Facts don't care about your feelings
Heb dit ook met vrijwel al mijn optische muizen op al mijn computers, oplossing was een muismat zonder opdruk, dus gewoon 1 kleur.
Asus P5PL2, Intel Pentium D 945, 2GB DDR2, GeForce 7900 GT
mijnes IS 1 kleur
(hij is zelfs gemaakt voor optische muizen, tenminste dat staat er
)
[ Voor 65% gewijzigd door YoshiBignose op 24-11-2004 17:40 ]
Mijn optische muis heeft dat nooit gedaan, maar eigenlijk zo ongeveer vanaf dat ik SP2 voor XP erop heb staan doet ie dat dus ook 
Kan het geen software-probleem zijn?
probeer anders de drivers opnieuw te installeren, wil soms nog wel helpenYoshiBignose schreef op woensdag 24 november 2004 @ 17:39:
mijnes IS 1 kleur(hij is zelfs gemaakt voor optische muizen, tenminste dat staat er
)
of as het een USB muis is het met een verloopstukje op een ps2 poort aansluiten
Asus P5PL2, Intel Pentium D 945, 2GB DDR2, GeForce 7900 GT
kan het echt een driver probleem zijn
ik heb het ook ongeveer gelijk met SP2 denk ik
Kijk hier eens: Spookmuisaanwijzer
Klopt, er was iets met muizen en SP2 dat weet ik wel, moet je maar even op got zoeken.zwahillius schreef op woensdag 24 november 2004 @ 17:40:
Mijn optische muis heeft dat nooit gedaan, maar eigenlijk zo ongeveer vanaf dat ik SP2 voor XP erop heb staan doet ie dat dus ook
bedankt voor alle replies ik ga ze allemaal proberen
Ik had wel eens met me Logge-tech
Dual Optical dat ie soms zomaar ergens heen sprong. In CS draaide me poppetje dan altijd in een halve seconde vier rondjes en dan keek ik opeens in de lucht of op de grond 
Heb een kleine maand geleden een nieuwe WinXP install gedaan incl. SP2 en alle andere meuk en ik heb er nu geen last meer van. Had er ook nooit meer aan gedacht sinds dit topic
[EDIT]Wat ik dus wil zeggen is dat je er wel vanuit kunt gaan dat het een software-issue is
Heb een kleine maand geleden een nieuwe WinXP install gedaan incl. SP2 en alle andere meuk en ik heb er nu geen last meer van. Had er ook nooit meer aan gedacht sinds dit topic
[EDIT]Wat ik dus wil zeggen is dat je er wel vanuit kunt gaan dat het een software-issue is
[ Voor 12% gewijzigd door AzzKickah op 24-11-2004 17:47 ]
Pagina: 1