alvast bedankt!
ik wacht alvast volspanning af!
ik wacht alvast volspanning af!
zouden eventueel nog anderen mensen dit willen checken..?Levi Strauss schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 18:41:
Nu had ik nog even wat....
Ik ging vandaag naar Rotterdam (vanuit Zeeland) met de trein. Dus ik zat lekker muziekje teluisteren. Maar nu had ik het idee dat het geluid rechts harder was dan links. Dus wat heb ik gedaan..
Ik had al eerder over dat soort 'pok' als je het volume verandere de tussen de 18 en 25. Nu had ik dat weer gedaan. Gewoon luisteren.. Toen hoorde ik dat rechts eigenlijk harder is. Toen deed ik het nog een keer, maar dan L in Rechter oor en R in Linker oor. En dan hoorde ik links harder.
Ik heb hem nog aangesloten op mijn computer (de uitgang van mijn zen) en dan gemonitord met Cool Edit, en dat ziet er eigelijk wel allemaal netjes uit.
Dus mijn vraag is even of één van jullie met Zen Micro ook is zou willen luisteren, door middel hem hard te zetten, en dan goed te luisteren (naar die pok's). En de oordopjes is om te wisselen. Alvast bedankt voor het checken voor mij.. Ben ik ook weer gelukkig!! (Of rechts dan ook iets harder is/klinkt dan links!)
[ Voor 90% gewijzigd door Levi Strauss op 08-05-2005 20:15 ]
[ Voor 35% gewijzigd door Magic666 op 08-05-2005 22:00 ]
[ Voor 37% gewijzigd door Levi Strauss op 08-05-2005 20:57 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Levi Strauss op 08-05-2005 21:26 ]
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
check mijn editLevi Strauss schreef op zondag 08 mei 2005 @ 21:25:
Magic666, zou je het nog is met pauze/stop willen proberen als je dat nog niet had gedaan!danke
[ Voor 56% gewijzigd door Levi Strauss op 08-05-2005 22:10 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Levi Strauss op 09-05-2005 19:43 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Levi Strauss op 09-05-2005 19:48 ]
Iemand met de ultieme tip om toch nog ervoor te zorgen dat ik m'n zen opnieuw kan flashen? Of mss 1 of ander prog die er verbinding mee kan maken...Nu heb ik wel iets heel vervelends voor...
Tijdens het installeren van de nieuwe (beta) firmware, zie paar posts hierboven, liep hij halfweg vast. Ik kon wel nog met de speler werken, maar hij wilde niet meer herkend worden in windows. Na alle mogelijkheden geprobeerd te hebben in de recovery mode is er totaal niets meer mee aan te vangen. Bij het opstarten zie je nog iets van "firmware problem" en dan kom je in het recovery menu terecht. Onmogelijk om de firmware up te daten want hij vraagt steeds om hem aan te sluiten.
Creative forum
Exact hetzelfde probleem, jammergenoeg geen oplossing....
Wie O wie helpt mij...
[ Voor 6% gewijzigd door Frigolamptje op 09-05-2005 22:35 ]
AMD athlon 64 3000+, DFI Lanparty UT nF3, XFX 6600GT AGP
Schuif je aanknopje is opzij als je je accu erin doet.. dan krijg het restore menutje..Gaat niet door|A schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 00:13:
heb me zen net een week in bezit loopt die vandaag vast
had me zen aangesloten op de usb komt docking in beeld te staan
echter ziet mijn pc hem niet meer
usb kabel er dan maar uit blijft nog steeds op docking staan en wil ook niet meer uit
batterij er uit gehaald en weer in gestopt speler start ook weer op maar er blijft nu de hele tijd Creative in beeld staan???
iemand enig idee ?
Accu eruit.. aanknopje opzij schuiven...accu erin... en dan format...Frigolamptje schreef op maandag 09 mei 2005 @ 22:34:
Doordat men mij klaarblijkelijk nergens kan helpen probeer ik het hier als ultieme poging.
Ik quote mijzelf even:
[...]
Iemand met de ultieme tip om toch nog ervoor te zorgen dat ik m'n zen opnieuw kan flashen? Of mss 1 of ander prog die er verbinding mee kan maken...
allemaal al geprobeert werk ook niet verder als ik hem aanzet hoor ik de hdd een raar geluid maken van na zo'n 10 sec stopt net of die iets zoekt maar het niet kan vinden. De speler zelf is niet gevallen of vast gelopen tijdens muziek er op zetten.VerkerkSander schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 00:35:
[...]
Schuif je aanknopje is opzij als je je accu erin doet.. dan krijg het restore menutje..
Doe daar is Reload Firmware of Rebuild blablabla..
Mocht dit allemaal niet werken wis dan de firmware en zet hem eropnieuw op
AMD athlon 64 3000+, DFI Lanparty UT nF3, XFX 6600GT AGP
[ Voor 5% gewijzigd door fmb op 25-05-2005 09:42 . Reden: typo ]
WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.
[ Voor 4% gewijzigd door andreklaver op 05-08-2005 23:28 ]
Verwijderd
zoals in het andere topic al staat is deze upgrade een must i.v.m zeer goed merkbare verlenging van de speeltijd van de speler op de accu!andreklaver schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 23:28:
En inmiddels is er alweer een versie 1.11.01...
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq