Audigy 2 ZS probleem met logitech headset + mic.

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 123304

Topicstarter
Ik heb een vaag probleem met mijn nieuwe geluidskaart de audigy 2 ZS.

Ik heb een logitech headset met mic. Nu stop ik de mic in de microfoon maar inplaats dat de persoon via teamspeak mij hoort, hoort hij de dingen die op mijn achtergrond bespelen. Zoals muziek en getik op me keyboard.

Nu heb ik het boekje doorgespit maar zoals het daar beschreven staat heb ik hem er ook ingeplugd.
Nu heb ik ook de mediasource doorgespit maar wordt er niet wijzer uit, echt niet sorry.
Ben al 6 uur bezig aan het klooien en herinstalleren ik heb hem geupdate maar echt ik kom er niet uit :(

Aan de aansluiting kan het niet liggen want volgens de handleiding hoort ie zo goed te staan alleen de persoon aan de andere kant hoort mij niet ,alleen wat ik afspeel op me pc :?

Ik ken niet meer CS spelen met me clan ;(

Wie o wie ken me helpen hiermee want ik spit en lees de faq van de website maar daar wordt dit niet in beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
*KICK* :9

Iemand idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
*weer KICK*

Weet niemand dit probleem of heeft ook met dit probleem te maken gehad?

Heb gisteren en vandaag weer lopen te klooijen maar totaal niks kunnen vinden ik snap er echt geen snars van.

En search zegt niks en google nog minder 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-05 13:00
Staat je microfoon niet gewoon gedraaid? Dus naar je speakers en toetsenbord ipv naar je mond? (je weet het maar nooit ;) )

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Heb je niet iets perongelijk doorgelust (softwarematig) naar je mic?

staat je mic misschien op mute?

edit:

[quote]ShittyOldMan schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 23:42:
Staat je microfoon niet gewoon gedraaid? Dus naar je speakers en toetsenbord ipv naar je mond? (je weet het maar nooit ;) )[/quote]
:+ :9

[ Voor 58% gewijzigd door Bertus op 27-11-2004 23:47 ]

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ShittyOldMan schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 23:42:
Staat je microfoon niet gewoon gedraaid? Dus naar je speakers en toetsenbord ipv naar je mond? (je weet het maar nooit ;) )
LOLLL man hahaha dat is meer een antwoord voor een 10 jarige denk ik maar zo.

Nee tuurlijk heb ik alles goed en by the way hoe kan hij mijn muziek horen door mijn headset als ik die dingen op me oren heb zitten mmhzzz ;)

Het is echt vaag want volgens de instellingen heb ik het goed alleen de persoon hoort me niet aan de andere kant. Maar wel de resterende dingen, zoals tikken op toetsenbord en mijn muziek die ik afspeel.

Op me Sounblaster Live Value 5.1 had ik geen problemen hiermee, ik koop weer eens nieuwe shit hoor, altijd wel een probleem ergens mee.

Snap er geen fluit van gewoon en heb dat ding geupdate tot sint juttimus :P

Andere headset van Trust werkt ook nie... :?

Ach heb alle instellingen aangepast en zo erg dat ik opeens het weer eraf kon halen omdat ik het niet meer goed kreeg lol...
Dus tja ik blijf hetzelfde klote gein houden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bertus schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 23:43:
Heb je niet iets perongelijk doorgelust (softwarematig) naar je mic?

staat je mic misschien op mute?

edit:

[quote]ShittyOldMan schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 23:42:
Staat je microfoon niet gewoon gedraaid? Dus naar je speakers en toetsenbord ipv naar je mond? (je weet het maar nooit ;) )[/quote]
:+ :9

Mijn mic staat niet op mute, alles staat perfecto!

Zoals ik al zei heb alles aangepast tot op zo'n hoogte dat ik het weer eraf kon halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126602

Ik denk inderdaad ook dat je de mic uitgang heb ingesteld als speaker uitgang. Teminste als dit mogelijk is met de normale ZS (heb zelf de platinum pro). Probeer eens met de creative software: creative restore defaults
Mocht dit niet werken heb ik verder geen ideeen meer.

suc6 Quatron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-05 13:00
De headset is enkel een koptelefoon en microfoon en gaat rechtstreeks je geluidskaart in, dus niet via usb (zodat het ding zelf een geluidskaart wordt, die heb je ook)?

En de mic staat niet gemute, maar staat deze wel geselecteerd in de opname selectie van de geluidskaart? (dus onder je volume sliders, dan opties -> record). Als daar namelik 'what you hear' of 'stereo mix' of whatever staat geselecteerd zou het verklaren dat de ander jouw geluid hoort.
En werkt de mic wel in andere programma's? Test het bijv. eens met een of ander record programma (als cooledit ofzo of iets anders)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ShittyOldMan schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 23:56:
De headset is enkel een koptelefoon en microfoon en gaat rechtstreeks je geluidskaart in, dus niet via usb (zodat het ding zelf een geluidskaart wordt, die heb je ook)?

En de mic staat niet gemute, maar staat deze wel geselecteerd in de opname selectie van de geluidskaart? (dus onder je volume sliders, dan opties -> record). Als daar namelik 'what you hear' of 'stereo mix' of whatever staat geselecteerd zou het verklaren dat de ander jouw geluid hoort.
En werkt de mic wel in andere programma's? Test het bijv. eens met een of ander record programma (als cooledit ofzo of iets anders)
Als daar namelijk 'what you hear' of 'stereo mix'
Ja dat staat er inderdaad en ik heb ook mijn hardware getest maar voor alsnog krijg ik geen stem registratie.
Ik heb geen USB gevalletje, dat ding koste me wel 50 euro maar goed lol.
Heb een roze en een zwarte stekker.

Ik heb hem erin gestoken zoals op het plaatje staat van de handleiding.
En de mic werkt voor de rest nergens onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Excuseer mij sorry,

Ik heb het namelijk gevonden.
Omg ik had hem net 1 gaatje ernaast geplugd OMGGGGGG ja het is dat ik er helemaal erachter moet hangen en inderdaad ik had hem op "wat men hoort"staan.

Weird thnx je hebt me geholpen :)

Thnx allemaal ;)
Pagina: 1