Wel, ik vroeg me eens af hoeveel foto's jullie eigenlijk, per week - maand - jaar, what ever nemen. En waar jullie meestal naar toe trekken om ze te nemen.
Persoonlijk vind ik het altijd moeilijk om te zeggen van, hmmm waar zou ik nu eens naartoe trekken, zit ook wel een stuk mobiliteit bij. Heb wel een rijbewijs maar geen auto en om ergens te geraken met het openbaar vervoer is wel een ramp. Maar buiten dat trek ik eigenlijk tot mijn eigen spijt maar weinig foto's. 'k Vraag me af hoeveel jullie er dan zo gemiddeld trekken.
Misschien om het leuk te maken de laatste 2 - 3 foto's die je getrokken hebt. 't Maakt niet uit over wat het gaat.
Plaats : fauna & flora
Gemiddeld per maand : 10 - 20 (heb het dan over echt foto's, niet foto's voor privé)
*Laaste foto die'k genomen heb*
Cam : Sony DSC-V1
ISO : 100
Sluitertijd : 1/10 sec
Focus : 5.0
Effect : Sepia
Persoonlijk vind ik het altijd moeilijk om te zeggen van, hmmm waar zou ik nu eens naartoe trekken, zit ook wel een stuk mobiliteit bij. Heb wel een rijbewijs maar geen auto en om ergens te geraken met het openbaar vervoer is wel een ramp. Maar buiten dat trek ik eigenlijk tot mijn eigen spijt maar weinig foto's. 'k Vraag me af hoeveel jullie er dan zo gemiddeld trekken.
Misschien om het leuk te maken de laatste 2 - 3 foto's die je getrokken hebt. 't Maakt niet uit over wat het gaat.
Plaats : fauna & flora
Gemiddeld per maand : 10 - 20 (heb het dan over echt foto's, niet foto's voor privé)
*Laaste foto die'k genomen heb*
Cam : Sony DSC-V1
ISO : 100
Sluitertijd : 1/10 sec
Focus : 5.0
Effect : Sepia
[ Voor 34% gewijzigd door imp4ct op 25-11-2004 15:28 ]
Bedrijf : Webtrix
Foto materiaal:
Nikon D7100 | Nikor AF-S DX 18-105mm | Nikor AF-S 50mm | Nikon SB600