---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
/13 blijft altijd in je bloed zitten
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
"Oost west, GoT best!"
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Welkom again
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
curry684 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 19:17:
weeeeeeeeeeeeeeeeebeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
POWER TO THE PEOPLE MET 3 NUMMERTJES ACHTER HUN NICK!!!!

Nja, succes dan voor de 2e keer
BronL.S.,
Bij deze een opmerking rondom gegeven adviezen over GoT en het modschap
Er wordt in veel antwoorden verwezen naar een 'jojo'-effect, of in ieder geval gesteld dat de verloren rechten er binnen korte tijd weer aankoment. Ik heb diverse artikelen gelezen over de effecten van het modschap en GoT op de ego van een mens, en de algemene tendens lijkt er meer op te wijzen dat dat jojo-effect een mythe is.
Daarom ben ik erg benieuwd of er wetenschappelijke publicaties zijn waaruit dit effect wel naar voren komt!
Antwoord:
Dag vraagsteller,
Het Jojo effect is echt geen mythe. Uit literatuur blijkt dat JOJO effecten vaak optreden na het stoppen met modereren met stimulerende middelen.
Luister maar eens naar de praktijkervaringen van mensen die na het aftreden snel zijn afgeslankt en daarna met de rechten stopten. Je komt in een herhalingspatroon terecht.
Als je lang opwekkende middelen door blijft gebruiken, is er geen JOJO effect. Er komen dan andere nadelen.
Groet,
...

Gefeli enzo
-
Weebee
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
't zou wel weer gezellig zijn toch?
Succes ermee willem
zo, dat staat heel niet slecht .. fristietje dr bij?
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Ziet er trouwens wel raar uit, een statusloze Glimi met een rode nick
[ Voor 39% gewijzigd door Mojo op 25-11-2004 22:27 ]
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Gaat snel daar met aannemen
Welkom ende succes
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Nah... moet nog spelencoachen morgen en van die fristi ben ik een week rot geblevenRM-rf schreef op donderdag 25 november 2004 @ 22:05:
[...]
zo, dat staat heel niet slecht .. fristietje dr bij?

[ Voor 3% gewijzigd door Glimi op 25-11-2004 22:39 ]

Feli
Dat is niet waar, tussen die Devschuur jongens zitten er echt heel veel die nog lager zitten dan w169
RM-rf:
Dat was vast op verzoek van zijn prille vrouw, die toch kortelijk na hun wittebroodsweken ook heeft ervaren welk een onrust het is om hem aan knopjes te laten zitten ...?
motor is de deur uitRM-rf:
Glad to have you back, vrouwen en motoren zijn toch ook niet alles in het leven, gaan na een tijdje toch vervelen../13 blijft altijd in je bloed zitten
* Willem aait z'n vrouw
En RM-rf en de rest in dit topic
Feli.
Willem, gefeliciteerd met je nieuwe ouwe job!.
ARME AOW’er
Helaas is niets minder waar....
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Als de modjes samen meer werk verzetten, is er meer ruimte voor nieuwe users, meer users = meer abo's en meer abo's = Centrino kerstpakketGuardian Angel schreef op donderdag 25 november 2004 @ 23:21:
Ik vind dit een überdomme beslissing. Niemand die zich realiseert dat méér mods méér kerstpakketten betekent óf minder inhoud. Ach ja.
Ik moet econoom worden geloof ik

Verstuurd vanaf mijn Computer®
Nee je moet gewoon van die alchohol afblijvenW3ird_N3rd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 23:54:
[...]
Als de modjes samen meer werk verzetten, is er meer ruimte voor nieuwe users, meer users = meer abo's en meer abo's = Centrino kerstpakket
Ik moet econoom worden geloof ik
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Fristi?Atlas schreef op donderdag 25 november 2004 @ 23:56:
[...]
Nee je moet gewoon van die alchohol afblijven

dat maakt het zeker alleen maar erger?

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Nouja hij had toch niets beters te doen. Nu maar wachten tot cheetah weer terug komt.... Mischien weer een eerlijke mod
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Nu moet ik ook weer terug anders moet ik mijn record delen met Willem
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
revival of the gotmods
Willem169 ten tweede male succes
Op zoek naar een baan als Coldfusion webdeveloper? Mail me!

nofi
Ohw wacht ff Gefeliciteerd Willem196
Editten is voor mietjes.BoAC schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 09:06:
@Han: Als je nog wat te melden hebt is daar een [afbeelding]-knopje![]()
nofi
* whoami schopt Remy.
[ Voor 4% gewijzigd door whoami op 26-11-2004 09:11 ]
https://fgheysels.github.io/
maar jij doet dat tenminste met een andere nickHan schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 08:49:
Verdomme!
Nu moet ik ook weer terug anders moet ik mijn record delen met Willem
Dit is inderdaad het begin van de uitvoering van het plan om alle oude glorie weer in ere te herstellen... cutter en OzBoz zullen terugkeren, alsmede Cheatah, whoami, D2k, Glimi, wasigh, mbravenboer en zelfs JaapF en Tom zijn bereid mee te werken aan een rentree.
Pelle: het begin van het einde bedoel je zeker
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Jij hebt je nickchanges nog
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Dan wil ik natuurlijk ook weer mcV als mod zien in W&GPelle schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 09:14:
[...]
Dit is inderdaad het begin van de uitvoering van het plan om alle oude glorie weer in ere te herstellen... cutter en OzBoz zullen terugkeren, alsmede Cheatah, whoami, D2k, Glimi, wasigh, mbravenboer en zelfs JaapF en Tom zijn bereid mee te werken aan een rentree.
of richt gewoon speciaal een sitechecks forum op voor die jongen ( 50.000 n00bs can't be wrong ) ...
en als jullie echte mannen zijn, zou Kaj. er natuurlijk ook bijhoren (en dan ga ik Nelis weer terughalen, kunnen we lachen, vanuit de Ivoren Torentjes)
Deze post mist nog een P_O-sneer naar Tom toe, maar kom er niet zo snel op, tja dat ligt al zo ver terug hé, dat Tom nog een echte hunk was, die heeft nu ook al weer kindekes en een vrouw en rijdt vast Opel ...
Oww yeah!curry684 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 19:17:
Hey, Willem ... jij ook hier! En nog wel als moddereter ook, misschien kan je die gasten op MF nog wat leren
Suc6 in iedergeval!
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
Overigens vind ik het een grove schande dat je zo'n minkukel als willem169 modrechten geeft. Bah, allemaal weer vriendjes/broertjes-politiek.
Oude tijden herleven!
Zal ik dan ook maar weer moderator P&W in m'n titel terugknikkeren?Pelle schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 09:14:
[...]
RotflRM-rf schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 10:45:
[...]
Dan wil ik natuurlijk ook weer mcV als mod zien in W&G![]()
of richt gewoon speciaal een sitechecks forum op voor die jongen ( 50.000 n00bs can't be wrong ) ...
en als jullie echte mannen zijn, zou Kaj. er natuurlijk ook bijhoren (en dan ga ik Nelis weer terughalen, kunnen we lachen, vanuit de Ivoren Torentjes)
Deze post mist nog een P_O-sneer naar Tom toe, maar kom er niet zo snel op, tja dat ligt al zo ver terug hé, dat Tom nog een echte hunk was, die heeft nu ook al weer kindekes en een vrouw en rijdt vast Opel ...
Oeh, past ook nog in nieuwe layoutcurry684 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 12:02:
[...]
Zal ik dan ook maar weer moderator P&W in m'n titel terugknikkeren?

feli hoor
Dick Bruna? Copyright? Nooit van gehoord! - Publish-X
Alleen hier ziet et er niet uit die 2 regeltjes
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Evengoed feli
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
W&G is weer wat het was... Een grote bak met...
Congrats
[ Voor 16% gewijzigd door Alex op 26-11-2004 17:30 ]
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
HiermeeVerwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 00:55:
Geen idee waarmee, maar gefeliciteerd
K kan tenslotte niet achterblijven he
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
\curry684 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 19:17:
samenzwering....
Ik zou het doen!

FELI!!!
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
cutter schreef op zondag 28 november 2004 @ 20:20:
hij kan niet eens users afbekken die mij voor nsb-er uitmaken, bah, wat een waardeloos sujet......

Ooh ja, feli willem169
[ Voor 6% gewijzigd door Jaap-Jan op 28-11-2004 20:35 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
thnks allemaal
yea yeawillem169 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 19:19:
[...]
inderdaad
thnks mensen
it's good to be back

Dan is het helemaal niet veel.
Accessibility first
Alweer helemaal gewend aan je extra knopjes? Als ik onderaan de postinglist kijk van W&G ziet het er wel naaruit dat je ze weer onder de knie hebt
Dit topic is gesloten.