linksys wag54g verliest verbinding met internet

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 30.137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Door ze allen in dezelfde werkgroep te zetten?

@ ElectroPanic
Het bestand tftp.exe zit standaard al in Windows (in de system32 dir), het is dus niet nodig om deze apart te downloaden.

[ Voor 61% gewijzigd door MaZo op 27-02-2005 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04-2024
Er schijnt een nieuwe beta firmware te zijn die een klagende wag545g gebruiker van linksys heeft gekregen.

het gaat om : WAG54G_AnnexA_ETSI_v1.03.0_beta4_00_code.zip

ben hem nu aan het testen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VIC_TOR schreef op zondag 27 februari 2005 @ 15:39:
waar heb je die FW vandaan ?

ik draai nu al een tijdje redelijk op WAG54G-AU_AnnexA_ETSI_v1.02.9_04_code.bin

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2005 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06-2005

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

De firmware-versies leveren vrijwel geen oplossing voor het probleem met wireless en andere problemen.

Het probleem zit hem in de adapter die benodigde voltage en ampèrage niet kan leveren waardoor de wireless weg valt en door te weinig ampèrage instabiel wordt.

Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VIC_TOR schreef op zondag 27 februari 2005 @ 15:39:
Er schijnt een nieuwe beta firmware te zijn die een klagende wag545g gebruiker van linksys heeft gekregen.

hmm, tot nu toe lijkt de wag54g inderdaad beter te werken,

ik gebruik nu alleen het wifi-gedeelte en tot nu toe heb ik geen adsl/wifi disconnects gehad.
Sluit ik hem echter aan op mn eigen pc via ethernet en gebruik ik ook wifi dan komen de problemen weer. Het lijkt dus wel of dat apparaat niet alles tegelijk kan :r
ook heb ik nog geen grote file-transfers gedaan, wat met vorige firmwares echt supertraag ging , waar het met mn wrt54g echt nu supersnel gaat , dus dat moet ik nog ff testen

hopelijk zijn er nog meer users die deze firmware even willen testen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij is het geen verbetering, heb toch steeds disconnects op de wifi verbinding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Volgens de helpdesk is dit probleem niet te verhelpen door een simpele firmware upgrade, het probleem zit em in het apparaat zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

MaZo schreef op maandag 28 februari 2005 @ 16:45:
Volgens de helpdesk is dit probleem niet te verhelpen door een simpele firmware upgrade, het probleem zit em in het apparaat zelf.
+ voeding !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Nu ga ik mezelf (zie 2 comments hierboven) toch heel erg tegenspreken, maar die nieuwe beta firmware lijkt er al wat meer op!
Net m'n 8mbit lijn flink (2 GB downen met +/- 800 KB/s) volgetrokken zonder wireless disconnects, waar het voorheen om de 5 min. raak was!

Kortom, een aanrader! :D

[ Voor 54% gewijzigd door MaZo op 28-02-2005 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

MaZo schreef op maandag 28 februari 2005 @ 22:11:
Woehoe, die nieuwe beta firmware lijkt er al wat meer op!
Net m'n 8mbit lijn flink (2 GB downen met +/- 800 KB/s) volgetrokken zonder wireless disconnects, waar het voorheen om de 5 min. raak was!

Kortom, een aanrader! :D
Helaas niet voor de annexB natuurlijk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:23

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Heb mijn v1.2 gister omgeruild voor een v2. In één keer klaar, geen problemen so far gehad. Ook zijn er nogal wat instellingen meer mogelijk in de v2 waarbij, wat ik bij de 1.2 niet voor elkaar kreeg, ook draadloos makkelijk van de ene pc naar de andere kan worden gebrowsed. Machtigingen en beveiliging van pc's zijn identiek en met de v2 kan ik zo via mijn netwerklocaties van de een naar de ander. Wat bij de 1.2 niet lukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn WAG54G is ook terug naar Linksys (RMA procedure gestart, oude WAG54G is door UPS opgehaald op 23 februari).

Ik word wel kenttergek van de Support afdeling daar: de ene keer krijg ik te horen dat de vervangende modellen per direct geleverd worden, en andere keer roepen ze dat ze niet op voorraad zijn en dat het medio / eind maart gaat worden op zijn vroegst. Bizar toch?

Zijn er meer mensen die hun WAG54G met een RMA hebben omgeruild rond de 23e februari en bericht hebben gehad over eventuele levertijden?

Ik heb een analoge / annex A versie... Bij de Support maken ze volgens mij continu de vergissing door analoog en isdn door elkaar te halen als het gaat om levertijden/voorraad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 13:25:
Mijn WAG54G is ook terug naar Linksys (RMA procedure gestart, oude WAG54G is door UPS opgehaald op 23 februari).

Ik word wel kenttergek van de Support afdeling daar: de ene keer krijg ik te horen dat de vervangende modellen per direct geleverd worden, en andere keer roepen ze dat ze niet op voorraad zijn en dat het medio / eind maart gaat worden op zijn vroegst. Bizar toch?

Zijn er meer mensen die hun WAG54G met een RMA hebben omgeruild rond de 23e februari en bericht hebben gehad over eventuele levertijden?

Ik heb een analoge / annex A versie... Bij de Support maken ze volgens mij continu de vergissing door analoog en isdn door elkaar te halen als het gaat om levertijden/voorraad...
Wordt eind Maart vrees ik voor je........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het maar ruk... en ik gok dat het model dat ze gaan opsturen ook wel weer problemen zal hebben... Misschien toch maar een andere kopen dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht al 6 weken op een nieuwe wag54g-a v2. Gek word je van die helpdesk. Nu moet ik weer tot 12 maart wachten.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2005 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm wij hebben hem vandaag binnen gekregen de wag54g vers.2

Maar nu verliest ie steeds verbinding met wirreles netwerk ... :(
Morgen maar ff aan het prutsen.

edit : /me denkt dat het de firrewall is

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2005 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 20:30:
mmm wij hebben hem vandaag bonnen gekregen de wag54g vers.2

Maar nu verliest ie steeds verbinding met wirreles netwerk ... :(
Morgen maar ff aan het prutsen.

edit : /me denkt dat het de firrewall is
Heb je de analoge of de isdn variant? Want als je de analoge hebt zou het wel vreemd zijn, aangezien ze nu hoog en laag beweren dat de analoge niet op voorraad is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is 100 % zeker de versie 2 analoge....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 21:09:
het is 100 % zeker de versie 2 analoge....
Dan breekt mijn spreekwoordelijke klomp ;)

Ach, misschien komt mijn replacement ook wel een dezer dagen; het is een vreemd clubje daar bij Linksys Support :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmart33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 13:01
Ik heb sinds vandaag de WAG54G A V2 maar ben er nog niet echt tevreden over.
Mijn download schommelt erg en is met speedtest zo`n 20 KByte/sec lager.
Daar tegen is mijn upload nu een stukje hoger zo`n 20 KByte/sec.
Wat kan hiervan de oorzaak zijn baal een beetje dat mijn download zo gezakt is.
Trouwens met newsleecher is de download snelheid ook zo een 20 KByte/sec lager.
Heb ik iets verkeerd in gesteld?
Ik heb demon 2024/1024 abbo via BBned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

markmart33 schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 00:00:
Ik heb sinds vandaag de WAG54G A V2 maar ben er nog niet echt tevreden over.
Mijn download schommelt erg en is met speedtest zo`n 20 KByte/sec lager.
Daar tegen is mijn upload nu een stukje hoger zo`n 20 KByte/sec.
Wat kan hiervan de oorzaak zijn baal een beetje dat mijn download zo gezakt is.
Trouwens met newsleecher is de download snelheid ook zo een 20 KByte/sec lager.
Heb ik iets verkeerd in gesteld?
Ik heb demon 2024/1024 abbo via BBned.
Ik kan je niet helpen, ik las dergelijke berichten ook op andere forums... :|

Maareh... Ik ga maar eens voorzichtig kijken naar een ander modem/router/wifi/gateway. Heeft iemand tips? Liefst niet te duur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
usr robotics 9106

D-link G604T

Netgear 834g

SMC 7804

Zyxel 660H

etc

denk niet dat er eentje slechter is dan de linksys, hehe.

Moet wel zeggen dat mijn wag54g nu wel redelijk draait met die nieuwe betafirmware.
Helaas kan ik nog steeds geen internettoegang krijgen op mijn dreambox met een asus WL-330G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou... zojuist is ook mijn andere klomp gebroken, want UPS heeft net een nieuwe WAG54G afgeleverd bij me!

Een v2 versie..!

Vanavond effe aansluiten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 12:59:
Nou... zojuist is ook mijn andere klomp gebroken, want UPS heeft net een nieuwe WAG54G afgeleverd bij me!

Een v2 versie..!

Vanavond effe aansluiten!
Hoe lang heeft dat geduurd nadat je linksys het rma formulier hebt opgestuurd?

Ik zit hier namelijk al een dikke week te wachten, het formulier is opgestuurd maar voor de rest heb ik van linksys noch ups iets gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 14:16:
[...]

Ik zit hier namelijk al een dikke week te wachten, het formulier is opgestuurd maar voor de rest heb ik van linksys noch ups iets gehoord.
Dinsdag 22 februari heb ik het RMA formulier per fax gestuurd naar Linksys.
Woensdag 23 februari heeft UPS mijn oude WAG54G opgehaald.
Woensdag 2 maart (vandaag) heeft UPS een nieuwe WAG54G v2 (!) afgeleverd bij me...

Mazzeltje denk ik? :?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2005 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 22e of de 23e februari de boel gefaxt, de 25e al aan de bel getrokken maar voor de rest gebeurd er dus niet veel. |:(

Heb gister nog een keer gemailt, dat zal wel vrijdag worden dat ze eens een reply sturen. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 14:16:
[...]

duurde bij mij een dag ofzo niet langer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig, ik krijg nu net een mailtje van Linksys Support:

+++++++++++++++++++
Hartelijk dank dat u nogmaals kontakt heeft opgenomen met Linksys
Technische Ondersteuning.

Na een hoop gebel heb ik begrepen dat de nieuwe lading op 10 maart
arriveerd op de service center, reken een werkweek voor de UPS service.
dus houd alstublieft nog even geduld.
+++++++++++++++++++

Hoe ik dus nu al (na een week) een v2 heb ontvangen: GEEN idee, ik zal wel geluk hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ze 10 minuten gelden gebeld, zal wel voor mij bedoeld zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 15:50:
Ik heb de 22e of de 23e februari de boel gefaxt, de 25e al aan de bel getrokken maar voor de rest gebeurd er dus niet veel. |:(

Heb gister nog een keer gemailt, dat zal wel vrijdag worden dat ze eens een reply sturen. :Z
er werken niet al te snuggere mensen bij linksys , dus ik zou ze maar ff bellen. Had vorige week gefaxed en na 2 dagen niets gehoord. Dus ik ff bellen, is de fax volgens hun zeggen nooit aangekomen (toch raar dat op het verzendrapport stond OK). Nu dus de aanvraag via mail ingevuld en teruggestuurd , en nog steeds niets vernomen van ups. ik weer gebeld , stond mn mailadres verkeerd ingevuld ofzo . het moet niet gekker worden, denk dat de kans dat ik mn v2 binnen krijg kleiner is dan dat pasen en pinksteren op 1 dag vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje hoe komen jullie aan n rma formulier , ik heb al paar keer gemaild maar ze reageren niet egt en als ze reageren zeggen ze dat het niet 100 % zeker is dat de versie 1.2 problemen geeft en dat versie 2 niet op voorraad is en dat het meschien ook niet de oplossing is meschien ligt het wel aan je pc of provider.

grtz johan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 16:39:
Vraagje hoe komen jullie aan n rma formulier , ik heb al paar keer gemaild maar ze reageren niet egt en als ze reageren zeggen ze dat het niet 100 % zeker is dat de versie 1.2 problemen geeft en dat versie 2 niet op voorraad is en dat het meschien ook niet de oplossing is meschien ligt het wel aan je pc of provider.

grtz johan
bellen mischien een optie ...:?
Ze staan je netjes te woord en ik heb niks anders al lof over de helpdesk.
Maar dat zijn mijn ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, ik denk dat k ook maar eens ga bellen met Linksys,
hoewel ik weinig problemen ondervind met mijn setup, nadat ik die mtu size enzo heb aangepast, heb nog wel last bij streaming audio dat het geluid vaak wegvalt terwijl er genoeg bandbreette beschikbaar is voor een simpel 96k streampje

gewoon even bellen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ervaring met de support afdeling is per saldo positief. Maar - zoals wel meer bij grotere bedrijven - werken ze veel langs elkaar heen en lijkt het alsof niet iedereen gegronde uitspraken doet (bewust of onbewust). Ze leggen wel netjes een dossier van je klacht aan: als ze mijn RMA/case nummer intikken zien ze alle correspondentie. Het ging bij mij dus 'fout' toen men verschillende berichten ging geven over levertijden.

Ik kreeg binnen 24 uur mijn UPS formulier voor de RMA nadat ik mijn fax had gestuurd. Ik heb die fax wel ter attentie van iemand gestuurd, zoals deze man mij vroeg. Misschien helpt het als je vraag t.a.v. wie je de fax moet sturen?

Gister avond de v2 aangesloten en heel de nacht laten draaien met torrents: geen uitval gehad... Staat ook vandaag te pompen, dus ik ben benieuwd vanmiddag als ik weer thuis ben of de verbinding nog 'up' is.

Nog niet kunnen testen met wireless.

Wat me wel opvalt: het wireless lampje knippert non-stop. En ja, ik heb wifi wel dichtgezet met WEP encriptie. ;) Iemand een idee waarom dat lampje knippert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg zojuist de volgende e-mail van Support, wel interessant voor diegene die nu zit te wachten op een nieuwe WAG54G, of onlangs een RMA heeft gestart:

++++++++++++++++++
Hartelijk dank dat u nogmaals kontakt heeft opgenomen met Linksys
Technische Ondersteuning.

Wat waarschijnlijk het geval is dat op 23 Februari de EU-versie
(analoog) wel beschikbaar was, maar dat hij kort daarna niet meer direct
leverbaar was. Hij is in ieder geval nu niet direct leverbaar. Pas weer
vanaf 13 Maart. Onze excuses voor het ongemak.
++++++++++++++++++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
Bij mijn 1.0 knippert het lampje nu ook na de upgrade naar 1.03 beta.

Wel moet er natuurlijk dataoverdracht zijn naar 1 van de clients anders blijft hij constant branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Net even een AnnexA naar die beta versie geupdate van een 1.00.0 waar deze router een jaar prima op gedraaid heeft en nu een paar keer uitval gaf van wifi wat vanzelf weer op kwam of even naar een reset.

Het bereik is met de beta versie naar max geschoten op een afstand van 10 meter met 2 muren er tussen en werkt dus echt perfect !

Zoals linksys zelf ook al zegt is het niet voor iedere 1.2-versie het geval dat deze slecht is !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog niks ontvangen van ups :(

Weet iemand het adres van linksys? Dan stuur ik het zelf wel op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 11:03:

het is niet anders :(
ben zelf ook al paar dagen aan het bellen met linksys, ook nog steeds geen contact gehad met ups
heb nu maar ff gemaild met linksys, om te vragen of ik anders niet zelf de modem kan brengen en meteen ruilen voor een nieuwe , want tot nu toe gaat de rma-aanvraag echt ruk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook weer ff gebeld, nu moet ik weer wachten tot maandag. Mocht er weer niets komen van ups dan moet ik maandag weer bellen. Ze hebben ook elke keer dezelfde smoes! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 12:20:
Heb ook weer ff gebeld, nu moet ik weer wachten tot maandag. Mocht er weer niets komen van ups dan moet ik maandag weer bellen. Ze hebben ook elke keer dezelfde smoes! :(
ja, gisteren zeiden ze tegen mij dat ze een 'escalatie-aanvraag' bij ups zouden doen..
lekkere escalatieaanvraag als je 24 uur later nog niets hebt gehoord :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 11:03:

Zou ik niet doen! Volgens mij gaat het nl. niet via het kantoor van Linksys. UPS en Linksys hebben een contract denk ik, en UPS kan volgens mij direct beschikken over een voorraad van Linksys voor dit soort procedures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:28

Joepla

Geavanceerde micro-elektronica

UPS verzendt inderdaad zodra ze daar opdracht van krijgen van Linksys, vertelden ze mij.

Zit zelf nu 7 weken te wachten, keer of 15 gebeld nu. Krijg van Linksys support steeds creatievere antwoorden, varierend van: "het gaat fout bij UPS", "uw emailadres klopt niet", "uw huisadres klopt niet", tot "hij komt er nu ECHT aan hoor"...

Ik geloof er niet meer zo in. Afgelopen maandag waren er 5000 op voorraad bij UPS, woensdag waren ze door de voorraad heen. "Tsja, het gaat erg hard met de WAGs." 8)7

Mijn RMA is nu 3 keer geescaleerd. Dus verwacht daar ook maar niets van.

Live solarinfo op PVoutput [5500 Wp]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat je met versie 2 van de WAG54G weer met een andere versie firmware werkt?
(initial release 1.00.19?)
Zo ja, weet iemand of deze firmware versie ook WDS ondersteund?
Bedankt!
Sander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb een label gekregen...........!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 20:02:
Klopt het dat je met versie 2 van de WAG54G weer met een andere versie firmware werkt?
(initial release 1.00.19?)
Zo ja, weet iemand of deze firmware versie ook WDS ondersteund?
Bedankt!
Sander.
De v2 die ik nu een paar dagen heb heeft inderdaad 1.00.19 als firmware versie.

WDS: geen idee, kan wel voor je zoeken, maar ik zie het zo snel er niet bij staat. Waar zou dat moieten staan in de setup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onder wireless zou een tabje WDS moeten staan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v2 ondersteund voorlopig geen WDS. Ik kan wel eindelijk zien wie er verbonden is via LAN & WIFI zonder gebruik DHCP server. De logs zijn ook flink uitgebreider en draadloos is voorlopig stabiel. Kortom, voorlopig ben ik positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Ik ben te enthousiast geweest over de nieuwste beta firmware. Het heeft een paar dagen nagenoeg goed gewerkt, maar nu beginnen de bekende problemen weer.

Zucht, heb geen zin in die RMA-procure (apparaat weer weken kwijt) dus het wordt maar weer een WRT54G. Al vraag ik me af in hoeverre ik nog wel een product van Linksys aan wil schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij de pc-shop waar ik werk krijgen we ook om de haverklap dit gezeik te horen... na bellen met linksys bleek dat dit bekend is en update nog moet uitkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 06:29
Dus v2 is ook brak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

Het is een klote apparaat. Zelfs firmware upgraden lukt niet. Op de international site van the netherlands staat een oudere versie (niet eens verdeeld in analoog of digitaal) met een nieuwere datum (dus firmware van mijn broer is nieuwer maar met oudere datum). firmware upgrade klapt er uit na 30%, 60% , 90% etc. uit- en aanzetten helpt niet, 10 seconden wachten na het uitzetten niet, dhcp uitzetten helpt niet, firmware via de ftp site helpt niet met file (klapt er dus uit). Deze gaat terug en er komt een andere voor in de plaats!

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 21:45:
Hoi

Het is een klote apparaat. Zelfs firmware upgraden lukt niet. Op de international site van the netherlands staat een oudere versie (niet eens verdeeld in analoog of digitaal) met een nieuwere datum (dus firmware van mijn broer is nieuwer maar met oudere datum). firmware upgrade klapt er uit na 30%, 60% , 90% etc. uit- en aanzetten helpt niet, 10 seconden wachten na het uitzetten niet, dhcp uitzetten helpt niet, firmware via de ftp site helpt niet met file (klapt er dus uit). Deze gaat terug en er komt een andere voor in de plaats!

Groeten
update je wel via de ethernetpoort of draadloos? draadloos gaat sneller/vaker fout dan via draad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr0zenFlame
  • Laatst online: 19-11-2024

Fr0zenFlame

LAN 'A Holic

Ik snap er helemaal niks meer van! :s

Zo werkt het een paar maanden goed & zow is het in een dag zonder het ding uberhaubt aan te kijken weer helemaal mis :s Vandaag viel de verbinding er letterlijk om de 3 seconden uit :s

DHCP Release, Reguest, Release, Reguest & dat met een bandbreete nog traager als een 56 K :s

Sjonge zit je dan met je Demon 8/1 mbit & je linksys WAG54G :(

Ik heb demon hier over gebelt en na veel gezeur gingen ze de lijn even monitoren en kreeg ik gelijk het bericht dat ie telkens om een IP vroeg, deze aan nam, verbolgens weer verloor en weer om een nieuwe ging vragen... Dan denk ik waarom is het dan eerst 3 maanden niks aan de hand en daarna in eens weer wel....

Is het zow moeilijk om een firmware versie uit te brengen die minder DHCP reguests stuurd?????

i7-6700K | Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION | InWin904 | 32GB Corsair Dominator Platinum | nVidia GeForce RTX2080 TI | Iiyama G-Master UWQH 34" | 2x 1TB Samsung SSD 980PRO | 1x 4TB Samsung 860EVO | Arctis 7 | SteelSeries Apex Pro | Logitech G502 Hero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens linksys zou er geen probleem meer moeten zijn met versie 2 van de WAG54GA, ze zeggen dat het bij de WAG54GB nooit een probleem is geweest dus die blijft voorlopig op versie 1.2 staan.
Ik heb nog wel een klein aantal klachten gehoord over versie 2, maar deze zijn na vervanging van een nieuwe versie 2 weer verholpen dus ik denk dat de mensen met een versie 2 probleem gewoon pech hebben gehad dat ze juist een defecte hebben gekregen. Het is jammer dat er bij de linksys produkten zoveel problemen zijn, maar aan de ene kant is het wel te begrijpen als je naar de prijs kijkt, je krijgt een ADSL 2+ modem met access point op 54 mbit en een router met ingebouwde switch voor slechts 80 euro. Ik hou het zelf liever bij alcatel modems, die dingen draaien zo stabiel dat je er zelden last van heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat er zoveel problemen zijn kan ik me niet voorstellen vanwege de prijs.
De wag54g heeft me vorig jaar april toch nog zo`n 199 euri gekost.

M`n wag54g is vandaag opgehaald door ups, hoop dat de v2 asap komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
WAG54GA wordt donderdag opgehaald door UPS. Ben benieuwd wanneer de nieuwe binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ik betreur te lezen hoeveel mensen problemen hebben met de Linksys Gateways, ook wij zijn van de partij.

Op 1 oktober 2004 kochten we de Linksys WAG54G Annex B (ISDN). De hier en elders beschreven problemen deden zich vanaf aanschaf ook bij mij voor: willekeurig uitval internet en uitval wireless verbinding. De hele procedure van nieuwe firmware installeren gevolgd, de bekende serie tips uit allerlei forums geprobeerd, leidde allemaal tot geen verbeteringen (was ook niet het hier en daar beschreven probleem van DHCP). Na overleg begin november met de helpdesk kon ik het produkt ruilen voor een nieuw exemplaar, maar de voorraad in Europa was op, gateway was dus niet leverbaar. We dienden te wachten tot januari 2005. Half januari belde ik met de helpdesk en deze verzekerde me dat ze weer leverbaar waren en dat ik onmiddellijk een nieuwe toegestuurd zou krijgen. Na opsturen van mijn defecte gateway en een week wachten was er niets gearriveerd. Hierna belde ik iedere week met de helpdesk die mij overstroomde met smoezen in de trant van `het duurt nog maar 1 week´, ´ik kan de orderstatus niet zien´, ´het ligt bij UPS´. En volgens de helpdesk blijkt de Annex B nu weer na 22 april leverbaar te zijn. De valse beloftes en slechte service hebben ons doen besluiten ons geld terug te eisen. Geldteruggave blijkt niet te kunnen, nadat hierover met ‘America’ moest worden geconsulteerd. Een zg. ´escalatiemanager´ van Cisco België kon niets anders doen dan de WAG54G-versie uit Duitsland aanbieden, maar in deze procedure hebben we geen vertrouwen (bovendien is dat niet het produkt dat we hebben gekocht). De helpdesk weigert een postadres te geven om mijn klacht kenbaar te laten maken. Ik heb nog nooit zo´n onfatsoenlijke en klantonvriendelijke service gezien.
Als je van je gateway af wilt, ruil je produkt om in de winkel voor een niet-Linksys produkt, het is totaal niet duidelijk wanneer Linksys nieuwe gateways kan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

Mijn wag54g inmiddels vervangen door een Belkin wireless G modem/router, werkt perfect.

Ruilen / RMA lijkt mij geen optie aangezien ik geen aankoopbewijs meer heb / kan vinden van m'n wag54g... terwijl het ding me 150 euro heeft gekost :(

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla

Joepla

[De helpdesk weigert een postadres te geven om mijn klacht kenbaar te laten maken. Ik heb nog nooit zo´n onfatsoenlijke en klantonvriendelijke service gezien.
Als je van je gateway af wilt, ruil je produkt om in de winkel voor een niet-Linksys produkt, het is totaal niet duidelijk wanneer Linksys nieuwe gateways kan leveren.
Ben ook al een tijdje op zoek naar een 'echt' adres van Linksys. Zal wel een of ander obscuur dozenschuif-bedrijfje zijn dat klantenservice alleen maar lastig vindt.
Kan er ook niet achter komen, het accent van sommige helpdeskmedewerkers doet me vermoeden dat het in de regio Amsterdam moet zijn...

Over de helpdesk ben ik op zich wel tevreden, staan me altijd erg netjes te woord, maar dat zet verder helaas geen zoden aan de dijk. M'n WAG krijg ik er niet sneller mee terug :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedpete schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 10:19:
Mijn wag54g inmiddels vervangen door een Belkin wireless G modem/router, werkt perfect.

Ruilen / RMA lijkt mij geen optie aangezien ik geen aankoopbewijs meer heb / kan vinden van m'n wag54g... terwijl het ding me 150 euro heeft gekost :(
Ik ben ook al een tijdje aan het kijken voor een vervanger. Werkt bij die belkin het wireless gedeelte ook goed?? En zit er een adsl-modem ingebouwd?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2005 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 16:07:
[...]

Ik ben ook al een tijdje aan het kijken voor een vervanger. Werkt bij die belkin het wireless gedeelte ook goed?? En zit er een adsl-modem ingebouwd?
Ik mag niet klagen. Het enige probleem dat ik tot nu toe heb gehad is het niet werken van een Belkin Pci-kaartje in mijn eigen pc, win xp home, sp2. Windows zegt dat de Belkin software het kaartje aanstuurd, Belkin software zegt dat xp het aanstuurd. Sitecom stickje dat er al voor de update naar sp2 aan zat werkt probleemloos. M'n broer zit nu met een pcmcia-belkin kaartje in z'n laptop en heeft meer bereik dan voorheen (wireless van de wag54g hebben we vermeden vanwege de connection-losses, hij internette via een WAP11). Verder draadloos in huis werkt probleemloos.

Internetverbinding is tot nu toe nog niet weggevallen, apparaat werkt goed. Enige nadeel is dat Mozilla niet helemaal goed ondersteund wordt door het config-panel.

Modem zit er inderdaad ingebouwd. Belkin is niet erg goed in het vermelden van typenummers, maar op de doos staat groot: "ADSL Modem with Wireless-G Router".

edit:
Het is overigens de 7632. Kom er net wel achter dat er hoogstwaarschijnlijk een fout in de huidige firmware zit (volgens een engels forum), misschien nog maar even wachten met aanschaffen dus :) Persoonlijk ben ik nog geen enkel probleem tegengekomen...

[ Voor 13% gewijzigd door Speedpete op 10-03-2005 10:18 ]

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De routershop adviseerde mij de alcatel speedtouch 580 als vervanger (want ik wil geen linksys meer)voor de wag54g V1.2. Met dit apparaat waren geen problemen. Dus gelijk maar even besteld.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2005 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
speedtouch 580

d-link G604T

USR robotics 9106

SMC WBR7804A

Belkin ????

Zyxel Prestige 660HW !!!!! topper !!!!

Tornado 840

3com ????? (gelijk aan belkin en smc dacht ik)

nog meer ?

(dit krijg je als je al 2 maanden loopt te zoeken naar een vervanger en absoluut geen risico's wil nemen, de beste lijkt me de zyxel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil mijn v1.2 dus ook RMA'en aleen ben ik de bon kwijt van Yorcom Computers

ga maar even een mailtje sturen of ze nog de factuur kunnen vinden in Hun administratie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel mensen hebben mij aangeraden om een draytek vigor te kopen, heb dan ook een draytek vigor 2600g besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:21
Linksys is een onderdeel van Cisco en daarvan kan je wel een adres vinden in de gouden gids (Cisco in Amsterdam). Misschien een tip voor de mensen die willen schrijven, ik denk dat je daar wel terecht kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 22:16

TweakBoy

---

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 23:19:
ik wil mijn v1.2 dus ook RMA'en aleen ben ik de bon kwijt van Yorcom Computers

ga maar even een mailtje sturen of ze nog de factuur kunnen vinden in Hun administratie :)
je moet wel even uitkijken, ze zijn hiertoe niet verplicht. Facturen kun je bij de meeste winkels tot 6 maanden na aankoop opvragen. (grotere winkels dan)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:38

IEF

Why so serious?

heb zelf ook de WAG54G gehad (ter vervanging van mijn allied-data bridge modem + brakke kabelmodemrouter)

de hele tijd wegvallende verbinding, alle mogelijke firmwares geprobeerd (heb nog niet eens wireless geprobeerd!)

na uitgebreid research gedaan te hebben op verschillende userforums blijkt dat de WAG54G een behoorlijke misser is geweest van Linksys wegens het uitbesteden van de ontwikkeling van het ding aan een of ander onbekend klein bedrijfje.

Na het succes van de WRT54G dacht ik een mooie koop te doen, mis dus!

na 2 weken ermee gestoeid te hebben (en om de 2 uur een wegvallende verbinding te hebben)
heb ik besloten om hem in te ruilen voor een (uitstekende!) WRT54G(S) icm mn copperjet modempje.

nergens last meer van.ik zal dan ook iedereen aanraden om zo snel mogelijk van het ding af te komen en hem in te ruilen voor een rock stable WRT54G(S) icm een ander modem (bijv je modem van je ISP, en deze op bridging zetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla

Joepla

llevering schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 23:32:
Linksys is een onderdeel van Cisco en daarvan kan je wel een adres vinden in de gouden gids (Cisco in Amsterdam). Misschien een tip voor de mensen die willen schrijven, ik denk dat je daar wel terecht kan :)
Tnx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Linksys WAG54G vorig jaar al omgeruild. Ik was het geneuzel helemaal zat.
Een flinke tegenvaller: Je dnekt met een Cisco dochter toch een stukje kwaliteit in huis te halen.
Anyway: Heb nu al een half jaar een SMC 7804WBRA Wireless54g ADSL/Modem/Router draaien.
Geen disconnect, wireless altijd up and running, geen DHCP geneuzel...
Jammer van Linksys, want uiterlijk zijn die toch mooier.

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frankvanhoesel schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 22:40:
WAG54GA wordt donderdag opgehaald door UPS. Ben benieuwd wanneer de nieuwe binnenkomt.
Ikke had binen 4 dagen de nieuwe in huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had precies een week later een v2 versie van de wag54g binnen, nadat ik mijn v1 had opgestuurd via de RMA / UPS procedure.

Enne... ook ik schrok toen ik met dat oude ding problemen kreeg, maar met de v2 ben ik helemaal tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier een idee wanneer er weer v2`s verstuurd worden, of binnenkomen bij linksys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 11:47:
Iemand hier een idee wanneer er weer v2`s verstuurd worden, of binnenkomen bij linksys?
hee patb, ik volg het topic al een tijdje en ik had ongeveer gelijktijdig met jou een rma-aanvraag gedaan en mijn modem had ik 1dag eerder dan jou zelf naar ups gebracht. vandaag mn nieuwe ontvangen (op de doos staat adsl2) dus ik denk dat het de goeie is. misschien krijg jij hem morgen of overmorgen dus wel binnen :) ik hoop het voor je, klote versie 1.2 . ben blij dat mn problemen nu weg zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ding dong.....

Hij is binnen v2 _/-\o_ . Er heeft percies een week tussen gezeten sinds ups de oude heeft opgehaald. Totaal vanaf de eerste melding aan de support een dikke maand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiemorgen mensen,

goed om te lezen dat er meer mensen zijn met hetzelfde probleem.
Heb hier ook last van de wireless disconnects, opeens valt het signaal weg.
Alle lampjes blijven branden maar zowel wired als wireless is er geen verbinding meer.
Net alsof het apparaat vastloopt. Wordt ook behoorlijk warm.

Heb net de support van linksys aan de lijn gehad, en na vragen om de versie 2.0 was het antwoord dat ze er geen controle op hebben welke versie je krijgt bij inruilen. Kan dus 1.2 of 2.0 worden.
Nogal raar, maar ik ga 'm maar gewoon insturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Laatst online: 16-09 12:48

Emiel1984

Made in NL

Ik was net aan het kijken naar een router van linksys... :p

Niemand rechtsbijstand ingeschakelt na al dat gedoe ?

zo jah wat gebeurde er ?

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Heb die van ons binnen gekregen, duurde dus 5 dagen, heb nu de 2.0...geen disconnects etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

frankvanhoesel schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 12:20:
Heb die van ons binnen gekregen, duurde dus 5 dagen, heb nu de 2.0...geen disconnects etc...
Dat klinkt al een stuk beter :D

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb dus met die Belkin ADSL router ook hetzelfde,
als je met 1 tegelijk erop zit geen probleem! maare zodra je er met 3 / 4 mensen op gaat zitten, problemen problemen, router resets. etc.

zoals eerder is gezegd ook firmware upgrade is niet mogelijk!

Ik wilde juist gaan overstappen naar de WAG54GA vandaar.
maare het lijkt wel gewoon aan de lijnen te liggen ofzo? omdat veel routers het probleem kennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

AMD_er schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 13:38:
Ik heb dus met die Belkin ADSL router ook hetzelfde,
als je met 1 tegelijk erop zit geen probleem! maare zodra je er met 3 / 4 mensen op gaat zitten, problemen problemen, router resets. etc.

zoals eerder is gezegd ook firmware upgrade is niet mogelijk!

Ik wilde juist gaan overstappen naar de WAG54GA vandaar.
maare het lijkt wel gewoon aan de lijnen te liggen ofzo? omdat veel routers het probleem kennen?
Voedingen zijn vaak onderbemeten qua Ampèrage dat ze kunnen leveren.

Wireless trekt nogal wat stroom namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(beetje offtopic)

heb gisteren dus mn wag54ga versie 2 ontvangen. maar in de tussentijd had ik al een wrt54gs gekocht. dus voor de mensen die nog een versie2 willen, nieuw in doos. 75 euries...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
Ik ga mijn 1.x ook houden en een router erbij nemen. Zet gewoon wifi uit in die stomme wag54g en gebruik alleen de modemfunctie. ik ga niet eens de moeite nemen om een V2 via RMA te verkrijgen. Ze kunnen de pot op bij linksys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@VIC_TOR Heb je geen last van al die verboken internet connecties dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
Nee, daar heb ik bijna nooit last van (eens in de maand of in slechtste geval om de 2 weken).

grootste ergernis van mij:

-portforwarden werkt niet (enkel de eerste minuten).
-bij linux client heb ik enkel gedurende de eerste minuten maar een internetverbinding (na een save)
-wifi disconnects (nu met de nieuwe beta wel wat minder)

dwing je wag545 een bepaalde snelheid dan zal je zien dat de wifi disconnects afnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

emiel1984 schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 12:04:
Ik was net aan het kijken naar een router van linksys... :p

Niemand rechtsbijstand ingeschakelt na al dat gedoe ?

zo jah wat gebeurde er ?
Waarom zou je? Het lijkt me toch dat (in de meeste gevallen dan) Linksys netjes handelt: gratis omruilen en vervangen door een nieuwer (duurdere) versie. Ik had een 1.0 en kreeg een 2.0, gratis door UPS opgehaald en afgeleverd, en alles binnen 1 week geregeld...

Het blijft een slordige fout in die 1.0 maar buiten dat heeft Linksys wel mijn vertrouwen terug gewonnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik zien welke versie ik heb van dit product, wij hebben deze vorige week ook gekocht en ook dezelfde problemen die iedereen hier heeft. Ik ben nu niet thuis dus moet even iemand anders instructies geven waar op het modem versienummer staat.

Alvast bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 12:13:
Waar kan ik zien welke versie ik heb van dit product.......
Alvast bedankt...
op de zijkant van de doos :) en op de onderkant van het modem bijv.. ver 1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 00:01:
[...]

Waarom zou je? Het lijkt me toch dat (in de meeste gevallen dan) Linksys netjes handelt: gratis omruilen en vervangen door een nieuwer (duurdere) versie. Ik had een 1.0 en kreeg een 2.0, gratis door UPS opgehaald en afgeleverd, en alles binnen 1 week geregeld...

Het blijft een slordige fout in die 1.0 maar buiten dat heeft Linksys wel mijn vertrouwen terug gewonnen ;)
Idd in de meeste gevallen... maar ik heb gelezen dat er nogal wat was misgegaan bij een enkeling daarom vroeg ik het.. ;)

Ik heb de router aangeschaft en hij werkt geweldig :D really perfect...

Één opmerking maar...

In de setup van het bijgeleverde installatie boekje staat eerst alles uitzetten,aansluiten, aanzetten en dan instellen..

De cd werkt een stuk makkelijker ..neems de instellingen over van een werkende i-net verbinding..

Dus eerst cdtje erin setup dan folllow the instructions :p .. en daarna pas aansluiten..

succes aan alle andere gebruikers toegewenst O-)

[ Voor 53% gewijzigd door Emiel1984 op 21-03-2005 08:54 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexkam
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01-2013
Heb zelf de WAG54G annexB v1.2 met de welbekende problemen

Na de laatste FW upgrade naar 1.02.7_03 lijkt alles nog beroerder te lopen (verlies nu ook de ADSL verbinding geregeld) en nog steeds geen (permanente) portforwarding, eindelijk Linksys maar eens gebeld.

Kreeg een vriendelijke meneer aan de lijn die me adviseerde te downgraden naar 1.02.3.
Heb flink moeten googlen voor ik 1.02.3_annexB heb gevonden (staat niet bij Linksys op de FTP, wel de annex A, maar niet de B ) Als deze versie zo goed is waarom staat deze dan niet meer op de officiele LinkSys site?

Vanavond maar weer eens flashen en testen, wordt morgen weer bellen ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supernova
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 19:10

supernova

Zabbix specialist 7 ;-)

Ben er nog niet achter..
Zit nog steeds te denken aan de WAG54..

Zie niet zo veel bevindingen staan over de V2 versie.

Kunnen mensen die hem hebben zeggen of hij perfect werkt.. (wat je natuurkijk onder perfect verstaat).
Is er iemand die me kan zeggen of ik er juist aan doet om deze te kopen..

Heb het hele topic gelezen en gezien wat voor probelemen die V1.x geeft en die neem ik dus ook niet.

Zie jullie reakties graag tegemoet. >:)

PS5 User ;-) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens linksys zijn alle problemen de wereld uit met versie 2, als je het op safe wilt spelen kan je altijd nog voor een alcatel speedtouch 580 gaan :) heeft betere hardware en een hoger zendvermogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supernova

supernova

Zabbix specialist 7 ;-)

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 14:15:
Volgens linksys zijn alle problemen de wereld uit met versie 2, als je het op safe wilt spelen kan je altijd nog voor een alcatel speedtouch 580 gaan :) heeft betere hardware en een hoger zendvermogen
Zal er eens over na denken.. Al zijn mijn ervaringen met alcatel uit het verleden nou niet direct zo positief... >:)

PS5 User ;-) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supernova schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 13:52:
Ben er nog niet achter..
Zit nog steeds te denken aan de WAG54..

Zie niet zo veel bevindingen staan over de V2 versie.

Kunnen mensen die hem hebben zeggen of hij perfect werkt.. (wat je natuurkijk onder perfect verstaat).
Is er iemand die me kan zeggen of ik er juist aan doet om deze te kopen..

Heb het hele topic gelezen en gezien wat voor probelemen die V1.x geeft en die neem ik dus ook niet.

Zie jullie reakties graag tegemoet. >:)
ja, de problemen zijn inderdaad grotendeels verholpen met versie2. geen wifi en adsldisconnects meer. het enige probleem dat ik nog kan vinden dat het aanmelden van msn messenger vrij traag gaat, en msn ff 'freezed' . msn doet ff niks meer, en pas na een minuutje werkt ie weer . heel vervelend... gebruik toch maar mn wrt54gs icm alcatel speedtouch 510...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 14:31:
[...]

ja, de problemen zijn inderdaad grotendeels verholpen met versie2. geen wifi en adsldisconnects meer. het enige probleem dat ik nog kan vinden dat het aanmelden van msn messenger vrij traag gaat, en msn ff 'freezed' . msn doet ff niks meer, en pas na een minuutje werkt ie weer . heel vervelend... gebruik toch maar mn wrt54gs icm alcatel speedtouch 510...
Het bevriezen van MSN ligt denk ik niet aan de linksys, ik heb hetzelfde probleem met Zyxel en Draytek gehad, MSN is een beetje f*cked zeg maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supernova

supernova

Zabbix specialist 7 ;-)

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 15:06:
[...]

Het bevriezen van MSN ligt denk ik niet aan de linksys, ik heb hetzelfde probleem met Zyxel en Draytek gehad, MSN is een beetje f*cked zeg maar :)
Dat met MSN heb ik ook in combinatie met een Zyxel en een Netscreen router.
Dus dat zal zeker niet aan de Linksys liggen...

Dus de laatste versie van Linksys is dus niet zo slecht meer.. ;)

PS5 User ;-) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 00:01:
[...]

Hoe heb je dat gedaan ? RMA via de site aangevraagd ? Ik heb het ding nu bijna een half jaar, begin het nu ook zat te worden ... zou het nu nog kunnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bertuss schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 19:10:
[...]

Hoe heb je dat gedaan ? RMA via de site aangevraagd ? Ik heb het ding nu bijna een half jaar, begin het nu ook zat te worden ... zou het nu nog kunnen ?
denk het wel, zit 3jaar garantie op (staat op de doos in ieder geval)
probeer het eens
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste