misschien heb ik er overheen gekeken, maar zou je es zulke pics kunnen maken?418O2 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 12:03:
kan je pics maken van het blok op het mobo ? ben wel benieuwd naar de grootte tov het mobo
Hey... wat een ongeduld allemaal zeg! Het hele project is niet in de vuilnisbak verdwenen hoor. Ik ben alleen op het moment veel te druk met andere dingen... werken en een verbouwing thuis. Hele huis ligt onder de zooi vanwege nieuwe muren en badkamer. Ik heb nu gewoon echt geen tijd om er iets aan te doen, werk elke dag tot 22u om alles op tijd af te krijgen voordat mijn liefje weer terug is uit het buitenland. Maargoed, ik sta te popelen om weer verder te gaan, zodra de verbouwing klaar is... nog even geduld aub. Kan zelf ook niet wachten om te zien hoe het blokje het doet!
Offtopic:
Was trouwens ook bezig met een ander blokje te maken... een versimpelde versie van het Cascade blok van Cathar (linkje: http://forums.procooling....d.php?t=6666&page=1&pp=25). Met name het productieproces heb ik (in theorie en gedeeltelijk in samples) versimpeld. Ik hoef nu niet meer te freesen, alleen nog maar te boren. Wanneer het nuke blokje geinstalleerd en getest is zal ik hiervoor een topic openen. Bij goeie resultaten van mijn Cascade versie maak ik er wellicht meer om te verkopen als er interesse voor is.
Offtopic:
Was trouwens ook bezig met een ander blokje te maken... een versimpelde versie van het Cascade blok van Cathar (linkje: http://forums.procooling....d.php?t=6666&page=1&pp=25). Met name het productieproces heb ik (in theorie en gedeeltelijk in samples) versimpeld. Ik hoef nu niet meer te freesen, alleen nog maar te boren. Wanneer het nuke blokje geinstalleerd en getest is zal ik hiervoor een topic openen. Bij goeie resultaten van mijn Cascade versie maak ik er wellicht meer om te verkopen als er interesse voor is.
Het blokje zit er nog niet op, kan zodoende er ook geen foto's van maken... eventjes wachten nog... als het allemaal klaar is komen er weer foto's.418O2 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 04:12:
[...]
misschien heb ik er overheen gekeken, maar zou je es zulke pics kunnen maken?
WOEI goed om te horen dat je hem niet heb weggegooid. Dan ga ik nu gewoon geduldig afwachten!
JA er is interesseVerwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 22:31:
Offtopic:
[ Voor 5% gewijzigd door Nas T op 01-02-2005 14:01 ]
vrede in rust
Kijk dat is leuk! Als indicatie zou ik het kunnen doen voor 50 tot 65 euro. Hierin zitten materiaal en een vergoeding voor arbeid, gereedschap en machines heb ik allemaal al. Voor de eerste exemplaren zal ik er meer tijd aan kwijt zijn omdat ik sommige dingen proefondervindelijk uit moet vinden dus arbeidsvergoeding zijn bij die exemplaren nihil. Bij latere exemplaren wordt die vergoeding dan relatief hoger. Hoop dat je je hierin kunt vinden. Ik heb materiaal besteld voor 6 stuks, waarvan uiteraard een voor mezelf, een paar voor het insturen voor tests op verschillende sites en de overgebleven paar kunnen verkocht worden. Als de tests positief zijn dan koop ik materiaal in voor meer.Nas T schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 13:52:
[...]
JA er is interesseHoeveel zal het kosten? Al is het een indicatie...
Verwijderd
Om nog even terug te komen op de winkel www.cranenbroek.nl, ben er geweest (filiaal Budel), daar hebben ze dus alleen dompelpompjes die een passend vermogen hebben. Lijken op de Hydor pompen, maar zijn ongeveer even duur. 25 euro voor een 1000l/uur. En dus een dompelpomp, wat ik liever niet in mijn setup heb.
Ze hadden ook pompen met 2 aansluitingen alleen hadden die een vermogen van minimaal 2000l/uur, met de bijbehorende prijs van minimaal ongeveer 40 euro.
Dus het verhaal van epsilon klopt niet helemaal. Maar voor de die-hards die nut zien in een pomp met een ziekelijk hoog vermogen is er dus wel wat te halen. Over het geluid van die pompen was weinig bekend, 1900 toeren ongeveer zei die verkoper, maarja dan weet je dus nog niks.
Ze hadden ook pompen met 2 aansluitingen alleen hadden die een vermogen van minimaal 2000l/uur, met de bijbehorende prijs van minimaal ongeveer 40 euro.
Dus het verhaal van epsilon klopt niet helemaal. Maar voor de die-hards die nut zien in een pomp met een ziekelijk hoog vermogen is er dus wel wat te halen. Over het geluid van die pompen was weinig bekend, 1900 toeren ongeveer zei die verkoper, maarja dan weet je dus nog niks.