[GBA] Legend of Zelda: The Minish Cap

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 844 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:42

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/4340KAME2WT7
Intro

In een korte discussie in het GBA topic hebben we besloten om een apart topic te openen voor Zelda: The Minish Cap. Deze nieuwe Zelda game heeft immers wel een eigen topic verdiend, nietwaar?

Wat is Zelda: The Minish Cap?

Zelda: The Minish Cap is het nieuwe Zelda-avontuur op je Gameboy Advance.

Eerder dit jaar kregen we te horen (of gelezen op internet) dat er nieuwe Zelda game in maak was voor Gameboy Advance naast een nieuw avontuur voor de Gamecube. Gelukkig heeft Nintendo onlangs The Legend of Zelda: The Minish Cap uitgegeven en staat ons een volledig nieuw avontuur van Link te wachten.

Enkele releasedata:
• Japan - November 2004
• Europa - November 2004
• USA - Januari 2005

Dat wordt dus weer lekker ouderwets genieten, mogen we toch verwachten.

Het verhaal

Eenmaal in het jaar wordt er in het land van Hyrule het zogenaamde Picori festival gevierd. Op deze dag herinnert men de Picori, die de mensen in moeilijke tijden het Picori zwaard en het gouden licht schonken om al het kwaad te overwinnen. Samen met prinses Zelda bezoekt Link dit festival.
Tijdens de huldiging van de winnaar van het toernooi gebeurt er iets verschrikkelijks. De winnaar mag namelijk het Picori zwaard aanraken. Vaati, de winnaar, vernietigd echter het zwaard, laat een heleboel monsters los, en als klap op de vuurpijl versteent hij princes Zelda. De koning van Hyrule raakt natuurlijk helemaal gestresst en vraagt Link of hij misschien niet iets aan al de problemen kan doen. Ons heldhaftige en groengemutste kereltje gaat hier natuurlijk graag mee akkoord, en start zijn reis op zoek naar een manier om alles weer tot een goed einde te laten komen.

Besturing

In deze Zelda is de besturing als volgt:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/4RG114NRCO6H

1 Hiermee bestuur je Link. Hij kan zich voortbewegen in 8 richtingen.
2 Hiermee open je het Inventory-scherm. Je kan hier de voorwerpen zien die je hebt. Evenals de kaart van Hyrule.
3 Hiermee kun je Ezlo oproepen om info te vragen.
4 Hiermee gebruik je het item dat je op de A knop hebt gezet.
5 Hiermee gebruik je het item dat je op de B knop hebt gezet.
6 Hiermee kun je kinstones fusen (samenbrengen).
7 Hiermee kun je de actie uitvoeren die rechtsboven in het scherm staat.

Dit kan zijn: Rollen, enz...

Screenshots

Enkele screenshots van dit spel.
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/3X0H2O0544BFAfbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/683245S9TIEZ
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/M24L2D2LVH7TAfbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/4EMJ4IZO4X2N

Spoiler tags

/me !!! Gebruik spoiler tags om het voor anderen niet te verpesten !!!
code:
1
[spoiler] tekst [/spoiler]

Sommige informatie wil niet iedereen zien, omdat je dan nuttige informatie voorzegt.
Mocht het niet zeker weten of je een spoilertag moet gebruiken, kun je er altijd het beste voor kiezen de spoilertag wel te gebruiken. ;)
Links
/me Zou je graag nog meer info in de topicstart willen zien, laat het me weten. ;)

Nog te doen:
- Character en Equipment overzicht
- Kaart van Hyrule

[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 29-11-2004 09:45 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:54

NoTimeRemains

I know

Mooi ...!
het spel is geweldig; het ziet er schitterend uit, speelt heerlijk en heeft tot nu toe een heerlijk verhaal!

probs Capcom

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ep0ss schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 10:31:
[...]

Ja, minish cap is idd erg vet, alleen kom ik niet verder :$ . Ik ben bij de minish geweest en ik heb de 1e van die 4 dingen gehaald, maar waar ik daarna heen moet weet ik niet :(. Kan iemand mij helpen :? :? :)
spoiler:
Als je naar de minish elder gaat, je kunt hem vinden linksboven in de minish village, zal hij je nieuwe doorgang geven.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 26-11-2004 12:41 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Leuke openingspost :)

[ Voor 75% gewijzigd door Bianca op 26-11-2004 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er dan helemaal niemand die, zoals ik, nog even wacht met de aanschaf tot we weten wat dat "more" is dat bij de US-versie van het spel zal zitten?
According to sources at Nintendo, though the North American version will be the last version released, shipping in early 2005 as compared to the Japanese version (November 4th) and the UK version (November 11th), the version that will hit the US will have "more" in it.
What "more" means wasn't made clear, but the message made was this: if you're planning on importing the game from Europe (which will have English text), you may want to hold off for the true US version that will ship in January of next year.
Dat plaatje in de openingspost (de Japanse hoes) is trouwens echt prachtig! _/-\o_ Een van mijn favoriete stukjes zelda-art. Echt zo'n sprookjesachtige prentenboek-sfeertje... precies zoals ik me de zelda wereld altijd voorstel.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2004 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Jep, mooie opening! Ondanks het feit dat ik ALTTP nog moet uitspelen, kon ik er niet afblijven en heb ik zojuist Ezlo van een wisse 'dood' door steniging gered :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
[quote]Rakkerzero schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 11:12:
[...]

spoiler:
Als je naar de minish elder gaat, je kunt hem vinden linksboven in de minish village, zal hij je nieuwe doorgang geven.[/quote]

Moeten we hier ook spoiler tags gebruiken, of nie?

edit:
en nog een klein spelfoutje: 'verdiend' in de eerste zin is met een 'd'. Staat wat netter.

edit:
spoiler tags toegevoegd

[ Voor 26% gewijzigd door Syntagma op 26-11-2004 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Syntagma schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 11:49:
Jep, mooie opening! Ondanks het feit dat ik ALTTP nog moet uitspelen, kon ik er niet afblijven en heb ik zojuist Ezlo van een wisse 'dood' door steniging gered :P
:D

Leuk spel inderdaad! Ditmaal besteed je meer tijd in de 'overworld' dan ooit tevoren, er is nog zoveel te doen naast de gebruikelijk dungeons. Mijn spel van het jaar, tot nu toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Syntagma schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 11:50:
[...]

Moeten we hier ook spoiler tags gebruiken, of nie?

edit:
en nog een klein spelfoutje: 'verdiend' in de eerste zin is met een 'd'. Staat wat netter.
idd ik zal ff een spoiler gebruiken
Zal het ook ff in de topicstart zetten.

EDIT: info over het gebruik van spoilertag toegevoegd aan de topicstart.

[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 26-11-2004 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:12
Rakkerzero schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 11:12:
[...]

spoiler:
Als je naar de minish elder gaat, je kunt hem vinden linksboven in de minish village, zal hij je nieuwe doorgang geven.
Heb ik al gedaan, maar daarna ben ik teruggegaan naar Hyrule maar nu weet ik 't nie meer, dwaal nu doelloos rond :(

En wat is dan eiglijk ALLTP ????

[ Voor 6% gewijzigd door JanW op 26-11-2004 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Staat nog een foutje in de startpost bij de besturing: de 'select' knop is om Ezlo te raadplegen, niet de L-knop. Die is om kinstones te fusen e.d. Ook is het niet Elzo maar Ezlo volgens mij ;)

edit:
ALTTP is de vorige Zelda voor de GBA, A Link To The Past, een oude Zelda game van de SNES. Erg goed ook!

[ Voor 43% gewijzigd door Syntagma op 26-11-2004 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 11:49:
Is er dan helemaal niemand die, zoals ik, nog even wacht met de aanschaf tot we weten wat dat "more" is dat bij de US-versie van het spel zal zitten?

[...]

Dat plaatje in de openingspost (de Japanse hoes) is trouwens echt prachtig! _/-\o_ Een van mijn favoriete stukjes zelda-art. Echt zo'n sprookjesachtige prentenboek-sfeertje... precies zoals ik me de zelda wereld altijd voorstel.
Je bent niet de enige die nog wacht. Ik wacht zelf ook tot ik een DS heb voordat ik dit spel ga spelen. Het superieure scherm van de DS zou dit spel toch wel wat meer tot zijn recht moeten laten komen. Aangezien ik pas beslis wanneer ik een DS koop zodra de Europese prijs wordt bekendgemaakt, weet ik tegen die tijd al welke extra's de US-versie krijgt. Ik ga dus ook wachten en de versie kopen die het beste is, maar om een andere reden dat dat jij het doet.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ep0ss schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 12:55:
[...]

Heb ik al gedaan, maar daarna ben ik teruggegaan naar Hyrule maar nu weet ik 't nie meer, dwaal nu doelloos rond :(

En wat is dan eiglijk ALLTP ????
spoiler:
Je moet een zwaai maken met je zwaard voor de neus van de guard in het westen van Hyrule town. :X

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 26-11-2004 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

In deze Zelda is de besturing als volgt:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/4RG114NRCO6H/picserver.png

1 Hiermee bestuur je Link. Hij kan zich voortbewegen in 8 richtingen.
2 Hiermee open je het Inventory-scherm. Je kan hier e voorwerpen zien die je hebt.
3 Hiermee kweenie meer.
4 Hiermee gebruik je het item dat je op de A knop hebt gezet.
5 Hiermee gebruik je het item dat je op de B knop hebt gezet.
6 Hiermee kun je Elzo oproepen om info te vragen.
7 Hiermee kun je de actie uitvoeren die rechtsboven in het scherm staat.

Dit kan zijn: Rollen, Kingstones ruilen, enz...
Correctie:
1: Link kan zich niet in 8 richtingen bewegen, maar 4. Hij kan namelijk niet diagonaal bewegen.
3: Hiermee roep je Elzo (de hoed) op, en niet met L
6: Hiermee kun je Kinstones fusen met een persoon die dat wil.
7: Met R kun je dus geen kinstones fusen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Thelema schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 13:21:
[...]

Correctie:
1: Link kan zich niet in 8 richtingen bewegen, maar 4. Hij kan namelijk niet diagonaal bewegen.
3: gecorrigeerd
6: gecorrigeerd
7: gecorrigeerd
Hij kan maar in 4 richtingen kijken, maar hij kan wel in 8 richtingen bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:48

TdV

Ik vind dit spel wel een beetje te makkelijk als "doorgewinterd" zelda fan. Overigens wil ik altijd alles gezien hebben dus ik speel het langzaam maar ik ben er toch al bijna doorheen. Wel is het inderdaad verfrissend wat andere puzzels dan voorheen te vinden. Er zaten ook veel puzzels van de oracle of ages en seasons bij. Echt een topspel maar wat langer had hij ook wel mogen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Rakkerzero schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 13:27:
[...]

Hij kan maar in 4 richtingen kijken, maar hij kan wel in 8 richtingen bewegen.
Je hebt gelijk. |:(

Geweldig spel trouwens, ik zit nu tegen het einde aan, maar ik zit even vast nu:
spoiler:
Ik ben al in Dark Hyrule Castle geweest, nu zegt mn hoed dat ik naar de achterkant van het kasteel moet, maar ik weet niet hoe ik er moet komen. Ik heb het al geprobeert via het watervallevel rechts naast het kasteel. En via het kerkhof links naast het kasteel, maar het lukt gewoon niet.
Ik heb zo'n vermoeden dat ik via het kerkhof moet gaan en dan in de kasteelgracht moet uitkomen, maar hoe kom ik daar??

[ Voor 54% gewijzigd door SD5k op 26-11-2004 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
* addictive meldt :D Ik heb ook Zelda TMC

Een erg leuk en mooi gemaakt spel. Alleen zit ik soms vast, probeer ik het een dag later weer en dan zie ik het wel :) Goed gemaakt dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Gaat al lekker! Ik heb nog een klein foutje uit de startpost --> Het is Kinstones, zonder G :)
Ben benieuwd naar wat er nog bijkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Syntagma schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 14:26:
Gaat al lekker! Ik heb nog een klein foutje uit de startpost --> Het is Kinstones, zonder G :)
Ben benieuwd naar wat er nog bijkomt.
fixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Hier staan iets van 180 screenshots. Misschien leuk om daar nog enkele van in de startpost te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:12
Rakkerzero schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 13:17:
[...]

spoiler:
Je moet een zwaai maken met je zwaard voor de neus van de guard in het westen van Hyrule town. :X
Thanx :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Thelema schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 13:43:
[...]

Je hebt gelijk. |:(

Geweldig spel trouwens, ik zit nu tegen het einde aan, maar ik zit even vast nu:
spoiler:
Ik ben al in Dark Hyrule Castle geweest, nu zegt mn hoed dat ik naar de achterkant van het kasteel moet, maar ik weet niet hoe ik er moet komen. Ik heb het al geprobeert via het watervallevel rechts naast het kasteel. En via het kerkhof links naast het kasteel, maar het lukt gewoon niet.
Ik heb zo'n vermoeden dat ik via het kerkhof moet gaan en dan in de kasteelgracht moet uitkomen, maar hoe kom ik daar??
Ik zal je proberen verder te helpen.
spoiler:
De Dark Hyrule Castle is een soort van dungeon die je oplossen. De eindbaas is Vaati. Je erin door in de westerhelft van de castlegarden de guards te ontlopen en dan kun je via ondergrondse tunnel in het kasteel komen. Daar kan je op een binnenruimte je zwaard in een blok stoppen. Hiermee krijg je dan een extra link-sword techniek. Ezlo zal je boven in de ruimte sturen. In de kamer die je dan krijgt zul je een filmpje met o.a. vaati zien. Dan ben je in Dark Hyrule Castle en kun je hem als een dungeon gaan uitspelen. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Rakkerzero schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 21:22:
[...]

Ik zal je proberen verder te helpen.
spoiler:
De Dark Hyrule Castle is een soort van dungeon die je oplossen. De eindbaas is Vaati. Je erin door in de westerhelft van de castlegarden de guards te ontlopen en dan kun je via ondergrondse tunnel in het kasteel komen. Daar kan je op een binnenruimte je zwaard in een blok stoppen. Hiermee krijg je dan een extra link-sword techniek. Ezlo zal je boven in de ruimte sturen. In de kamer die je dan krijgt zul je een filmpje met o.a. vaati zien. Dan ben je in Dark Hyrule Castle en kun je hem als een dungeon gaan uitspelen. Succes
Bedankt voor je hulp, maar ik was er zelf al achter, hij is inmiddels uitgespeeld dus :)
spoiler:
Ezlo zei iets van dat ik naar de achterkant van het kasteel moest, dus ik dacht dat ik langs buiten om het kasteel heen moest. Later bleek gewoon dat ik in een kamer in het kasteel een bommetje tegen de muur moest leggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Thelema schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 21:59:
[...]

Bedankt voor je hulp, maar ik was er zelf al achter, hij is inmiddels uitgespeeld dus :)
spoiler:
Ezlo zei iets van dat ik naar de achterkant van het kasteel moest, dus ik dacht dat ik langs buiten om het kasteel heen moest. Later bleek gewoon dat ik in een kamer in het kasteel een bommetje tegen de muur moest leggen. :)
Gefeliciteerd! :D
spoiler:
Wat vond jij van Vaati?
Ik vond hem best moeilijk te verslaan. Na lang proberen is het me gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Rakkerzero schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 22:10:
[...]

Gefeliciteerd! :D
spoiler:
Wat vond jij van Vaati?
Ik vond hem best moeilijk te verslaan. Na lang proberen is het me gelukt.
spoiler:
Viel wel mee, ben geen een keer echt dood gegaan. Maar ik had dan ook wel 18 hartjes, en 3 flesjes gevuld met elfjes. :)

Ik heb alle zelda's (behalve de NES versies) uitgespeeld, dus voor veel verrassingen heb ik niet gestaan. Verder wel echt een geniaal spel, met een geheel eigen sfeer. Ik heb genoten!!

[ Voor 3% gewijzigd door SD5k op 27-11-2004 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:41
maar de moeite waard om een gba te kopen? ben zelf wel zelda freak eigenlijk :$

voor 150 euro heb ik hem zeg maar via play.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Low-Fi schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 22:30:

De gouden Zelda GBA plus the minish cap bedoel je?
Die koop je voor dezelfde prijs of zelfs minder hier in Nederland.
En het is zeker de moeite. Daarnaast zijn er nog meer echte toppers te krijgen.

Of je moet geduld hebben en een DS kopen (met backwards GBA compatability).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
nee normale zilveren... ja via play omdat ik daar ook mss wat andere ngc spellen koop.

ds spreekt me niet zo aan. te groot lelijk etc :)

ik denk wel ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

* XiN-eViL is ook groot zelda fan
Ik heb the minish cap dan ook al uitgespeeld, maar ik moet zeggen dat ik het spel nog al kort vond (net zoals bijvoorbeeld majora's mask ;) ALTTP en OoT ownen nog steeds :) ), maar wel leuk. Het verhaal op zich is wel goed, ook best veel variatie in het spel.
spoiler:
Ik werd wel helemaal schaap werd van die grote knights, vooral toen ik er 3 moest verslaan net voor vaati.

Vaati zelf daarintegen ging bij mij goed. met nog 1.5 flesje met lonlon milk en 13 hartjes ofzo lukte het na 3 of 4 keer hem te verslaan. Ik vond die eindbaas van het laatste kasteel voor vaati wel irri. Al met al een leuke zelda game, maar toch mist het naar mijn mening iets.

edit:

Zo goed dan, de spoilers :P ?

[ Voor 7% gewijzigd door XiN-eViL op 28-11-2004 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Laatst online: 14-08 08:56
Low-Fi schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 22:30:

Gba/sp heb je voor 90 euro bij de mediamarkt, the minish cap is bv hier maar 40 euro.
Scheelt toch 20 euro :Y)

[ontopic] Ik vind het echt een bijzonder leuk spel. Heb hiervoor eigenlijk nooit zoveel zelda spellen gespeeld, maar de puzzels uit deze zijn echt magnefiek, niet te moeilijk maar ook niet makkelijk, en bovendien zijn de grafix buitengewoon (voor de gba dan).

[ Voor 29% gewijzigd door Splash op 28-11-2004 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
XiN-eViL schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 23:59:
* XiN-eViL is ook groot zelda fan

offtopic:
Ik heb nu toch geen spoilers nodig :P ?
Liever wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Ik zit nu vast in the palace of winds. Ik blijf er steeds maar rondjes lopen op de 2e verdieping en kom daar maar niet verder :( iemand enig idee hoe ik op de 3e verdieping kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Hier staat een walkthrough, zoek gewoon ff op 'wind dungeon' en voila :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Is het jullie opgevallen dat de Ocarina tune dezelfde is als van de fluit uit SMB3? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Xrenity schreef op zondag 28 november 2004 @ 17:27:
Is het jullie opgevallen dat de Ocarina tune dezelfde is als van de fluit uit SMB3? :)
En de fluit uit SMB3 weer dezelfde is als die van Zelda 1 opde NES :P

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
SMB is dus de grote jatter hier. Maar goed is toch allebei van Nintendo, dus waarom niet. ;)

IS er al iemand die alle zes gorons al in die grot heeft gekregen?
Ik nog niet iig.

[ Voor 33% gewijzigd door Zeror op 29-11-2004 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Ik heb er nu 4 in die grot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:10

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Heb het spel nu een week en het is echt een topper.

Veel muziek komt terug uit o.a the ocarina of time dus het is een feest van herkenning. Stemmetjes en geluiden zijn er mooi en goed gedaan, het doet de gba echt eer aan. Leuk is nu ook dat je kan krimpen om zo verschillende puzzels te doen.

Tot nu toe wel wat hersen krakers gehad, maar soms zijn de puzzels echt zo simpel dat je ze niet ziet :P

Maar verder een top spel :D

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Tot nu toe wel wat hersen krakers gehad, maar soms zijn de puzzels echt zo simpel dat je ze niet ziet
Dan ga je allemaal moeilijk zitten denken, terwijl het eigenlijk heel makkijk is of heel logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:41
Rakkerzero schreef op maandag 29 november 2004 @ 10:46:
[...]

Dan ga je allemaal moeilijk zitten denken, terwijl het eigenlijk heel makkijk is of heel logisch.
weet ik nog wel van link's awakening.

ik heb toen zelfs nog 2x de nintendo hotline gebelt, een keer omdat ik een geheime switch niet kon vinden (moest je 3 beesten in een bepaalde volgorde killen).

en ook nog in kerker 7 dacht ik toen je net de grappling hook kreeg, je moest over een kloof met daaronder een andere verdieping, wist ik ff veel dat je dat met de grappling hook moest doen :x

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:48

TdV

M1lamb3r schreef op maandag 29 november 2004 @ 23:07:
[...]

ik heb toen zelfs nog 2x de nintendo hotline gebelt, een keer omdat ik een geheime switch niet kon vinden (moest je 3 beesten in een bepaalde volgorde killen).
dat had die owl-statue je ook verteld als het goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
M1lamb3r schreef op maandag 29 november 2004 @ 23:07:
[...]

ik heb toen zelfs nog 2x de nintendo hotline gebelt, een keer omdat ik een geheime schatkist niet kon vinden (moest je 3 beesten in een bepaalde volgorde killen).
JA hier heb ik ook vast gezeten.
Dat was om de Boss Key te krijgen in dungeon 2. Ik had er een toen een week of 4/5 over gedaan voordat ik weer verder kon. Uiteindelijk wist een vriend toen wist hoe ik toen verder moest.
Nu zou ik het spel makkelijk in een dagje uitspelen.
Ik weet alleen niet hoe je er nog twee bij krijgt om weer verder te kunnen in de grot.

[ Voor 22% gewijzigd door Zeror op 30-11-2004 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
@rakkerzero: zo ver ben ik ook nog niet. Ik zit nog steeds vast in the wind palace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
@ o0-Bianca-0o
Syntagma schreef op zondag 28 november 2004 @ 17:04:
Hier staat een walkthrough, zoek gewoon ff op 'wind dungeon' en voila :)
Hier staat prima beschreven hoe je verder moet. Ik zou zeggen kijk er eens naar mocht er echt niet meer uitkomen.
TIP: goed blijven rondlopen en bommen blijven gooien bij muren, dan kom je een heel eind.

Niet dat ik die walkthrough gaat gebruiken om het goron probleem op te lossen. Ik wil het zelf uitzoeken, natuurlijk. Das nou net het leuke aan Zelda games. ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Zeror op 30-11-2004 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Ja ik heb al walkthroughs gekeken maar ik zit al half in die dungeon en dan moet ik weer vanaf het begin lopen maar ik denk dat ik dat toch maar eens ga doen. En dan eerst ff bommen kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Even over bombs. Heb je al de Remote bombs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Rakkerzero schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 12:57:
Even over bombs. Heb je al de Remote bombs?
Hoe kom je daar aan?
spoiler:
En hoe kom je aan die magic boomerang?

Want ik heb het zonder beiden uitgespeeld, maar wil ze deze keer toch wel hebben eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Stukje over Amerikaanse versie:
PGC: When you say Minish Cap went gold, did you guys do the translation for the version that's being released in Europe first?

Trinen: Yeah, that was kind of a complicated project, because Europe wanted it this year for their market because they need something strong for handheld. So we did the English translation while they were still finalizing the Japanese text. And we're seeing a lot more of that. I mean, it used to be that they would finish a Japanese game, it would go gold, we would get the text, and then start working localizing. I think Mario & Luigi was probably one of the first ones where we were working in conjunction, side by side with them. Where they're still writing the Japanese text while we're translating it. It ends up being a lot more work since there are so many changes. So we did do the English translation in the European version of Minish Cap, and then Europe, they actually, I think, were going from Japanese to their other languages. But, I would recommend waiting for the US version, because the text in the US version is going to be a lot better.

PGC: So you're actually fixing it up beyond what's going in the European version?

Trinen: Yeah, we did fix it up beyond the European version.
http://www.planetgamecube...cfm?action=profile&id=514

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Dus wij krijgen maar een afgeraffeld stukje taal gebruik in de Minish Cap. Terwijl de USA kan genieten met een goeie tekst. Nou fraai is dat dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Thelema schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:18:
[...]

Hoe kom je daar aan?
spoiler:
En hoe kom je aan die magic boomerang?

Want ik heb het zonder beiden uitgespeeld, maar wil ze deze keer toch wel hebben eigenlijk.
spoiler:
Remote bombs:
Eerst een stone-fuse doen met de Major van de minish village, dan naar het mannetje gaan die je de bommen gaf.

Magic Boomerang:
Eerst een stone-fuse doen met alle vier Tingle's. Dan heb Voor de ingang van het kasteel vier bomen staan. Deze leiden naar een grot. Het midden staat een kist met de Magic Boomerang.

Edit: Sh*t, vergeten de edit-functie van mijn vorige post te gebruiken. :X

[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 01-12-2004 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

But, I would recommend waiting for the US version, because the text in the US version is going to be a lot better.

PGC: So you're actually fixing it up beyond what's going in the European version?

Trinen: Yeah, we did fix it up beyond the European version.
Mooi, dat is voor mij genoeg reden om te blijven wachten op de US versie. Ik weet niet of dit ook al het extratje is waar Nintendo naar hintte, maar verbeterde dialogen zijn sowieso wel erg prettig lijkt me. :)
And we're seeing a lot more of that. I mean, it used to be that they would finish a Japanese game, it would go gold, we would get the text, and then start working localizing. I think Mario & Luigi was probably one of the first ones where we were working in conjunction, side by side with them. Where they're still writing the Japanese text while we're translating it.
Dus dat is eigenlijk goed nieuws en slecht nieuws tegelijkertijd.
In de toekomst hoeven we in EU waarschijnlijk minder lang te wachten op onze spellen, maar de vertaling zal er waarschijnlijk wel slechter door worden. Hm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:07:
Dus dat is eigenlijk goed nieuws en slecht nieuws tegelijkertijd.
In de toekomst hoeven we in EU waarschijnlijk minder lang te wachten op onze spellen, maar de vertaling zal er waarschijnlijk wel slechter door worden. Hm...
It ends up being a lot more work since there are so many changes.
ze doen dat dus niet meer zoals M&L:SS

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zelf zit er erg aan te denken om dit spel te kopen. Ik heb zelf ook al enkele reviews gelezen en screens gezien. Dus is mijn vraag:
Is dit spel echt vernieuwend en leuk om te spelen, of is het een slap aftreksel van de vorige versies?
Graag ervaringen van mensen die dit spel momenteel spelen of hebben uitgespeeld.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
In de power Unlimited wordt zelfs beweerd dat het een betere game is dan ALTTP en Links Awakening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:04:
Ik zelf zit er erg aan te denken om dit spel te kopen. Ik heb zelf ook al enkele reviews gelezen en screens gezien. Dus is mijn vraag:
Is dit spel echt vernieuwend en leuk om te spelen, of is het een slap aftreksel van de vorige versies?
Graag ervaringen van mensen die dit spel momenteel spelen of hebben uitgespeeld.
hij is heel erg leuk ... er wordt een hele andere blik geworpen op het tLoZ-universum.en de puzzels vond/vind ik ook wel erg vernieuwend.
ik vind dit een must have voor je GBA

maar beter als Alttp / LA ... nou neej ... maar das de nostalgie talking :+

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Grom, bestel ik hem wel bij DVDboxoffice :( Zat me er heel erg p te verheugen deze te halen voor Sinterklaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 01:34

Ulti23

Quality Time

Syntagma schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:59:
In de power Unlimited wordt zelfs beweerd dat het een betere game is dan ALTTP en Links Awakening :)
Hmm, ben ik het niet mee eens, aLttP is veel groter en heeft naar mijn idee een betere verhaallijn dan tMC. tMC mag dan grafisch wat beter zijn dan aLttP maar het spel heeft maar
spoiler:
5 dungeons, waarvan de laatste wel groot is, maar kijk je naar aLttP die heeft ik geloof wel 12 of 13 dungeons
Neemt natuurlijk niet weg dat tMC toch wel een erg goed spel is, ik heb me er prima mee vermaakt, maar het geeft bij mij niet de Zelda sfeer zoals ik hem gewend ben van aLttP.

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

[q]Neemt natuurlijk niet weg dat tMC een slecht spel is, [/]opmerking snap ik niet helemaal
ios t nu wel een slecht spel of niet?

:P :9

[ Voor 6% gewijzigd door NoTimeRemains op 02-12-2004 16:20 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Laatst online: 15-09 01:34

Ulti23

Quality Time

Die zin klopt inderdaad nie helemaal, heb em al gewijzigd :)

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Laatst online: 22:35

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

ff een offtopic vraagje...

weet iemand toevallig waar ik een Midi of MMf bestand kan vinden van dat bekende Zelda melodietje... euhm, zit in meerdere games, word meestal als Link Melodie gebruikt in non zelda games (soul calibur 2, Super smash brothers melee) en is geloof ik ook de main theme onder het begin scherm van The Wind Waker (game Cube).
K wil die graag als Ringtone op m'n Telefoontje :D

Het zit ook in The Minish Cap hoor ik net :D (k zit nu op Mount Crenel, daar hoor k hem dus ook :P )

[edit]
Ik heb er een versie van gevonden! :D
Dit is een dance versie ervan :? niet precies wat ik zoek... maar misschien dat na de hand hiervan jullie me verder kunnen helpen naar een Midi van de goede versie hiervan:
klik (misschien dat je nie gelijk hoort wat het is, moet je ff verder luisteren :) , vanaf seconde 20 ongeveer is wat ik bedoel :) )

[edit 2]
Okay, k heb hem gevonden :D :D
alleen een paar seconden aan het begin wegknippen, dan is het wel een vette ringtone :D
voor wie hem ook wil hebben, ff hier klikken :P

[ Voor 63% gewijzigd door Spike_wolf op 02-12-2004 19:45 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Zeker geen game die beter is dan link to the past. Maar wel een echt klassiek zelda avontuur.

Wat me alleen wel tegenviel was dat het spel aan de korte kant is en zeker voor een doorgewinterde zelda speler. Daarbij was ook de moeilijkheidsgraad ook niet bijzonder hoog. Alleen bij de allerlaatste eindbaas had ik de eerste keer wat moeite. Echter bij de tweede keer ging het zonder problemen.

Voor de rest zitten er een paar interessante nieuwe features in zoals de kinstones en de figurines die beiden ervoor zorgen dat voor de echte fan het spel langer blijft boeien. (je wilt namelijk perse alles hebben).
spoiler:
Daarbij zijn alle figurines nodig om alle hartjes te krijgen
.

Maar een lttp beater is het niet. Ik vond met name de wapens meer aanspreken in lttp en het spel was sowieso groter. Maar ik vind het wel de beste portable zelda (daar tel ik dus niet lttp bij die eigenlijk ook op de gba is uitgekomen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik ben nu bij een of andere grote rups, hoe vaak moet ik em ongeveer raken voordat ie eindelijk de pijp uit gaat? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 08:56:
hmm ik ben nu bij een of andere grote rups, hoe vaak moet ik em ongeveer raken voordat ie eindelijk de pijp uit gaat? :>
spoiler:
Je moet eerst zijn kop raken, daarna zijn staart raken en dan kun je hem dus beaten.

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 03-12-2004 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
en ik maar op die kop blijven rammen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Bij de Mediamarkt kost TMC nu maar 34 euro... baal ik ff dat ik niet even gewacht heb met kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Ik heb em bijna uitgespeeld. Ik blijf nu hangen bij het eindgevecht. Maar ik moet nu echt eens een spel uitspelen dus ik ga vanavond nog maar een poging doen. :) Het is wel een kort spel voor een zelda game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Het idd wat aan de korte kant.
Valt het niet op dat de zelda's die door Capcom gemaakt zijn allemaal aan de korte kant zijn???

Maar goed ik hoop dat de volgende (op de DS) een stuk langer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:23

nFo

Heb één vraagje:

spoiler:
1: Hoe krijg dat derde huis in: Hyrule Town ?

In de guide stond dit, maar ze weten het ook nog niet. :| :

Q. Are there any unsolved mysteries in this game?
A. Sadly, yes. For example, nobody knows how to build a house for the third of
the three women living in the Happy Heart Inn (Din, Nayru and Farore).
Although Gorman gives a clue about the place where he'd like to build the
house, nobody has yet found a way to do so.
Then there's the mystery of Link's room, where Ezlo mentions some secrets
that nobody knows what may be. And, I've still to understand why on Earth
one of the Fusions allows you to reach the Cucco on the roof of Anju's
house.

[ Voor 76% gewijzigd door nFo op 12-12-2004 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Na Royal crypt kun je met Din, Nayru en Farore een stone-fusion doen. dan komen er Joy butterfly vrij. Deze kun je dus vangen en krijg je een powerup.
Heeft iemand toevallig al een joy butterfly gezien/gevonden?

Ik heb hier meer info hoe je ze krijgt:
spoiler:
After you've completed the Royal Crypt, you can fuse with Din, Nayru and
Farore in Hyrule Town. Each time you do, a Joy Butterfly will appear near a
patch of flowers somewhere in Hyrule. Here's where:

Fuse with Din and a Joy Butterfly will appear in the Wind Ruins. Catch it and
you'll be able to shoot arrows more quickly.

Fuse with Nayru and a Joy Butterfly will appear in the graveyard. Catch it and
you'll be able to swim faster, even while you're diving underwater.

Fuse with Farore and a Joy Butterfly will appear in Castor Wilds. Catch it and
you'll be able to dig much faster with the Mole Mitts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb net Zelda 2e hands gekocht! Morgen avond zit ik achter de GBA! Hoe vinden jullie hem tot nu toe vergeleken bij de vorige "delen"?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Ik vind the minish cap tot nu toe 1 van de beste zelda spellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Een goeie concurrent voor A Link to the Past al zeg ik het zelf.
Je gaat je zeker vermaken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
edit:
lama!

[ Voor 98% gewijzigd door Syntagma op 15-12-2004 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Ik moet water hebben om zon groene boon te laten groeien... Waar haal ik dat want het moet speciaal water uit de spring zijn :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Laatst online: 22:35

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Low-Fi schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 11:02:
Ik moet water hebben om zon groene boon te laten groeien... Waar haal ik dat want het moet speciaal water uit de spring zijn :S
aan het begin van het level liep je langs een kuip met groen water, dat moet je hebben, daar kun je geloof ik met behulp van de wervelwinden komen ofzo..

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
ik dacht al zoiets.... maar ik kwam aldoor niet ver genoeg.

Ik ga weer proberen :D

/edit: snap niet kom maar tot de helft :S

[ Voor 21% gewijzigd door lowfi op 21-12-2004 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 14:23
spoiler:
hint: 't is zwart en doet BOEM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over die groene boon nog..
spoiler:
Ik weet dat je die wervelwinden en de bommen moet gebruiken maar het lukt nog steeds niet, kan iemand daarmee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
spoiler:
bom leggen tussen die 2 hekjes en 2 stenen, daar dat groene water pakken met je bottle. Dan berg op weer klein worden die boon oppakken en in dat gat gooien wat er vlakbij zit. Groot worden groene boon beklimmen en dan kan je naar de 2e dingeon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks dat had ik nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraag :
spoiler:
Na een tijd in mount crenil kom je bij een ruimte met 3 van die rode beesten,3 verschuifbare stenen en daarachter 3 vazen. Er is ook een brug die niet af is. Wat moet je daar doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, a.u.b ik zit vast reageer op mijn post :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:59

Willybubba

Nut up or shut up.

Je kan vanaf een puntje van die brug die niet af is een bom op een knop gooien waardoor die brug wel af is :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar als ik em gooi dan valt ie in de diepte.. Hoe krijg ik em op de knop ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderFlow
Rakkerzero schreef op maandag 13 december 2004 @ 11:35:
Na Royal crypt kun je met Din, Nayru en Farore een stone-fusion doen. dan komen er Joy butterfly vrij. Deze kun je dus vangen en krijg je een powerup.
Heeft iemand toevallig al een joy butterfly gezien/gevonden?
Ja hoor, je hebt een aantal plekken in het spel waarbij je een soort bloemenperkjes tegen komt. Je weet vast wel welke ik bedoel. Daar komt die butterfly te vliegen als je een van die fusions hebt gedaan. Geloof dat je er dan gewoon tegenaan moet lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 19:25:
Ja maar als ik em gooi dan valt ie in de diepte.. Hoe krijg ik em op de knop ?
Gebruik gewoon je boomerang.

• Syntagma
Zoo, ik moet alleen nog het laatste level (Ganon's Tower) uitspelen en dan ben ik klaar met ALTTP en mag ik eindelijk aan dit nieuwe avontuur beginnen! Zou wel eens tijd worden :P

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ok dan succes ermee ;)

• UnderFlow
Lol, nu pas klaar met ALTTP?

Heb je toch een behoorlijk aantal jaren voor gehad ;).

Dat is trouwens ook een rede waarom ik alttp nog steeds de beste vind. Ik kan het spel dromen, maar toch speel ik het eens in de zovel tijd nog een keertje helemaal uit en vind ik het ook leuk om te doen. Dat mis ik wel een beetje bij the minish cap. Het heeft qua spel wel dezelfde vibe, maar niet die aantrekkingskracht om steeds opnieuw een keer helemaal uit te spelen.

imho uiteraard :)

• Syntagma
Ja hee, ik heb het SNES tijdperk overgeslagen hoor (alleen NES, GB, GBA & GC).
Bovendien zit ik niet elke dag op de GBA te rammen want er zijn teveel vette PC-games op het moment (en huiswerk ;-))
Maar ik ben gewoon langzaam aan het genieten, beter dan overal doorheen rushen, niet? :)

• lowfi
alttp :L beste spel ooit :)

ik doe het ook altijd heel rustig aan :) Dan zijn die spellen het geld ook een beetje waard ;\

• UnderFlow
Kzal er de volgende keer een " ;) " bij zetten. ;)

[ Voor 19% gewijzigd door UnderFlow op 30-12-2004 14:40 ]

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Grappig, ik merk net op dat ik ook nog steeds aLttP nog steeds niet heb uitgespeeld. Moet ik toch nog maar eens aan beginnen.
Geloof dat ik in de Ice dungeon was. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er tussen aLttP en MC op grafisch vlak nog verschil?
MC zou cartoonachtig zijn, hoe zit dat met aLttP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Ik vind zelf TMC meer weg hebben van TWW op de GC, dus je zou het idd wat meer cartoony dan ALTTP kunnen vinden, al heb ik TMC nog niet lang genoeg gespeeld om het zeker te kunnen weten :)

Ben met ALTTP trouwens nu bij de eindbaas :P Ben gelukkig niet de enige die hem nog niet eerder heeft uitgespeeld. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderFlow
Het lijkt qua stijl behoorlijk op mekaar hoor. Alleen is MC imho iets feller qua kleuren. En natuurlijk heb je ook dat link jonger is en dus in dat opzicht "kiddie" wordt vormgegeven. Maarja eigenlijk hoort er dat bij vind ik.

Dat is eigenlijk het enige grote grafische verschil. Het ziet er wat feller en kleurrijker uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx voor de uitleg! :)

Was gisteren ff in een zaak die 1 TMC had liggen voor 22 euro.
Natuurlijk direct gekocht, bleek het een foutje van die zaak te zijn, wat een mazzel :)

Denk niet dat het mijn game is...speel Zelda liever in het groot (gamecube).
Maar voor deze prijs kon ik em niet laten liggen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Rakker ga je nog de openingspost uitbreiden? :) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Laatst online: 21:37

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Ik moet nog ongeveer 5 kinstones fusen, ik ben benieuwd of ik ze allemaal nog kan vinden...

Verder is inderdaad het spel ietwat aan de korte kant, de enige reden dat ik er nog niet doorheen ben is omdat ik veel tijd heb gestoken in het "zoeken in alle gaten en hoeken" en ook bij die irritante figurine-machine.

Ik vind het spel natuurlijk wel helemaal te gek! Je merkt gewoon dat je het niet kunt wegleggen en je bent weer uren verder.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Pagina: 1 2 Laatste