Ik ben aan het twijfelen over het aanschaffen van een laptop. Ik heb al gekeken naar een aantal pc laptops zoals die van Acer etc. maar ik zit toch zwaar te twijfelen om voor een Apple iBook G4 te gaan.
Helaas is het moeilijk om een beslissing te maken, omdat ik voor de rest nog nooit Apple heb gebruikt, en echt een Windows gebruiker ben
Heeft iemand misschien ervaringen waar hij of zij tegen aan liep toen ie voor het eerst een Apple gekocht heeft? Enkele voor- en nadelen misschien t.o.v. windows?
Voor de rest weet ik wel dat de meeste software die ik gebruik op mijn pc (Macromedia programma's, Adobe programma's, textverwerker, e.d.) ook te krijgen is voor de mac, maar misschien nog dingen die ik over het hoofd kan zien?
Helaas is het moeilijk om een beslissing te maken, omdat ik voor de rest nog nooit Apple heb gebruikt, en echt een Windows gebruiker ben
Voor de rest weet ik wel dat de meeste software die ik gebruik op mijn pc (Macromedia programma's, Adobe programma's, textverwerker, e.d.) ook te krijgen is voor de mac, maar misschien nog dingen die ik over het hoofd kan zien?