Corsair Carbide 500R White, LG-IPS 277L, Intel Core i7 2600K & Scythe Mugen 2, ASUS P67 Sabertooth , 8192MB DDR3 1600MhZ, Gainward GTX680 2GB, Samsung EVO 850 250GB SSD & 500, 750, 1000GB Samsung, Seasonic M12II EVO 750 Watt, Logitech G510s, Z2300
Niemand
Corsair Carbide 500R White, LG-IPS 277L, Intel Core i7 2600K & Scythe Mugen 2, ASUS P67 Sabertooth , 8192MB DDR3 1600MhZ, Gainward GTX680 2GB, Samsung EVO 850 250GB SSD & 500, 750, 1000GB Samsung, Seasonic M12II EVO 750 Watt, Logitech G510s, Z2300
helpt dit misschien?
http://www.geek.com/news/...Nov/bga20041118027839.htm
ik hoop van wel.
suc6 verder
http://www.geek.com/news/...Nov/bga20041118027839.htm
ik hoop van wel.
suc6 verder
'k Heb de LG L1710B(u) en dies volgens mij wel vergelijkbaar.
Contrast zwart/wit valt me nu tegen terwijl ik het eerst geweldig vond. Zwart is niet echt zwart, maargoed .. da's iets waar de meeste TFT's mee zitten. De responstijd valt me best mee .. lekker game TFTtje hoor!
Kleuren ... moah, ik kan er geen ijskoud wit op toveren .. het beeld is iets geel/bruin lijkt het wel. Heb er tegenwoordig een nagelnieuwe HP laptop (Compaq) Nc6000 naast staan en da's toch dag-en-nacht verschil !!
'k Weenie .. ik denk dat deze series hun beste tijd wel gehad hebben. Destijds konden ze goed mee doen, maar tegenwoordig zijn er veel betere te vinden .. al zal de prijs er ook naar zijn. Deze LG's zijn over het algemeen vrij scherp!
Mjah .. of het goed genoeg voor jou is ?! Ga een keer naar een shop waar ze um verkopen .. en maak de desktop achtergrond een keer helemaal zwart, wit, rood, groen en blauw en je ziet a: of er dooie pixels zijn, of allways litt ... en b: of het wit wit genoeg is en zwart zwart genoeg.
Suc6
Contrast zwart/wit valt me nu tegen terwijl ik het eerst geweldig vond. Zwart is niet echt zwart, maargoed .. da's iets waar de meeste TFT's mee zitten. De responstijd valt me best mee .. lekker game TFTtje hoor!
Kleuren ... moah, ik kan er geen ijskoud wit op toveren .. het beeld is iets geel/bruin lijkt het wel. Heb er tegenwoordig een nagelnieuwe HP laptop (Compaq) Nc6000 naast staan en da's toch dag-en-nacht verschil !!
'k Weenie .. ik denk dat deze series hun beste tijd wel gehad hebben. Destijds konden ze goed mee doen, maar tegenwoordig zijn er veel betere te vinden .. al zal de prijs er ook naar zijn. Deze LG's zijn over het algemeen vrij scherp!
Mjah .. of het goed genoeg voor jou is ?! Ga een keer naar een shop waar ze um verkopen .. en maak de desktop achtergrond een keer helemaal zwart, wit, rood, groen en blauw en je ziet a: of er dooie pixels zijn, of allways litt ... en b: of het wit wit genoeg is en zwart zwart genoeg.
Suc6
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Deze monitor heb ik sinds enkele maanden en ben er erg tevreden over. Heb hem voor 499,- gekocht bij Mycom, gelukkig zonder dode pixels. Games speel ik bijna niet maar hij heeft bijna geen zichtbare ghosting. Er is ook al een ander topic over:
Ervaring met LG L1910B?
Op het forum van het Duitse Prad.de is ook veel erover te vinden:
http://www.prad.de/board/board.php?boardid=169
Ervaring met LG L1910B?
Op het forum van het Duitse Prad.de is ook veel erover te vinden:
http://www.prad.de/board/board.php?boardid=169
Bij een zwarte achtergrond in een kamer met weinig licht is zie je wel dat er een beetje licht van de backlight doorheen komt, maar storend is het niet.ing._Buttje schreef op maandag 29 november 2004 @ 00:58:
'k Heb de LG L1710B(u) en dies volgens mij wel vergelijkbaar.
Kleuren ... moah, ik kan er geen ijskoud wit op toveren .. het beeld is iets geel/bruin lijkt het wel.
Wat de kleuren betreft. Als je hem maar calibreert met het bijgeleverde programma Colorific zijn de kleuren natuurgetrouw. Maar daarnaast is de kleurtemperatuur ook nog te veranderen zodat je nog kunt kiezen uit geelachtig wit of blauwachtig wit. Maar bij mij aangesloten via DVI zijn de kleuren precies zoals het hoort.
Dus in die ene review staat dat hij wel 25ms is maar meer reageert als 1 van 16ms of minder. Ik vind dat best positief klinken, voor deze prijs
MvG. Jack©©
MvG. Jack©©
Pagina: 1