Na lang zoeken en bekijken van alle beamers, is mijn keus uiteindelijk gevestigd op deze twee beamers:
Mitsubischi HC3
Epson TW-10H
op papier is epson de winnaar, ook qua prijs, echter vele revieuws spreken het tegendeel.
Over een paar weken ga ik ze bekijken in een showroom, alleen voordat ik dat doe, wil ik graag jullie mening hierover horen.
Wat denken jullie van deze twee beamers? Welke van deze twee is beter?
mijn eisen:
projecteren op een doek van ong 1,8 meter
16:9
uitsluitend voor DVD en playstation
moet in een half verduisterde kamer nog goed zichtbaar zijn (heel belangrijk!)
kijkafstand is ong 2,5 meter
niet duurder dan 1400 euro
heb ik misschien ook een beamer over het hoofd gezien wat aan deze eisen ook voldoet? (ik moet namelijk vantevoren aangeven welke beamers ik wil gaan bekijken)
Zicht in een half verduisterde kamer is heel belangrijk, omdat ik overdag, met de lamellen dicht, ook nog wat wil zien....
Mitsubischi HC3
Epson TW-10H
op papier is epson de winnaar, ook qua prijs, echter vele revieuws spreken het tegendeel.
Over een paar weken ga ik ze bekijken in een showroom, alleen voordat ik dat doe, wil ik graag jullie mening hierover horen.
Wat denken jullie van deze twee beamers? Welke van deze twee is beter?
mijn eisen:
projecteren op een doek van ong 1,8 meter
16:9
uitsluitend voor DVD en playstation
moet in een half verduisterde kamer nog goed zichtbaar zijn (heel belangrijk!)
kijkafstand is ong 2,5 meter
niet duurder dan 1400 euro
heb ik misschien ook een beamer over het hoofd gezien wat aan deze eisen ook voldoet? (ik moet namelijk vantevoren aangeven welke beamers ik wil gaan bekijken)
Zicht in een half verduisterde kamer is heel belangrijk, omdat ik overdag, met de lamellen dicht, ook nog wat wil zien....