[GBA] Legend of Zelda: The Minish Cap

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 845 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:31

Tijntje

Hello?!

Weet er iemand ondertussen hoe je die katten in het dorpje weg krijgt?? Ik word helemaal gek dat ik dat laatste huis niet gebouwd krijg.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 08:56
Uit een faq
Q. Are there any unsolved mysteries in this game?
A. Sadly, yes. For example, nobody knows how to build a house for the third of the three women living in the Happy Heart Inn (Din, Nayru and Farore).
Although Gorman gives a clue about the place where he'd like to build the
house, nobody has yet found a way to do so.

[ Voor 24% gewijzigd door Splash op 04-01-2005 03:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:31

Tijntje

Hello?!

Dat weet ik, dat heb ik ook al gelezen maar ik vind het iritant dat het niet kan.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 07:48

TdV

Yay, alle fusions gehad! Alleen alle figurines nog; maar ik heb teveel schelpen nodig dus voorlopig niet. Uitgespeeld heb ik hem toch al. (je kan gewoon doorspelen als je hem uit hebt om alles compleet te krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze game had ik vorige week eventjes getest in een winkel, het leek me wat kiddie.
Maar nu ik em sinds een paar dagen toch in m'n bezit heb moet ik zeggen, dat het een heerlijke game is! _/-\o_

Gewoon veel vertrouwde dingen komen er in terug, de muziek, de opdrachten.
Uiteraard heb ik inmiddels bij lik-sang het vorige deel inmiddels besteld! :)

Ik wil proberen er zolang mogelijk over te doen door zoveel mogelijk dingen te vinden, daarna 'Legend of Zelda: Link to the Past/ Four Swords'spelen.
Tegen de tijddat ik die uitgespeeld heb, dan komt de Cube versie vast in zicht! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Wel jammer dat je Four Swords van ALTTP niet in je eentje kan spelen.. en die secret dungeon in the pyramid of power ook niet zeker? Mis ik toch 1 van de 2 games op de cartridge :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marjo-
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

-Marjo-

Say it out loud!!!

Twee Dee schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 00:28:
Ik moet nog ongeveer 5 kinstones fusen, ik ben benieuwd of ik ze allemaal nog kan vinden...

Verder is inderdaad het spel ietwat aan de korte kant, de enige reden dat ik er nog niet doorheen ben is omdat ik veel tijd heb gestoken in het "zoeken in alle gaten en hoeken" en ook bij die irritante figurine-machine.

Ik vind het spel natuurlijk wel helemaal te gek! Je merkt gewoon dat je het niet kunt wegleggen en je bent weer uren verder.
Die figurine machine is inderdaad irritant. Dat ding vreet enorm veel tijd en shells.

Ik kan ook geen personen meer vinden om mee te fusen. Moet je echt alle kinstones gebruiken daarvoor of heb je gewoon over en zijn er geen personen meer??

Jij kan nog geen gebakken ei koken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook nog 5 kinstones fusen nodig.
Wat me opvalt is dat sommige mensen niets aanbieden, tenminste om te 'fusen'.
Kom je later terug, dan hebben ze wel wat..

Verder heb ik nog wel wat werelden geopend en en blijf ik aan het hakken :)
Mijn assoriment groeit enorm door dat hakken..ook dool ik enorm rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

-Marjo- schreef op zondag 09 januari 2005 @ 16:59:
[...]

Die figurine machine is inderdaad irritant. Dat ding vreet enorm veel tijd en shells.

Ik kan ook geen personen meer vinden om mee te fusen. Moet je echt alle kinstones gebruiken daarvoor of heb je gewoon over en zijn er geen personen meer??
Je hebt over aan het einde; praat met tingle of een van zn broertjes 2x (waarvan 1 nepper...weet je al welke?) en die zeggen hoeveel je er nog moet als je er bijna doorheen bent. (of eerder ook al dat weet ik niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Syntagma schreef op zondag 09 januari 2005 @ 16:45:
Wel jammer dat je Four Swords van ALTTP niet in je eentje kan spelen.. en die secret dungeon in the pyramid of power ook niet zeker? Mis ik toch 1 van de 2 games op de cartridge :(
Ik heb toch als single-player geen miskoop met deze game gedaan???
Heb er overigens 29,50 euro voor betaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marjo-
  • Niet online

-Marjo-

Say it out loud!!!

TdV schreef op zondag 09 januari 2005 @ 17:41:
[...]

Je hebt over aan het einde; praat met tingle of een van zn broertjes 2x (waarvan 1 nepper...weet je al welke?) en die zeggen hoeveel je er nog moet als je er bijna doorheen bent. (of eerder ook al dat weet ik niet)
Een nep Tingle?? Geen idee welke.
Any-way, net met eentje gesproken en ik heb er nog 3 te gaan volgens hem. Dat wordt verder zoeken dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zijn pas es prijzen voor een Zelda titel :) :P

http://shop4.outpost.com/product/4327875

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 17:44:
[...]

Ik heb toch als single-player geen miskoop met deze game gedaan???
Heb er overigens 29,50 euro voor betaald...
Neeej zeker niet! En die prijs is ook niet gek! Alleen ik heb zelf niets aan dat Four Swords gebeuren aangezien ik niemand ken die mee wil spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

-Marjo- schreef op zondag 09 januari 2005 @ 17:58:
[...]

Een nep Tingle?? Geen idee welke.
Any-way, net met eentje gesproken en ik heb er nog 3 te gaan volgens hem. Dat wordt verder zoeken dus...
Diegene die rechtsboven (de witte geloof ik) bij het meer zit is niet een van de broertjes; dat zeggen de andere 3 soms als je met ze praat.

Four swords heb ik 1x volledig uitgespeeld met een vriend; erg leuk. De levels zijn iedere keer anders dus je kan het vaker nogmaals spelen. ALTTP is overigens een juweel op zich dus je hoeft je geen zorgen te maken dat je een miskoop doet als je 4swords niet speelt.

[ Voor 26% gewijzigd door TdV op 10-01-2005 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Syntagma schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:36:
[...]

Neeej zeker niet! En die prijs is ook niet gek! Alleen ik heb zelf niets aan dat Four Swords gebeuren aangezien ik niemand ken die mee wil spelen :)
Aha, gelukkig maar!
Ik ken ook helemaal niemand in mijn omgeving die een GBA heeft, misschien komt dat wel door m'n leeftijd :)
Zal wel een eeuwige gamer blijven! _/-\o_

Lees ook net een post hier boven dat er van een juweel v/e game gesproken wordt, nice! (thnx!)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Syntagma schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:36:
[...]

Zal je het nog sterker vertellen, zag vandaag 'Link to the Past/ Four Swords' voor 23 euro in de winkel liggen. 'Baal' ik even dat ik em net bij Lik-Sang heb besteld.
Tis maar 6 euro, maar wat games betreft probeer ik ze toch het liefst zo goedkoop mogelijk te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Kan niemand mij vertellen waar ik die bom-bag krijg van die grote Fairy? zelfs een online strategy guide bracht geen hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Beetje offtopic maar ik kreeg vandaag dit binnen met de post:

Afbeeldingslocatie: http://images.auctionworks.com/hi/59/59411/zd040117e.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg je vast niet omdat je zo'n goede klant bent bij Lik-Sang? ;) :)
Maar stoere verzameling! :9~

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2005 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:10

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wellicht is het handig de plaatjes uit de startpost ergens anders neer te zetten? Ik krijg nu allemaal "bandwidth exeeded" meldingen.

[ Voor 6% gewijzigd door Bor op 13-01-2005 16:44 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:42:
Kreeg je vast niet omdat je zo'n goede klant bent bij Lik-Sang? ;) :)
Maar stoere verzameling! :9~
Hoewel ik een goed klant ben heb ik deze van ebay af; $35,55 plus $19 verzend maar das peanuts voor een zelda-zealot als ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TdV schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 17:47:
[...]

Hoewel ik een goed klant ben heb ik deze van ebay af; $35,55 plus $19 verzend maar das peanuts voor een zelda-zealot als ik...
Welke zoektermen heb je daarvoor gebruik.. De enige die ik vind zijn 4 of 12 gashapon figuurtjes maar dit zijn er veel meer .. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

De winkel heet toysrjoy.com en je moet zoeken op uhm "wow zelda figure" dan komt ie naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Die dingen zijn wel humor k heb dr ook een stuk of 8, wel geinig dat je als je de hoofdjes draait dat die oogjes lijken te draaien.. Alleen jammer dat ze niet allemaal even goed zijn, bij sommige vallen spontaan de handjes met zwaardje en dergelijke dr vanaf en ze blijven helaas ook niet allemaal even goed rechtop staan :P

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 08:56
TdV schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 21:10:
Yay, alle fusions gehad! Alleen alle figurines nog; maar ik heb teveel schelpen nodig dus voorlopig niet. Uitgespeeld heb ik hem toch al. (je kan gewoon doorspelen als je hem uit hebt om alles compleet te krijgen)
Euhm, hoe dan? Als ik em uitgespeeld heb krijg ik de credits, en daarna kan ik wel save doen, maar hij gaat dan toch gewoon naar het begin, en als ik daar m'n spel laad ben ik weer in dark hyrule caste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel schelpen ben je zo ongeveer wel nodig eigenlijk?
Ik heb ze nog niet nodig gehad maar denk dat ik toch al een redelijk aantal heb, vandaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Splash schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 22:35:
[...]

Euhm, hoe dan? Als ik em uitgespeeld heb krijg ik de credits, en daarna kan ik wel save doen, maar hij gaat dan toch gewoon naar het begin, en als ik daar m'n spel laad ben ik weer in dark hyrule caste.
Klopt maar bij je savegame (in het laadscherm) staat een tekentje dat je hem hebt uitgespeeld; het is een beetje vreemd maar hij heeft wel gesaved aan het einde. Kijk maar eens naar het aantal potions in flesjes en het aantal hartjes; die zijn hetzelfde als aan het einde van het gevecht met de eindebaas (blijft een wazig woord).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wat een gaaf spel is dit! Krijg je nog iets extra's als je de game hebt uitgespeeld? hoe lang hebben jullie daar over gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Bor_de_Wollef schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 09:05:
Wat een gaaf spel is dit! Krijg je nog iets extra's als je de game hebt uitgespeeld? hoe lang hebben jullie daar over gedaan?
ik ben bezig met de eindbaas... 3 drie klote ridders jatten al mn leven :/ en als ik ze versla heb ik niet veel meer over.

Ook heb ik maar 2 bottles, ik moet er eerst maar eens 4 gaan halen denk ik, kan ik 2 feejes meer meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Bor_de_Wollef schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:44:
Wellicht is het handig de plaatjes uit de startpost ergens anders neer te zetten? Ik krijg nu allemaal "bandwidth exeeded" meldingen.
UH ja idd. Ik zal die plaatjes even ergens anders zetten.

EDIT: Damn, ik kan de pics niet meer vinden op mijn pc en op picserver kan ik ze ook niet afplukken. Dan laat ik het maar zo.

[ Voor 19% gewijzigd door Zeror op 14-01-2005 09:32 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
addictive schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 09:24:
[...]

ik ben bezig met de eindbaas... 3 drie klote ridders jatten al mn leven :/ en als ik ze versla heb ik niet veel meer over.

Ook heb ik maar 2 bottles, ik moet er eerst maar eens 4 gaan halen denk ik, kan ik 2 feejes meer meenemen.
Ik zit ook nog steeds bij de eindbaas (speel niet zo veel meer) maar ik kom nu al voorbij vaati. Ik heb 3 bottles maar volgens mij kan je ze beter vullen met lon lon milk. Die healen meer. Dan moet je wel opletten dat je die gebruikt VOOR je levens op zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Laatst online: 23-05 19:48
^^ thanks voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Voor iedereen die er nog op zat te wachten: ik lees net op een forum dat de US versie van Minish Cap geen extras bevat ten opzichte van de EU versie. Ze zijn identiek op een paar teksten na, waar er maar enkele woorden vervangen zijn door synoniemen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom er even totaal niet uit, bij de Fire Dungeon..

spoiler:
Hoe schakel ik die draak uit bij de fire dungeon, ik rol om hem heen. met mijn staf vuur ik op zijn schild. Wanneer zijn hoofd naar beneden valt klim ik op zijn schild en vuur daar met mijn staf weer op. Maar dat beest lijkt niet dood te kunnen Iemand een gouden tip?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2005 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marjo-
  • Niet online

-Marjo-

Say it out loud!!!

Weet iemand wat het nut is van die Pica blossems?? Bij mij bloeine ze nu allemaal maar wat kan je er verder mee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

-Marjo- schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 12:30:
Weet iemand wat het nut is van die Pica blossems?? Bij mij bloeine ze nu allemaal maar wat kan je er verder mee???
Als je in het dorpje met je gust jar het marktplaatsje rechtsonder schoonmaakt komt daar een verkoper die picolyte verkoopt in de kleuren van die pica blossoms die jij hebt "unlocked" zeg maar. Ik heb ze amper gebruikt zelf; dat spul maakt je tjidelijk extra sterk of je vind veel meer kinstones.

voor noax:
spoiler:
je moet niet de staf maar je zwaard gebruiken als je op de draak bent geklommen

[ Voor 12% gewijzigd door TdV op 15-01-2005 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:16

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Een vreemde ontmoeting buiten de "bar" in Hyrule:
spoiler:
Mijn vriendin had gisteren ineens een of andere vrouw met melk buiten de bar op een stoeltje zitten. Deze vrouw zei iets in de trant van: "How lucky you are to see me here! This is something you can brag to your friends about!" 8)

Iemand deze vrouw ook eens gespot? Ik heb inderdaad ook nog nergens ook maar iets gelezen over dit vrouwtje...

(ze "doet" verder niks trouwens)

[ Voor 8% gewijzigd door Twee Dee op 16-01-2005 22:29 ]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx voor je hulp, TdV :)

@Twee Dee, heb deze vrouw nog niet onmoet..

Zit op dit moment even weer op een een dood spoor, en maar blijven lopen en mensen aanspreken, wat een werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:31
Hier ook een trotse eigenaar van TMC. Wat een leuk vormgegeven spel, en de drempel is een stuk lager dan bij LA, het enige andere Zelda GB-spel wat ik gespeeld heb.

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Hoe krijg je die mushroom om de schoenmaker wakker te maken?

spoiler:
Ik weet in welk huisje ik moet zijn maar weet niet hoe ik er kan komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:41
ligt bij die heks toch? gewoon goed op de kaart kijken dan kom je er zo... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb op de kaart gekeken maar kan helaas geen weg naar dat huisje vinden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Bor_de_Wollef,

Kan niet missen meer, hoop ik!
Succes. :)

spoiler:
Ga naar de boerderij op Lon Lon Ranch. Ga de boederij binnen en zorg dat je er aan de andere kant weer uit kunt lopen. Je staat dan nu tussen de koeien.Volg die lange waterbak, rechts in het scherm. Rechtsboven zie je een 'windvlaag' (tornado).Ga er dan rechts omheen.Vervolgens ga je linksaf totdat je weer een 'tornado' ziet. Negeer em eerst en loop iets verder. Je ziet dan zo'n gat in de grond, ga door middel van je staf te gebruiken daaromhoog. Wanneer je daar staat, pak dan die 'tornado'. Je gaat dan recht vooruit, dus eigenlijk naar beneden, zodat je op een ander platvorm landt. Ga dan naar rechts en pak ook deze 'tornado', je komt dan langs die lange waterbak.Je moet ook over die vierkante vijver heen.Loop vervolgens naar beneden en dan naar rechts, zodat je in Lake Hylia inloopt.Vervolgens loop je de hele tijd naar beneden (kruisingen negeren, voor nu) net zolang totdat je in Minish Woods terechtkomt. Blijf naar beneden lopen totdat je uiteindelijk niet verder kunt. Daar zie je een trap klim die op, et voila.

*Thnx, Rakkerzero!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2005 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 12:21:
Kom er even totaal niet uit, bij de Fire Dungeon..

spoiler:
Hoe schakel ik die draak uit bij de fire dungeon, ik rol om hem heen. met mijn staf vuur ik op zijn schild. Wanneer zijn hoofd naar beneden valt klim ik op zijn schild en vuur daar met mijn staf weer op. Maar dat beest lijkt niet dood te kunnen Iemand een gouden tip?
spoiler:
Wanneer zijn hoofd naar beneden valt klim ik op zijn schild en vuur daar met mijn staf weer op.
Als je nu eens ipv je staff je zwaard gebruikt om die kop in te rammen dan gaat ie wel dood.
Dan moet je dat geloof ik 4/5 keer doen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 00:22:
@Bor_de_Wollef,

Kan niet missen meer, hoop ik!
Succes. :)

*Thnx, Rakkerzero!
Thanks! Ik ben alweer een stuk verder! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net de official player's guide binnen van deze geweldige game! :)
Via amazon een bestelling geplaatst, moet zeggen dat ze enorm snel bezorgen, binnen een weekje binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 13:34:
Heb net de official player's guide binnen van deze geweldige game! :)
Via amazon een bestelling geplaatst, moet zeggen dat ze enorm snel bezorgen, binnen een weekje binnen.
Oeh netjes.

Wat staat er voor xtra info in die niet op het internet te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je het meeste wel op het internet kunt vinden.
Maar het probleem met die online strategy guides is dat ze niet altijd even compleet of correct zijn.
Heb inmiddels iets van 8 online strategy guides versleten, wil je dan een beetje een beeld hebben dan moet je ze meestal allemaal bij langs.

Het grote voordeel van deze guide is dat er enorm veel plattegronden instaan.
Wat het erg overzichtelijk maakt.

Ik heb deze guide meer als een collectors item aangeschaft maar mocht ik ergens niet uitkomen, dan zoek ik het zeker even op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:41
Even wat vragen :)

Wat heb je aan de lightarrow?
Wat heb je aan dat huisje waar die kuikentjes zitten?
Waar kan je het 3e huisje laten bouwen?
Wat heb je er aan om die bloemen te laten groeien in dat minish dorpje? (met lonlon milk etc)

En ben ik de enige die vind dat je belachelijk veel moeite moet doen voor de 4e empty bottle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Low-Fi schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 22:50:

Wat heb je er aan om die bloemen te laten groeien in dat minish dorpje? (met lonlon milk etc)

En ben ik de enige die vind dat je belachelijk veel moeite moet doen voor de 4e empty bottle?
uh ja, maar dat houd je bezig met het spel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kickje :)

spoiler:
Net als zovele hier begrijp ik ook totaal niet hoe je dat 3e huisje voor elkaar krijgt. Het enige wat ik heb gedaan is dat ik die kist wat opzij heb geschoven. Maar die 2 katten blijven daar rondlopen. Iemand daar al verder mee gekomen? Of zit iedereen daar vast? Ondertussen ben ik Royal Crypt, binnen gelopen. Daar komen direct 2 mummies op je af die je negeert of in de fik steekt. vervolgens kom ik in een kamer met 3 mushrooms, ik pak de linker mushroom trek dat ding helemaal naar achteren, maar vervolgens val ik in de afgrond. Wat doe ik fout? Kan het zijn dat ik iets nog niet heb ofzo? Dat ik om die reden geen 'toestemming' krijg om verder te gaan? Of is dat te ver gezocht?Op 1 item na heb ik alle items, dat lijkt echt te kloppen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Laatst online: 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 16:31:
Kickje :)

spoiler:
Net als zovele hier begrijp ik ook totaal niet hoe je dat 3e huisje voor elkaar krijgt. Het enige wat ik heb gedaan is dat ik die kist wat opzij heb geschoven. Maar die 2 katten blijven daar rondlopen. Iemand daar al verder mee gekomen? Of zit iedereen daar vast? Ondertussen ben ik Royal Crypt, binnen gelopen. Daar komen direct 2 mummies op je af die je negeert of in de fik steekt. vervolgens kom ik in een kamer met 3 mushrooms, ik pak de linker mushroom trek dat ding helemaal naar achteren, maar vervolgens val ik in de afgrond. Wat doe ik fout? Kan het zijn dat ik iets nog niet heb ofzo? Dat ik om die reden geen 'toestemming' krijg om verder te gaan? Of is dat te ver gezocht?Op 1 item na heb ik alle items, dat lijkt echt te kloppen..
spoiler:
Dat 3e huisje kun je gewoonweg niet maken.. naar mijn weten is het nog niemand ter wereld gelukt :P
Het schijnt dat als je het spel opent in een editor er ook niks terug te vinden is over dat huisje, er zijn verder geen acties voor dat gassie nadat ie zegt dat ie die katten weg wil hebben...
Bij de vorigr huisjes heeft hij daarna ook nog acties... maar hierna niet meer :?
foutje of nalatigheid van de designers? :?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N-Freak
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-09 21:47
Low-Fi schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 22:50:

De light arrow is een stuk sterker en kan meerdere vijanden aan je pijl (stokkie :P) rijgen.

In dat huisje met die kuikentjes kan je volgens mij enkel met iemand fusen (wat dus nodig is om het spel helemaal uit te spelen).

Helaas heb ik het 3e huisje nog niet gevonden.

Ik heb alle bottles wel gehaald en er dus moeite voor gedaan. :D

spoiler:
Je kan echter na het vinden van de pot bij de gorons (was voor mij de 4e pot) met 1 van de 6 Gorons fusen om de 'Big Goron' te laten verschijnen (Boven op de Death Mountain). Hem kun je nadat je de game hebt uitgespeeld je schild laten opeten waarna hij hem herkauwd terug geeft al de 'Mirror Shield'.

Behalve dat ze erg mooi zijn heb ook ik het nut van die bloemen nog niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@thnx voor je hulp! Weet ik in elk geval dat ik geen tijd meer hoef te steken in dat laatste huisje, wel jammer.

spoiler:
Ik ben nog steeds bij de Royal Crypt. Daar komen direct 2 mummies op je af die je negeert of in de fik steekt. vervolgens kom ik in een kamer met 3 mushrooms, ik pak de linker mushroom trek dat ding helemaal naar achteren, maar vervolgens val ik in de afgrond. Ik snap echt niet waarom het me niet lukt aan de overkant te komen, lijkt wel of dat spel gaar is :( :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N-Freak
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-09 21:47
spoiler:
Ik weet niet precies wat je bedoeld, maar probeer de paddestoel is wat minder ver naar achter te trekken. Ook kan het zijn dat er potten aan de overkant staan. Die kun je met je Gust Jar weg zuigen.

Hoop dat dit je een beetje helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

N-Freak schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 16:17:
spoiler:
Ik weet niet precies wat je bedoeld, maar probeer de paddestoel is wat minder ver naar achter te trekken. Ook kan het zijn dat er potten aan de overkant staan. Die kun je met je Gust Jar weg zuigen.

Hoop dat dit je een beetje helpt.
Bedankt voor je reactie!!

spoiler:
Royal Crypt, dat ken je vast wel. Of ben je daar zelf nog niet? Je komt dan voor het eerst 2 'mumies' tegen nadat je die in de fik hebt gestoken, en vervolgens met je zwaard een stukje kleiner hebt gemaakt ga je verder. Eigenlijk hoef je daar alleen maar rechtdoor en je bent er. Er staan 3 mushrooms in de volgende kamer. Je moet daar de linker mushroom van hebben. Aaan de overkant bevinden zich 3 deuren, waarvan er 2 fake zijn. De middelste deur is echt.
Ik heb inmiddels het weer es geprobeerd en natuurlijk met verschillende afstanden, helaas allemaal zonder succes. Er bevinden zich overigens geen potten aan de overkant, dat heb ik wel kunnen zien toen ik weer voor de zoveelste keer de afgrond inviel. Ik baal er enorm van dat het me niet lukt, zo langzamerhand begin ik het spel op te geven. Maar aan de andere kant snap ik gewoonniet wat ik fout doe. Ben zelfs iets naar links gaan staan om er te komen, zelfs naar rechts. Andere mushrooms geprobeerd, ook allemaal zonder succes.

Update...
Eindelijk, ben eruit!

spoiler:
Nou, ben er inmiddels uit, bleek dat ik die mushroom met de handen naar me toe moest trekken.Had er zelfs mijn strategy guide op na geslagen, stond in dat ik die 'stofzuiger' mpoest gebruiken. Wat een stomme fout in dat boek zeg, tis notabene een official guide!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2005 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Ziek noem ik Gyorgs, maar dan ook echt ziek! :( :( :( Ik denk dat ik dit spel vanaf nu maar aan de kant gooi. Wanneer dr iets is waar ik een schurft aan heb dan is het wel dit soort bosses. Iemand die toevalig in Groningen woont die deze boss voor mij even willen pakken? :) Ook vind ik dat hele figurine gedoe enorme flauwekul.Voor dat soort ongein koop ik nou het liefst een Actionreplay. Net als het zinloos verzamelen van al die rupees.Bah, bah en nog es bah, had gedacht deze game vanavond nog even uit te spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2005 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Welke boss is dat dan?
Ik heb nu 4 dungeons uitgespeeld (laatste was die grote Octorok) en die waren echt niet moeilijk..

Volgens mij komen Gyorgs alleen voor in de laatste dungeon he? Dus die moet ik dan nog zien. Als ik je goed begrijp, is/zijn de boss van die dungeon ook Gyorgs?

Ik vond deze tactiek:
spoiler:
This boss is quite hard. You'll battle 2 bosses actually. The small blue one
first. Just hit him in the eye when he opens one, and avoid the tail and small
green creatures. When you are on the big red one, use the flashing tiles and
the 3-Link technique to hit the eyes at the same time. After that, go berserk
and hit all the eyes when they are open. After a while, the blue one will
drop down, and the red one will be next.

Klinkt idd wel lastig, hoop dat het je lukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Syntagma schreef op maandag 21 februari 2005 @ 10:05:
Welke boss is dat dan?
Ik heb nu 4 dungeons uitgespeeld (laatste was die grote Octorok) en die waren echt niet moeilijk..

Volgens mij komen Gyorgs alleen voor in de laatste dungeon he? Dus die moet ik dan nog zien. Als ik je goed begrijp, is/zijn de boss van die dungeon ook Gyorgs?

Ik vond deze tactiek:
spoiler:
This boss is quite hard. You'll battle 2 bosses actually. The small blue one
first. Just hit him in the eye when he opens one, and avoid the tail and small
green creatures. When you are on the big red one, use the flashing tiles and
the 3-Link technique to hit the eyes at the same time. After that, go berserk
and hit all the eyes when they are open. After a while, the blue one will
drop down, and the red one will be next.

Klinkt idd wel lastig, hoop dat het je lukt :)
Thnx voor je reactie!
Zo heb ik het uiteindelijk ook geprobeerd te doen, had het ook even opgezocht.

spoiler:
Ik dacht dat Vaati de laatste boss was.

Ik ben eerst enorm flauw van het spel, puur door deze boss, voor mij is het zenuw-werk.
Eigenlijk voor mij vergelijkbaar als de opdracht dat je al die kippen 'moet' vangen binnen een bepaalde tijd. Die heb ik dan ook mooi overgeslagen. Lekker makkelijk, ik weet het :)
Aaan de andere kant, ik heb bijna 18 hartjes, lig denk ik wel redelijk op schema wat dat betreft.

Die Octorok leek lastiger dan hij uiteindelijk was. Maar dat is ook mijn mening, waar ik nu vast zit kan voor jou een eitje zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 12:40:
Ik ben eerst enorm flauw van het spel, puur door deze boss, voor mij is het zenuw-werk.
Eigenlijk voor mij vergelijkbaar als de opdracht dat je al die kippen 'moet' vangen binnen een bepaalde tijd. Die heb ik dan ook mooi overgeslagen. Lekker makkelijk, ik weet het :)
Die is idd erg kut, maar ben wel ver gekomen, maar opgegeven moment vond ik het welletjes.
Dus ben ik ook maar verder gegaan.
Die Octorok leek lastiger dan hij uiteindelijk was. Maar dat is ook mijn mening, waar ik nu vast zit kan voor jou een eitje zijn :)
Bij die octorok is het ff uitzoeken op welk moment je moet toeslaan. Maar dat is eigenlijk bij iedere boss. En dan nog het uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op maandag 21 februari 2005 @ 12:48:
[...]

Die is idd erg kut, maar ben wel ver gekomen, maar opgegeven moment vond ik het welletjes.
Dus ben ik ook maar verder gegaaan
Dus jij bent nog dichter bij het eind gestopt? Werd het dan nog zo lastig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer je uit dat boerderijtje komt lopen uit de Lon Lon ranch.
Waar je die boer ook zo gelukkig hebt gemaakt met het terugvinden van zijn sleutel...

Dan heb je daar links onder in beeld een platvorm waar je die goron's volgens mij moet tegenkomen.
Mijn vraag, hoe kom ik daar?
Ik kom niet over dat hekje heen, helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 13:24:
Wanneer je uit dat boerderijtje komt lopen uit de Lon Lon ranch.
Waar je die boer ook zo gelukkig hebt gemaakt met het terugvinden van zijn sleutel...

Dan heb je daar links onder in beeld een platvorm waar je die goron's volgens mij moet tegenkomen.
Mijn vraag, hoe kom ik daar?
Ik kom niet over dat hekje heen, helaas...
spoiler:
ff uit mijn hoofd; je moet vliegen mbv de wervelwindjes; misschien via die grot linksachter in het veld met koeien

Het spel is toch niet echt moeilijk; hebben jullie wel eens andere zelda's gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TdV schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 13:28:
[...]

spoiler:
ff uit mijn hoofd; je moet vliegen mbv de wervelwindjes; misschien via die grot linksachter in het veld met koeien

Het spel is toch niet echt moeilijk; hebben jullie wel eens andere zelda's gespeeld?
Ik deed het op de 1 of andere manier continu verkeerd, maar tis me nu uiteindelijk wel gelukt!
Thnx voor je hulp!

Doordat het continu verkeerd ging dacht ik dat ik daarvoor verder in het spel moest zijn oid, vandaar.

Dit is overigens mijn 3e zelda game, die ik speel.

Verwijderd

spoiler:
Vaati is hard. Maar goed ik hem heb verslagen. Ik heb em uiteindelijk gesaved, kan ik nu niet alsnog kleine mini games doen? Na het saven kan ik weer gaan 'battelen' met Vaati. Hoe werkt dit verder?

[ Voor 201% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2005 15:30 ]

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 15:08:

Dit is overigens mijn 3e zelda game, die ik speel.
Schaam je!!!

Je moet alle zelda games spelen.

De enige die ik nog moet zijn:
Alle CD-I versies, SNES Zelda 1 BETA, The Wind Waker.
Verder heb ik ze allemaal uitgespeeld. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Rakkerzero schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 23:37:
[...]

Schaam je!!!

Shaam jij je niet dan; the wind waker niet gespeeld? :X
Die cd-i versies boeien niet zo; zijn toch geen nintendo games (en erg slecht daarbij) en de snes versie zelda BS is wel grappig maar niet af dus je kan hem niet eens uitspelen.

Wat vond je eigenlijk van de capcom zelda games? Zelf heb ik behoorlijk veel plezier aan de oracle serie gehad; four swords ook wel maar op een andere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
TdV schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 08:59:
[...]

Shaam jij je niet dan; the wind waker niet gespeeld? :X
Nee ik schaam me niet. Maar wil hem nog dolgraag spelen. Maar ik op het moment geen geld om een Gamecube + spel te kunnen betalen.
Die cd-i versies boeien niet zo; zijn toch geen nintendo games (en erg slecht daarbij) en de snes versie zelda BS is wel grappig maar niet af dus je kan hem niet eens uitspelen.

Wat vond je eigenlijk van de capcom zelda games? Zelf heb ik behoorlijk veel plezier aan de oracle serie gehad; four swords ook wel maar op een andere manier.
Capcom Zelda's waren te makkelijk. Net als de Minish Cap.
Maar ik heb wel erg van die games genoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 23:37:
[...]

Schaam je!!!

Ik schaam me niet, ben op dit moment bezig met 3 Zelda's :)
Pagina: 1 2 Laatste