[2D] Post je 2D stuff maar weer - Part 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.961 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 16:04:
[...]

van filters kan je wel leuke dingen in elkaar draaien :P
magoed: nieuwe:

http://www.heyz.nl/pics/keepmoving.jpg
Ik vind de lijn tussen blur/nonblur te hard..
maak eens een extra blur laag en laat hem rustig weg faden in het gras...
that should be nice :)

/edit
ow en in de linkerbaan van de weg zit een "knik"
ff weg halen, is storend (rechts niet zo heel erg)

[ Voor 13% gewijzigd door ixl85 op 06-03-2005 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die knik die hoort er te zitten, maar ik kan het proberen recht te trekken natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 17:19:
die knik die hoort er te zitten, maar ik kan het proberen recht te trekken natuurlijk :)
Ja.... ik begrijp dat die er was...
maar ik vind het storend in het geheel... de weg is net zo mooi recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jep, ik probeer het nou met de patch tool, iemand nog andere suggesties?
edit: extra blur en "knik in weg" weg :+
Afbeeldingslocatie: http://www.heyz.nl/pics/keepmovingbsmall.jpg
http://www.heyz.nl/pics/keepmovingb.jpg
k vind hem nu wel goed zo :)

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2005 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrClass
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-04 19:14
En mijn tweede illustrator creatie (vanmiddag gemaakt):
Afbeeldingslocatie: http://class.codemonkey.nl/afbeeldingen/pic422b3ada39631.jpg
Hiervoor heb ik zelf ook een aantal brushes gemaakt. Voor de iris en de wimpers.

Meer creaties?
http://class.codemonkey.nl

[ Voor 22% gewijzigd door mrClass op 06-03-2005 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:31
Ik had toennet even niets te doen en ineens (nou, eigenlijk na het zien van de Batman Begins trailer :p) kwam ik op het idee om een nieuw Batman Logo te creëren.
Dat heb ik dus gedaan, hoewel ik over geen enkel ''Photoshop'' Talent beschik :9

Het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://www.remcoj.demon.nl/New-BatlogoBETA.jpg

Er moet nog heel wat aan gebeuren, zo zie je bijvoorbeeld blokjes op de randen, dat moet ik dus nog ''Smoothen'', maar voor de rest vindt ik hem wel leuk en dat voor een beginner ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Yonix op 06-03-2005 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://64kpixels.net/tmp/64kpixelspreviewsmall.png

Klik op plaatje voor het complete plaatje. Ik zit een beetje vast nu. Ben bezig met een website voor dos spelletjes, alleen ik krijg het nog niet echt af. Het ziet er nog een beetje kaal uit. Iemand nog iedeeen?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2005 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je zou nog zo'n groene rand die je aan de bovenkant hebt gebruikt, aan de onderkant doen. maar dan smaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cablekevin schreef op zondag 06 maart 2005 @ 15:20:
[...]

allemaal filters....das nie echt fotosoepen hé. ;)
Echt serieus ik heb een schurft hekel aan fotosoep!
Waarom ingodsnaam fotosoep!

Het is toch gewoon Photoshop :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08 17:53

Yoozer

minimoog

Topicstarter
Yonix schreef op zondag 06 maart 2005 @ 18:37:
Er moet nog heel wat aan gebeuren, zo zie je bijvoorbeeld blokjes op de randen, dat moet ik dus nog ''Smoothen'', maar voor de rest vindt ik hem wel leuk en dat voor een beginner ;)
Je moet eens kijken wat je kunt doen met de Pen Tool en anti-aliased selecties :).

[ Voor 13% gewijzigd door Yoozer op 06-03-2005 20:48 ]

teveel zooi, te weinig tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.upselen.nl/tf/poster_extreme.gif

Poster, gemaakt voor een opdracht op school. Geheel in Illustrator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://dapo1981.unknownhosting.nl/skelet.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
dunno wat dat is, maar het is wel mooi 8)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) wow ziet er goed uit :)
respect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:08
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 21:39:
[afbeelding]

Poster, gemaakt voor een opdracht op school. Geheel in Illustrator.
Heel mooi(!), maar toch een paar kleine kanttekeningen:

- verhouding auto en mannetje klopt volgens mij niet helemaal
- huis aan de linkerkant heeft te veel detail (raam en dakrand) vergeleken de rest van het plaatje
- de adresgegevens staan niet mooi uitgelijnd met het logo

Heb je het logo trouwens zelf verzonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-06 09:27

Roland

Schnitt!

Brokstuk schreef op maandag 07 maart 2005 @ 00:22:
dunno wat dat is, maar het is wel mooi 8)
Dat zijn nou borsten jongen! :Y)

...Make every cut count, even if it is one frame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:43

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Weet niet of dit mag maar voor de gene die het leuk vindt. Ik zit samen met kampoe in gevecht om een startpost. Welke is het mooist. Dit lijkt me het meest geschikte topic hiervoor. Opmerkingen graag in dit topic.

Klik hier voor het topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.heyz.nl/pics/redsky.jpg
ben weer ff aan het knutselen geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik teken eigenlijk vrijwel nooit.

Maar hieronder eventjes wat creaties in photoshop.

Afbeeldingslocatie: http://www.wingweb.nl/baluka/alone.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.wingweb.nl/baluka/clif.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.wingweb.nl/baluka/throwmetheball.gif

Probeer straks na wat losse creaties er een soort van verhaal in te maken.... als het lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 22:20:
[afbeelding]
ben weer ff aan het knutselen geweest :)
Iets teveel verkracht imho ('t ziet er een beetje vies uit met grain etc.. maar dat kan ook door de jpg compressie komen).
Lettertype met streep vind ik ook enigzins verkeerd uitgekozen, sowiesow is 't zet-een-titel-bij-je-artwork gebeuren een beetje van 't jaar 2002 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis geen grain, de foto is btje verneukt door de jpg, daar kan ik niks aan doen aangezien hij in jpg op internet stond.
en titeltje erbij vind ik wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likkepot
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Afbeeldingslocatie: http://img148.exs.cx/img148/5551/schetsgifjevoorg0t0vq.gif

Commentaar iemand? Suggesties?
Het is een logo dat zowel voor print (flyers, posters, boekjes) als voor beeldschermen (pc, evebtueel beamer) is bedoeld.

nikszolekkeralss.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

Nou, het steekt iig lekker af :o. Damn. Alleen denk ik dat het 'in de' wat te klein wordt als je het logo gaat terugschalen.Ik denk dat een dunner lettertype er beter uit zal komen.

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likkepot

likkepot

Ghehe ghe heehe!

een Helvetica Neue ofzo?
hmm ik ga aan de slag :)

nikszolekkeralss.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-06 23:24
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/andre.nauta/huisstijlbord.gif

Klik op afbeelding voor een PDF.

Graag jullie menig over dit huisstijlontwerp wat ik inmiddels heb ingeleverd voor mijn opleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Kite
  • Laatst online: 04-09 11:47

Mr_Kite

Alles van waarde is weerloos

Het logo (beeldmerk + woordmerk):
Ik vind het interessant dat je zo gevoelig doet over de keuze voor bepaalde kleuren, maar 1 ding mis ik heel erg: het menselijke aspect. Toen ik dit zag, dacht ik in de eerste instantie aan een electriciëns-service oid, daarna aan iets medisch (hartslag). De liefdadigheid lees ik er niet aan af...
Verder denk ik dat 3 kleuren in een woordmerk wat teveel is. Je kunt een woordmerk vaak veel leesbaarder maken door gebruik te maken van een extra kleur, maar in dit geval heeft het averechts gewerkt. Waar wil je de aandacht mee trekken? Worldwide en Organization zijn beiden 'randtermen', die an sich niets inhouden. Als je die zwart had gedaan, en Earthquake (wat het definieerd) rood, dan was het veel helderder geweest. Ik vind ik je redenering (afgezien van het feit of zoiets nodig is of zou moeten zijn) niets terug over een belangrijk element in je logo: het grijze vlak met de afgeronde hoeken.Misschien had je heel goed zonder gekunt, en was je logo er sterker door geworden.

Brieven:
Opmaak/indeling is netjes gedaan, hoewel dit ook enigzins klassiek is natuurlijk -- helemaal niets mis mee m.i. Ik vind de grijze balk te overheersend. Ik snap dat dit mooi aansluit bij je huisstijlkleuren, maar ik denk dat een dunner lijntje (zeg 4mm) ook wel voldaan had. De brief wordt daar een stuk rustiger (en dus leesbaarder) van!

Waarom heb je je kleuren in CMYK gekozen? Je hebt tenslotte maar 3 kleuren in je huisstijl: zwart, grijs en rood. Bij het drukken kan het best schelen als je dat in Pantone CMS PMS doet in de prijs, maar ook de kwaliteit (!). Je rood wordt veel mooier egaal, net als je grijs. Als dat je voor de grijs niet kan schelen is het helemaal niet erg: dan heb je nog maar 2 kleuren (zwart + rood)

Als laatste verbaasde ik me erover dat het plaatje hier een gif is, en geen png, maar dat is en detail, je hebt het tenslotte als pdf.
Dat grijze vlak vind ik in je brief erg domineren.

[ Voor 7% gewijzigd door Mr_Kite op 09-03-2005 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
Mr_Kite schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 17:55:
Het logo (beeldmerk + woordmerk):
Ik vind het interessant dat je zo gevoelig doet over de keuze voor bepaalde kleuren,
Tijdens de lessen vormgeving/kleurgebruik kwam dit na voren en heb dit meegenomen in mijn ontwerp.
We moesten bijvoorbeeld bij iedere kleur een gevoel en assosiaties opschrijven.
maar 1 ding mis ik heel erg: het menselijke aspect. Toen ik dit zag, dacht ik in de eerste instantie aan een electriciëns-service oid, daarna aan iets medisch (hartslag). De liefdadigheid lees ik er niet aan af...
Hoe kan je dat volgens jou beter maken, zodat dit gevoel er wel is?
Ik vind ik je redenering (afgezien van het feit of zoiets nodig is of zou moeten zijn) niets terug over een belangrijk element in je logo: het grijze vlak met de afgeronde hoeken.
Deze heb ik wel. Het grijze vlak is een schild die de problemen hard aanpakt (scherpe hoeken) maar daarin tegen zijn we heel behulpzaan naar de overheid en de lokale bevolking (ronde hoeken)
Brieven:
Opmaak/indeling is netjes gedaan, hoewel dit ook enigzins klassiek is natuurlijk -- helemaal niets mis mee m.i. Ik vind de grijze balk te overheersend. Ik snap dat dit mooi aansluit bij je huisstijlkleuren, maar ik denk dat een dunner lijntje (zeg 4mm) ook wel voldaan had. De brief wordt daar een stuk rustiger (en dus leesbaarder) van!
Misschien had een lichtere grijstint dit ook kunnen verhelpen.
Waarom heb je je kleuren in CMYK gekozen? Je hebt tenslotte maar 3 kleuren in je huisstijl: zwart, grijs en rood.
Goede vraag. Dit moest van de docent en daar is zeker een aantal keer op gehamerd tijdens de les omdat het print is. Een blok ervoor hadden we Web en daarin moest het uiteraard in RBG.
Bij het drukken kan het best schelen als je dat in Pantone CMS doet in de prijs, maar ook de kwaliteit (!). Je rood wordt veel mooier egaal, net als je grijs. Als dat je voor de grijs niet kan schelen is het helemaal niet erg: dan heb je nog maar 2 kleuren (zwart + rood)
Dus, hoe had ik dit dan het beste kunnen doen, volgens jou? Welke instellingen had ik dan moeten nemen in Freehand en Indesign? (Kunnen de docenten ook van leren ;))
Als laatste verbaasde ik me erover dat het plaatje hier een gif is, en geen png, maar dat is en detail, je hebt het tenslotte als pdf.
Haha, dat was even puur hier voor GoT. Alleen een PDF link leek me niet zo mooi en niet uitnodigend om op de klikken. Waarom ik voor GIF heb gekozen is omdat ik alleen GIF en JPG gebruik voor web afbeeldingen. Sterker nog op school wordt PNG zelf afgeraden door de verschillende weergaves van dit formaat in browsers, maar dit terzijde.

De PDF was voor de repro op school. Dan konden hun deze afdrukken op A3 formaat. De a3 afdruk moest je dan plakken op een foambord zodat je je ontworpen huisstijl kon presenteren.

Voor de geintresseerden. Ik doe de opleiding Communicatie systemen: Multimedia & Vormgeving aan de Hanzehogeschool in Groningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Kite

Mr_Kite

KillerDream schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 18:19:
Hoe kan je dat volgens jou beter maken, zodat dit gevoel er wel is?
Ik denk dat je dit misschien in het kleurgebruik moet zoeken. Ik hoef persoonlijk geen verwerkingsproces, of een kleur als "zwart" als associatie met de dood terug te vinden in een logo. Dat is niet wat de organisatie kenmerkt (neem ik aan), maar juist het positieve, het helpen. Wat ik in jouw logo met deze kleuren zo veranderen weet ik niet zo gauw, maar wellicht een iets organische vorm/curve oid. Je zou er weer een beetje mee moeten spelen denk ik.
Misschien had een lichtere grijstint dit ook kunnen verhelpen.
Inderdaad, maar dit is aan de andere kant wel weer consequent gekozen in je logokleuren, en ook daar is veel voor te zeggen
Goede vraag. Dit moest van de docent en daar is zeker een aantal keer op gehamerd tijdens de les omdat het print is. Een blok ervoor hadden we Web en daarin moest het uiteraard in RBG.
Dus, hoe had ik dit dan het beste kunnen doen, volgens jou? Welke instellingen had ik dan moeten nemen in Freehand en Indesign? (Kunnen de docenten ook van leren ;))
RGB voor web is inderdaad logisch, maar waarom zou je briefpapier willen printen? Afgezien daarvan zou ik nog steeds een pantone kleur als basis nemen en daar voor print evt. een CMYK-waarde uit afleiden. Net zo goed als je een logo in vector opzet, maar wanneer dat niet kan (voor web b.v.) omzet in bitmap.

Ik werk zelf niet mer Freehand, maar in InDesign is het heel eenvoudig. In plaats van dat je je kleur uit het tabje "Color" haalt, doe je dat uit "Swatches". Je moet dan wel een pantone swatch inladen (New Color Swatch en dan een Pantone swatch kiezen) natuurlijk. In het nederlands heet het Stalen of Kleurstalen geloof ik, maar ik ben zelf niet zo'n fan van de vertalingen van dergelijke termen en werk met de Engelse versie. Ik ben haast zeker dat Freehand dit ook kan, Illustrator in elk geval wel
Haha, dat was even puur hier voor GoT. Alleen een PDF link leek me niet zo mooi en niet uitnodigend om op de klikken. Waarom ik voor GIF heb gekozen is omdat ik alleen GIF en JPG gebruik voor web afbeeldingen. Sterker nog op school wordt PNG zelf afgeraden door de verschillende weergaves van dit formaat in browsers, maar dit terzijde.
GIF is 256 kleuren, de kans dat een gif er slechter uitziet door dat gebrek in verhouding tot een png (24 bit) is vrij groot denk ik... de bestandsgrootte scheelt vaak nauwelijks en soms is png zelfs kleiner. Helaas is de png engine van Photoshop een beetje brak, zodat de compressie daar niet helemaal optimaal is, maar de voordelen zijn er voldoende!

[ Voor 4% gewijzigd door Mr_Kite op 09-03-2005 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
Mr_Kite schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 18:40:
RGB voor web is inderdaad logisch, maar waarom zou je briefpapier willen printen?
Maar wel laten drukken toch? :?
Ik werk zelf niet mer Freehand, maar in InDesign is het heel eenvoudig. In plaats van dat je je kleur uit het tabje "Color" haalt, doe je dat uit "Swatches". Je moet dan wel een pantone swatch inladen (New Color Swatch en dan een Pantone swatch kiezen) natuurlijk. In het nederlands heet het Stalen of Kleurstalen geloof ik, maar ik ben zelf niet zo'n fan van de vertalingen van dergelijke termen en werk met de Engelse versie. Ik ben haast zeker dat Freehand dit ook kan, Illustrator in elk geval wel
Dit is totaal niet aan bod gekomen tijdens de tools lessen. Alleen dat als je een kleur gebruikt dat je deze in de swatches moet zetten. Ik zal zo even kijken hoe dat werkt wat je hierboven vertelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
owkee, nog wat werk..
het zit zo:
(de opdracht is behoorlijk vrij (normaal niet zo)
Voor een bepaald 2d vak op mn school moeten we een supermarkt product kiezen (liefst een beetje bekend), en hierbij een aantal dingen maken:
-typografische ad
-handleiding of het verloop van een product (levensloop)
en 2 sfeer illustraties van het einde van het product (verrot/roest enz)

Ik heb gekozen voor Sportlife Red Cinnamon... en zie hier mijn Typografische ad
(ben hem nu aan het opplakken, en hij is in reallife 60x40CM (A2) heb hem geprint op 3 keer A3 (2keer zo net niet passen, dus vandaar 3x20cm verdeeld over a3tjes)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ixl85/red.jpg

de originele verpakking:
Afbeeldingslocatie: http://www.fonkstra.com/blogfonk/imagesitems/redcinnamon.jpg

De kleuren zijn in het echt iets lichter (ook in illustrator)... of mn monitor is even wat te donker (heeft tijd nodig om optewarmen voor de kleuren perfect zijn)
edit:
Het zwarte zijn bergen.. sportlife is nogal 'sneeuw/board' gericht

edit2
het lettertype van sportlife of het logo is niet te vinden (ook niet op brandsoftheworld.com)

[ Voor 19% gewijzigd door ixl85 op 09-03-2005 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Kite

Mr_Kite

Meestal drukken inderdaad, maar als je dat bedoelde met 'printen' (ik gebruik de termen zelf ook nog wel eens door elkaar), dan vind ik het vreemd dat een docent op een grafische opleiding de nadruk legt op CMYK... Bij een drukker kun je gewoon zeggen welke kleuren hij moet gebruiken. CMYK is het standaard model om full-color mee op te bouwen, maar daar kun je nooit een kleur perfect mee krijgen. Wanneer je een pantone kleur gebruikt, kun je aan de drukker vertellen dat je die kleur wilt. De drukker heeft dan een dikke pot met inkt in die kleur die hij daarvoor gebruikt. Daarmee krijg je dus een egaal resultaat. Eigenlijk zijn de 4 kleuren CMYK ook van gewoon 4 van die potten. Wanneer je verder geen full-color dingen in je drukwerk hebt, scheelt het veel als je bijvoorbeeld alleen zwart met een steunkleur (bijvoorbeeld rood) neemt. Per kleur gaat het drukwerk namelijk een keer door de machine -- minder kleuren is dus minder werk en daarom (vaak) goedkoper. Overigens kun je ook CMYK + een (aantal) PMS kleur(en) doen, bijvoorbeeld zilver en goud of een metallic kleur of een bijzondere huisstijl kleur doen, maar dan betaal je extra per kleur

[ Voor 2% gewijzigd door Mr_Kite op 09-03-2005 20:35 . Reden: damn wat een typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
Dat weet ik allemaal, mijn vader is namelijk drukker. :Y)

Maar hoe stel ik zo iets in bij Freehand/Illustrator en/of Indesign?

[Edit] Alleen die pantone kleuren is genoeg?

[ Voor 11% gewijzigd door KillerDream op 09-03-2005 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:30

sjaakaq

It might get loud

KillerDream schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 16:23:
[afbeelding]

Klik op afbeelding voor een PDF.

Graag jullie menig over dit huisstijlontwerp wat ik inmiddels heb ingeleverd voor mijn opleiding.
Het factuur bedrag zien wij graag binnen 14 op onze rekening.

Daar moet dagen tussen ;)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
leokennis schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 21:04:
[...]

Het factuur bedrag zien wij graag binnen 14 op onze rekening.

Daar moet dagen tussen ;)
Die fout zag ik ook pas toen ik hem had in geleverd :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-02 09:46

DoubleJ

Een ninjja!

Ik hou dit topic al een tijdje in de gaten en wil zelf nu ook wel eens wat showen.

Ik ben bezig met een portfolio site voor mezelf en wil graag wat opinies als dat kan :)

Afbeeldingslocatie: http://forums.kingz-clan.com/index.php?act=Attach&type=post&id=31695

Het plaatje met kleur is bedoeld als hover

[ Voor 10% gewijzigd door DoubleJ op 10-03-2005 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben een Ford Puma aan het vectoren
10 minuutjes werk, maar het begint ergens op te lijken

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/nieuwemarkt/puma1.jpg

update:

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/nieuwemarkt/puma3.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2005 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 21:40
DoubleJ schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 16:27:
Ik hou dit topic al een tijdje in de gaten en wil zelf nu ook wel eens wat showen.

Ik ben bezig met een portfolio site voor mezelf en wil graag wat opinies als dat kan :)

[afbeelding]

1e indruk: saai

Het is niet verboden om wat meer kleur te gebruiken ;)

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img171.exs.cx/img171/7817/digitaldreams2ji.jpg

Toenet ff gemaakt :o Ik vind het best wel leuk uitzien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma_rK
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 15:32
Hankey schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 17:11:
[...]

1e indruk: saai

Het is niet verboden om wat meer kleur te gebruiken ;)
agree met hankey (man wat flauw)
Roze, blauw en geel en dan de hover grijs ofzo. Dat maakt het al speelser. Verder komt het grijze portfolio redelijk vaak voor in de achterkant. Mijn algemene indruk was overigens wel goed. Eenvoudig maar doeltreffend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likkepot

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 20:48:
[afbeelding]

Toenet ff gemaakt :o Ik vind het best wel leuk uitzien :)
Leuk he photoshop :)
Ik weet niet waar je het voor gaat gebruiken maar over het algemeen wordt er in de vormgeef wereld weinig gebruik gemaakt van gloedjes, brushed metal, coole gradients en andere speciale effecten. Gewoon een zegje verder :)

nikszolekkeralss.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

DoubleJ schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 16:27:

[afbeelding]

Veul tekst :P

Of anders gezegd: op een portfolio site heb ik nog NOOIT de tekst gelezen, hooguit nadat ik op een zeeer interessante site uit die protfolio geweest ben :)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Niet online
Skyline GTR schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 21:08:
Ik ben bezig om mijn site een nieuwe look te geven. (Oude site)

[afbeelding]
*klikbaar

Ben dr alleen nog niet helemaal tevreden mee. Iemand suggesties??
Misschien een wat oude quote maar op je (oude) site staat overnieuw ipv van opnieuw misschien even verbeteren :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bijna af

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/nieuwemarkt/puma5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:31
Heb nog even wat liggen klooien met het zogenaamde ''Bat-logo'' :p

Afbeeldingslocatie: http://www.remcoj.demon.nl/Final%20Batlogo2aMatrix.JPG

Zoals je ziet heb ik wat grain toegevoegd en heb de Hue/Saturation aangepast.

Knip* Vraag is al beantwoord

Edit: Mijn plaatje was inderdaad in .BMP formaat wat natuurlijk veel te groot is, mijn excuses daarvoor. Ik heb hem al opgeslagen als .JPEG, maar ik kan op dit moment niet op mijn ftp komen, dus dat is morgenvroeg het eerste wat ik ga doen ;)

@Rakkerzero, Thnx m8! :*)

[ Voor 82% gewijzigd door Yonix op 12-03-2005 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

een goeie site met effecten = www.tutorialoutpost.com

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Kite

Mr_Kite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParoXysm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 23:49
Sinds 2 avondjes aan het prutsen met Illustrator, en dit is mijn allereerste projectje:
Hier en daar wat bijgewerkt met Photoshop.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/patrick.snoek/illus_girl_01.png

[ Voor 5% gewijzigd door ParoXysm op 12-03-2005 01:23 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een WIP van mijn design voor een portfolio pagina. Weinig grafisch werk komt er om deze pagina maar vooral informatie over adviesprojecten. Ik heb een design gemaakt voor de homepage en een detailspage, ben alleen niet tevreden met de headers en tabs, het is daar te leeg en te blauw, iemand suggesties?

Afbeeldingslocatie: http://www.digitalminds.nl/confidential/homepage.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.digitalminds.nl/confidential/detailspage.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Laatst online: 16:20
Je knoppen (nieuws en bij persoonlijk) slopen de hele layout een beetje, die passen er niet in. Verder vind ik het wat kil, maar wel strak :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simon schreef op zondag 20 maart 2005 @ 13:45:
Je knoppen (nieuws en bij persoonlijk) slopen de hele layout een beetje, die passen er niet in. Verder vind ik het wat kil, maar wel strak :)
ik zie het niet als knoppen, maar als witte tekstregels waarin de hyperlinks komen te staan die als navigatie fungeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

ParoXysm schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 01:19:
Sinds 2 avondjes aan het prutsen met Illustrator, en dit is mijn allereerste projectje:

[afbeelding]
Wat een rare borsten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 19:27
Afbeeldingslocatie: http://www.phool-media.com/zooi/GoT.jpg

Deze site is gemaakt, of tenminste ik ben er nog mee bezig, voor een clan. De doelgroep is voornamelijk gamers. Ik heb nu alles in html maar wil graag weten wat andere mensen vinden dan de clan zelf.

Die grijze lijn heb ik weggehaalt.

Tips, ideeen?

[ Voor 62% gewijzigd door Dekay op 21-03-2005 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 21:40
Die lichtgrijze lijn links naast het menu eindigt op een raar punt. Verder ziet het er netjes uit :)...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Ja inderdaad, is me nog niet eens opgevallen, zal het meteen veranderen :) Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit:
lamaar, opgelost

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
heb m'n post nu geedit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 13:18:
Hier een WIP van mijn design voor een portfolio pagina. Weinig grafisch werk komt er om deze pagina maar vooral informatie over adviesprojecten. Ik heb een design gemaakt voor de homepage en een detailspage, ben alleen niet tevreden met de headers en tabs, het is daar te leeg en te blauw, iemand suggesties?

[afbeelding]

[afbeelding]
niemand ideen voor de headers en de tabs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

Uhm, waarvoor dient dat grote blauwe blok? En waarvoor dienen die blokjes, is dat om de site in verschillende kleuren te kunnen zien?

Mischien een idee om dat blauwe blok om de hele site te zetten.

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Senzuboon schreef op maandag 21 maart 2005 @ 19:00:
Uhm, waarvoor dient dat grote blauwe blok? En waarvoor dienen die blokjes, is dat om de site in verschillende kleuren te kunnen zien?

Mischien een idee om dat blauwe blok om de hele site te zetten.
Die blokjes, heb ik daar geplaatst zodat ik tijdens het designen snel kleuren kan kiezen, in de definitieve site gaan die er dus uit. Dat blauwe blok, moet de header voorstellen maar het is erg blauw en leeg, vandaar dat ik had gevraagd of iemand suggesties had om dat wat voller te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Kite

Mr_Kite

Ik vind die blokjes juist wel leuk, als ware het een proefdruk zeg maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:02

FlyEragon

Alien Monkeys

Ik ben bezig met een tekening die geheel is opgebouwd uit vectoren. Als ik het straks eenmaal helemaal ingekleurd heb kan ik dan nog steeds resizen met behoud van kwaliteit? Want daarvoor maak ik de hele afbeelding namelijk in vectoren, zodat ik het later altijd nog makkelijk kan vergroten.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~karab067/lambo.JPG

edit: ik heb het namelijk net geprobeerd, maar het was me niet gelukt om samen met de vectoren de gradient maps te vergroten.

edit2:Photoshop 7 btw

[ Voor 20% gewijzigd door FlyEragon op 23-03-2005 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Kite

Mr_Kite

Wat voor programma doe je dit in dan? Als ik in Illustrator een gradient map heb, kan ik die prima scalen, dat zijn namelijk net zo goed vectoren. Het enige wat je misschien nog moet doen (maar dat heeft niks met die gradient map te maken), is even 1 keer rechtermuis > transform > scale... > en dan 100% maar "scale strokes & styles" aanvinken. Daarna doet hij dat automatisch met dat object als je hem gewoon scalet (wat een stom woord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb afgelopen maandag een workshop Photoshop mogen geven. Best leuk om te ontdekken dat je naast fearsome photoshop skills (subjectief natuurlijk) ook enige didactische skills bezit.

Nog leuker waren de resultaten: tien posters waarop de voorzitter van de studievereniging rijkelijk was voorzien van mooie snorretjes, sikjes, sigaren, paarden, hoeden en ga zo maar verder. Deze zijn dezelfde avond nog confronterend opgehangen, zodat hij zijn nieuwe alterego's de volgende ochtend kon ontmoeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou zit ik toch al een hele tijd met 2 vraagjes over illustrator.
hoe kan je nou het ene voorwerp uit het andere knippen.

ik wil dus hier zo de blauwe vorm uit de roze knippen, hoe doe ik dat?
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/AAN14OPNR173

en hoe doe ik dat als ik een lijn maak dat de hoeken dan recht zijn en niet rond worden, zegmaar punten i.p.v. rondingen. dus hoeken zoals in dit figuur:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/NN00VD5868EO
b.v.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
'Sorry maar dit zijn vrij basic dingen in illustrator.

Eerste vraag kan je doen met de pathfinder. Substract from shape area
En voor je tweede probleem is er een filter en dat heet "round corners"

[ Voor 9% gewijzigd door Liquid op 25-03-2005 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hartelijk dank. ja ik ben photoshop gewend en daar is het natuurlijk heel anders. wat uiteraard geen excuus is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Kite

Mr_Kite

Liquid schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 18:11:
'Sorry maar dit zijn vrij basic dingen in illustrator.
Eerste vraag kan je doen met de pathfinder. Substract from shape area
En voor je tweede probleem is er een filter en dat heet "round corners"
probleem 2 bedoelt hij precies het tegenovergestelde. volgens mij >> daarvoor heb je 3 opties in het tabje "stroke". Daarmee kun je de uiteindes en de hoeken van een figuur definiëren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
hehe, je hebt gehelemaal gelijk.
* Liquid moet leren lezen

sorry Znorro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Zo, mijn school photoshop opdracht met vectoren is af, tenzij er nog CC is..

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~karab067/lambo2.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Laatst online: 16:20
Erkandud, ik vind je fonts niet echt mooi, ze doen afbreuk aan de rest, net zoals de wat saaie achtergrond..., je kan beter strakke achtergrond kiezen en 'm in een plaatje met weg proppen en mooie fonts erbij :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Die achtergrond is idd erg...niet mooit :P

Een "real life" object zweeft nooit in een ondefinieerbare zwart-gele ruimte ;) Teken iig een horizon.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Morgen dan maar horizon en stuff maken. Ik zocht eigenlijk een mooi handgeschreven stijl lettertype voor de tekst onder de auto maar had het even niet bij de hand. Pics soon!

btw: nog comments op de auto?

[ Voor 9% gewijzigd door FlyEragon op 25-03-2005 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Mooi getekend, alleen het stuk tussen de 2 voorste luchtinlaten is erg...vaag.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Kite

Mr_Kite

Erkandude schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 20:58:
Zo, mijn school photoshop opdracht met vectoren is af, tenzij er nog CC is..
Die mag je uitleggen :)
Dat zou meteen meer verklaren waarom je problemen had met het scalen van je gradient maps (wist niet eens dat je die had in ps trouwens).

De auto ziet er strak uit, alleen lijkt het raam aan de linkerkant iets naar binnen te staan, vreemd. Komt misschien ook omdat daarna een stuk pikzwart (zonder verloop of highlights) zit. Koplampen zijn erg netjes, luchtinlaat aan de zijkant iets te donker denk ik. Verder zou het contrast in het algemeen wel iets omlaag mogen, minder harde overgangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Laatst online: 10-05-2022
Mr_Kite schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 10:41:
[...]

De auto ziet er strak uit, alleen lijkt het raam aan de linkerkant iets naar binnen te staan, vreemd.
Komt omdat er een luchthapper achter zit. Het raam staat idd wat naar binnen tov de luchthapper. Dit hoort gewoon zo. Wat mij opvalt is het stuk tussen de twee luchthappers. Dit klopt niet. Lijkt met een brush een beetje dicht geschilderd, maar dat het niet helemaal gedekt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

hmm, inderdaad sommige stukken (Bumper en zijluchtinlaat) zijn vaag of donker. Daar ga ik morgen wat aan doen + nog een horizon erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeeDeeS
  • Laatst online: 09-09 23:40
ik heb voor mezelf een Queen poster gemaakt voor mn nieuwe studentenkamer, wat vinden jullie ervan?

Afbeeldingslocatie: http://www.student.tue.nl/H/J.J.H.J.v.Hooff/queen222.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door CeeDeeS op 28-03-2005 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Welk ontwerp vinden jullie het mooist?
graag ook even een verklaring waarom a.u.b :)

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v134/Peter_85/Got%20site%20check/Ontwerprondsmall.jpg
= klikbaar

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v134/Peter_85/Got%20site%20check/Ontwerprechtsmall.jpg
= klikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 09:33
CeeDeeS schreef op zondag 27 maart 2005 @ 18:38:
ik heb voor mezelf een Queen poster gemaakt voor mn nieuwe studentenkamer, wat vinden jullie ervan?

[afbeelding]
Cool, maar ik mis de rest van de band en de mooie schrijfwijze die de naam Queen wel eens heeft gehad:
http://www.treblebooster.com/graphics/queen_album.jpg
http://image.allmusic.com...f500/f588/f58892dwslv.jpg

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Afbeeldingslocatie: http://img186.exs.cx/img186/5725/theorb1pg.th.gif

2304 lijntjes... ik had even behoefte aan wat hersendodend werk }:O

[ Voor 15% gewijzigd door Bozozo op 28-03-2005 16:57 ]

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skyline GTR schreef op maandag 28 maart 2005 @ 12:41:

[afbeelding]
= klikbaar

[afbeelding]
= klikbaar
Heel cool, vooral die 1e, chappeau!

Waarom zou ik voor nr 1 kiezen? lekker origineel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Laatst online: 10-05-2022
ParoXysm schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 01:19:

[afbeelding]
Zo(!) vet dit! Heeft deze stijl een bepaalde naam? Ik heb een website geregistreerd, en wil er graag nog een layout in deze stijl, alleen weet ik niet wie dit voor me wil doen en hoe deze stijl heet. Bijvoorbeeld de site van hedkandi(.com).

Zou ook graag iets willen hebben in de stijlen op deze pagina. Gewoon 'hippe' art.
http://www.phunkstudio.com/phunk_folder/indexA.html

Heb er evt wel een paar tientjes voor over ;) dus mensen....:)

[ Voor 16% gewijzigd door MauriX op 30-03-2005 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:13
Afbeeldingslocatie: http://img215.exs.cx/img215/3320/ice4uu.th.jpg

Ik verveelde me, en ik houd van treinen. Voilá! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Laatst online: 10-09 12:51

Puck

W32.Deadcode.A

doet me erg hieraan denken: http://www.customize.org/details/32239

van

http://www.freundt.org

prachtige wallpapers trouwens, in big ass resoluties.

[ Voor 24% gewijzigd door Puck op 30-03-2005 23:36 ]

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Hoi, ik had eigenlijk een vraagje over hoe ik dit effect kan krijgen, en hoe het heet.
En waarmee dit het handigst te doen is.

Afbeeldingslocatie: http://magi.sourceforge.net/mdk/icons/_przyjazny.png

Afbeeldingslocatie: http://www.apple.com.au/server/macosx/images/features_top_02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://magi.sourceforge.net/mdk/icons/_home.png

Afbeeldingslocatie: http://magi.sourceforge.net/mdk/icons/_wm.png

Dus dat glossy achtige effect.
Ik wil nl wat iconen maken voor iemand, en die had het verzoek dit effect erbij te krijgen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-06 09:27

Roland

Schnitt!

PuCK schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 23:34:
doet me erg hieraan denken: http://www.customize.org/details/32239

prachtige wallpapers trouwens, in big ass resoluties.
Erg goede link en idd big ass resoluties! :Y)
FragNeck schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 10:35:

Ik wil nl wat iconen maken voor iemand, en die had het verzoek dit effect erbij te krijgen.
Kijk eens op deze pagina, probeer het e.e.a. uit en je krijgt vanzelf de basis van die effecten onder de knie:

http://www.snecx.com/core.php?sect=tutor

http://www.absolutecross....nterfaces/glossy-buttons/

[ Voor 48% gewijzigd door Roland op 31-03-2005 10:57 ]

...Make every cut count, even if it is one frame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk
  • Laatst online: 22-06-2024

Larixk

met xk, ja

Hoi, ik had eigenlijk een vraagje over hoe ik dit effect kan krijgen, en hoe het heet.
En waarmee dit het handigst te doen is.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

ik geloof dat die stijl aqua heet.
MacOSX is er dol op, http://www.google.nl/sear...ozilla%3Aen-US%3Aofficial
daar staat wel een rijtje tutorials voor je bij

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Thx Roland en Larixk, ik zal ze eens bekijken :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamaicaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Skyline GTR schreef op maandag 28 maart 2005 @ 12:41:

[afbeelding]
= klikbaar

[afbeelding]
= klikbaar
Ik zou voor d eonderste gaan ookal is die minder origineel :)
Ik vind het er strakker uitzien.

Mag ik vragen hoe je die achtergrond zo gemaakt hebt met die gradient erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Jamaicaman schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 16:41:
[...]

Ik zou voor d eonderste gaan ookal is die minder origineel :)
Ik vind het er strakker uitzien.

Mag ik vragen hoe je die achtergrond zo gemaakt hebt met die gradient erin?
Gokje:

-Achtergrond gevuld met "schuines streepjes pattern".
-Layer Mask erover.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamaicaman
  • Niet online
leokennis schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 17:56:
[...]

Gokje:

-Achtergrond gevuld met "schuines streepjes pattern".
-Layer Mask erover.
|:( zo dom was ik nog net niet
Ik neem aan dat die hele pagina niet 1 heel plaatje is?
Maar die streepjes een achtergrond plaatje is in een HTML bijvoorbeeld...

anyway, iemand nog comments over dit simpele ontwerp voor een webpagina (let niet op de jpeg compressie) Afbeeldingslocatie: http://www.jamaicaman.com/imagehost/getimg.php?img=pagina.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Jamaicaman op 01-04-2005 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk
  • Laatst online: 22-06-2024

Larixk

met xk, ja

hmm alsof ik er met een oranje zonnebril naar kijk, en dat vind ik persoonlijk erg irritant.
Geef eens wat heldere kleuren en wat contrast.

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamaicaman
  • Niet online
nog eentje met wat meer kleur (originele onbewerkte foto erin)

Afbeeldingslocatie: http://www.jamaicaman.com/imagehost/getimg.php?img=pagina2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Was me gevraagt een poster te maken voor een kleine verjaardagsfuif ..
De rode lijnen heb ik van ergens hier in dit topic, een stuk terug, omdat ik de 2 rode tinten zo mooi vond samenhoren, maar wel verkleind, dus gwn die kleine schuine lijntjes.
*tofu schaamt zich hiervoor

Het is geprint in een drukkerij op A4, 10 per pagina (héél klein dus) en ik moet zeggen dat het resultaat gedrukt er beter uitziet dan op pc B)

Afbeeldingslocatie: http://www.saai.be/tufus/i/evelien.gif

Edit:
Is trouwens dus gemaakt in photoshop, door eerst de rode achtergrond te zetten en dan een zwart vlak er boven waar ik eerst alle figuren apart heb gemaakt (vleugels - kop en als laatste het lijf - veerachtig ding), die heb ik dan door middel van selecteren gewoon uit het zwarte vlak gehaald. Allemaal op grote resolutie (a4 genomen van photoshop /2 en /5)

[ Voor 28% gewijzigd door Tofu op 01-04-2005 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamaicaman
  • Niet online
tofu schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 10:56:
Was me gevraagt een poster te maken voor een kleine verjaardagsfuif ..
De rode lijnen heb ik van ergens hier in dit topic, een stuk terug, omdat ik de 2 rode tinten zo mooi vond samenhoren, maar wel verkleind, dus gwn die kleine schuine lijntjes.
*tofu schaamt zich hiervoor

Het is geprint in een drukkerij op A4, 10 per pagina (héél klein dus) en ik moet zeggen dat het resultaat gedrukt er beter uitziet dan op pc B)

[afbeelding]

Edit:
Is trouwens dus gemaakt in photoshop, door eerst de rode achtergrond te zetten en dan een zwart vlak er boven waar ik eerst alle figuren apart heb gemaakt (vleugels - kop en als laatste het lijf - veerachtig ding), die heb ik dan door middel van selecteren gewoon uit het zwarte vlak gehaald. Allemaal op grote resolutie (a4 genomen van photoshop /2 en /5)
Mooi gedaan! :) Ik zou de tekst alleen niet roze doen, misschien groen of ook dat rooie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Ik maak nu een site voor de club waar ik bij voetbal, vanwege het 60 jarige jubileum. Wat vinden jullie ervan qua indeling/mooiheid enzo? (zitten miss. nog wat kleine uitlijninsgfoutjes in)
Afbeeldingslocatie: http://img120.exs.cx/img120/8797/sitethumb9ht.jpg
Klikbaar.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje met photoshop spelen, toen ik in vage bui was :)

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/g.witteveen/handyman%20klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Laatst online: 14:36

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Kijk eens aan:
http://www.bartelme.at/articles_detail.asp?detail=36
en deze:
http://www.bartelme.at/articles_detail.asp?detail=35

[ Voor 10% gewijzigd door sopsop op 01-04-2005 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een nieuwe layout gemaakt voor mijn website , deze heeft dan ook veel en veel meer functies die er in moeten komen..

Layout v3

Er moet inlog script , artikelen system & een "toevoeg" functie in zodat mensen tutorials kunnen toevoegen..

Comments over layout .. behalve dat ie veel groen is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Laatst online: 09-09 22:46

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

wil mezelf nog eens wat meer in illustrator gaan verdiepen, dus heb maar eens een begin gemaakt met angelina jolie :*)

Afbeeldingslocatie: http://www.realmedia.nl/mie/ontwerpen/vrijwerk1.jpg
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.