Toon posts:

Welke kvm switch???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben in het bezit van een logitech desktop.Een mx900 bluetooth muis en een bluetooth toetsenbord.
Kan iemand mij vertellen wat een goeie kvm switch is voor deze desktop, die zonder problemen werkt?

Graag reacties van mensen die er ervaring mee hebben.

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-01 17:03
Een KVM is geen ingewikkeld apparaat dus elke KVM werkt goed. Let alleen wel op dat je een KVM pakt die USB ondersteund, of juist PS/2 als jij dat liever gebruikt.

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-02 09:48

TrailBlazer

Karnemelk FTW

is niet helemaal waar niet allke kvm switches gana even goed om met hoge resoluties dus 1600x1200 bij 70 hz wil wel een sproblemen geven

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, mij gaat het erom dat ik moet weten wat goed met bluetooth werkt?
Ik hoor vaak dat dat hetgene is dat niet goed werkt.
Bluetooth werkt namelijk via usb en ps2, teminste bij mijn logitech desktop wel.
En bij welk merk ik ook kijk, belkan bv, ze vermelden er niets van bij dat het ook met bluetooth werkt.
Is hier wel een goede betrouwbare kvm switch voor te verkrijgen.

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:12

breinonline

Are you afraid to be known?

De KVM switch zelf doet niets met BT lijkt mij. Deze hoeft alleen een correct werkend PS/2 of USB apparaat te hebben. De zender/ontvanger in dit geval dus. De draadloze communicatie (of dit nu 'normale' RF of via BT is) wordt dan verder door dit apparaatje verzorgd.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Topicstarter
thx voor jullie reacties, maar kan iemand mij nu ook vertellen wat een goede kvm switch (merk en typenummer) is, die voor zowel usb als ps2 geschikt is.
En heeft iemand ervaring met zoiets?

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:12

breinonline

Are you afraid to be known?

Daar kan je met de search wel wat over vinden zo te zien: search GoT op "kvm switch ervaring"

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Wat ik heb met mn kvm switch (starview volgens mij) is dat de extra knoppen van mn mx 700 niet werken. Dit is een ps/2 kvm switch

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

breinonline schreef op maandag 22 november 2004 @ 17:19:
Daar kan je met de search wel wat over vinden zo te zien: search GoT op "kvm switch ervaring"
Ja hallo... met de Search zal die vast wel veel vinden maar met hele oude info sinds er om de zoveel tijd nieuwe hardware uitkomt lijkt me dat niet echt een slim idee :/

Mooie kans om dit Topic tot ervaringen Topic om te bouwen lijkt me ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-02 09:48

TrailBlazer

Karnemelk FTW

KVM switches zijn nu niet de meest hippe innovatieve dingen die er op de markt zijn. Als je zoekt met datum topicstart als sorteer critersi vindt je al 10 topics van midenr dan een half jaar oud. Dus een beetje search kan je vast wel meer vertellen lijkt me
Pagina: 1