Hoi allemaal,
In de HL2 stresstest zie ik steeds de 6600GT als goed uit de bus komen (prijs/kwaliteit). Nu ga ik een nieuwe pc aanschaffen (915P met PCI-Express) en twijfel wat ik zal doen.
Een X800 XT is natuurlijk erg goed...maar wat scheelt het nou om 120fps of 70fps in HL2 te hebben? Beide is zonder schokken spelen right?
Nu gaat een X800XT misschien langer mee, maar laten we wel wezen...binnen een jaar hebben we weer betere kaarten.
Ik begin nu dus een beetje richting de 6600gt te hangen.
Wat ik me echter afvraag is het volgende.
Ik heb ooit gelezen dat er van de 6600GT een 256mb uitvoering komt. Is dat zo?
Of is in elke test met de 6600GT juist de 256mb versie gebruikt?
Ik vind het namelijk "bijzonder" dat een 128mb kaart zoveel beter presteerd dan andere kaarten (waaronder mijn "oude" 9800XT).
Verklaring?
Heeft iemand ervaring met de 6600GT in Everquest2 (settings?)
Mijn huidige 9800XT heeft zware performanceproblemen in bepaalde gebieden (lees 4 fps).
Bedankt alvast.
In de HL2 stresstest zie ik steeds de 6600GT als goed uit de bus komen (prijs/kwaliteit). Nu ga ik een nieuwe pc aanschaffen (915P met PCI-Express) en twijfel wat ik zal doen.
Een X800 XT is natuurlijk erg goed...maar wat scheelt het nou om 120fps of 70fps in HL2 te hebben? Beide is zonder schokken spelen right?
Nu gaat een X800XT misschien langer mee, maar laten we wel wezen...binnen een jaar hebben we weer betere kaarten.
Ik begin nu dus een beetje richting de 6600gt te hangen.
Wat ik me echter afvraag is het volgende.
Ik heb ooit gelezen dat er van de 6600GT een 256mb uitvoering komt. Is dat zo?
Of is in elke test met de 6600GT juist de 256mb versie gebruikt?
Ik vind het namelijk "bijzonder" dat een 128mb kaart zoveel beter presteerd dan andere kaarten (waaronder mijn "oude" 9800XT).
Verklaring?
Heeft iemand ervaring met de 6600GT in Everquest2 (settings?)
Mijn huidige 9800XT heeft zware performanceproblemen in bepaalde gebieden (lees 4 fps).
Bedankt alvast.