ik loop al een tijdje met dit probleem, maar ik heb het lang als windows fout gezien (of driver fout). Nu ben ik er vrijwel zeker van dat het door het flashen van mijn kaart komt. Ik heb al meerdere malen (alleen tijdens het spelen van Battlefield 1942 trouwens) hangups gehad, waarna ik rebootte en toen een windows error kreeg (ik kon dus windows niet meer in behalve veilige modus)
Ik kreeg nu net deze error:
en dit is het error report.
Ik heb 1 1/2 maand ongeveer goed gedraaid met de geflashte Sapphire X800 Pro Vivo
En nu krijg ik m de haveklap hangups (alleen met BF1942). Counterstrike Source, Half life 2, Rome Total War, NFSU2 enz. doen het allemaal goed, en daar heb ik geen problemen mee.
Ik heb afgelopen een nieuw bios erop geflasht (FX800XT.bin naar ik meen) en toen leek het weer even goed te lopen, maar na 5 dagen was het weer hetzelfde liedje.
Wat kan ik hier nu aan doen, want ik speel battlefield het meest van de spellen die ik heb, en dat wil ik zo houden voorlopig.
AA e.d. waarden veranderen helpt niet.
Mijn Specs:
AMD 64 3200+ (clawhammer)
1024MB pc-3200 (2x512)
Sapphire X800 Pro VIVO @ X800XT-PE (FX800XT.bin bios) Catalyst 4.12
Asus K8V SE Deluxe
Maxtor 200GB s-ata hdd
De temperatuur wordt niet te hoog tijdens het spelen (rond de 70/75). Dit is bij alle spellen zo, dus niet alleen bij bf1942
Ik snap niet waar de spontane hang ups aan kunnen liggen.
EDIT:
Mn fan staat constant op 100%
Mn clocks zijn: Core: 498 Mem: 537
[
Voor 6% gewijzigd door
Bizzarro op 17-12-2004 16:54
]