Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:21
Hier ook Verbatim DL's. Pas 1 gebrand. :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e7e7a6c9b4e260500a9303e5edc13616/full.jpg

Door dat ene stomme rode piekje zakte mijn quality score van 9% naar 59%. :( (niet dat ik daar last van ga hebben, hij speelt perfect :P)

Ik ben trouwens ook wel tevreden met verbatim media... Ik brand al geruime tijd MCC003 DVD+R's, sinds gisteren over gegaan op MCC004's. Wel lekker, 16x branden, quality score blijft boven de 95. :)

Ondertussen ook Verbatim DVD+RW's en DL DVD+R's :) Volgens mij matcht Verbatim wel lekker met NEC. :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:35
Enorme kick, waarvoor excuses

Ik heb het probleem dat mijn Nec3520 bijna altijd faalt bij het branden van ISO images.. zowel cd als dvd..

Een reinstall van mijn Windows install heeft niet geholpen, ook het upgraden van Nero 6 naar 7 had geen effect.

Ik heb nog gewoon de standaard firmware, ben een beetje 'bang' voor dat flashen...

Ik brand met TDK DVD+r's, en Verbatim of Imation CD-r's. Nogmaals, alleen ISO"s (Disc at Once) falen, de rest gaat gewoon prima..

2800+
1GBddr
Asus A7N8X-E Deluxe
Nvidia drivers (misschien heeft die nvidia sw driver er iets mee te maken?)
Nero 7
Nec 3520 (als Primary Slave... naast mijn LiteOn dvd speler..)
Seagate 160GB sata

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-06 20:37
Ik heb een probleem met mijn 3520, namelijk dat ik nu maar 8x kan branden op de Platinum 8x DVD+R's die ik heb. Eerst kon dit op 12x. Ik heb wel de firmware geflashed (met een gemodde firmware), nou weet ik niet meer welke ik eerst had.
Ik weet niet helemaal zeker of het hier aan ligt, aangezien ik onlangs mijn moederbord heb vervangen.
Weet iemand hier meer van en zo ja welke firmware moet ik dan hebben om weer 12x te kunnen branden (dit ging eerst probleemloos, 12x op 8x DVD's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89350

eX0duS schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 16:56:
Ik heb een probleem met mijn 3520, namelijk dat ik nu maar 8x kan branden op de Platinum 8x DVD+R's die ik heb. Eerst kon dit op 12x. Ik heb wel de firmware geflashed (met een gemodde firmware), nou weet ik niet meer welke ik eerst had.
Ik weet niet helemaal zeker of het hier aan ligt, aangezien ik onlangs mijn moederbord heb vervangen.
Weet iemand hier meer van en zo ja welke firmware moet ik dan hebben om weer 12x te kunnen branden (dit ging eerst probleemloos, 12x op 8x DVD's).
Waarom zou je corruptie van de DVD riskeren om zo 2 minuutjes te besparen, brand gewoon op 8 speed, snel zat.

Mijn 3520 is vorige maand overigens overleden, Generals CD 2 had een barstje, klapte uit elkaar in mijn drive en sneed de datakabel naar de laser door ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-06 20:37
Ik zeg toch al,ik heb nooit problemen gehad door op 12x te branden... Dus ik wil graag weten hoe ik dat weer kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Laatst online: 19-06 09:47

Pubbert

random gestoord

Zijn er nog ergens zwarte frontjes verkijgbaar? Heb ooit een witte besteld voor mn witte case, en de originele zwarte verkocht, nu heb ik die echte weer nodig, daar ik een zwarte kast heb :+

Compuden en Yorcom hebben ze niet meer op de site staan.

[ Voor 14% gewijzigd door Pubbert op 05-05-2006 15:42 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-06 23:12
Thund3r schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 15:36:
Zijn er nog ergens zwarte frontjes verkijgbaar? Heb ooit een witte besteld voor mn witte case, en de originele zwarte verkocht, nu heb ik die echte weer nodig, daar ik een zwarte kast heb :+
Zwarte spuitbus (verf) bij de hema halen werkt toch ook wel.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Laatst online: 19-06 09:47

Pubbert

random gestoord

Mwah, dan moet ik er ook weer met primer overheen, wil ik echt fatsoenlijk resultaat krijgen, en dat het niet snel gaat slijten.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

Een oud topic maar ik heb er toch een vraag over :)

Ik heb hier ook een Nec ND-3520A brander met firmware versie 1.04. Deze wil ik gaan flashen met de nieuwste firmware. Ik wil ook DVD-Rom kunnen branden.
Er zijn 3 firmware's waar ik tussen twijfel, namelijk deze:
- NEC 3.07 (officiele firmware van Nec)
- NEC 3.07 including Bitsetting, RPC1 and Riplock removed (Liggy)
- NEC 3.F3 RipLock Removed and RPC-1 (NEW 16-05-2006)

Maar ik wil ook DVD-rom kunnen, dus dan valt de originele zeker al af?
Wat zijn verder de verschillen tussen de tweede en derde, iemand daar ervaring mee?

En tenslotte, hoe moet ik deze firmware installeren/flashen. Ik wil dit wel goed doen voordat ik dadelijk mijn brander naar de k***e help

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:01

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Ik heb hier de 3F3 firmware draaien. Zoals je op http://www.micheldeboer.nl/firmware/3520.html kan zien is het verschil tussen Liggy's 3.07 en de 3F3 de DVD+R(W) BitSetting die wel aanwezig is bij de 3.07.
Voor het flashen heb je necflash.exe nodig waarmee je de .bin-file kan inladen en de firmware kan overschrijven. Even rebooten en klaar is kees...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

[/quote]
moet ik de Binflash Win32 (necflash_windows.zip) of de Binflash Win32 GUI (necflash_wingui.zip) hebben

of wat is het verschil tussen de twee?

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz-01
  • Laatst online: 08:59
Ook ik deel voorzichtig een schopje uit, omdat ik er niet helemaal uit kom...

Heb sinds kort een stapeltje Philips 16x DVD+R's gekocht, mediacode INFOME R30. Deze presteren echter vele malen slechter dan mijn vorige stapeltje Philips 8x DVD+R, INFOME R20. Beiden brand ik op 4x, maar de R30's worden bij het afspelen veel langzamer gelezen dan de R20's. Ook het rapport van Nero CD/DVD speed geeft een aanmerkelijk hoger PI-fouten-aantal aan op de R30 discs.
Ik gebruik momenteel de originele NEC 3.07 firmware in mijn 3520A.

Is dit met modified firmware op te lossen (welke? ;) ), of is de INFOME R30 gewoon een slecht fabrikaat i.c.m. de 3520A? Veelal lees ik over snellere brandsnelheden, wat voor mij totaal niet interessant is. De een zegt dat modified firmware soms slechter presteert dan originele, de ander zegt dat het niets uit maakt op lagere snelheden, kortom, ik zie door de bomen het bos niet meer! :?

Edit: Awkwarding: Het verschil schijnt te zijn dat de eerste command-line werkt, en de tweede GUI-gestuurd. 't Is maar net wat je prettiger vindt lijkt me. Zelf heb ik er (nog) geen ervaring mee.

[ Voor 9% gewijzigd door Buzz-01 op 29-06-2007 13:37 ]

Flickr

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste