Dit is inderdaad het begin van de uitvoering van het plan om alle oude glorie weer in ere te herstellen... cutter en OzBoz zullen terugkeren, alsmede Cheatah, whoami, D2k, Glimi, wasigh, mbravenboer en zelfs JaapF en Tom zijn bereid mee te werken aan een rentree.
Willempie!! wb :W
Pelle: het begin van het einde bedoel je zeker
Pelle: het begin van het einde bedoel je zeker
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Jij hebt je nickchanges nog
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Dan wil ik natuurlijk ook weer mcV als mod zien in W&GPelle schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 09:14:
[...]
Dit is inderdaad het begin van de uitvoering van het plan om alle oude glorie weer in ere te herstellen... cutter en OzBoz zullen terugkeren, alsmede Cheatah, whoami, D2k, Glimi, wasigh, mbravenboer en zelfs JaapF en Tom zijn bereid mee te werken aan een rentree.
of richt gewoon speciaal een sitechecks forum op voor die jongen ( 50.000 n00bs can't be wrong ) ...
en als jullie echte mannen zijn, zou Kaj. er natuurlijk ook bijhoren (en dan ga ik Nelis weer terughalen, kunnen we lachen, vanuit de Ivoren Torentjes)
Deze post mist nog een P_O-sneer naar Tom toe, maar kom er niet zo snel op, tja dat ligt al zo ver terug hé, dat Tom nog een echte hunk was, die heeft nu ook al weer kindekes en een vrouw en rijdt vast Opel ...
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Oww yeah!curry684 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 19:17:
weeeeeeeeeeeeeeeeebeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
POWER TO THE PEOPLE MET 3 NUMMERTJES ACHTER HUN NICK!!!!
Hey, Willem ... jij ook hier! En nog wel als moddereter ook, misschien kan je die gasten op MF nog wat leren
Suc6 in iedergeval!
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
3 letters is niet veel als 1000 al niet veel is. En RM-rf volgens mij heb je het over webcontest
Overigens vind ik het een grove schande dat je zo'n minkukel als willem169 modrechten geeft. Bah, allemaal weer vriendjes/broertjes-politiek.
Overigens vind ik het een grove schande dat je zo'n minkukel als willem169 modrechten geeft. Bah, allemaal weer vriendjes/broertjes-politiek.
klutter!
Botte lul 
Oude tijden herleven!
Oude tijden herleven!
Zal ik dan ook maar weer moderator P&W in m'n titel terugknikkeren?Pelle schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 09:14:
[...]
RotflRM-rf schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 10:45:
[...]
Dan wil ik natuurlijk ook weer mcV als mod zien in W&G![]()
of richt gewoon speciaal een sitechecks forum op voor die jongen ( 50.000 n00bs can't be wrong ) ...
en als jullie echte mannen zijn, zou Kaj. er natuurlijk ook bijhoren (en dan ga ik Nelis weer terughalen, kunnen we lachen, vanuit de Ivoren Torentjes)
Deze post mist nog een P_O-sneer naar Tom toe, maar kom er niet zo snel op, tja dat ligt al zo ver terug hé, dat Tom nog een echte hunk was, die heeft nu ook al weer kindekes en een vrouw en rijdt vast Opel ...
Oeh, past ook nog in nieuwe layoutcurry684 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 12:02:
[...]
Zal ik dan ook maar weer moderator P&W in m'n titel terugknikkeren?
W&G wordt zo echt een familiekliekje 
feli hoor

feli hoor
Dick Bruna? Copyright? Nooit van gehoord! - Publish-X
Alleen hier ziet et er niet uit die 2 regeltjes
Weebee willem!
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Welkom terug en succes!
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Gefeliciteerd en modden zoals je nog nooit gemod hebt mijn jong.
Tssk, maak me anders nog eens blij met een dode mus
Eén van Veelen. is genoeg, twee is Te Veelen 

offtopic:
Evengoed feli
Evengoed feli
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Bwahhhh gefeliciteerd dude! Welkom terug en veel succes.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Guess who's back

W&G is weer wat het was... Een grote bak met...
Congrats
W&G is weer wat het was... Een grote bak met...
Congrats
[ Voor 16% gewijzigd door Alex op 26-11-2004 17:30 ]
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
willem169 welcome back in business
Je kon er toch maar geen genoeg van krijgen?
HiermeeVerwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 00:55:
Geen idee waarmee, maar gefeliciteerd
K kan tenslotte niet achterblijven he
Back to the 'old times' dus. * Woudloper wacht op meer oude mods die hun comeback zullen maken in W&G
feli willem169!
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
\curry684 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 19:17:
weeeeeeeeeeeeeeeeebeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
POWER TO THE PEOPLE MET 3 NUMMERTJES ACHTER HUN NICK!!!!
samenzwering....
Ik zou het doen!
Oh nee..... 
FELI!!!

FELI!!!
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
hij kan niet eens users afbekken die mij voor nsb-er uitmaken, bah, wat een waardeloos sujet......
cutter schreef op zondag 28 november 2004 @ 20:20:
hij kan niet eens users afbekken die mij voor nsb-er uitmaken, bah, wat een waardeloos sujet......

Ooh ja, feli willem169
[ Voor 6% gewijzigd door Jaap-Jan op 28-11-2004 20:35 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
cutter niet zo zeiken ja! O ja toch maar wel een uitleesbaar mailadres ingevuld? 
thnks allemaal
thnks allemaal
yea yeawillem169 schreef op donderdag 25 november 2004 @ 19:19:
[...]
inderdaad
thnks mensen
it's good to be back
Zow, dat jullie nu nog durven aankomen met een felicitatie
De man vervuld al een eeuwigheid de rol als moderator...
is dit topic nou nog niet weggezakt, is ie nog niet voldoende gefeliciteerd
Nee ik zou me maar eens feliciteren als ik jou was

ben ik dat dan helemaal vergeten??
Tsjonge zou willem196 nou degene zijn die het langste is gefeliciteerd
ik weet niet, als ik nou nog 1000 dagen wacht duurt het nog niet lang
Afgezien van het feit dat 1000 niet veel is, kun je het ook nog eens over 30 jaar spreiden.
Dan is het helemaal niet veel.
Dan is het helemaal niet veel.
WOW, willem! gefeliciflapstaart, weer de eerste keer in lange tijd dat ik iets post... kan het net zo goed een felicitatie zijn
(ongeveer 1 jaar...)
Accessibility first
Willem wil je nog even van harte feliciteren met je moderatorschap. 'k Zag namelijk dat ik je in mijn vorige reacties nog helemaal niet had gefeliciteerd.
Alweer helemaal gewend aan je extra knopjes? Als ik onderaan de postinglist kijk van W&G ziet het er wel naaruit dat je ze weer onder de knie hebt
Alweer helemaal gewend aan je extra knopjes? Als ik onderaan de postinglist kijk van W&G ziet het er wel naaruit dat je ze weer onder de knie hebt
Dit topic is gesloten.