Vandaag een nieuwe PC gekocht, met los erbij een Radeon 9600 XT (Sapphire). Blijkt deze niet ondersteund te worden door het ASRock moedebord (niet gecheckt van te voren, dom dom dom).
Anyway, deze videokaart was aangeschaft bij MyCom. Deze kaart wil ik dus gaan ruilen, maar wat is een beetje een gelijkwaardig alternatief? (Videokaarten bij MyComp)). Ik zag deze videokaart (welke ondersteund wordt door het moederbord, klik). Ik heb niet zo'n enorm hoge pet op van de FX-serie, komt bij mij altijd over als een budget merk, maargoed.
Ik wou weten of dit wat is als tegenhanger van de 9600 XT. Ik wil een videokaart hebben die minstens even snel is als deze, sneller mag natuurlijk.
Kortom: is deze videokaart een beetje goed ivm de Sapphire Ati Radeon 9600 XT? Op Tom's Hardware zie ik hem er niet tussen staan, vandaar.
Bvd, en excuses als deze post een beetje warrig overkomt.
Anyway, deze videokaart was aangeschaft bij MyCom. Deze kaart wil ik dus gaan ruilen, maar wat is een beetje een gelijkwaardig alternatief? (Videokaarten bij MyComp)). Ik zag deze videokaart (welke ondersteund wordt door het moederbord, klik). Ik heb niet zo'n enorm hoge pet op van de FX-serie, komt bij mij altijd over als een budget merk, maargoed.
Kortom: is deze videokaart een beetje goed ivm de Sapphire Ati Radeon 9600 XT? Op Tom's Hardware zie ik hem er niet tussen staan, vandaar.
Bvd, en excuses als deze post een beetje warrig overkomt.
[ Voor 17% gewijzigd door TMC op 23-11-2004 17:07 ]