Eigenlijk sinds ik SP2 heb geinstalleerd heb ik het vage 'probleem' dat mijn muisaanwijzer zonder aantoonbare reden ineens zomaar gaat bewegen, als ik bijvoorbeeld een dvd aan het kijken ben komt vaak mijn aanwijzer naar voren toe en loop mijn hele scherm over van bv. link naar recht dit zonder dat ik de muis aanraak.
Ik heb het systeem al gechecked op virussen met kasperscy (laatste updates) tevens heb ik een scan gedaan vanuit dos (f-prot met ntfs-pro) beide vonden niets.
Checken op spyware met spybot en adaware die vinden ook geen verdachte zaken.
Omdat ik een optische muis heb dacht ik dat het misschien aan vuil kon liggen dus heb ik de muis maar eens een keertje schoongemaakt en voor de zekerheid ook maar mijn oude optische logitech geprobeerd, maar de aanwijzer blijft kuren vertonen.
Ik heb het systeem al gechecked op virussen met kasperscy (laatste updates) tevens heb ik een scan gedaan vanuit dos (f-prot met ntfs-pro) beide vonden niets.
Checken op spyware met spybot en adaware die vinden ook geen verdachte zaken.
Omdat ik een optische muis heb dacht ik dat het misschien aan vuil kon liggen dus heb ik de muis maar eens een keertje schoongemaakt en voor de zekerheid ook maar mijn oude optische logitech geprobeerd, maar de aanwijzer blijft kuren vertonen.