Is een slechte argumentatie ("is niet nodig", hoezo welke argumenten? Waarom op slot? En waarom mogen andere users geen argumenten aandragen? Waarom is de mening van de slotplaatser 'all rulend')...Dus ik verzoek vriendelijk het slotje er af te halen zodat er weer gediscuseerd kan worden op basis van echte argumenten...Nu verwacht ik zeker geen OW en ik zal schrijven waarom, en waarom ik niet de MOD mail:Precies. Opdelen is op dit moment niet nodig, vandaar dat NOS gewoon NOS blijft, en niet ieder Non-Windows OS een eigen hoekje krijgt.
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
Nope.(...) wil nu gelijk een topic openen erover. Doe dat niet. (...)
In een sluitmessage staat als het goed is duidelijk wat er fout is, en wat je er aan kan doen.
Nope, geen schreeuwerige topictitel en geen inhoud die nergens op slaat, eveneens de topic doorgelezen.Open je toch een topic met een schreeuwerige topictitel en met een inhoud die echt nergens op slaat zonder dit topic doorgelezen te hebben, kan dat resulteren in een officiële waarschuwing.
Nope.Een boel redenen waaraan mijn topic niet voldeed, zoals: Scriptrequests, Vaker voorgekomen, Topic stond fout, Mijne wel dicht zijne niet etc..
Er staat geen enkele duidelijke reden in de sluitmessage. Daarnaast, misschien nog wel belangrijker, zijn deze topics ook netjes opgebleven:Vaak is het niet nodig om te gaan discussiëren omdat de reden duidelijk in de sluitmessage staat. Als je een topic opent in LA en het is echt overduidelijk waarom je topic op slot gaat, dan zal dat resulteren in een officiële waarschuwing.
Opsplitsing NOS in Linux en "kleine OS'en+DOS"
(Let op: Dit is een totaal andere vraagstelling toen, want ik heb het over alle *nixen, en niet alleen Linux waar men in dit topic vanuit ging, wat een totaal andere kijk geeft).
[rml][ REQ] Apple Forum?[/rml]
Als daar net als dit MODje zomaar een slotje op had gegooid (en vooral zo snel!) was er mogelijk ook nooit een eigen Apple-forum geweest..Zie immers deze replies:
;Voor GoT lijkt me dat (op dit moment) niet interessant.
(etc...)speciaal apple forum lijkt me overbodig
Snap je wat ik bedoel? Want er is nu uiteindelijk wel een topic gekomen -dankzij discussie op argumenten- en niet 1 modje dat wel even bepaald dat het niet nodig is...Daarom heeft het m.i. ook weinig nut om hem te mailen, hij heeft zijn vooroordeel toch al klaar..Terwijl bv ook in diezelfde thread door een ANDERE mod is gezegd:
Dat is nu juist waarover ik een discussie trachtte te beginnen met mijn vorige topic, want dat is nu het geval.Persoonlijk denk ik dat een Apple forum veel meer kans maakt als de gebruikers groep uit 'nos' groeit - of NOS zou gaan domineren -
Als jullie per se willen dat ik 1 mod ga mailen die mijn topic dichtgooide zonder goede reden (althans niet eens vermeldt, en geen wederhoor), dan zal ik dat doen, maar wel onder voorwaarde dat er nog steeds een bemiddelaar is GoT is..en niet met dezelfde MOD mailen die zijn mening toch al klaar heeft en het daarom maar sluit zonder argumenten of anderen aan het woord laat...Dat is bij de Apple en de NOS/Linux thread niet gebeurd, en zie aldaar het resultaat: Uiteindelijk is er toch een Apple forum gekomen...Was dat er ook geweest als 1 mod had beslist een slotje te zetten omdat het zijn inziens niet nodig was? Ik hoop dat andere modjes wel in discussie durven gaan met degene die mijn topic heeft gesloten, en hopelijk dat andere users ook mogen meepraten, en dat niet een modje -omdat HEM het niet bevalt- gelijk iets dichtgooit, wat nu wel is gebeurd). Want behalve dat 1 MOD het overbodig vond met een slotje, was het inhoudelijk een nette discussie.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2004 23:48 ]