Toon posts:

K8N Neo2 Platnium: northbridge temperatuur in Core Center

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb net dit mobo erin gezet met een athlon 3500+ en 2x 512 corsair XL dual channel ,maar nu het volgende bij core center geeft hij geen NB temp aan er staat NA.
en hij loopt op 5113rpm als ik hem lager als 7/8 zet staat er bij NB fan speed SLOW
hoe hebben jullie dit staan?ik heb wel gezocht in het forum maar ik kan het niet echt vinden

• Chris10
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-07 11:07

Athlon 64 3500+ s939 | MSI K8N Neo2 Platinum S 939 | Tagan 480W | 2 x 512MB G.Skill PC4400 @DDR 550 Dual Channel | 2 x WD 160GB 8MB SATA150 7200RPM @ Raid0 | Sapphire 9800PRO

Verwijderd

Topicstarter
chris ik kan je zeggen dat ik al de 3 lopende topics heb nagekeken en ik heb niks gevonden wat mijn vraag betreft, dus dit is goedkoop.
als je het antwoord niet weet laat dan maar.
Dit zijn trouwens ook topics die zo groot zijn dat het niet meer normaal te zien is maar ik hoop op nog een echt antwoord.

1 hoe hebben jullie de instellingen staan bij core center?
2 bij North bridge staat NA
3 als ik de rpm naar 5/8 zet staat er bij mij SLOW

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online
Chris bedoelt dat je je vraag ook in dat topic kwijt kunt, en er dus geen nieuw topic voor hoeft aan te maken.

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

Topicstarter
ok sorry

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Titel verduidelijkt.

En wat betreft het posten in het Grote topic: dat hoeft niet hoor. Zie ook onderaan de PMG Beleid voor details. Op zichzelf staande vragen en problemen dien je in een nieuw topic te zetten. Dat is bevorderlijk voor de Search. Anders moeten alle users door grote topics heen worstelen, wat uiteindelijk ontmoedigend kan werken.

De Grote topics zijn leuk om elkaars ervaringen uit te wisselen en onderling te discussiëren over bijv. benchmarks, het finetunen van het mobo, enzo :) Chris had het beste gewoon een quote of een messagelink uit het Grote topic kunnen posten overigens.

[ Voor 9% gewijzigd door BalusC op 20-11-2004 08:52 ]

• Chris10
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-07 11:07
Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 07:35:
chris ik kan je zeggen dat ik al de 3 lopende topics heb nagekeken en ik heb niks gevonden wat mijn vraag betreft, dus dit is goedkoop.
als je het antwoord niet weet laat dan maar.
Dit zijn trouwens ook topics die zo groot zijn dat het niet meer normaal te zien is maar ik hoop op nog een echt antwoord.

1 hoe hebben jullie de instellingen staan bij core center?
2 bij North bridge staat NA
3 als ik de rpm naar 5/8 zet staat er bij mij SLOW
Zoals Warbringer al zegt bedoelde ik met de link naar het grote Neo2 topic alleen dat je daar misschien je vraag beter kwijt kon omdat daar al meer over Corecenter gediscusieerd is, en mensen met een Neo2 bord vaker in dat topic kijken zodat je misschien sneller een antwoord op je vraag kon krijgen. :) Verder geen kwade bedoelingen ofzo.
Ik ben het ook wel eens met BalusC zijn reactie, maar aangezien dit eigenlijk zo'n klein 'probleem' is past het best in een algemeen topic ;)
Een goed antoord daarin vinden is een ander verhaal idd.

Maar hier heb je natuurlijk niets aan. Het enige wat ik weet is dat er vaak problemen zijn met Corecenter, vandaar dat ik het ook niet heb geinstalleerd. Ik gebruik zelf Speedfan om de temperatuur van de CPU en chipset (nForce3 heeft geen aparte northbridge meer)
uit te lezen en de snelheid van de fan aan te passen.

Hopelijk kun je hier iets meer mee.

Athlon 64 3500+ s939 | MSI K8N Neo2 Platinum S 939 | Tagan 480W | 2 x 512MB G.Skill PC4400 @DDR 550 Dual Channel | 2 x WD 160GB 8MB SATA150 7200RPM @ Raid0 | Sapphire 9800PRO

• goof.
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-08 12:49
Kik......

Dit nog op kunnen lossen (behalve Speedfan gaan gebruiken...)?

:Y)

Uit [Ervaringen] MSI K8N Neo2 (-54G) deel 4;
Tutti-frutti schreef op zondag 05 december 2004 @ 20:01:
[...]

Corecenter heb je eigk weinig aan.
NB temp bestaat niet op dit bord.

[ Voor 72% gewijzigd door goof. op 06-12-2004 03:40 ]

Assumption is the mother of all fuck-ups

Pagina: 1