Toon posts:

harddisk voor onderweg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik ben wat men noemt een "amateur" fotograaf, ik doe zo af en toe een projectje maar niks bijzonders. Nu ben ik eigelijk op zoek naar een harddisk waar ik mijn flash kaarjes op kan uitladen. Ik heb nu 2 keer 1GB maar blijk soms niet genoeg te zijn, nu lijkt een oplossing een laptop te kopen. Maar is mijn vraag kan het niet goedkoper, ik wil eigelijk gewoon een harddisk waar ik mijn kaartjes op uit kan lezen.

Ik neem aan dat deze dingen bestaan, anders misschien een idee voor iemand!!!, maar ik kan ze nergens vinden, kan iemand mij helpen met het vinden van deze krengen....

Alvast bedankt,

Alex

Verwijderd

Even in de t.net pricewatch zoeken op 'imagetank' :)

http://www.imagetank.at/

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2004 13:04 ]

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Apacer heeft hier oplossingen voor, ook voor naar CD's :) (dealer: mycom)

Verwijderd

Ik gebruik sinds 4 maanden deze Smartdisk. Heeft me nog nooit in de steek gelaten.
Betrouwbaar product geadviseerd door o.a. Foto Konijnenberg

http://www.smartdisk.com/...lMultimedia/FlashTrax.asp

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Wat je ook kunt doen is een USB -> IDE converter aanschaffen. Is een simpel dingetje die nog geen 30 euro kost. Nu moet je dan nog wel een hardeschijf hebben, maar goed een 2de hands voor misschien 10 euro (5 gig zit ik dan aan te denken).

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Verwijderd

The Real Falcon schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 14:09:
Wat je ook kunt doen is een USB -> IDE converter aanschaffen. Is een simpel dingetje die nog geen 30 euro kost. Nu moet je dan nog wel een hardeschijf hebben, maar goed een 2de hands voor misschien 10 euro (5 gig zit ik dan aan te denken).
Dat gaat niet werken volgens mij, je hebt dan 2 USB slaves en niet een slave en een master, wat je wel nodig bent.

Verwijderd

Media Markt heeft onlangs een nieuwe product gekregen, een witte Hard Disk werkt ook als MP3 player en hij heeft ook een vrij compleet card reader.
Ga langs media markt den haag zou ik zeggen

Verwijderd

Misschien heb je hier wat aan: nieuws: Medion brengt iPod-lookalike op de markt

Er staat iets in over USB on the Go en het uitlezen van andere apparaten.

Verwijderd

kijk eens op inkoopacties.net, daar is net een IA gestart (door een tweaker overgens :)) voor een soortgelijk apparaat.. t is dat ik het niet nodig heb, anders zou ik het wel weten.. dit ziet er goed uit en voor een HELE goede prijs :D
edit:

kijk hier maar, das een topic hier dat over het desbetreffende apparaatje gaat :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2004 16:12 . Reden: Update :) ]

Verwijderd

helemaal niet verkeerd die inkoopactie, geloof dat ik juist de mogelijkheid voor de 4 penlights ook wel kan waarderen :-)
maar inderdaad de imagetank doet het niet onaardig heb hem al een paar keer aan het werk gezien en dat gaat mooi...
kan niet wachten tot ik hem zelf ook heb :-D
Pagina: 1