Anoniem: 128025
PC gamers ook weer blij, kunnen ze eindelijk GTA SA gaan spelen!MaTr1x schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 08:04:
Nice, ziet er erg vet uit, beter dan ik verwacht had
Nog even de systeemvereisten op een rijtje:
(Bron: GTANet.com)1GHz Pentium or Athlon Processor, 256MB of RAM
8x DVD-ROM, 3.6GB of free Hard Disk space
64 MB video card with DirectX 9 compatible drivers, DirectX 9 compatible stereo sound card
keyboard, mouse, Windows 2000 or higher
Ik begin me toch steeds meer en meer af te vragen wat dat DirectX9 in de systeemeisen te betekenen heeft. Is dit gewoon neergezet om te laten zien dat het een modern spel is (zie ook: Kill Switch, daar zat geen tot érg weinig DX9 in verwerkt

[ Voor 4% gewijzigd door Jejking op 22-04-2005 11:30 ]
En is er al meer duidelijkheid over het uitkomen van de game, want op die site stond dat ie nu voor ong. 90% af is (pc)
hehe lol, nee ik ben nog steeds bezig met de PS2 versie afwisselend met GT4Anoniem: 128025 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 08:14:
[...]
PC gamers ook weer blij, kunnen ze eindelijk GTA SA gaan spelen!
Toevallig gisteren GTA:SA nog gespeeld. Wel vaag, kan geen missies meer doen bij W... (in LS iirc) omdat ik te weinig onderwaterervaring heb
BTW als je die links checked van die Italiaanse site, die pics gaan van 135 t/m 144, je kunt die nummers veranderen en dan kan je andere pics bekijken alleen zijn dat geen pics van PC. Pic 152 is bijvoorbeeld uit een NL PS2 mag: http://www.gta-series.com...scans/screenshots/152.jpg
Ik ben allang klaar met GTA:SA alleen geen 100%, toen ik ermee ophield was ik ergens in de 80%, ik probeer nu af te wisselen tussen GT4 en MGS3 maar van afwisselen is weinig sprake, sinds de komst van GT4 is deze niet meer uit de PS2 geweestMaTr1x schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:19:
[...]
hehe lol, nee ik ben nog steeds bezig met de PS2 versie afwisselend met GT4
Toevallig gisteren GTA:SA nog gespeeld. Wel vaag, kan geen missies meer doen bij W... (in LS iirc) omdat ik te weinig onderwaterervaring heb![]()
BTW als je die links checked van die Italiaanse site, die pics gaan van 135 t/m 144, je kunt die nummers veranderen en dan kan je andere pics bekijken alleen zijn dat geen pics van PC. Pic 152 is bijvoorbeeld uit een NL PS2 mag: http://www.gta-series.com...scans/screenshots/152.jpg
En dat van die onderwaterervaring heb ik ook gehad, wat je moet doen: Rij in San Fierro naar het vliegveld en duik daar het water in na een aantal keren onderwater duiken krijg je zo'n balkje dat je experience is gestegen, je onderwaterexperience is ook erg belangrijk bij de volgende missie vandaar, zorg dat je experience een paar keer is gestegen (dus dat je een aantal berichtjes hebt gehad, minimaal 3 dacht ik) voordat je weer naar W gaat anders heeft het nog geen zin!
Dit kan natuurlijk overal maar het vliegveld is een mooi herkenningspunt, als er maar water is waarin je kan duiken en zwemmen is het goed! Bij het vliegveld liggen ook genoeg boten om weer weg te komen eventueel!
Zodra hij uit is ga ik hem kopen. Alleen vraag ik me af of de PC versie nog een leuke meerwaarde heeft, op betere graphics na dan... Dus, extra missies enzo! Buitenom het feit dat er weer van alles aan valt te modden. En ineens denk ik aan die Real GTA mod * Nik gaat ook kwijlen nu
Anoniem: 11029
Het ziet er wel mooi uit maar sommige dingen zoals auto's mogen wel wat meer glimmen.
En ja, de PC versie gaat eraan komen..smullen.... heb hem al bestelt, nu nog het lange wachten! ... mmm nu nog een manier vinden om van de adreline af te komen ;-)
There is no place like ::1

ik zelf zit daar nog steeds vast!

iemand al enig idee hoe rockstar zulke missies gaat laten spelen met tobo/muis? want zowiezo kan je makkelijker pointen met een muis dan met de ps2 controller.
* The Evil Brain denkt maar niet aan de nachtmerrie die de vliegschool op de PC gaat vormen...

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Ah maar "button dancing" heeft ook handige kanten, maar ja...dat is inderdaad een kut missie. Gelukkig heb ik nu een safehouse in de buurt tot mijn beschikking wint je wint inderdaad elke minuut die je kan krijgen!willy1986 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 18:01:
gefeliciteerd! en nu op naar de beachparty(lkkr uren lang oefenen....
)
ik zelf zit daar nog steeds vast!![]()
iemand al enig idee hoe rockstar zulke missies gaat laten spelen met tobo/muis? want zowiezo kan je makkelijker pointen met een muis dan met de ps2 controller.
tips welkom!
Elect a clown, expect a circus.
Bestel ik het toch liever bij Play.com.nFo schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 18:24:
Misschien wel handig om te vermelden:
De PC versie kun je alvast HieR bestellen voor: 39,50
En de XBOX versie voor: 47,50
Het verzenden kost 2 euro.
Door level 12 (meen ik) te halen met een brandweerauto ben je fireproof.Slasher schreef op maandag 09 mei 2005 @ 19:01:
Zit een beetje vast bij het laatste level in de story line, namelijk "the end of the line" ik kom steeds tijd te kort of ik heb te weinig health. Die rotvlammen ook de hele tijd, vind het wel jammer, met VC zat ik ook al tijden vast bij de laatste missie, die ik na tijden wel heb uitgespeeld btw. Ik doe volgens mij structureel iets verkeerd.
tips welkom!
Signature
Oh, wat stoer!!!!!!Both the PC and the Xbox versions will allow you to import your own MP3 songs for listening on the in-game radio. You can choose either to play your songs back to back, or have them wrapped in a radio station format, with original San Andreas advertisements, DJ commentary and weather bulletins inbetween.
bron: http://www.gtanet.com/news/
Ik bind de radio nog steeds een van de beste gimmicks in gta. Heb mezelf meermalen betrapt dat ik ergens langs de stoeprand stilstond om ff radio te luisteren
Anoniem: 131484
Als je eenmaal bij die laatste missie bent aanbeland is het een chaos overal en er is nergens meer een fire truck te vinden. Ook niet als je zelf een brandje sticht.pasta schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 00:14:
[...]
Door level 12 (meen ik) te halen met een brandweerauto ben je fireproof.
Maar je moet in dat huis gewoon te tijd nemen om de vuren te doven waar je langs moet, verder ook goed de tijd nemen om alle baddies uit te schakelen.
Aha, nou dan laadt ik mijn save game ff het is het proberen waard iig!Anoniem: 131484 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 14:28:
[...]
Als je eenmaal bij die laatste missie bent aanbeland is het een chaos overal en er is nergens meer een fire truck te vinden. Ook niet als je zelf een brandje sticht.
Maar je moet in dat huis gewoon te tijd nemen om de vuren te doven waar je langs moet, verder ook goed de tijd nemen om alle baddies uit te schakelen.
PS2 is goedkoper dan PC upgradenSouthern Sun schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 18:24:
godver ik hoop maar dat ik dit spel kan spelen met mn 1ghzje. anders word ik echt VET pissigals is t maar op het laagste detail
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Nog 2 weken wachten, zucht!
NEE: dit is geen signature...
Anoniem: 89184
2 weken? Mooi zo.iambig schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 21:49:
De release date begint nu toch wel eng dichtbij te komen al... Waarom hebben ze nog geen trailer van de PC versie online gezet?
Nog 2 weken wachten, zucht!
GTA SA @ PC
Het is grafisch inderdaad even wennen maar ik vond het na verloop van tijd toch erg mooiAnoniem: 89184 schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 22:19:
[...]
2 weken? Mooi zo.Had een PS2 gekocht speciaal voor GTA SA maar na 30 min spelen werd ik telkens misselijk (motion sickness) raar, heb ik nooit met een PC game gehad.
Ook heb ik het idee dat de hype rond GTA:SA minder is dan bij VC..
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
Anoniem: 144390
idd dat tipic nog niet gezien.Scipionyx schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 09:18:
En er is nog steeds geen aparte topic a la: [PC] GTA:SA
Dat dit spel wat minder populair is komt denk ik doordat het "meer van hetzelfde" is, en toen vice city / GTA3 uitkwamen was het allemaal heel nieuw wat je allemaal kon. Natuurlijk is San Andreas wel in vele opzichten verbeterd, maar het idee blijft hetzelfde vind ik.
En het is nog steeds wachten op de release, dan zal er wel weer wat meer actie zijn in dit topic of een nieuw PC: San Andreas topic!Anoniem: 144390 schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 09:34:
[...]
idd dat tipic nog niet gezien.
Dat dit spel wat minder populair is komt denk ik doordat het "meer van hetzelfde" is, en toen vice city / GTA3 uitkwamen was het allemaal heel nieuw wat je allemaal kon. Natuurlijk is San Andreas wel in vele opzichten verbeterd, maar het idee blijft hetzelfde vind ik.
Idee is wel hetzelfde, maar je kunt zoveel meer in dit deel (er vanuit gaande dat alles wat op de PS2-versie kon we ook zullen terugzien op de PC-versie). Denk bijvoorbeeld aan het tunen van (nieuwe) auto's, je uiterlijk (kapper, tatoeage, gezondheid), grootte van level etc.Anoniem: 144390 schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 09:34:
[...]
idd dat tipic nog niet gezien.
Ik hoop sowieso dat de "multiplayer" wat je op de PS2 had, hier ook zo zal zijn. Misschien dat de mod-scene daar wat mee kan
Inderdaad! Heb vice city vorige week nog maar eens uit de kast getrokken als voorbereiding. Ik ga nu ook maar eens al die hidden packages opzoeken, kijken hoe ver ik daar mee kom voordat ik geen zin meer hebAnoniem: 128025 schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 10:19:
[...]
En het is nog steeds wachten op de release, dan zal er wel weer wat meer actie zijn in dit topic of een nieuw PC: San Andreas topic!
Heb ik ook eens gedaan, hield het niet lang vol moet ik zeggen, packages zitten op zulke vreemde plekken, heb ze volgens mij nooit allemaal gevonden, na wat hulp en lang zoeken uiteindelijk ergens in de 90 gekomen! Had op een gegeven moment ook gewoon geen zin meer, net als bij GTA:SA had ik ook geen zin om 100 tags, 50 oesters enz enz allemaal op te gaan zoeken!Sh0ckTr00per schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 11:00:
[...]
Inderdaad! Heb vice city vorige week nog maar eens uit de kast getrokken als voorbereiding. Ik ga nu ook maar eens al die hidden packages opzoeken, kijken hoe ver ik daar mee kom voordat ik geen zin meer heb
gewoon uitprinten, alle plekken afrijden, HP pakken en doorkruisen. Natuurlijk wel ff het spel saven
Ik heb Vice city ook uitgespeeld. Ik savede alleen als ik een missie succesvol had gehaald of een USJ of HD had voltooid... en daardoor heb ik het spel maar in "33:16 uur" gehaald

[ Voor 14% gewijzigd door willy1986 op 30-05-2005 09:10 ]
VC werd ook pas echt populair toen de pc versie uitkwam, er zitten hier nu eenmaal meer pcgamer dan ps2gamers.Scipionyx schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 09:18:
En er is nog steeds geen aparte topic a la: [PC] GTA:SA
PSN: DutchTrickle PVoutput
Anoniem: 105758
Vind ik ook... ik heb geen PS2 en iedereen zal hem vanaf 0 beginnen met spelen, dus iedereen zal ongeveer gelijk op lopen qua opdrachten. Dan krijg je tenminste niet newbie-vragen en "gevorderde"-vragen door elkaar. Daarnaast is de PC versie net ietsje anders, iig technisch gezet, qua settings e.d....Anoniem: 105758 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 09:31:
Ook al staat er in de openingspost gegevens over de PC versie, lijkt me het toch handiger als er voor de PC versie een nieuw topic wordt geopend.
[ Voor 13% gewijzigd door FireFoz op 30-05-2005 17:55 ]
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Tot die tijd voldoet dit topic wel als overgangstopic
Kampoe1 is al bezig met een PC-versie van dit topic... misschien tijd om deze binnenkort uit de kast te trekken? Aangezien de game eind deze week, begin volgende week uit zou moeten komen. Bij de een kan hij er eerder zijn dan bij de ander...Crash schreef op maandag 30 mei 2005 @ 18:02:
Zodra de PC versie zo goed als uit is kan er een apart PC topic geopend worden, of kunnen alle GTA San Andreas gerelateerde vragen in één centraal topic voor zowel de PC, PS2 als de XBox
Tot die tijd voldoet dit topic wel als overgangstopic
Anoniem: 111718 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 15:13:
*edit* ik ben bezig met een apart pc topic:
There are only 8 days left, until GTA San Andreas is released on PC & XBOX. Buy Grand Theft Auto: San Andreas now through one of the following links to avoid disappointment and support this site.
[ Voor 65% gewijzigd door nzyme op 30-05-2005 18:40 ]
| Hardcore - Terror |
Signature
| Hardcore - Terror |
Anoniem: 12316
Geen, maar de meeste films, spellen en andere producten worden als eerste uitgebracht in het land van herkomst.Hellraizer schreef op maandag 30 mei 2005 @ 18:42:
jah las t net almaar wat zou t verschil zijn tussen EU en US rls
das toch nooit iets bij geen enkele game ?
In de EU versie zitten misschien meer talen, maar het is niet zo dat ze die in de laatste drie dagen erin zetten, of dat de ontwikkeling van de EU versie 3 dagen langer duurde

Cons:::BB4E
7 Juni is ie een paar uur na de release al te downloaden. Is met bijna alles zo dus niet echt bijzonder...
Kan niet wachtten! Hoewel ik moet zeggen dat het toch weer snel ging...
[ Voor 13% gewijzigd door TommyGun op 30-05-2005 20:07 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
| Hardcore - Terror |
Anoniem: 86133
wel eerder ook hoor? Ik denk toch wel drie juni? De winkels hebben hem eerder dan de gamer he!?TommyGun schreef op maandag 30 mei 2005 @ 20:06:
[...]
7 Juni is ie een paar uur na de release al te downloaden. Is met bijna alles zo dus niet echt bijzonder...
Kan niet wachtten! Hoewel ik moet zeggen dat het toch weer snel ging...
Anoniem: 104513
Kan wel mn xbox meenemen maar heb hem liever voor op de pc. Ik hoop dat de sfeer net zo goed zal zijn als in VC
Leef lekker in het nu, er is niks anders
hoezo niet danAnoniem: 104513 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:17:
ha zou best eens vies kunnen tegenvallen. die nieuwe starforce nightmare, daar zijn de crackers nog niet in geslaagd om die te cracken. wie weet wat ze op GTA:SA hebben neergezet!
iig moete we het hiermaar niet te veel / diep over hebben
| Hardcore - Terror |
VC was ergens in de VS al een week van te voren verkocht een iemand, die dude heeft het spel toen doorgepeeld naar een of andere groep, waardoor het vier dagen voor de release date al verspreid werd (mijn huisgenoot had het voor de officiele release al uitgespeeldFireFoz schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:30:
Bij VC duurde het ook erg lang nadat ie al Gold was. Dat kan ik me nog herinnerenIk ga 10 juni net op vakantie
Kan wel mn xbox meenemen maar heb hem liever voor op de pc. Ik hoop dat de sfeer net zo goed zal zijn als in VC

Maar ik kijk echt uit naar de pc-versie. Ik heb me prima vermaakt met de PS2-versie, maar na weken spelen heb ik die controller toch nog niet 100% onder controle. Muis en tobo lijken me echt een verademing vooral ook met het zoeken naar alle hidden packages, dan is dat kijken en zoeken met de PS2-controller gewoon niet praktisch... en als de screenshots die vrijgegeven zijn echt de beeldkwaliteit op de pc weergeven, dan denk ik dat ik mij uitstekend ga vermaken met het uitspelen van de verhaallijn voor de tweede keer
Tussen 22-05-2005 en 28-05-2005 zijn minstens vier Starforce games gekraakt.Anoniem: 104513 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:17:
ha zou best eens vies kunnen tegenvallen. die nieuwe starforce nightmare, daar zijn de crackers nog niet in geslaagd om die te cracken. wie weet wat ze op GTA:SA hebben neergezet!
Starforce is dus te kraken. Kost alleen wat tijd.
Anoniem: 111718
Komt het nieuwste deel in de enige spelreeks waarme je écht uuuren plezier hebt uit, ga ik op kamers met een PIII 800Mhz met 256MbRAM en een GeForce 2MX
leoaq.fm // Jeune Loop
Anoniem: 118577
Ik heb nog wel een PS2 die het niet goed doet, die mag je wel voor een €10 ophalen en reparerenleokennis schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:00:
Dit zuigt![]()
Komt het nieuwste deel in de enige spelreeks waarme je écht uuuren plezier hebt uit, ga ik op kamers met een PIII 800Mhz met 256MbRAM en een GeForce 2MX
Anoniem: 138251
waar woont je huis?Anoniem: 118577 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:11:
[...]
Ik heb nog wel een PS2 die het niet goed doet, die mag je wel voor een €10 ophalen en repareren
GTA:SA zal geen starforce gebruiken, maar hoogstwaarschijnlijk securom7...dat is best te kraken
ik bijna vergelijkbaar, 2200@2700SCIxX schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:22:
Ik kan ook niet wachten op de PC versie, eindelijk weer eens een spel om te spelen. Ben benieuwt of ik het een beetje speelbaar kan draaien op mijn 1800+ geforce4MX en 512ddr.
Ik neem aan dat het spel gewoon speelbaar is op de normale lage reso(800x600) voor de MX kaarten. voor hoever je dat speelbaaar kan noemen iig.
kheb tevens vanmiddag een

Anoniem: 118577
Mijn huis woont vlak bij Oldenzaal (4 km eraf) dus als je interesse hebt...mailtje naar r.bakker[AT]neteq.nl is genoeg
ps2

pc

Das nogal wat verschil
Al ga ik er wel vanuit dat pc mooier is, want ps2 graphics zuigen hard
De PS2 is gewoon gelimiteerd kwa hoeveel er tegelijkertijd in het geheugen kan staan ;-), op een PC met... ongeveer 300MB geheugen over om een game te draaien kun je veel meer met textures.Maverick schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 18:02:
zie dit;
ps2
[afbeelding]
pc
[afbeelding]
Das nogal wat verschil
Mmm, nog ongeveer 10 daagjes... ( ja ik ben ook ongeduldig ) maar ik weet al zeker dat Rockstar ons bezorgt wat we willen....
ok bedankt, VGA kaart moet nu dus echt gaan komen.... niet al te groot budget..... asus 6600TD(256mb) dan maar,zo rond de 150€ geloof ik, iemand nog een betere prijs/kwaliteti kaart? wel AGP natuurlijkMaverick schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 18:02:
zie dit;
ps2
[afbeelding]
pc
[afbeelding]
Das nogal wat verschil
Sims 2 was SafeDisk 4 met ongelovelijk veel custom protections. Maar als je de Nederlandse release had, die kon ik prima kopieren met Alcohol 120%.Hellraizer schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:44:
[...]
hoezo niet danwant volgens mij wel nl . . . sims2 was toch ook starforce ? evenals zo'n racespel waar k ff de naam van kwijt ben
iig moete we het hiermaar niet te veel / diep over hebben
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Anoniem: 74137
yes, ik zou het dus moeten kunnen spelenIf you want be able to run GTA: San Andreas, the game has to find on your PC the following: 1 GHz CPU, 256 MB of RAM, graphics card with 64 MB RAM and 3.6 GB of free space on the hard disk. These are the minimum requirements.
| Hardcore - Terror |
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
PfieeeuwConan schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:58:
Wees maar niet bang warez lovers
GTA:SA zal geen starforce gebruiken, maar hoogstwaarschijnlijk securom7...dat is best te kraken
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
jeuzus 3.6gb vrije ruimte, het wordt wel steeds gekker zegIf you want be able to run GTA: San Andreas, the game has to find on your PC the following: 1 GHz CPU, 256 MB of RAM, graphics card with 64 MB RAM and 3.6 GB of free space on the hard disk. These are the minimum requirements.
Maarrr.. hopelijk loopt ie er stabieler mee zodat ie niet steeds alles van die cd/dvd af moet laden, wat was dat een drama zeg

je zegt het zelf al, 3,6 gb HD, dat betekent dat ie alles maar dan ook alles op de HD gooit. en dan gaat ie natuurlijk geen cd lezen.Pendaco schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:45:
[...]
jeuzus 3.6gb vrije ruimte, het wordt wel steeds gekker zeg![]()
Maarrr.. hopelijk loopt ie er stabieler mee zodat ie niet steeds alles van die cd/dvd af moet laden, wat was dat een drama zeg
zou er eigenlijk een dvd uitkomen? of op cd`s alleen? dan worden het toch wel zo`n minimaal 3 a 4 cd`s
Volgens mij komt hij alleen op DVD uit. Dat meen ik tenminste gelezen te hebben.Anoniem: 111718 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:55:
[...]
je zegt het zelf al, 3,6 gb HD, dat betekent dat ie alles maar dan ook alles op de HD gooit. en dan gaat ie natuurlijk geen cd lezen.
zou er eigenlijk een dvd uitkomen? of op cd`s alleen? dan worden het toch wel zo`n minimaal 3 a 4 cd`s
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Een beetje game tegenwoordig kan al 1,5GB opzuipen van je HD space, een game met een "grote map" of "grootste speelveld" schiet zo over de 2Gb!Pendaco schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 14:45:
[...]
jeuzus 3.6gb vrije ruimte, het wordt wel steeds gekker zeg![]()
3,6Gb, ik kan alleen verwachten dat de kwaliteit van het textures hierdoor perfect zijn ;-)
Het was de bedoelding dat de PU wat later uitkwam, toen het spel al uit was. Of R* wilde niet nog een maand wachten (hype, hype).nFo schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 18:57:
Zag in de nieuwe Power Unlimited al een advertentie met de tekst: Out Now
Het kan ook de PS2 reclame zijn geweest.....DeRCT13 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:16:
[...]
Het was de bedoelding dat de PU wat later uitkwam, toen het spel al uit was. Of R* wilde niet nog een maand wachten (hype, hype).
BTW heb je de reclame voor de xbox versie gezien..YUCK YUCK YUCK .... de PS2 had nog een heerlijke Welcome to the Jungle eronder zitten, maar bij de Xbox reclame is het.... het is YUCK!
[ Voor 25% gewijzigd door swampy op 01-06-2005 15:21 ]
ik hoop het niet, mn brander heeft pas geleden de geest gegeven, heb geen zin om een nieuwe te kopen.schnumi schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:13:
[...]
Volgens mij komt hij alleen op DVD uit. Dat meen ik tenminste gelezen te hebben.
helaasAnoniem: 111718 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:22:
[...]
ik hoop het niet, mn brander heeft pas geleden de geest gegeven, heb geen zin om een nieuwe te kopen.

voor als je het niet ziet, linksbovenin
Dan koop je toch gewoon een DVD rom .....Anoniem: 111718 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:22:
[...]
ik hoop het niet, mn brander heeft pas geleden de geest gegeven, heb geen zin om een nieuwe te kopen.
misschien heeft de PU hetzelfde probleem gehad als de PCGameplay, het toffe gameblad van onze zuiderburen.DeRCT13 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:16:
[...]
Het was de bedoelding dat de PU wat later uitkwam, toen het spel al uit was. Of R* wilde niet nog een maand wachten (hype, hype).
Die konden deze maand al een review posten, maar dan moest van Rockstar de game een goede beoordeling krijgen en op de Cover. Natuurlijk werkte de PCGP daar niet aan mee.
een review staat er nog niet in, alleen reclame, ze zullen dit dus ook wel niet gedaan hebben, lees de Pu al meer dan 10 jaar inmiddels geloof ik, en zijn echt geen jongens die dit doen daar, kunt er wel vanuit gaan dat ze lekker subjectief zijn daar, en das wel leukgreatgonzo schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:48:
[...]
misschien heeft de PU hetzelfde probleem gehad als de PCGameplay, het toffe gameblad van onze zuiderburen.
Die konden deze maand al een review posten, maar dan moest van Rockstar de game een goede beoordeling krijgen en op de Cover. Natuurlijk werkte de PCGP daar niet aan mee.
Denk eens, 8 tot 10 cd-roms .... om een game te installeren ;-) je zou bijna teruggaan naar het floppy tijdperk "Insert Floppy Number 7"Conan schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:42:
[...]
helaas
[afbeelding]
offtopic:
voor als je het niet ziet, linksbovenin
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Om het wachten totdat de origineel op de deurmat valt te overbruggen, moet ie er wel eerder zijn natuurlijk.jaaoie17 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 20:58:
nu maar wachten dat tie geleaked wordt et heeft gelukkig niet zon sterke protectie.
Anoniem: 112921
Kan niet wachten!
Weet iemand wanneer hij dan op de deurmat valt? en kun je ook via (ABN Amro) Internet Bankieren betalen?
Anoniem: 37526
Boeiend? GTA is geweldig!Anoniem: 37526 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 00:26:
Zo he, vergeten we soms dat dit spel een 4 jaar oude engine draait, en er op de PS2 nog beroerder uitzag van Vice City op de PS2?
Nee, het is uiteindelijk gewoon vééél meer van hetzelfde, en dat is eigenlijk gewoon prima!Anoniem: 37526 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 00:26:
Zo he, vergeten we soms dat dit spel een 4 jaar oude engine draait, en er op de PS2 nog beroerder uitzag van Vice City op de PS2?
Dit topic is gesloten.
Zoek eerst zelf naar het antwoord voordat je een vraag stelt!
Lees dit voordat je post!