Toon posts:

keuze bij het kopen van een video kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
olaaaaaaa

mijn pc is toe aan een nieuwe video kaart , maar heb geen idee wat voor kaart zou ik gaan kopen . op zich heb ik wel snelle pc dus alleen video kaart.

ik zag een Asus AGP ATI 9250GE/TD 256MB voor maar 64,12 euro maar weet niet of hij goed draait onder underground , battlefield , call of dutty en natuurlijk
hitman 3 en men of honor dus graag wil ik het van jullie horen of een goed idee is om te kopen of een andere nemen bijvoorbeeld ATI 9600 pro!!!

groetjess

Verwijderd

budget? merk voorkeur?

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

In de FAQ staat wat informatie en tips over dit soort vragen :). Een videokaart kopen is namelijk behoorlijk persoonsgebonden, de 1 van die kaart helemaal geweldig maar een ander vindt dat juist weer troep.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-08 16:19
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:09:
olaaaaaaa

mijn pc is toe aan een nieuwe video kaart , maar heb geen idee wat voor kaart zou ik gaan kopen . op zich heb ik wel snelle pc dus alleen video kaart.

ik zag een Asus AGP ATI 9250GE/TD 256MB voor maar 64,12 euro maar weet niet of hij goed draait onder underground , battlefield , call of dutty en natuurlijk
hitman 3 en men of honor dus graag wil ik het van jullie horen of een goed idee is om te kopen of een andere nemen bijvoorbeeld ATI 9600 pro!!!

groetjess
ati 9250 red je t niet mee!! ff specs van je computer en wij kunnen niet beslissen wat jij moet kopen dus even alles op een rijtje zetten en revieuws van kaarten lezen! 9600 pro red je t wel mee maar gaat denkt niet lang meer mee.... dus ff wat meer energie er in steken aub!! :Y)

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2025

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

idd als jij je budget kenbaar maakt en even duidelijk maakt wat jij van de videokaart verwacht kunnen we er wat mee.
Ik zou zelf gaan voor een kaart als de 9600pro of de 9800pro of iets dergelijks. als je toch flink wilt gaan gamen.
beetje verder in de toekomst kijken kan ook geen kwaad en dan kijken op de langere termijn.

computer voor alle werkzaamheden

Verwijderd

dit topic houd het nog geen dag vol haha..

Doe niet zo lui en lees reviews (8>

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Lees ajb even wat reviews en roundups door. Met de informatie die daarin staat kun je deze vraag redelijk snel voor jezelf beantwoorden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.