Toon posts:

Home cinema aansluiten op PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heb me juist een home cinema 5.1 aangeschaft en wil die nu gaan aansluiten op m'n pc met een Sound Storm Onboard audiocard. Op de achterzijde van de subwoofer heb ik alle boxen aan gesloten bij Output.

Nu bij 5.1 Input zijn er rood-witte tulpjes (L R) voor aan te sluiten op pc, dvd..
Wil het op de PC aansluiten, maar m'n pc heeft geen enkel van die Rood - witte tulpjes, hoe kan ik m'n home cinema nou op m'n computer aansluiten?

Dankje voor het antwoord.

Verwijderd

Nooit van een kabeltje gehoord met aan de ene kant een jack plug en de andere kant tulip? :/

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-06 09:59

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 17:55:
Hallo,

Heb me juist een home cinema 5.1 aangeschaft en wil die nu gaan aansluiten op m'n pc met een Sound Storm Onboard audiocard. Op de achterzijde van de subwoofer heb ik alle boxen aan gesloten bij Output.

Nu bij 5.1 Input zijn er rood-witte tulpjes (L R) voor aan te sluiten op pc, dvd..
Wil het op de PC aansluiten, maar m'n pc heeft geen enkel van die Rood - witte tulpjes, hoe kan ik m'n home cinema nou op m'n computer aansluiten?

Dankje voor het antwoord.
Kun je wel verloopstekkertjes voor kopen maar ik weet niet of het kan wat jij wil, trekt je voeding dat? Kunnen je boxen gevoed worden door de pc :?

Verwijderd

Koop een fatsoenlijke geluidskaart (audigy van 50 euro ofzo) en sluit de boel digitaal aan.

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 18:43:
Koop een fatsoenlijke geluidskaart (audigy van 50 euro ofzo) en sluit de boel digitaal aan.
Sjonge jonge, tech posts aan t scoren?

Soundstorm is een van de betere (game) geluidskaarten, dus daar is helemaal niets mis mee.
Daarnaast hebben we een faq AV FAQ; Veelgestelde vragen die analoog zelfs aanraad.

Een beetje vriendelijker naar TS kan ook wel ...

TS heeft dit nodig overigens ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.elektronicaonline.nl/Audio%20Kabels_bestanden/CABLE-406.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door itsme op 26-11-2004 18:53 ]

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 18:43:
:X Yea right.... :/

Wat ik me afvraag : Kan je je speakers niet Digitaal aansluiten ?? Via S/P-DIF Optisch/Coax (ehm...... zo heet het toch ??)

Ook raar dat je dan niet de juiste (uberhaupt??) kabels bij je speakers hebt gekregen :?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
nero355 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 19:00:
[...]

:X Yea right.... :/

Wat ik me afvraag : Kan je je speakers niet Digitaal aansluiten ?? Via S/P-DIF Optisch/Coax (ehm...... zo heet het toch ??)

Ook raar dat je dan niet de juiste (uberhaupt??) kabels bij je speakers hebt gekregen :?
Hij heeft een Home Cinema set gekocht, daar zit volgens mij dus een versterker, radio en dvd bij.
Nu wil hij naast de standaard apperatuur ook zn PC eraan hangen, die kabel heeft ie er natuurlijk niet standaard bij gekregen ;)

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

Verwijderd

Topicstarter
inderdaad, probleem is opgelost, heb pure surround nu :*)

Dankzij het programmaatje nvswap :P
Pagina: 1