hoezo natuurlijk niet? Het gebeurt vaak genoeg dat een developer van tevoren in een FAQ of interview bekend maakt wat voor beveiliging er op een game komt te zitten. En zeker sinds Starforce zo berucht is, vind ik dat de consument van te voren ook wel recht heeft te weten welke beveiliging er op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 14:38

nzyme

terror

haha, waarom zou iemand het recht moeten hebben om een beveiliging te weten op een dvdtje :?

das alleen voor de crackers relevant .... .... iig, wacht maar gewoon tot volgende week wo dan vertel ik je wel ff wat er over de beveiliging staat in de NFO :p

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

Anoniem: 105758 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:36:
Geweldig dat spel, goeie graphics is bijzaak
Bij SA op de PS2 kun je niet eens fatsoenlijk op de minimap kijken waar je heen moet.... (mede doordat er gemiddeld 15 pictrogrammen op je radar staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56386

Anoniem: 37526 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 12:02:
[...]

Bij SA op de PS2 kun je niet eens fatsoenlijk op de minimap kijken waar je heen moet.... (mede doordat er gemiddeld 15 pictrogrammen op je radar staan)
Die minimap was zo mini dat je niks goed kon aflezen. Hopelijk kan je nu ook de minimap groter maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-01-2024
Anoniem: 37526 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 12:02:
[...]

Maar je kon de minimap toch wel vergroten.... (is alweer hele tijd geleden dat ik hm gespeeld heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143415

Yonni schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 10:22:
[...]

die patches die je hele installatie vern**ken..en je systeem laten crashen.. :| :/ :O

wat gaat dat spel eigenlijk kosten? FF kijken of er nog wat geld zit in mijn portomonee i.pv alleen motten..

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 143415 op 02-06-2005 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kneep schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 12:16:
[...]

Maar je kon de minimap toch wel vergroten.... (is alweer hele tijd geleden dat ik hm gespeeld heb)
Je kon door op start te drukken naar je map gaan waar je gelijk een overzicht had van de gehele map. Alleen de minimap, die was zo klein om wat goed te zien dat je steeds op start->map moest drukken om goed te zien hoe je moest rijden naar bv een missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hellraizer schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:59:
haha, waarom zou iemand het recht moeten hebben om een beveiliging te weten op een dvdtje :?

das alleen voor de crackers relevant .... .... iig, wacht maar gewoon tot volgende week wo dan vertel ik je wel ff wat er over de beveiliging staat in de NFO :p
Is relevant voor iedereen. Starforce maakt je OS (ja ook die van jou) kwetsbaar, doodat security patches van MS ongedaan gemaakt worden e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 12:28:
[...]

Is relevant voor iedereen. Starforce maakt je OS (ja ook die van jou) kwetsbaar, doodat security patches van MS ongedaan gemaakt worden e.d.
waarom gooien ze er dan starforce op..freaking bitches.. :| En Als je online gaat, die patchen verklooien je systeem & crashen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-03 15:40

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

De fabrikant van GTA SA duikt hier echter onder de wet het is echter toegestaan om 1 back-up te maken van een origineel spel.

In belgie is er zelfs een rechtzaak aangespannen tegen een fabrikant welke ook een beveiliging op een muziek cd had geplaats wat het zowat onmogelijk maakte een back-up te maken.
Door de rechter is uitgesproken dat alle cds uit de schappen gehaald moesten worden en dat er op de nieuwe cds geen beveiliging moest zitten.

Desalniettemin hebben we toch zin in GTA SA.
De game-play van de GTA serie is echter super de graphics komen duidelijk op de 2e plaats ;)
Ik kan niet wachten tot ik hem op me xbox en pc kan spelen :9

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SmokeyTheBandit schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 13:15:
De fabrikant van GTA SA duikt hier echter onder de wet het is echter toegestaan om 1 back-up te maken van een origineel spel.

In belgie is er zelfs een rechtzaak aangespannen tegen een fabrikant welke ook een beveiliging op een muziek cd had geplaats wat het zowat onmogelijk maakte een back-up te maken.
Door de rechter is uitgesproken dat alle cds uit de schappen gehaald moesten worden en dat er op de nieuwe cds geen beveiliging moest zitten.

Desalniettemin hebben we toch zin in GTA SA.
De game-play van de GTA serie is echter super de graphics komen duidelijk op de 2e plaats ;)
Ik kan niet wachten tot ik hem op me xbox en pc kan spelen :9
Jah maar niet online of je moet die patches gebruiken (crash patches)
:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kneep schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 12:16:
[...]

Dat bedoel ik niet, als waar je heen moet zeg maar 1 kilometer weg is, zie je normaal een blokje aan de rand van de cirkel zitten. Op de PC had ik hier nooit moeite mee. Maar bij SA op de PS2 moest ik echt goed kijken waar dat blokje nou zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Grrrr, waarom post je nu zo onnuttig? ;)

[ Voor 77% gewijzigd door Crash op 02-06-2005 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:14
SmokeyTheBandit schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 13:15:

Volgens mij is het hier in nederland anders bij spellen dan bij muziek.. Bij spellen heb je het recht om een backup voor jezelf te maken, maar hoeft de fabrikant jou niet de mogelijkheid te bieden om die backup te maken. Neem bijvoorbeeld gamecube spellen, die zijn ook niet op normale wijze te kopieren.

Ik vind trouwens wel dat net als bij muziek cd's met beveiliging, er een melding van op de verpakking moet komen. Ik hoef die starforce rommel niet, en zal ook geen spellen kopen waar het op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-07 14:31
Anoniem: 37526 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 13:43:
[...]

Dat bedoel ik niet, als waar je heen moet zeg maar 1 kilometer weg is, zie je normaal een blokje aan de rand van de cirkel zitten. Op de PC had ik hier nooit moeite mee. Maar bij SA op de PS2 moest ik echt goed kijken waar dat blokje nou zat.
Het vervelende bij SA is dat deze blokjes vaak donkerblauw zijn en de rand van de radar en de wegen zijn zwart. Dat maakt het erg moelijk om ze vanaf de bank fatsoenlijk te kunnen onderscheiden.

Gelukkig zit je bij je pc maar een paar decimeter van het scherm af, dat ook nog een stuk scherper beeld geeft, dus ik denk dat dat inderdaad een stuk beter te zien zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Het gehele spel zal vier tot zes keer zo groot zijn als GTA: Vice City.
Hiermee wordt volgens mij de map bedoelt. Duurt het ook 6x zo lang om het spel uit te spelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484

ik was zo'n 30 uur bezig met de storyline, sidequests daargelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:45
Anoniem: 131484 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 15:30:
ik was zo'n 30 uur bezig met de storyline, sidequests daargelaten
Hmm, 1 weekend plezier dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Als je alleen de main story volgt, maar dat is nooit de sterkste kant van GTA geweest ;-)

Vrijheid en alles ontdekken tot het laatste wat er te vallen haalt duur veel veel langer.

En dan heb je nog niet alle soorten auto's bereden... of alle vliegtuigen gevlogen... of gewoon met een boot op het water genoten!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Ik vind het op de screens allemaal maar vrij kaal uitzien (weinig auto's/voetgangers bijv.) t.o.v. vice city of ligt dat aan mij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Anoniem: 26235 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 23:48:
Ik vind het op de screens allemaal maar vrij kaal uitzien (weinig auto's/voetgangers bijv.) t.o.v. vice city of ligt dat aan mij :?
Dat ligt aan jou! :P
Op de PS2 was het in ieder geval alles behalve kaal en juist een erg levendige wereld waar om jou heen ook van alles gebeurd zonder dat je daar direct invloed op hoeft te hebben.
Random gunfights op straat, politieachtervolgingen allemaal dat soort dingen maakt het een erg levedige wereld! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat was wel cool, er zatten ook gewoon mensen voor hun huis te "zitten", niks te doen. Of groepjes gangsters die lekker zitten te roken enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:52

Aight!

'A toy robot...'

Ik had hem gespeeld op de ps 2, maar heel weinig mensen en zo. Trouwens respawnen de mensen nog altijd?
Dat vond ik zo lame, keek je achter je , o leuk een auto, ...denk je waarblijft die auto. Kijk je weer achter je, was hij weg gezapt...Zelfde geld voor mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105758

Te merken dat je hem niet gespeeld hebt op de PS2, anders had je gemerkt dat het respawnen al stukken geminderd is in San Andres. En denk dat ze dat op de pc stukken verbeterd hebben, want PS2 en PC is een wereld van verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat komt gewoon door het weinig geheugen :)

Is niks aan te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105758

neeeeeeee geeeeeen starforce, aub zeg. Ik heb er zo een schurft van. Op Sacred ging die al tever. Als die erop zit dan weiger ik het origineel te kopen, die verneukt heel je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Dat valt op de PS2 versie wel mee. Er zijn zat momenten dat ik een leuke auto (of politieagent) voorbij zie rijden en dat ik erachter aan ga, en dat ik de auto ook daadwerkelijk te pakken krijg :*)

Vooral de "multiplayer"-functie vind ik wel kicken. (Weet iemand trouwens of het mogelijk is om via een cheatcode de health van player 2 op te waarderen, ipv alleen player 1 ?)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat zal denk ik niet te doen zijn, die cheat. Cheaten is uberhaupt al niet leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:43
Nog een paar dagen en dan ligt de PC versie hier op de deur mat :D:D kan niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu maar de vingers gekruist houden dat het geen rechtstreekse port is ala gta3 & gta: vice city :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:43
yep idd. maarja het was een cadeautje dus zo erg zou het niet zijn. alleen wel jammer.

hopen hopen hopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:04

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Gekke vraag, ik zie op play.com GTA:SA voor 25 pond staan (ongeveer 40 euro) inclusief bezorg kosten.
Nu weet ik dat play.com betrouwbaar is, maar is het wereldweide levering voor die kosten!?
vind het namelijk wel ERG goedkoop!
Het is trouwens de limited edition. zit een novella bij, wat moet ik me hier bij voorstellen?

dank :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Play bezorgt inderdaad gratis worldwide :) Al heel wat dvdtjes en cdtjes daar vandaan laten komen.
Houd er wel rekening mee dat je hem dan pas een week na de release in huis hebt hè

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Anoniem: 37526 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 10:50:
Dat zal denk ik niet te doen zijn, die cheat. Cheaten is uberhaupt al niet leuk ;)
Mjah, dat weet ik. Maar aangezien ik niet echt goed kan spelen op de PS2 (ik speel wel s samen met me neefje), lijkt het mij wel raadzaam om player2 (ik dus :P ) steeds te voorzien van nieuwe health.
Overigens kun je met 2 players toch geen missies ofzo doen (toch?). :)

2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
TepelStreeltje schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 12:29:
Gekke vraag, ik zie op play.com GTA:SA voor 25 pond staan (ongeveer 40 euro) inclusief bezorg kosten.
Nu weet ik dat play.com betrouwbaar is, maar is het wereldweide levering voor die kosten!?
Het is trouwens de limited edition. zit een novella bij, wat moet ik me hier bij voorstellen?

De novella is een soort boek dat alles uitlegt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTriCX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-07-2024
TepelStreeltje schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 12:29:
Ik zat laatst ook te kijken op play.com en dan vind ik £ 24.99 toch vrij ruim vertaald naar 40 euro :)
De huidige valuta is 1 euro = 0,6760 pond. Dus een snelle rekensom levert dus 37 euro ( 36,97 ) op. Maken ze toch 3 euro winst op kopers buiten Engeland.

Maar in verhouding met bol.com is dat toch nog steeds veel goedkoper:
Afbeeldingslocatie: http://www.nl.bol.com/intershoproot/thumb/GAMESCOVER/FC/1/4/8/2/9/1482930.gif
€ 49,99
Bovendien is de 40 euro inclusief bezorgkosten. (£24.99 Delivered)

Daarom denk ik maar dat ik hem bij play.com ga bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Anoniem: 37526 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 11:16:
Nu maar de vingers gekruist houden dat het geen rechtstreekse port is ala gta3 & gta: vice city :)
GTA:SA is ontwikkeld om in de basis al hoge kwaliteit textures te hebben! Dus ... ik weet niets over de rest maar waarschijnlijk zal het geen pure port zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Laatst online: 20:22
Anoniem: 37526 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 11:16:
Wat een onzin, vice city en gta3 waren duidelijk allebei geen rechtstreekse poort, en sowieso, ze doen er niet voor niets zo lang over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:16

Brons

Fail!

SCIxX schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 15:31:
[...]

Wat een onzin, vice city en gta3 waren duidelijk allebei geen rechtstreekse poort, en sowieso, ze doen er niet voor niets zo lang over.
Inderdaad niet, ze doen het omdat ze een exclusief contract hebben met Sony :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134526

Pendaco schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:45:
[...]

jeuzus 3.6gb vrije ruimte, het wordt wel steeds gekker zeg :)
Maarrr.. hopelijk loopt ie er stabieler mee zodat ie niet steeds alles van die cd/dvd af moet laden, wat was dat een drama zeg :/
Ooit UT2k4 geinstalleerd? :S
Die neemt standaard 5.5 GB in en bij mij zit ie nu al tegen de 20 GB aan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DRINGENDE VRAAG!!

Is er alleen een DVD-ROM versie van GTA: SA op de PC?

Ik heb hem bij GCshop.nl gepre-orderd maar daar stond alleen CD-ROM, en voor zover ik weet is er alleen een DVD versie.

Ik heb het per email gevraagd en dit is het antwoord:
Ik heb het even voor je nagevraagd bij de leverancier en er is inderdaad maar 1 versie van deze game, maar hij wist me niet te vertellen of dit nou DVD of CD-ROM was. Ik kan je er dus helaas niet mee verder helpen, maar zoals gezegd komt er sowieso maar 1 versie, dus het maakt ook niet zo veel uit lijkt mij. Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik ze graag.

Met vriendelijke groet,

Steven Dekker
info@gcshop.nl
www.gcshop.nl
Ik wil alleen de DVD versie, want ik wil niet met veel CD's gaan kl*ten.
Ik wil dit zeker weten, want ik heb nog niet betaald.
MaTriCX schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 15:04:
[...]

Ik zat laatst ook te kijken op play.com en dan vind ik £ 24.99 toch vrij ruim vertaald naar 40 euro :)
De huidige valuta is 1 euro = 0,6760 pond. Dus een snelle rekensom levert dus 37 euro ( 36,97 ) op. Maken ze toch 3 euro winst op kopers buiten Engeland.

Maar in verhouding met bol.com is dat toch nog steeds veel goedkoper:
[afbeelding]
€ 49,99
Bovendien is de 40 euro inclusief bezorgkosten. (£24.99 Delivered)

Daarom denk ik maar dat ik hem bij play.com ga bestellen :)
Bij GCshop.nl is hij € 41,50 incl. verzendkosten, dus zo'n groot verschil is het niet en op Budgetgaming.nl is te zien dat hij al vanaf € 35 te krijgen (excl. verzendkosten).

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 112921 op 03-06-2005 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-06 21:02
Anoniem: 112921 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 18:06:
DRINGENDE VRAAG!!

Is er alleen een DVD-ROM versie van GTA: SA op de PC?

Ik heb hem bij GCshop.nl gepre-orderd maar daar stond alleen CD-ROM, en voor zover ik weet is er alleen een DVD versie.

Ik heb het per email gevraagd en dit is het antwoord:

[...]

Ik wil alleen de DVD versie, want ik wil niet met veel CD's gaan kl*ten.
Ik wil dit zeker weten, want ik heb nog niet betaald.
Ga er maar van uit dat het op DVD komt, getuige de boxart en de advertenties in tijdschriften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Evil Brain schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 18:11:
[...]

Ga er maar van uit dat het op DVD komt, getuige de boxart en de advertenties in tijdschriften.
Ja maar een tijdje geleden waren er alleen maar CD-ROM boxshots later kwamen er DVD-Rom boxshots op internet.

Misschien dat die CD-ROm boxshots gePhotoshoped waren :? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Anoniem: 112921 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 19:01:
[...]

Ja maar een tijdje geleden waren er alleen maar CD-ROM boxshots later kwamen er DVD-Rom boxshots op internet.

Misschien dat die CD-ROm boxshots gePhotoshoped waren :? .
Zend een mailtje naar rockstar... ja.. je kan een mailtje naar ze zenden ;-)

http://www.rockstargames.com/support/ "contact support"

Maar ik denk niet dat ze nog met CD-roms gaan werken... dat zou wel erg dom zijn. Dan praat je over ... waarschijnlijk meer als 8-9 cd-roms! Zelfs bij The Sims durven ze dat niet aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Laatst online: 14:54
swampy schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 19:50:
[...]

Zend een mailtje naar rockstar... ja.. je kan een mailtje naar ze zenden ;-)

http://www.rockstargames.com/support/ "contact support"

Maar ik denk niet dat ze nog met CD-roms gaan werken... dat zou wel erg dom zijn. Dan praat je over ... waarschijnlijk meer als 8-9 cd-roms! Zelfs bij The Sims durven ze dat niet aan!
buiten het feit dat het meer dan is....
8-9 cd-roms, verwacht jij dus dat het spel >6GB gaat worden, vink vrij veel namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111718

Joss schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 20:52:
[...]

buiten het feit dat het meer dan is....
8-9 cd-roms, verwacht jij dus dat het spel >6GB gaat worden, vink vrij veel namelijk ;)
bij bol.com staat er toch cd-rom, dit is erg raar, want stel dat je geen dvd hebt, dan zit je dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Laatst online: 14:54
en toch staat ook op BOL.com:
Minimum system requirements:
1GHz Intel Pentium III or AMD Athlon Processor
256MB of RAM
8x DVD-ROM Drive
3.6 GB of free Hard Disk space for a minimal install
64MB Video Card with DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" or better)
DirectX 9 compatible Stereo Sound Card Meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeie
  • Laatst online: 21:12
Ik krijg er erg veel zin in... Om het op de pc te spelen.
Zit me alleen af te vragen, gaat mn PC het trekken?
XP3000+, 1gb DDR400, Nforce2 Ultra zal niet zoveel uitmaken, maar mijn vga kaart (nu nog een Onboard MX440 :X , heb ook nog een Geforce TI4200), zal deze het optimaal trekken?

Of is het toch verstandig een 9600XT(2ehands) of een X800 aan te schaffen?

En ja met trekken bedoel ik of het soepel loopt en niet amper speelbaar. Kwil vloeiend kunnen spelen.

[ Voor 15% gewijzigd door Boeie op 03-06-2005 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Boeie schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 21:52:
Ik krijg er erg veel zin in... Om het op de pc te spelen.
Zit me alleen af te vragen, gaat mn PC het trekken?
XP3000+, 1gb DDR400, Nforce2 Ultra zal niet zoveel uitmaken, maar mijn vga kaart (nu nog een Onboard MX440 :X , heb ook nog een Geforce TI4200), zal deze het optimaal trekken?

Of is het toch verstandig een 9600XT(2ehands) of een X800 aan te schaffen?

En ja met trekken bedoel ik of het soepel loopt en niet amper speelbaar. Kwil vloeiend kunnen spelen.
Die Geforce TI4200 gaat wel werken hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeie
Mooi, dan ben ik er klaar voor

* Boeie is te lui om te upgraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat ik em wel koop want bf2(die wou ik eerst kopen) kan niet op mijn pc i.v.m Geforce 4 kaart..Stelletje bitches by EA :( :'(

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 143415 op 03-06-2005 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://multimedia.fnac.com/multimedia/images_produits/ZoomPE/6/4/5/5026555038546.jpg
Hier heb je zo'n CD-ROM boxshot, daarom twijfel ik zo over welke versie we krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47226

Anoniem: 143415 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 23:54:
Ik denk dat ik em wel koop want bf2(die wou ik eerst kopen) kan niet op mijn pc i.v.m Geforce 4 kaart..Stelletje bitches by EA :( :'(
jij koopt een waardeloze videokaart en je geeft ea daarvan de schuld? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47226 schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 01:39:
[...]

jij koopt een waardeloze videokaart en je geeft ea daarvan de schuld? 8)7
LOL, zat al in mijn pc en zo waardeloos is ie niet, kan er tot nu toe nog alles op doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 18:44

greatgonzo

schit-te-rend!

Even over die prijzen van de game:

ik vind het altijd wel grappig, mensen die het maanden voor de releasedate pre-orderen zodat ze bijv. 5 euro korting krijgen, en geen 45 maar 40 euro betalen. En dan beginnen te balen, aangezien de game op woensdag gereleased zou worden, en ze vrijdags nog niets hebben ontvangen.

En dan kijk je dinsdag bij de media markt, en daar ligt ie al in de schappen, voor een prijs vergelijkbaar met de pre-order prijs.....

Serieus, als je games wilt kopen, kun je heel goed bij de Media Markt terecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11029

Mediamarkt zit niet overal. Bijvoorbeeld, ik moet 60 km reizen als ik naar een mediamarkt wilt en dan wordt het een dure San Andreas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

ja, dan wel... maar er komen er steeds meer. Bovendien hebben veel mensen een OV jaarkaart, maak je er gewoon een dagje van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:24
Anoniem: 112921 schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 00:06:
[afbeelding]
Hier heb je zo'n CD-ROM boxshot, daarom twijfel ik zo over welke versie we krijgen.
Volgens mij is dat gewoon een box shot van de VS, waar ie wellicht wél in 2 versies uitkomt. Maar het lijkt me dat een nederlandse retailer toch de voorkeur geeft aan de dvd versie :7

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:00
greatgonzo schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 10:25:
ja, dan wel... maar er komen er steeds meer. Bovendien hebben veel mensen studenten een OV jaarkaart, maak je er gewoon een dagje van :)
Snap je nou waarom sommigen hem preorderen :)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeie
right, alsof studenten veel te doen hebben :+

Ik zou hem evt. ook voor de Xbox aan kunnen schaffen, maar hou het toch op de pc. Hier ben ik aan gewend en ik denk dat de game op pc veruit het mooist is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoop ook dat alle mod's die je voor Vice City kon gebruiken ook voor San Andreas werken. Lekker met een ferrari of een bmw rondcrossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
is ie nu al echt gelekt of is deze nfo fake?

http://forum.fok.nl/topic/709231/1/50#27607496

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

lees het topic eens Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/emo.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-07 09:50
helaas niet maar dat kun je toch zo zo zien dat tie fake is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
tja...mijn enthousiastme leidt gewoon tot wat goedgelovigheid

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Anoniem: 11029 schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 10:16:
Mediamarkt zit niet overal. Bijvoorbeeld, ik moet 60 km reizen als ik naar een mediamarkt wilt en dan wordt het een dure San Andreas.
Ik weet niet waar je woont maar in Arnhem komt ook een media markt (zijn ze nu aan het bouwen). Volgensmij is de dichtsbij zijnde utrecht :)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56386 schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 11:21:
Ik hoop ook dat alle mod's die je voor Vice City kon gebruiken ook voor San Andreas werken. Lekker met een ferrari of een bmw rondcrossen.
:r

Lekker, allemaal van die cartoony auto's en gebouwen daar in San Andreas, kom je aan met je supergedetaileerde BMW :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Ik heb hem nu ge-pre-ordered bij Dynabyte voor 43,50 en haal em dan op in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54742

het heeft toch geen nut om emn te pre orderen? bijna elke shop heeft em wel besteld, en hij komt vanzelf wel binnen. Zodra jeop het net al leest dat free record shop etc em heeft dan kan je em al emteen ophalen ipc pre orderen en betalen maar..

stel dat media markt em 1 dag eerder heeft, dan zit jij te balen/huilen..

ik zie het nut er niet van in om dit spel te pre orderen...of zie ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111718

Anoniem: 54742 schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 14:26:
het heeft toch geen nut om emn te pre orderen? bijna elke shop heeft em wel besteld, en hij komt vanzelf wel binnen. Zodra jeop het net al leest dat free record shop etc em heeft dan kan je em al emteen ophalen ipc pre orderen en betalen maar..

stel dat media markt em 1 dag eerder heeft, dan zit jij te balen/huilen..

ik zie het nut er niet van in om dit spel te pre orderen...of zie ik het verkeerd?
wel als die de 1e dag al is uitverkocht en je een paar weken moet wachten om te spelen, dan huil ik meer dan die ene dag. ik denk dat de winkels goed hebben ingekocht en dat alles op voorraad is, maar je weet maar nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FireFoz schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 12:16:
[...]

Ik weet niet waar je woont maar in Arnhem komt ook een media markt (zijn ze nu aan het bouwen). Volgensmij is de dichtsbij zijnde utrecht :)
Zelf woon ik in Emmen en de dichtbijzijnde mediamarkt zit in Groningen of het Duitse Nordhorn (60 km). Ik haal hem wel bij Dynabite, krijg ik ook nog 10% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hij komt dus alleen op DVD uit voor zover ik weet.

Bij dimensionplus staat het er nu ook duidelijk bij dat je een DVD speler nodig hebt want de game komt uit op DVD.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasjesdief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-05 09:58
Arg, ik kan niet wachten, kep net een 9800 xt gekocht (had een gf 4 ti 4200) speciaal nog net voor de release van dit spel gekocht :D
Ik kijk nu zelfs meerdere keren per dag op het net om te kijken of hij al geleaked is :Y)

PSN: MojoR1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Anoniem: 111718 schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 15:15:
[...]

wel als die de 1e dag al is uitverkocht en je een paar weken moet wachten om te spelen, dan huil ik meer dan die ene dag. ik denk dat de winkels goed hebben ingekocht en dat alles op voorraad is, maar je weet maar nooit
Ik heb nog nooit gehad dat een spel overal was uit verkocht. Zeker grotere filialen van Dynabyte etc. hebben meestal een grote vooraad van de games... ik pre-order dan ook nooit :)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

schnumi schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 18:19:
Hij komt dus alleen op DVD uit voor zover ik weet.

Bij dimensionplus staat het er nu ook duidelijk bij dat je een DVD speler nodig hebt want de game komt uit op DVD.
Is een DVD speler zo'n probleem dan? Die dingen kosten nieuw 2 tientjes en 2e hands heb je ze bijna voor niets...

* Sport_Life kan niet wachten tot dit spel komt! :).

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
tasjesdief schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 19:32:
Ik kijk nu zelfs meerdere keren per dag op het net om te kijken of hij al geleaked is :Y)
Kijk net, zie ik dit
een San Andreas map pack :P duuuus! (je ziet dus de folders ofzo denk ik)

[ Voor 7% gewijzigd door Xrenity op 04-06-2005 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-03 15:48

Dark4ever

Huh?

ey dat betekend dat ie al in handen is van een warez groep :)... Alleen wrm PC clone is toch z'n 1 op 1 kopie? dus z'n ding waar je geen crack voor nodig hebt.... Dus hoeven ze hem niet te kraken? of wel? want bij z'n ding heb je geen crack nodig. Of moeten ze de beveiliging als nog kraken om hem om te toveren tot een 1 op 1 kopie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:25

BioHazard

*\o/*

Ja maar wie zegt dat dit geen PS2 map scan is?
Maar iig, dit is geen warez discussie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Laatst online: 07-07 12:23
BioHazard schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 20:23:
Ja maar wie zegt dat dit geen PS2 map scan is?
Maar iig, dit is geen warez discussie :)
Omdat erbij staat dat het een map-pack van de San Andreas PC Retail box is?

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Laat maar :)

[ Voor 101% gewijzigd door Phyxion op 04-06-2005 20:48 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik die screens van GTA:SA-PC zie (van dat duitse magazine), ga ik echt huilen. Veel van die ingame-screenshots hebben gewoon geen schaduw, en vet lage resolutie textures.

Nog meer bagger dan VC zo te zien :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Anoniem: 37526 schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 21:01:
Als ik die screens van GTA:SA-PC zie (van dat duitse magazine), ga ik echt huilen. Veel van die ingame-screenshots hebben gewoon geen schaduw, en vet lage resolutie textures.

1 van de games die niet draaien om super-animaties, high-poly models en dat soort shit... dit is GTA! Het heeft het niet nodig om te slagen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje
  • Laatst online: 09-07 19:25

Aapje

Opel-beun
Kwartjuh schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 21:06:
[...]

1 van de games die niet draaien om super-animaties, high-poly models en dat soort shit... dit is GTA! Het heeft het niet nodig om te slagen!!!
Mja kan wel, maar 't oog wil ook wat :)
Enn VC zie je mij ook niet meer spelen omdat 't nogal blokerig is, dus 't zou meer een spel worden van 1 keer spelen en thats it. (Bij mij dan :9)

@onderbuur, enigste GTA game die bij mij een replay gehalte heeft is GTA2 :p Network mode :9~

[ Voor 12% gewijzigd door Aapje op 04-06-2005 21:17 . Reden: effe iets nutteloos adden wat geen nieuwe reply verdiende :p ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
BaBoOn schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 21:08:
[...]

Mja kan wel, maar 't oog wil ook wat :)
Enn VC zie je mij ook niet meer spelen omdat 't nogal blokerig is, dus 't zou meer een spel worden van 1 keer spelen en thats it. (Bij mij dan :9)
Weinig games hebben zon replay waarde als GTA... het is gigantisch, non-lineair en bied ongeloofelijke vrijheid... toegegeven: Grafisch kennen we véél beter, maar dat is niet alles waar het bij goeie games om draai! GTA is onder de gamers verheven tot Cult status. Weinig sequels van games scoren zo hoog als GTA. Waarom? omdat de makers van GTA weten wat een goeie mix maakt. Grafische pracht is nooit een onderdeel van GTA geweest, en zal het hopelijk nooit worden... hail to GTA! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik begrijp dat graphics niet numero uno zijn, maar "Grafische pracht is nooit een onderdeel van GTA geweest, en zal het hopelijk nooit worden" is gewoon puur een heuze kutsmoes.

Dat het slechter is dan Vice City, zegt wel heel wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 37526 schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 21:28:
Ik begrijp dat graphics niet numero uno zijn, maar "Grafische pracht is nooit een onderdeel van GTA geweest, en zal het hopelijk nooit worden" is gewoon puur een heuze kutsmoes.

Dat het slechter is dan Vice City, zegt wel heel wat :)
Dit is gewoon bullshit wat je nu zegt :Y)
Zoek maar eens wat betere pics op het internet, dan zie je wel degelijk schadus e.d. En San Andreas ziet er een stuk beter uit dan Vice City. En het is ook afhankelijk van de graka waar mee het getest is.

* Phyxion zegt dit: Als jij één persoon niet leuk vind, vind jij toch ook niet meteen alle personen niet leuk? Beetje scheef trekkerij dus :P

//EDIT:
Check deze pic dan, Vice City is lang niet zo mooi...
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/PjotrStroganov/200505/1116684927_1.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Phyxion op 04-06-2005 21:40 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FnF schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 21:35:
[...]

Dit is gewoon bullshit wat je nu zegt :Y)
Zoek maar eens wat betere pics op het internet, dan zie je wel degelijk schadus e.d. En San Andreas ziet er een stuk beter uit dan Vice City. En het is ook afhankelijk van de graka waar mee het getest is.

* Anoniem: 37526 zegt dit: Als jij één persoon niet leuk vind, vind jij toch ook niet meteen alle personen niet leuk? Beetje scheef trekkerij dus :P

//EDIT:
Check deze pic dan, Vice City is lang niet zo mooi...
[afbeelding]
En dat komt op tweakers.net....

Wat je daar ziet is een RENDERED screenshot. Ik heb het over INGAME screenshots, over wat je uiteindelijk in het spel gaat zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Anoniem: 37526 schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 21:01:

Er zit echt wel schaduw in hoor... maar.. het is een feit.. GTA is nooit een "realistic game" geweest.

het is een FUN game... en dan kijk je wel over de slechtere kwaliteit hier en daar! En de kwaliteit is al veel verbeterd em on van te smullen in vergelijking met Vice City etc....

Het is al genoeg gezegt, een zwalluw maakt geen zomer, en graphics maken geen top game! Van GTA verwachten dat ze top graphics hebben is als een Noir film willen in psychodelische kleurtjes....

[ Voor 24% gewijzigd door swampy op 04-06-2005 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:06

TommyGun

Stik er maar in!

Anoniem: 86133 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 21:55:
[...]

wel eerder ook hoor? Ik denk toch wel drie juni? De winkels hebben hem eerder dan de gamer he!? :) Tijd voor een weddenschapje? :+
Vandaag al 2 voorbij zien komen die allebij genuked werden :P

Maar screens zien er goed uit zeg. Echt wel beter dan de PS2. Gelukkig heb ik er geen aangeschaft.

[ Voor 41% gewijzigd door TommyGun op 04-06-2005 22:17 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

swampy schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 22:09:
[...]

Er zit echt wel schaduw in hoor... maar.. het is een feit.. GTA is nooit een "realistic game" geweest.

het is een FUN game... en dan kijk je wel over de slechtere kwaliteit hier en daar!
http://img117.echo.cx/my....er20050601235521502ez.jpg

In deze screenshot zit wel schaduw, maar dit is nog slechter dan GTA3! Graphics maken de game niet nee, maar komop man, deze graphics stammen echt uit 2001 :{

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 04-06-2005 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
Waarscheinlijk is het net zoals @ GTA:VC, je kijkt door de grafische scheel "heen", het valt niet op juist _omdat_ het zo stoer/vet/gaaf of whatever you wanna call it is!

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien hebben ze de detials van de screenshots op een lage resolutie gemaakt en dat het in de game zelf veel mooier eruit ziet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

De graphics maken mij eigenlijk niet zoveel uit :)
het ziet er leuk uit, de sfeer is goed en het speelt gewoon lekker. :Y)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en interessant voor iedereen!

Zoek eerst zelf naar het antwoord voordat je een vraag stelt!

Lees dit voordat je post!