Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.168 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52359

ey heb een vraagje voor de mensen die hier een paladin hebben gespeeld (of nog spelen op EU CB): wat is jullie hoogste dmg ooit gehaald, en waarmee?

ik heb met lvl 32 paladin met seal of chrusader, judgement, seal of command 550+ gehaald 1 klap.

ik had een wapen van 25 dps, die deed per klap 130 dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Mja, over PvP... Ik speel al geruime tijd D2:LoD, daar kun je ook in PvP'en, maar hier was ik nooit van gecharmeerd. Toen ik begon met WoW (US.OB) ging ik ook gewoon lekker questen. Toen ontstond al enigszins de koopwens. Totdat een maat van me mij erop attendeerde dat we werden aangevallen (bij XR, wij waren Tauren). Ik dacht, laat ik eens mijn vooroordelen opzij zetten. Dus ik ernaartoe sjokken, zie ik gewoon een stuk of 30 mede Horde's staan. Ik dacht, kewl, verzamelen! Ik loop ernaartoe, en (door drawdistance) zie ineens een compleet leger Alliance staan. Op het moment dat ik me tussen de mede Taurens voegde, begon er van alles te chargen aan de Alliance-kant.

...

Wooterdetoot...

...

Dik anderhalf uur later wist ik mijzelf eraan te herinneren dat m'n magnetronmaaltijd nog steeds in de magnetron stond (waarom tijd verspillen aan koken als je WoW kan spelen :D).
Nu is het allemaal duidelijk. PvP ownt, vooral in WoW door de massive scale.

Dat wilde ik ff kwijt :D

---

Edit: Blizzard moet ons (iig mij) echt ff iets geven als zoethoudertje, want ik trek dit geen 2 maanden meer :D :P

[ Voor 9% gewijzigd door Wouter185 op 20-11-2004 01:14 ]

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128141

mijn hoogste damage met mn level 42 rogue was 1250 damage met ambush _/-\o_

edit: ze releasen em wel met de kerst let maar op :)
anders zijn et newb's op et gebied van releasen want zelfs ik weet dat de kerst de PERFECTE timing is om zo'n game te releasen :)

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 128141 op 20-11-2004 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Ja maar... het is Blizzard die dan iets GOEDS voor Europa doet.... dat, dat KAN bijna niet.

Wil sowieso toch eigenlijk op US spelen... m'n verbinding is goed genoeg voor een prima verbinding en US retail lijkt me beter:
-Meer directe ervaring daar lokaal aanwezig.
-Content wordt gegarandeerd eerder en sneller doorgevoerd.
-Meer in het oog springend dan dan het gebeuren "bij de Euro's"
-Gegarandeerd Engels sprekende mensen
-Meer ervaring in playerbase aanwezig door eerder een beta te hebben kunnen spelen.
-Ik vind Amerikanen doorgaans een iets betere "can-do" houding hebben, die streven echt om ergens beter in te worden dat wordt daar ook beloond.

Vriend van me op IRC kan via via de gamecards regelen... dus ik preorder waarschijnlijk de CE bij Gamestop.com en dan kan ik lekker eind volgende week of zo al spelen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:56
hmm die voordelen die jij op noemt voor de us version spreken me ook zeer aan. Alleen hoe zit het precies met gamecards, wat zijn dat eigenlijk voor een dingen?

Verder heb ik nog niet op PvP gespeeld in de open beta, had er geen zin in om elke keer afgeslacht te worden, maar ik lees hierbij dat dat dus wel meevalt.
Maar wat is nou eigenlijk precies het verschil, want op een normal server kan je toch ook gewoon een hele grote raid organiseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-05 14:29

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Anoniem: 114195 schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 02:00:
Ja maar... het is Blizzard die dan iets GOEDS voor Europa doet.... dat, dat KAN bijna niet.

Wil sowieso toch eigenlijk op US spelen... m'n verbinding is goed genoeg voor een prima verbinding en US retail lijkt me beter:
-Meer directe ervaring daar lokaal aanwezig.
-Content wordt gegarandeerd eerder en sneller doorgevoerd.
-Meer in het oog springend dan dan het gebeuren "bij de Euro's"
-Gegarandeerd Engels sprekende mensen
-Meer ervaring in playerbase aanwezig door eerder een beta te hebben kunnen spelen.
-Ik vind Amerikanen doorgaans een iets betere "can-do" houding hebben, die streven echt om ergens beter in te worden dat wordt daar ook beloond.

Vriend van me op IRC kan via via de gamecards regelen... dus ik preorder waarschijnlijk de CE bij Gamestop.com en dan kan ik lekker eind volgende week of zo al spelen :))
Wat je met je eerste punt bedoelt snap ik niet. Tweede punt gaat niet op aangezien patches wereldwijd tegelijkertijd worden uitgegeven (dit is al zo sinds EU CB/US CB+OB naast elkaar liepen). Ook de Halloween & Screenshot Contest liepen gelijktijdig in de US en Europa.

Derde punt is je belangrijk willen voelen oid? Vierde punt heb je wel gelijk in. Vijfde punt, maximaal 2000 man die de US CB hebben gespeeld verspreid over 32 servers meer ervaring in de playerbase willen noemen is overdreven.

En het laatste punt, mja. Ik vind de meeste amerikanen in welk spel dan ook eigenlijk altijd een beetje de 'WTFIPWNJ00' figuren. Kosten wat het kost altijd maar een leveltje hoger willen zijn dan je buurman, stel je voor dat je iemand helpt. Erg hoog kiddo-gehalte over het algemeen ook, sfeer op Euro servers vind ik meestal stukken relaxter (als ik van DAoC uitga dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-05 12:24
Oke er zijn dus al meerdere mensen die de US-versie gaan pre-orderen. Is er uberhaupt wel een winkel die shipping buiten de US toestaat?

edit: Gamestop.com zo te zien wel.

[ Voor 13% gewijzigd door Jaded op 20-11-2004 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102236

Als er iemand is die via via gamecards kan regelen voor mij dan pre-order ik hem, dus als iemand hier zo aardig is laat even een berichtje achter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97943

keldon schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 04:34:
[...]

Tweede punt gaat niet op aangezien patches wereldwijd tegelijkertijd worden uitgegeven (dit is al zo sinds EU CB/US CB+OB naast elkaar liepen). Ook de Halloween & Screenshot Contest liepen gelijktijdig in de US en Europa.
Nou, dit is dus gewoon niet waar. De europese versie loopt altijd achter met patches en dus met nieuwe content. De US OB was al afgelopen toen moesten de EU servers nog worden gepatched met de laatste patch.

Het is wel zo dat Blizzard nog altijd sneller is met patchen van lokale versies dan andere games. Waar een verschil van maanden normaal is. Maar dit is de beta en ik wil nog wel eens zien hoe het straks live gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 24-04 15:38
Climaximizer schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 01:11:
Mja, over PvP... Ik speel al geruime tijd D2:LoD, daar kun je ook in PvP'en, maar hier was ik nooit van gecharmeerd. Toen ik begon met WoW (US.OB) ging ik ook gewoon lekker questen. Toen ontstond al enigszins de koopwens. Totdat een maat van me mij erop attendeerde dat we werden aangevallen (bij XR, wij waren Tauren). Ik dacht, laat ik eens mijn vooroordelen opzij zetten. Dus ik ernaartoe sjokken, zie ik gewoon een stuk of 30 mede Horde's staan. Ik dacht, kewl, verzamelen! Ik loop ernaartoe, en (door drawdistance) zie ineens een compleet leger Alliance staan. Op het moment dat ik me tussen de mede Taurens voegde, begon er van alles te chargen aan de Alliance-kant.

Dik anderhalf uur later wist ik mijzelf eraan te herinneren dat m'n magnetronmaaltijd nog steeds in de magnetron stond (waarom tijd verspillen aan koken als je WoW kan spelen :D).
Nu is het allemaal duidelijk. PvP ownt, vooral in WoW door de massive scale.
Thnx, je hebt me samen met gri- helemaal overtuigt :*) . Pvp it is. En dan doen we dus de horde en alliance op dezelfde server, maar met andere forums. Lijkt me cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
Ik twijfel nog of ik de US versie bestel, zal moeilijk worden, maar ik neig er toch meer naar om te wachten op de EU rls. Alleen al om teleurstelling to voorkomen.

Hoe moeilijk het ook word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
nimmolon schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 11:25:
Ik twijfel nog of ik de US versie bestel, zal moeilijk worden, maar ik neig er toch meer naar om te wachten op de EU rls. Alleen al om teleurstelling to voorkomen.

Hoe moeilijk het ook word.
Ik heb hetzelfde. Even samenvattend:

- Je kunt met een US versie op EU servers als deze uitkomt
- Je kunt je maandelijkse fee via paypall betalen (?)

Maar je hebt ook een US billing address nodig volgens Blizzard, waarvoor dan vraag ik me af? Hoe wilden ze dat controleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Mjah, ik snap niet waarom mensen nu zo overhaast de us retail willen gaan spelen. Ik wacht al 3~4 jaar op dit spel, en die extra 2 maanden kunnen er ook nog wel bij. Dan kan ik me rustig voor bereiden op wat voor char ik ga spelen, wat voor skills/talents ik ga kiezen, en ook rustig een guild opbouwen. Daarna ga ik een tijdje de eu ob spelen, en dan eindelijk kan ik met een diepe zucht de retail gaan spelen wetend dat al het wachten heeft geloond :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gri-
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Tja ik heb ook hard zitten twijfelen, maar wacht nu gewoon op de EU versie. Lekker op normale tijden drukte en raids.

Enige dat me niet aanspreekt is dat WoW de echte tijd gebruikt. In de EU versie zal ik nu vaak 's nachts spelen (lees donker), terwijl ik in de US versie 's ochtends en 's middags speelde. Dat is wel jammer .. maarja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63145

Idd, Deepseven! Helemaal mee eens. _/-\o_ Ik w8 wel tot de EU-versies uitkomen.

Om nog ff een oude post terug te halen; Daar wou iemand de Collectersbox en de gewone versie gaan halen! Is dit niet dubbel op? In de collecters-box zit toch al de gewone versie? (Kon de post niet zo snel terugvinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116269

Anoniem: 63145 schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 11:44:

Om nog ff een oude post terug te halen; Daar wou iemand de Collectersbox en de gewone versie gaan halen! Is dit niet dubbel op? In de collecters-box zit toch al de gewone versie? (Kon de post niet zo snel terugvinden)
Ja, in de collectors edition staat ie op DVD én op CD. 2x keer dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Anoniem: 63145 schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 11:44:

Denk dat ie de gewone voor iemand anders heeft besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-05 20:32
Anoniem: 97943 schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 10:04:
[...]

Nou, dit is dus gewoon niet waar. De europese versie loopt altijd achter met patches en dus met nieuwe content. De US OB was al afgelopen toen moesten de EU servers nog worden gepatched met de laatste patch.

Het is wel zo dat Blizzard nog altijd sneller is met patchen van lokale versies dan andere games. Waar een verschil van maanden normaal is. Maar dit is de beta en ik wil nog wel eens zien hoe het straks live gaat.
Nou als de game eenmaal live is in Europa mag ik aannemen dat alle servers wereldwijd gepatched worden als er een nieuwe update beschikbaar is. Bij EQ gebeurt dat ook zo evenals met eventuele expansions die worden zeer goed gedistributeerd hier in de benelux en meestal heb ik mijn copies een weekje later wat ik zeer netjes vind (in nederland besteld dus niet vanuit de usa).

En aangezien Blizzard toch altijd wel moeite doet voor de fans zullen ze dit ook wel gaan doen lijkt me ;)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Iemand nog de US versie besteld? Heb nog een zaak ontdekt die GTC verkoopt, 60 dagen voor 32 Euro:

http://www.sinclair-software.de/

[ Voor 32% gewijzigd door Cthulhu op 20-11-2004 13:15 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Ff een vraagje:
Collector's Edition Pets

The special pets included with the Collector's Edition are the Panda Bear, Zergling, and Mini-Diablo.

Players who have purchased the Collector's Edition will be able to obtain their special pet by submitting the gift voucher found in their character's inventory to a special NPC located in each starting area. Players will then be able to choose from one of the three special pets.
Als ik het goed begrijp, krijg je dus een pet als je de CE koopt. Maar kan dit met alle chars? Dus ook met bijv. een Warrior?

[ Voor 6% gewijzigd door Wouter185 op 20-11-2004 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Issy_X
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Weet iemand hoe je een account aan moet gaan maken? Zal dit ingame gaan of gewoon op de website? En zal je voor de retail het spel opnieuw moeten installeren of kan je gewoon de open beta client gebruiken en die zichzelf laten updaten. Ben namelijk van plan om een vriend van mij het spel te laten kopen en dan gewoon de cd-key naar mij door te sturen zodat ik gewoon zo snel mogelijk weer kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Climaximizer schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 13:24:
Ff een vraagje:

[...]

Als ik het goed begrijp, krijg je dus een pet als je de CE koopt. Maar kan dit met alle chars? Dus ook met bijv. een Warrior?
Ja, maar dit zijn gewoon nutteloze pets hoor. Kan je oproepen en weer weg laten gaan en weer oproepen, lopen alleen hele tijd achter je aan, en doen verder niks. Wel grappig natuurlijk, maar niet echt nuttig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Cthulhu schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 13:14:
Iemand nog de US versie besteld? Heb nog een zaak ontdekt die GTC verkoopt, 60 dagen voor 32 Euro:

http://www.sinclair-software.de/
Kun je alleen via die Cards betalen als je de US versie koopt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je kan kiezen uit een panda, diablo en die demon die een beetje op een hond lijkt :)
maar die kunnen niet aanvallen.. maja die panda trekt meisjes aan dus et zal wel goed zijn :p

ik koop die CE et meeste voor die cd + dat ik een vriend kan uitnodigen ;)

ik hoop dat ze em in de kerst in de winkels gooien, dat is wel een mooie tijd voor de release :)

ps: de ene website zegt 24 januari en de andere 25 Februari.. en de ander zegt weer dat et niet bekend is .. verwarrend hoor :p

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 128141 op 20-11-2004 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan je zo'n pet maar bij 1 poppetje nemen, of bij elke char van je CE account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

Sorry, maar ondanks het hele topic doorgelezen te hebben, en wow.com diverse malen doorgebladerd te hebben begrijp ik een ding nog niet.

Als je de collector's editon bij een (door blizzard aangewezen?) winkel bestelt, kan je dan opeens weer de open beta spelen? En kan je de characters van de open dan overzetten op de final (die je dus rond 17 januari toegestuurd krijgt) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Jaded schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 13:42:
[...]

Kun je alleen via die Cards betalen als je de US versie koopt dan?
Nee ook via CC, maar dan moet je een adres hebben in de US, toch?
Vraag me af hoe mensen uit Australie/NZ dat dan doen, die spelen ook op de US servers neem ik aan en hebben ook geen adres in de US

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dual box covers announced for World of Warcraft launch

lees dat stukje ff op de WoW Europe site sinds ik em hier niet kan kopieëren omdat
er dan staat dat er geen input is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 22:56
Anoniem: 29882 schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 14:00:
Sorry, maar ondanks het hele topic doorgelezen te hebben, en wow.com diverse malen doorgebladerd te hebben begrijp ik een ding nog niet.

Als je de collector's editon bij een (door blizzard aangewezen?) winkel bestelt, kan je dan opeens weer de open beta spelen? En kan je de characters van de open dan overzetten op de final (die je dus rond 17 januari toegestuurd krijgt) :?
Nee, de open europese beta is nog niet van start gegaan omdat de closed euro beta nog bezig is. Als je nu preordert krijg je gegarandeerd toegang tot de open beta over een paar maanden. En beta chars worden verwijderd als de beta is afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
@ Cthulhu :
Ik denk dat een Australie/NZ-adres ook wel voldoet :)

Zijn er geen andere betaalmethoden zoals paypal? Dit is ook nergens op wow.com te vinden.

[ Voor 5% gewijzigd door Jaded op 20-11-2004 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Jaded schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 14:07:
Ik denk dat een Australie/NZ-adres ook wel voldoet :)

Zijn er geen andere betaalmethoden zoals paypal? Dit is ook nergens op wow.com te vinden.
Blizzard ondersteunt wel PP, staat ergens op de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
Anoniem: 29882 schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 14:00:

Characters van de beta kan je niet overzetten naar Final en als je de EU versie bij een door blizzard aangewezen winkel bestelt (pre-ordered!), dan krijg je iig toegang tot de "final beta" (van de EU versie dus :z ) EU zit nu namelijk nog in stadium van Closed Beta, US wordt 23-11 gereleased.

Edit: *zucht* ik typ ook veel te langzaam he, koude vingers enz :P

@Jaded:
http://www.blizzard.com/press/040411-street-date.shtml
(je komt bij dit URL door op de grote 23-11 banner te klikken op de community website van WoW US)
World of Warcraft subscription fees can be paid by major credit card, PayPal, and pre-paid game cards, which will be available in stores where World of Warcraft is sold

[ Voor 24% gewijzigd door nioz op 20-11-2004 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Anoniem: 97943 schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 10:04:
[...]

Ik vind amper een week wachten op een patch niet eens noemenswaardig. Als ik de situatie vergelijk met DAoC waar EU 2-3 maanden moet wachten op een patch nadat die in de US uitgekomen is dan heb je wat te klagen.

Als het wereldwijd over een paar dagen gaat is het een bullshit argument om daarvoor de US versie te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Kun je hem wel in de Benelux pre-orden? In Denemarken kan dat nu al, ook in Duitsland kan dat al een aantal weken, en is die al overal uitverkocht(115.000 stuks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-05 20:32
Issy_X schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 13:31:
Weet iemand hoe je een account aan moet gaan maken? Zal dit ingame gaan of gewoon op de website? En zal je voor de retail het spel opnieuw moeten installeren of kan je gewoon de open beta client gebruiken en die zichzelf laten updaten. Ben namelijk van plan om een vriend van mij het spel te laten kopen en dan gewoon de cd-key naar mij door te sturen zodat ik gewoon zo snel mogelijk weer kan spelen.
Voordat ze de forums dichtgooiden bij wow was er toevallig een amerikaan die zich dat ook afvroeg waarop de GM antwoorde: 'Als je van plan bent om de retail te gaan spelen kun je je beta versie wel geinstalleerd laten staan' dus het zou moeten werken ja :)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Cthulhu schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 14:15:
Kun je hem wel in de Benelux pre-orden? In Denemarken kan dat nu al, ook in Duitsland kan dat al een aantal weken, en is die al overal uitverkocht(115.000 stuks)
Op het moment dat je 'em in NL kunt pre-orderen, zul je het wel merken lijkt me. Op dit moment kan het, bij mijn weten, nog niet. Want anders had ik nu wel rood gestaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
nioz schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 14:09:
@Jaded:
http://www.blizzard.com/press/040411-street-date.shtml
(je komt bij dit URL door op de grote 23-11 banner te klikken op de community website van WoW US)
World of Warcraft subscription fees can be paid by major credit card, PayPal, and pre-paid game cards, which will be available in stores where World of Warcraft is sold
Thanx! Raar dat ze dat niet bij de Billling info zetten :D
Maar als je pp gebruikt is er dus geen US adres meer nodig om dit te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Ik gebruik gewoon het US adres van wat 'familie' van me daar ;) (deed ik ook voor Final Fantasy: XI)
Als je ff op www.yellowpages.com kijkt, daar kan je ook ff kijken of jij er ook toevallig familie hebt wonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Cthulhu schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 14:15:
115.000 NU AL??? OMFG _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 16-05 11:46
nemo55 schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 17:34:
@Bosmonster

Als je hem bij dynabyte besteld heb je dan ook de verzerkering erbij dat je in de eu ob mee mag doen?
Nee maar die kans acht ik vrij groot als je simpelweg de site in de gaten houdt. De open beta is vrije inschrijving, dus nogal een loos verkoop argument als je het mij vraagt :P

Prijs vond ik een stuk belangrijker en dan was dynabyte voor mij de beste keuze. 10% korting en geen bezorgkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nioz schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 14:26:
Ik gebruik gewoon het US adres van wat 'familie' van me daar ;) (deed ik ook voor Final Fantasy: XI)
Als je ff op www.yellowpages.com kijkt, daar kan je ook ff kijken of jij er ook toevallig familie hebt wonen.
zoek ik mn achternaam op, new york.. en wat vind ik ?

PSYCHOTHERAPIST :?

nee daar word je blij van :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ja, dat stond op verschillende duitse sites waar je kon bestellen, dat er maar 115.000 exemplaren waren, en je er snel bij moest zijn.
Op Ebay kun je natuurlijk altijd terecht(115 Euro ;) )

http://cgi.ebay.de/ws/eBa...4596&item=8148389947&rd=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128197

lol ripoff:p dan wacht ik maar want voor et zelfde geld lukte et niet en dan ben je 40 euro kwijt
lol kep een email gestuurd vraag me af wat ze zeggen
-----
world of warcraft in the Benelux,

when will the game be released in the Benelux?

I heard that Germany and UK will be get the game months earliar, espacially compared to the USA. I hope you can give me some more info about the game, because otherwise i wont buy the game but for example Everquest2 wich i think a lot of people will do. I also heard rumors that the game will be released in 25 Feb! in the Benelux. I don't think that is fair compared to the rest of the world.

I hope you can give me some more information about this.
---------

op deze site http://uk.vugames-europe.com/home.aspx geven ze ook veel info moet je het wel zelf aanklikken want dit is een flash site kon niet in een keer de link geven, gewoon naar pre-order Europe gaan WoW staat rechts in het midden.
tekst copy lukte niet om dat het flash was grrr

ohja daar staat dat je al 29 november in europa kan pre orderen

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 128197 op 20-11-2004 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 27-05 17:54

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ps, mijn screenshot zijn in een psp formaat (geloof ik) en dat heb ik niet kan ik die ook omzetten?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

RedruM schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 14:07:
[...]

Nee, de open europese beta is nog niet van start gegaan omdat de closed euro beta nog bezig is. Als je nu preordert krijg je gegarandeerd toegang tot de open beta over een paar maanden. En beta chars worden verwijderd als de beta is afgelopen.
:? :? :? :?

Wat heb ik dan tot vrijdagochtend gespeeld? Dat was toch de open beta?

En gegarandeerd toegang tot de open beta over een paar maanden? Wanneer is de final dan?

*stopt met blowen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621

waar raden jullien ou eigenlijk aan om te pre ordere zodat ik het het vroegst mogelijk krijg?? (ik wil de gewone,geef nie zoveel om de ce)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-----------------------------
dat was de openbeta van de US niet van EU die moet nog komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik kan hier nieteens wat kopieëren omdat er geen input is ? :?

Dual box covers announced for World of Warcraft launch

When World of Warcraft launches in Europe later this winter <----

the standard edition of World of Warcraft will be available in two unique box covers representing the major factions of the world – Alliance & Horde. However whatever your box preference, you’ll still be able to choose to play on the side of either faction in the game. After the initial shipment, only one of these two covers will survive on the packaging of World of Warcraft.

dus ik denk toch december :p

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 128141 op 20-11-2004 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja ik denk het ook maar bij topic deel 5 zag je veel sites die ergens in jan zeggen ik weet het niet hoor. maar wat ik nu lees denk ik ook december als je hem de 29ste kan pre-orden tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
De winter loopt door tot maart dus ik denk Maart ;)
'this winter' is nogal een ruime periode. De winter begint namelijk op 21 dec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sterker nog, _later_ this winter.... Dat kan dus nog een flink tijdje duren :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waarom dan die preorder op de 29ste? tis allemaal nogal onduidelijk.
kep net die film van WoW gezien van attempt on onyxia tering dat beest is sterk zag er gaaf uit :P

en als die zo laat uit komt voel ik me echt zwaar genaaid

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 128197 op 20-11-2004 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

met lockpick kom je ook die dungeon in van die draak,
ik ging er met 4 andere in alleen wij konden het aller eerste draakje nog nieteens aan :p

*31 mage, 34 warrior, 29 paladin, 36 warrior en ik 42 rogue* je hebt ong al 20 mensen van level 60 nodig om door de 1e rij de komen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Er leuk, liep door de undercity kwam ik een paar NPC's tegen een ervan had een "pet" een mindslave human woman, was echt zo leuk ik vraag me af of wij dat ook kunnen...

Afbeeldingslocatie: http://img119.exs.cx/img119/1231/WoWScrnShot_111704_164545.th.gif

Hier ga ik voor het eerst op een bat, die rit was ook zeer heftig (2 fps :P)
Afbeeldingslocatie: http://img119.exs.cx/img119/9701/WoWScrnShot_111804_001305.th.gif

En hier een (veel te) kleine groepje voor een raid van Shadowfang..
We werden geslacht haha.
Afbeeldingslocatie: http://img119.exs.cx/img119/9929/WoWScrnShot_111904_003723.th.gif

Mooie momenten :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar jullie waren toch van horde? en de undercity hoort toch ook bij de horde of snap ik het nou nie meer. Speel niet vaak met de horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Anoniem: 29882 schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 15:08:
[...]

En gegarandeerd toegang tot de open beta over een paar maanden? Wanneer is de final dan?

*stopt met blowen*
Je hebt de US OB gespeeld, niet de Euro OB, kan ook niet, die is nog niet begonnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

had ik al gezegd:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:08

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Hoe zit het eigenlijk met ieder zijn framerate? Ik heb een 2.6Ghz pc met 1gig intern en een Nvidia FX5200 videokaart (64mb volgens mij). In 1024x768 met vrijwel alles op high res kom ik in steden tot 20-35fps en in het landschap op 7-10fps maximaal. Ligt dat puur aan mijn schijnbaar verouderde videokaart? Laatste nvidia drivers uiteraard in bezit.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

denk het gaat denk ik automatisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Kheb een Celeron 900 @ 1200mhz, 384 mb, Geforce 2 Titanium @ Ultra snelheid en heb 800x600 met alles op low gespeeld. FPS in landschap 20-30.. tenzij er echt veel mensen waren of raids.. met kleine groepjes ging het wel prima over het algemeen. In steden had ik echter ik denk 5-10 fps.. heel erg schokkend over het algemeen.

Daarom ga ik ook upgraden binnenkort.. ben aan het zoeken naar 2e hands spul in de richting van: Athlon 2600+, Nforce 2 mobo, 512-1024 mb DDR.. videokaart weet ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe dit word te ingewikkeld voor mij ken al die dingen niet:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
FunkyTrip schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 16:19:
Hoe zit het eigenlijk met ieder zijn framerate? Ik heb een 2.6Ghz pc met 1gig intern en een Nvidia FX5200 videokaart (64mb volgens mij). In 1024x768 met vrijwel alles op high res kom ik in steden tot 20-35fps en in het landschap op 7-10fps maximaal. Ligt dat puur aan mijn schijnbaar verouderde videokaart? Laatste nvidia drivers uiteraard in bezit.
Met een Nvidia FX5200 zul je in dit moderne spellen nooit veel fps halen. Niet omdat hij 'verouderd' is, maar omdat het een low-end kaart is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Anoniem: 128197 schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 16:38:
hehe dit word te ingewikkeld voor mij ken al die dingen niet:P
Waarschuwing

Dit topic is géén chattopic, geen topic waar je one-liners neer kan gooien, geen topic waar oninteressante posts thuishoren en geen topic waar je zelf niet hoeft te zoeken naar je antwoord. Let hier op!

Ik zie dat toch elke keer staan wanneer ik reply, jij niet :?

Om toch maar even ontopic te blijven, op een 2400XP/9700Pro in 1600x1200 windowed mode is de framerate bijna altijd 20+. Zelfs bij een raid van ~50 man nog zeer acceptabel.

[ Voor 16% gewijzigd door Ace op 20-11-2004 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64851

RedruM schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 16:32:
Kheb een Celeron 900 @ 1200mhz, 384 mb, Geforce 2 Titanium @ Ultra snelheid en heb 800x600 met alles op low gespeeld. FPS in landschap 20-30.. tenzij er echt veel mensen waren of raids.. met kleine groepjes ging het wel prima over het algemeen. In steden had ik echter ik denk 5-10 fps.. heel erg schokkend over het algemeen.

Daarom ga ik ook upgraden binnenkort.. ben aan het zoeken naar 2e hands spul in de richting van: Athlon 2600+, Nforce 2 mobo, 512-1024 mb DDR.. videokaart weet ik nog niet.
Ik had met een P4 3.0 GHz 9800 Pro 512 DDR nog weleens last van framedrops, vooral in grote steden (SW) en als ik op een gryph zat. Terrain distance een stuk teruggezet en dit hielp een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
keldon schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 16:56:
[...]
Om toch maar even ontopic te blijven, op een 2400XP/9700Pro in 1600x1200 windowed mode is de framerate bijna altijd 20+. Zelfs bij een raid van ~50 man nog zeer acceptabel.
Is 20+ practisch zonder schokken of speelt het toch niet soepel? In andere spellen is namelijk 60 fps en alles daarboven prima, maar 20 fps lijkt me wel weinig? Hoe heb je details ingesteld? Alles hoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
RedruM schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 17:03:
[...]

Is 20+ practisch zonder schokken of speelt het toch niet soepel? In andere spellen is namelijk 60 fps en alles daarboven prima, maar 20 fps lijkt me wel weinig? Hoe heb je details ingesteld? Alles hoog?
20+ is practisch zonder schokken ja, 25fps is tv kwaliteit zegmaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Zoals XrAiDeN ook al zei is 'terrain distance' van grote invloed op je framerate, high of low textures etc maakt bij mij niet zo heel veel verschil.
Ik heb meestal 45-60 fps, maar vreemd geboeg toen ik wailing caverns deed dropte mijn fps af en toe (in dichte gangen :S) naar 25-30, terwijl ik daar in andere instances (die in oggrimar en ShadowFang Keep (met 10mensen in beeld) totaal geen last van had, dat vond ik toch wel erg vreemd.

Het maakt me niet zoveel uit hoe alles eruit ziet, als ik maar een beetje ver kan kijken (ik wil niet ineens naast 3 beren staan, omdat mijn draw distance op close staat :D) en als het maar soepel blijft lopen bij dikke 100man raids :D

btw. volgens mij zie ik onder 30 fps toch wel aardig wat schokken, misschien vooral omdat als je op de 25 zit er vast wel een keer een dip van 15-20 ff snel tussenzit ofzo.

[ Voor 13% gewijzigd door nioz op 20-11-2004 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Ik las net iets op het euro forum. Weet niet of het waar is, (lijkt me niet) maar het zou heel goed nieuws zijn voor ons allen:

http://en.wow-europe.com/...-en&t=16599&p=1#post16599
So retail preorders are telling that if you buy pre-order pack from Them, you may participate european 'openbeta' that is beginning 26.11 and lasting till 10.1.2005. They also let people understand that you gotta pre-order to be able to participate the beta.

Does that mean that european openbeta is going to last over a month, and we closedbeta players are forced to preorder too to be able to play. And also, will closed beta accounts be deleted?

[ Voor 8% gewijzigd door RedruM op 20-11-2004 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Ik geloof op dit moment helemaal niets meer, behalve posts en/of newsitems gemaakt door Blizzard zelf. Dit omdat ik geen zin heb mezelf helemaal op te vreten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 20:33
Anoniem: 64851 schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 17:02:
[...]

Ik had met een P4 3.0 GHz 9800 Pro 512 DDR nog weleens last van framedrops, vooral in grote steden (SW) en als ik op een gryph zat. Terrain distance een stuk teruggezet en dit hielp een hoop.
probeer er eens 512 mb erbij te gooien dat help altijd wel bij dit soort spelen

bij mij gaat mijn HD ook als een gek te keer als ik in towns kom dan moet ie zoveel dingen laden maar dat gaat door je 512 niet echt soepel omdat hij gebruik moet maken van je HD

met 1 gig heb je daar geen last van

(als ik mijn pakketjes krijg uit orlando dan ren ik meteen naar de winken om 512 erbij te halen)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Nog een leuk ss gevonden:

Afbeeldingslocatie: http://cabalistic.org/wowpics/WoW_Ragnaros.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Anoniem: 128197 schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 16:15:
maar jullie waren toch van horde? en de undercity hoort toch ook bij de horde of snap ik het nou nie meer. Speel niet vaak met de horde
Ik was een undead warlock, horde jah.
Hoe die NPC aan die human pet kwam is mijn een raadsel maar het was wel erg gaaf, ze ging ook knielen enzo. _/-\o_

"26.11 and lasting till 10.1.2005."

Dat is wel lekker lang zeg, maar je kan toch wel gewoon er aan mee doen zonder dat je pre-ordert (als je op tijd bent met aanmelden?)...

Dat plaatje is echt vet gaaf, zulke dingen heb ik nou nog nooit gezien :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Als ik me niet vergis, is dat plaatje gemaakt tijdens de laatste uren van de OB, er gebeurde van alles, echt een machtig mooie afsluiting van een beta, zoals je het van Blizz mag verw88.

Allerlei monsters verschenen, zoals Onyxia, Ragnaros, en ook andere shit zoals Infernals:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/wouterscholtens/wow2.gif
Had em al es gepost d8 ik

Stoer _/-\o_

[ Voor 37% gewijzigd door Wouter185 op 20-11-2004 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Hmm... Ik wil nog steeds graag de CE versie en heb mijn US versie maar gecancelled. Echter is nog steeds niet duidelijk of er uberhaupt wel een CE versie komt in EU.

Mijn vrees ? Dat ik niet mee doe met de pre-order vanaf 26 november (omdat ik de CE wil) en daarmee de kans mis om in de EU OB te komen.

Nog meer mensen die met hetzelfde probleem zitten ? Heeft iemand al iets gezien van een EU CE ? Alles wat ik hoor zijn slechts speculaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-03 09:32
Ik zag dat ze bij Bol.com die gamecards verkopen, levertijd is 5-7 werkdagen, ze zijn er vanaf 16-11 en kosten €44.xx vergeten).
Ik heb ze een mail gestuurd, want ze hebben nog geen info over het spel, wanneer je kunt pre-orderen maar wel die kaarten. Vraag me af hoe lang de houdbaarheid van zo'n kaart is, zal dat 3 maanden zijn? :) (is dan dus ongeveer € 15 per maand).

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Waarom heb je uberhaupt de US versie gecancelled?\

@fritsjof:
De gamecard zijn voor 2 maanden volgens mij.

[ Voor 39% gewijzigd door Jaded op 20-11-2004 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
fritsjof schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 19:42:
Ik zag dat ze bij Bol.com die gamecards verkopen, levertijd is 5-7 werkdagen, ze zijn er vanaf 16-11 en kosten €44.xx vergeten).
Ik heb ze een mail gestuurd, want ze hebben nog geen info over het spel, wanneer je kunt pre-orderen maar wel die kaarten. Vraag me af hoe lang de houdbaarheid van zo'n kaart is, zal dat 3 maanden zijn? :) (is dan dus ongeveer € 15 per maand).
je kan beter kijken of je die dingen in de US kan bestellen voor het zelfde geld(44 euro bij bol.com) heb je 2 kaarten in de US (29 dollar = 23 euro)

kaarten zijn voor 30 dagen speel tijd

[ Voor 4% gewijzigd door tntkiller op 20-11-2004 19:48 ]

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Waarom zou je zo nodig in die stresstest willen? Tis 1 week vol lag..alleen de laatste 2 dagen ofzo kan je fatsoenlijk spelen en je hebt vaak server shutdowns/restarts. En je bent je char kwijt uiteraard.. is toch wel kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
RedruM schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 19:48:
Waarom zou je zo nodig in die stresstest willen? Tis 1 week vol lag..alleen de laatste 2 dagen ofzo kan je fatsoenlijk spelen en je hebt vaak server shutdowns/restarts. En je bent je char kwijt uiteraard.. is toch wel kut.
ooit wel een van een verslaving gehoord

zit nu al een paar dagen zonder WoW sinds de US OB over is en ik zit al te sweten :D

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
tntkiller schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 19:49:
[...]

ooit wel een van een verslaving gehoord

zit nu al een paar dagen zonder WoW sinds de US OB over is en ik zit al te sweten :D
Ok.. ik krijg misschien toegang tot de closed euro beta binnenkort dus ik zal wel niks meer zeggen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Stealth2000 schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 19:34:
Hmm... Ik wil nog steeds graag de CE versie en heb mijn US versie maar gecancelled. Echter is nog steeds niet duidelijk of er uberhaupt wel een CE versie komt in EU.

Mijn vrees ? Dat ik niet mee doe met de pre-order vanaf 26 november (omdat ik de CE wil) en daarmee de kans mis om in de EU OB te komen.

Nog meer mensen die met hetzelfde probleem zitten ? Heeft iemand al iets gezien van een EU CE ? Alles wat ik hoor zijn slechts speculaties.
De EU CE kun je bij dynabyte bestellen:

Release verwacht: 14-01-2005

Deze speciale collectors box bestaat naast World of Warcraft uit een Concept artbook, behind the scene dvd, cd sountrack en kaart van de wereld van World of Warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621

Dynabite,lol en dan hem op 22 februari pas krijge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Beetje offtopic, maar ik keek bij Fan art, op www.blizzard.com zie ik dan Jan uit de PU met een orc tattoo op z'n schouderblad, iemand hem al eens met wow tegengekomen?
Link http://www.blizzard.com/inblizz/fanart/page8.shtml

@Redrum Ah oke, kan ook :)

[ Voor 30% gewijzigd door motormuus op 20-11-2004 20:49 ]

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
motormuus schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 20:39:
Beetje offtopic, maar ik keek bij Fan art, op www.blizzard.com zie ik dan Jan uit de PU met een orc tattoo op z'n schouderblad, iemand hem al eens met wow tegengekomen?
Ik kan me vergissen maar volgens mij is dat Jan niet.. lijkt eerder die Steven gast.
Maar nog niet met WoW tegengekomen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-05 21:28

Wekkie

Yeah

Dat is iemand die een keer in de brievenrubriek stond. Een lezer dus :P

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quakerix
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-04 21:15
http://www.eghost.nl/gallery/wow

Dat zijn de screenshots die gemaakt zijn door onze clan/vriendengroep. De open beta was simpelweg: super!

Ik hoop dat de game ASAP uitkomt in EU. Zelf denk ik eind-december/januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59413

Anoniem: 115621 schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 20:18:
Dynabite,lol en dan hem op 22 februari pas krijge.
Ja als ie dan uitkomt is er op zich niks "lol"s aan hoor. Je krijgt em iig gewoon op dezelfde dag als bij elke andere winkel, wanneer dat ook mag wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-05 08:55
tntkiller schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 19:47:
[...]
...

kaarten zijn voor 30 dagen speel tijd
Quote van worldofwarcraft.com :

60-day Prepaid Game Cards are available at most retail game stores for $29.95. Prepaid Game Cards are an easy way to create a new subscription or extend an existing subscription, and make great gifts.

....die kaarten zijn dus voor 2 mnd.

Trouwens als ik even direct naar euro's reken dan gaat WoW €11,50 ($15) kosten als je per maand betaalt, en ong. €10.50 p.m. voor 3mnd abo en €9,50 p.m. als je een half jaar abo neemt.....valt dus nog redelijk mee, balen alleen dat je zoveel voor het spel betaalt terwijl je het dan maar 1 maand kan spelen, vraag me af hoeveel mensen het spel kopen zonder zich dat te realiseren...

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-03 09:32
Zo'n gamecard van € 44+ voor 30 dagen/2 maanden?
Lijkt me net even iets te duur, ik las ergens dat er een optie komt om voor 1 maand te betalen, voor 3 maanden of 6 maanden.
En zouden die gamecards die je in EU koopt alleen voor de EU-versie werken? Anders bestelt iedereen natuurlijk gamecards in de US, met die lage dollarkoers, dat scheelt dan echt best een boel.

-edit
@RealCato: Je was me net voor :)
Ik denk dat de kaart die bij Bol.com te bestellen is voor € 44+ niet voor 1, niet voor 2 maar voor 3 maanden is, maakt een kleine € 15 per maand, wat ook het aangegeven bedrag is. Ik denk dat ik gewoon per halfjaar betaal met CC, scheelt, en ik ben nu al zo verslaafd aan die game dat ik zeker weet dat ik het wel volhou :9

Ow, en ik vind dat de Amerikanen die in de EU CB zitten best hun plaats beschikbaar kunnen stellen aan de Europese broeders die nog laaaaaaang niet kunnen spelen ;)

[ Voor 43% gewijzigd door fritsjof op 20-11-2004 21:54 ]

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
RedruM schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 17:03:
[...]

Instellingen op default, alleen de resolutie aangepast (dus das dan medium volgens mij).

Vond hier nog een leuke link van die statistiek geile amerikanen over hoe de US OB servers verdeelt waren qua classes en races :)

http://www.pieragostini.c...oWStressTestwhoreport.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
* Jaded heeft zojuist de US CE besteld :Y)
Ik ben gewoon te verslaafd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die is al oud, volgens mij was die tattoo van toen wc1 uit was ;)
ik wil er 1 laten zetten met iets van een ventje die een schild voor zich heeft.. en in zn hand
een Axe dat ie net wil slaan.. en dat ventje moet boos kijken :p
alleen heb nog geen goed plaatje gevonden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dit is nu geen oud nieuws meer maar hier heb je het.
a month-to-month package at $14.99 per month, a three-month plan at $13.99 per month, or a six-month plan at $12.99 per month.

zoveel gaat het kosten alleen ik vraag me ook af of je ook zon gamecard van 6 maanden kan kopen?
en het is zowat 90% zeker dat de collecter ed ook in Nederland komt.

en over al die comp spec dit ging toch over WoW niet over video cards?
mensen waren me al voor:p

ohja dit komt van de blizzard site link is : http://www.blizzard.co.uk/press/041105.shtml
staat ook gewoon op EU versie van WoW http://en.wow-europe.com/
gewoon naar beneden scrollen.
volgens mij had ik dit al eens gepost maarja

World of Warcraft®
European Pre-Order Campaign Announced

5th, November 2004 – Paris, France:
Blizzard Entertainment® today announced details of its pre-order campaign for World of Warcraft® in Europe. The campaign, devised by Blizzard and participating retail partners, is designed to ensure that players who order the game in advance are guaranteed a boxed copy of the final game on the day of launch. This initiative follows the huge demand for participation in the European Closed Beta Test, which received more than 330,000 applications from Europe alone, a number that far surpassed the estimated overall size of the European MMORPG market.

Beginning on November 26th 2004 , gamers will be able to pre-order World of Warcraft from retail outlets across Europe. In doing so, not only are they guaranteed the option to receive a copy of the final game on the day of launch, but they will also receive a pre-order box containing a special edition CD of selected soundtracks from the game and an authentication key for guaranteed access to the European Final Beta Test.

With indications pointing to strong demand, it is anticipated that access to the European Final Beta Test, as with access to the final game could be limited based on the capacity of the local European servers. Players are thus encouraged to pre-order World of Warcraft to guarantee their copy of the game.

World of Warcraft is the upcoming massively multiplayer online role-playing game set in the rich fiction of Blizzard’s Warcraft® universe. When it launches in Europe this winter, World of Warcraft will be fully localized in French, German, and English. It will be hosted on local servers, which are currently being tested in the European Closed Beta Test, and will be supported by pan-European network management.

Additionally, World of Warcraft is the first non-licensed MMORPG in Europe to have the support of a dedicated regional team. Blizzard Europe, a team composed of people from more than 10 European countries, is responsible for all aspects of game operation, including localized offline customer support, in-game support through game masters and community management. With this team, Blizzard affirms its commitment to deliver to the European game community an unparalleled massively multiplayer experience.

[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 128197 op 20-11-2004 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
fritsjof schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 21:49:
Zo'n gamecard van € 44+ voor 30 dagen/2 maanden?
Lijkt me net even iets te duur, ik las ergens dat er een optie komt om voor 1 maand te betalen, voor 3 maanden of 6 maanden.
En zouden die gamecards die je in EU koopt alleen voor de EU-versie werken? Anders bestelt iedereen natuurlijk gamecards in de US, met die lage dollarkoers, dat scheelt dan echt best een boel.

-edit
@RealCato: Je was me net voor :)
Ik denk dat de kaart die bij Bol.com te bestellen is voor € 44+ niet voor 1, niet voor 2 maar voor 3 maanden is, maakt een kleine € 15 per maand, wat ook het aangegeven bedrag is. Ik denk dat ik gewoon per halfjaar betaal met CC, scheelt, en ik ben nu al zo verslaafd aan die game dat ik zeker weet dat ik het wel volhou :9

Ow, en ik vind dat de Amerikanen die in de EU CB zitten best hun plaats beschikbaar kunnen stellen aan de Europese broeders die nog laaaaaaang niet kunnen spelen ;)
volgens mij zijn er geen kaarten van 3 maanden ik heb ze nog niet gezien en ik heb echt alles wel afgezocht maar ze zijn allemaal 60 dagen(2 maanden)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en wat kosten die dan per stuk 30€?
of krijg je daar dan net als cc korting mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
in de US kosten ze 29 dollar das iets van 23 euro (60 dagen)

nu op zoek naar een store die ze internationaal verstuurt(en zoals ik hoor voor je de verpakking open maken en gewoon het nummer mailen)

of familie/vrienden/clanleden die het voor je haalt en dan afhandelt via paypal

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

World of Warcraft
€ 44.99

Release 14 januari 2005
Genre MMORPG
Developer Blizzard
Publisher Sierra

en deze
World of Warcraft
VU Games

RRP: £34.99
Our Price: £24.99
You Save: £10.00 (28%)

Platform: Windows 98.Windows 2000.Windows Me.Windows XP
This item will be released on February 25, 2005. You may order it now and we will dispatch it to you when we receive it from our supplier. Please note that release dates are subject to change.

nu zie ik dit nu weet ik het ook echt niet meer hoor site http://www.dimplus.nl/ind...ink.asp?pid=[kelkoo]72636
copy de link naar de browsers hij zit het hier niet als een hele link, of vul gewoon World of Warcraft in kan ook:P

ik gebruikte deze zoekmachine
http://www.kelkoo.nl/ctl/...+warcraft&catId=100164013

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 128197 op 20-11-2004 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
De data die de webshops geven zijn ook maar bij benadering. Play.com heeft 4-2-2005:
http://www.play.com/play2...e=title&r=PC&title=185225

Koop toch gewoon de US version ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

volgens mij kloppen al die sites niet en komt het gewoon volgende week uit ofzo :P :P :P :P
zou wel grappig zijn maar elke site heeft een andere release datum
tis gewoon onduidelijk en blizzard heeft nog steeds niet op me mail geantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110623

Bij pcmedia.nl is 60 dagen pre-paid kaar ook ongeveer 45 euro....en zegt ook 14 januari 2005

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 110623 op 20-11-2004 23:36 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is géén chattopic, geen topic waar je one-liners neer kan gooien, geen topic waar oninteressante posts thuishoren en geen topic waar je zelf niet hoeft te zoeken naar je antwoord. Je hoeft ook niet te melden dat je het spel al gekocht hebt. Let hier op!