Hallo met Tim
Verwijderd
Wordt, de videokaart alsnog te warm zou je natuurlijk kunnen overwegen om een andere cooler te kopen maar volgens mij hoeft dat niet nodig te zijn
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 20:53 ]
Verwijderd
En die zalman zal hem gemakkelijk kunnen coolen hoor
En als het bij het installeren niet past, doe je standaard koeler er weer op, wie niet probeert...
Verwijderd
ik zal je zalman meenemen naar de winkel en daar kijken of er mogelijkheden zijn. qua koeling moet het voldoende zijn (met fan zoals in de site staat).
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 20:58 ]
Verwijderd
Het gaat er ook om of er geen condesatoren in de weg zittenVerwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 20:56:
Ja, zal best werken, die dingetjes waar schroefjes aanzitten zijn goed af te stellen![]()
En die zalman zal hem gemakkelijk kunnen coolen hoor![]()
En als het bij het installeren niet past, doe je standaard koeler er weer op, wie niet probeert...
^^ik was ook al bezig
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 20:57 ]
Verwijderd
Verwijderd
Het kan dus niet zonder te kuttenVerwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 20:57:
Ja, maar daar kom je vanzelf ook wel achter bij het installeren, gewoon beetje goed opletten
Verwijderd
Verwijderd
de reden dat ik geen high-end videokaart meer heb, is omdat active cooling te veel herrie maakt. is dit dus een oplossing daarvoor? een alternatieve, 'stille' zalman of arctic?
ik neem aan dat je de cooler die al op de videokaart zit, moet vervangen?
http://www.zalmanusa.com/...view.asp?idx=138&code=013Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 18:11:
ben echt een noob op dit gebied
de reden dat ik geen high-end videokaart meer heb, is omdat active cooling te veel herrie maakt. is dit dus een oplossing daarvoor? een alternatieve, 'stille' zalman of arctic?
zie het filmpje...
Hallo met Tim
Verwijderd
Zoek ook eens op een "artic silencer" koeling, deze koeling is zeer stil, koelt erg goed en is ook voor zeer veel videokaarten beschikbaar. Je moet dan inderdaad de oude koeling er af halen. Dit vereist wel enige handigheid (koelpasta wil nog wel een "lijmende" werking hebben), maar er is genoeg te vinden op dit forum wat betreft het wisselen van koeling.Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 18:11:
ben echt een noob op dit gebied
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2004 20:23 ]
Verwijderd
maar denk niet dat mij dat lukt. ben ook niet van plan zoiets voor t eerst uit te proberen op een x800 kaart
bedankt voor de info
Hallo met Tim
Hallo met Tim
dat zou fijn zijnStealth2000 schreef op maandag 29 november 2004 @ 20:27:
Mijn 6600GT is onderweg en verwacht ik ong woensdag. Ik ben van plan mijn zalman over te zetten van mijn 4200 naar de nieuwe. Ik laat het hier wel weten hoe het ging + evt. pics.
Hallo met Tim
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Heb er zelf 1 op een 5900XT draaien, werkt prima!