Welke class had ook al weer Torpedo boten + beetje goede BB's ?
Japan heeft goede torpedo's, en de beste BB's daar valt over te twisten, maar dan moet je waarschijnlijk toch gewoon bij UK zijn.
De mijnen die de mijnenleggers gebruiken zijn niet echt handig en je moet ze kopen met echt geld, dus dat is het niet waard. Maar volgens mij krijg je bij level 12 nog geen mijnen mar depthcharges tegen onderzeeers.
Ik weet niet of je op EU of US zit maar op http://trainworld.us/ kun je veel data vinden, over op welk level je een sailor kan classen en ook over de schepen, kannonen, torpedobuizen etc en de levels die je er voor nodig hebt, dit klopt allemaal voor de NA servers, ik weet niet hoever de EU servers anders zijn, maar veel zal het niet zijn.
Jawel, waarop?Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:33:
[...]
Kan ik jou keer toevoegen ergens voor hulp etc ?
Dat is waar, maar altijd nog makkelijker dan de Alaska en Guam bij US en de hele IJN lijn tot BB3.Karel V schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:05:
[...]
Als je de York lijn kiest bij UK is het weer niet de makkelijkste. Renown en Repulse zijn vrij zwakke BC's.
Je moet in het begin niet te vaak van schip verwisselen, heb je nu je neutral FF/DD al verkocht? Het duurt misschien wat langer maar je zou kunnen kiezen nogmaals wat sailors van level 1 naar 12 te levelen met een neutral FF/DD, dan heb je weer wat meer credits en points en meer sailors voor je natie wat later weer gaat helpen aangezien je steeds meer plaats krijgt voor nieuwe sailors op je schepen en ze alleen maar enigzins goede XP krijgen binnen een level of 15 van het schip.Leondendungen schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:11:
Gisteren weer bijna hele avond zitten spelen. Veel Blitzkrieg gespeeld, moet zeggen het begint steeds leuker geworden vooral als je eenmaal echt battles gaat spelen. alleen werd ik met me kleine Destroyertje nog al vaak gekilled. maar aan het einde van de avond toch voor elkaar gekregen om een aantal Sailors boven Level 12 te krijgen, maar meteen een BO aangemaakt, 2 Arm Sailors en 1 Support Sailor. En ik ben Overgestapt naar de Kriegs Marine. heb daar nu een Z1. helaas nog wel slechte engine want daar had ik geen cash meer voor.
Het viel me op dat je op je middelste 2 wapen stations bij een Z1 Mijnen leggers kunt plaatsen. heb je hier iets aan of niet? dacht dat hier ook torpedo buizen op zouden kunnen maar kon deze niet kopen.
Iemand Tips hoe ik het beste verder kan gaan welke schepen of zo iets.
De mijnen die de mijnenleggers gebruiken zijn niet echt handig en je moet ze kopen met echt geld, dus dat is het niet waard. Maar volgens mij krijg je bij level 12 nog geen mijnen mar depthcharges tegen onderzeeers.
Ik weet niet of je op EU of US zit maar op http://trainworld.us/ kun je veel data vinden, over op welk level je een sailor kan classen en ook over de schepen, kannonen, torpedobuizen etc en de levels die je er voor nodig hebt, dit klopt allemaal voor de NA servers, ik weet niet hoever de EU servers anders zijn, maar veel zal het niet zijn.
Ik speel op de Eu server, heb me Neutral FF al verkocht, me DD nog niet. zat zelf ook al te denken om hier nog eens een blitzkrieg of 3 a 4 mee te varen om wat meer experience te krijgen voor me sailors. en ook om wat cash te gaan verdienene. want de engine in me Z1 is bagger vaart max 18knpen.
Ik heb alleen dat als ik met 45 graden elevation schiet dat me kogels heel erg gespreid neer komen. Is hier iets aan in te stellen of ligt dat echt aan het kanon dat je gebruikt of aan het level van je Sailors?
Misschien een idee om ergens iets van Chatroom op te zetten waar we als daar behoeft aan is ervaringen en tips met elkaar kunnen uitwisselen. iemand hier suggesties over?
Ik heb alleen dat als ik met 45 graden elevation schiet dat me kogels heel erg gespreid neer komen. Is hier iets aan in te stellen of ligt dat echt aan het kanon dat je gebruikt of aan het level van je Sailors?
Misschien een idee om ergens iets van Chatroom op te zetten waar we als daar behoeft aan is ervaringen en tips met elkaar kunnen uitwisselen. iemand hier suggesties over?
Verwijderd
[quote]1shot1kill schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:59:
Japan heeft goede torpedo's, en de beste BB's daar valt over te twisten, maar dan moet je waarschijnlijk toch gewoon bij UK zijn.
[...]
Radio man ? Server Arizona toch ? geef je naam maar dan voeg ik je wel snel toe
[...]
Wat is eigenlijk de beste munitie om mee te schieten, ik schiet nu met een mix van heavy HE en APC. maar wat werkt het beste?
Gewoon zo rond de 25-30 graden schieten, of dichterbij, met een DD kom je toch meestal dicht bij elkaar. Tja je zal zeker nog auto gebruiken dan heb je gewoon een slechte spread, het beste is gewoon zo snel mogelijk manual FCS gaan gebruiken, kost een paar uurtjes om dat goed te kunnen maar hoe eerder je daar op over gaat hoe beter.Leondendungen schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:08:
tbf1shotVerwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:48:
[quote]1shot1kill schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:59:
[...]
Zolang je in blitzkrieg zit in een DD dan alleen maar heavy HE, als je een CL krijgt dan kun je AP in je 2e ammo locker stoppen of light HE voor meer range als je nog heavy HE blijft gebruiken, met een CA alleen maar light HE en AP. Er zijn eigenlijk in Blitz maar 3 schepen die echt effectief met armor gebruikt kunnen worden, dat zijn de York, County en New Orleans, kan met nog een paar anderen maar dan moet je op andere gebieden achteruit en dat is het niet waard.Leondendungen schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:28:
Wat is eigenlijk de beste munitie om mee te schieten, ik schiet nu met een mix van heavy HE en APC. maar wat werkt het beste?
Maar nooit ammo mixen, er zijn geen schepen waar beide volledig effectief tegen zijn, er zullen mensen zijn die dit verdedigen door te zeggen dat je dan altijd de juiste ammo op een schip afvuurt, of hij bepantserd is of niet maar het betekent ook dat je nooit de volledige schade aanricht. Gewoon vanaf CA altijd light HE in je 1e ammo locker en AP in je 2e ammo locker, dan leren welke schepen armor kunnen hebben en in welke setups zodat je op tijd kan switchen. Er is niets zo irritant als een BB5 in je team hebben die na 103 levels nog steeds niet heeft geleerd om ammo te switchen en nog steeds mixed ammo gebruikt, dus gewoon zo snel mogelijk jezelf aanleren die ammo lockers te gebruiken. Houd er wel rekening mee dat bij CA's en BB's die armor hebben dat als je dichterbij komt, zo rond de 25 graden en lager dat je weer terug moet naar HE omdat je dan waarschijnlijk niet meer hun deck raakt waar het armor zit maar de belt waar dan geen armor zit, maar dit kan je ook aan de kleuren zien van de schade, staat allemaal in de handleiding.
Zal even een paar voorbeelden neerzetten hier van schepen en setups waarbij ze armor hebben, het kan dat bepaalde setups wel armor hebben terwijl dat niet waarschijnlijk lijkt, maar dan zijn ze meestal zo traag dat je met ween beetje ervaring dat wel door krijgt. Dit zijn dus niet alle mogelijkheden, het is zo dat de UK het beste is met armor, maar dat betekent niet dat je op al hun schepen AP moet gebruiken, zoals veel mensen helaas wel doen, terwijl er van de 12 Britste slagschepen maar 6 zijn waar het effectief kan, waarvan het maar bij 2 of 3 een echt voordeel op leverd, omdat je gewoon langzamer word en bijna nooit iemand binnen je bereik krijgt als.
Lion 1 met alleen de 2 voorste kannonen: meestal armor, tenzij de overheat meer dan 39 knopen is.
Lion 1 met 3 kannonen: vrijwel altijd zonder armor, het is mogelijk om met een lagere level crew om armor te gebruiken, maar nooit veel en nooit lang voordat je crew te zwaar word.
Nelson: Nelson is een lastigere tegenstander om te herkennen, met armor zal het meestal zo rond de 35 knopen gaan, maar sommige mensen houden die snelheid aan terwijl ze sneller kunnen om de tegenstander te laten denken dat ze armor hebben, als ze sneller gaan, tot zo rond de 42 meestal dan hebben ze geen armor.
New Orleans/York met alleen de 2 voorste kanonnen: ook meestal armor, tenzij ze erg snel gaan.
New Orleans/York met alle 3 de kannonen: Geen armor, ik geloof dat je met een beetje moeite nog wat armor op de New Orleans kan krijgen met 3 kanonnen als je lager level bent, maar dat is niet bepaald effectief.
Thanx voor de tips. ik schiet overigens sinds ik me Z1 heb gewoon Manual, had ergens gelezen dat dit het effectiefst is dus ben er maar mee begonnen om mezelf dit aan te leren, moet zeggen dat ik het redelijk onder de knie begin te krijgen.
AP is toch armor piercing munitie. zit nu bijna op level 17 met me BO en met aantal armor sailors al op 17 zelfs. dus wil daarna gaan proberen om weer stapje omhoog te gaan naar een Z31, is dit een verstandige keus of kan ik beter wachten op een D38?
AP is toch armor piercing munitie. zit nu bijna op level 17 met me BO en met aantal armor sailors al op 17 zelfs. dus wil daarna gaan proberen om weer stapje omhoog te gaan naar een Z31, is dit een verstandige keus of kan ik beter wachten op een D38?
Verwijderd
vergeet de pensecola niet1shot1kill schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:47:
Zolang je in blitzkrieg zit in een DD dan alleen maar heavy HE, als je een CL krijgt dan kun je AP in je 2e ammo locker stoppen of light HE voor meer range als je nog heavy HE blijft gebruiken, met een CA alleen maar light HE en AP. Er zijn eigenlijk in Blitz maar 3 schepen die echt effectief met armor gebruikt kunnen worden, dat zijn de York, County en New Orleans, kan met nog een paar anderen maar dan moet je op andere gebieden achteruit en dat is het niet waard.
Persoonlijk zou ik voor de Z31 gaan. Is sneller, wendbaarder en moeilijker te raken door vijandelijk vuur. Licht eigenlijk ook aan waar je voorkeur voor hebt als je de FCS, disp en arm-stats vergelijkt.Leondendungen schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 12:04:
Thanx voor de tips. ik schiet overigens sinds ik me Z1 heb gewoon Manual, had ergens gelezen dat dit het effectiefst is dus ben er maar mee begonnen om mezelf dit aan te leren, moet zeggen dat ik het redelijk onder de knie begin te krijgen.
edit:
De topicstart zou wel eens vernieuwd mogen worden. Volgens mij speelt Fillipy al jaren geen navyfield meer. Was ooit clanleider van 1stTFH ofzoiets...
Iemand die een nieuwe TS wil aanmaken?
De topicstart zou wel eens vernieuwd mogen worden. Volgens mij speelt Fillipy al jaren geen navyfield meer. Was ooit clanleider van 1stTFH ofzoiets...
Iemand die een nieuwe TS wil aanmaken?
[ Voor 11% gewijzigd door Karel V op 23-08-2008 13:27 ]
Verwijderd
Hmmz het toevoegen lukt me niet echt .. kan je me miss direct message sturen hier op forum ?
Ik speel dit spel nu ook sinds een aantal dagen en ik moet zeggen dat het best een leuk spel is. Het lukt me af en toe om een bootje af te schieten zelfs.
Op dit moment tuf ik rond op een US fletcher. Ik kan ook een gearing maken maar daar heb ik geen geld voor helaas.
Heeft iemand misschien nog wat goede tips ofzo om wat meer geld binnen te harken?
Op dit moment tuf ik rond op een US fletcher. Ik kan ook een gearing maken maar daar heb ik geen geld voor helaas.
Heeft iemand misschien nog wat goede tips ofzo om wat meer geld binnen te harken?
-Te huur
Verwijderd
Speel je de EU of US versie ?Yagermeister schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 17:36:
Ik speel dit spel nu ook sinds een aantal dagen en ik moet zeggen dat het best een leuk spel is. Het lukt me af en toe om een bootje af te schieten zelfs.
Ik zit op de hood server onder de naam yager
-Te huur
Verwijderd
Dit zal dan wel de EU versie zijnYagermeister schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 18:51:
Ik zit op de hood server onder de naam yager
Tip is .. je FF houden en daar veel battles mee doen (verdient 1k per keer of zo) , en dan zorgen dat je niet rushed maar tot de laatste 5 schepen ofzo komt
Daar zit eigenlijk altijd wel het prob. 9 van de 10 keer heb je gewoon een rukteam en dan ben je dus zo de pijp uit 
Het is inderdaad de EU versie btw.
-Te huur
Verwijderd
Kijk anders ff je @ home mail .. is makkelijkerYagermeister schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 20:20:
Daar zit eigenlijk altijd wel het prob. 9 van de 10 keer heb je gewoon een rukteam en dan ben je dus zo de pijp uit
Ik heb je toegevoegt.
Net eindelijk weer eens een potje gehad waar ons team gewonnen had. Dan gaat het geld wat harder. Tevens heb ik mijn torpedo launcher maar weer verkocht aangezien dat duffe ding nooit werkt wanneer ik het wil
Als ik zo doorga dan denk ik dat ik beter ineens voor een DDX project kan sparen aangezien die op lvl 26 is. Aangezien mijn BO toch al een respectable lvl 18 is na een 10 tal potjes van vandaag.
Aangezien bixbom me overgehaald heeft kom ik naar de us servers. ff opnieuw beginnen dan maar.
Net eindelijk weer eens een potje gehad waar ons team gewonnen had. Dan gaat het geld wat harder. Tevens heb ik mijn torpedo launcher maar weer verkocht aangezien dat duffe ding nooit werkt wanneer ik het wil
Als ik zo doorga dan denk ik dat ik beter ineens voor een DDX project kan sparen aangezien die op lvl 26 is. Aangezien mijn BO toch al een respectable lvl 18 is na een 10 tal potjes van vandaag.
Aangezien bixbom me overgehaald heeft kom ik naar de us servers. ff opnieuw beginnen dan maar.
[ Voor 10% gewijzigd door Yagermeister op 24-08-2008 21:17 ]
-Te huur
Heb ondertussen me Z31 gekocht. moet alleen nog ff wat Guns erop hebben maar me cash is op dus nog maar paar battles vechten met me Z1. maar da is voor morgen.
Ik heb deze game ook geinstalleerd, en ik moet zeggen dat het wel een leuk idee is.
Alleen een beetje oppervlakkig, als ik dat zo mag zeggen.. Misshcien komt dat doordat ik nog maar lvl16 ben of zo, en nog vrij weinig upgrades kan doen, en nog maar een boot heb.
Alleen een beetje oppervlakkig, als ik dat zo mag zeggen.. Misshcien komt dat doordat ik nog maar lvl16 ben of zo, en nog vrij weinig upgrades kan doen, en nog maar een boot heb.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Je zult in begin idd wel denken dat het allemaal wel oppervlakkig is. Met de EU versie klopt dit ook wel een beetje aangezien er vrij weinig grote battles zijn.
In US daarintegen is het echt altijd massief druk en battles waarbij 14 bb schepen mee doen zijn niet echt zelden daar. Ook gaat de exp een stuk harder vind ik zelf.
In US daarintegen is het echt altijd massief druk en battles waarbij 14 bb schepen mee doen zijn niet echt zelden daar. Ook gaat de exp een stuk harder vind ik zelf.
-Te huur
Ah misschien daar eens een kijkje nemen
Thanks
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Hmm, ik heb door jullie ook maar even dit spelletje geprobeerd, en eigenlijk is het wel een leuk spelletje
.
Alleen tja, volgens mij heeft dit spel te weinig diepgang om mij lang te boeien, kwa stats en schepen is het erg tof allemaal, maar de combat en game-modes is wel gaar uitgewerkt. Dat kon echt 20x beter.
Het enige wat je loop te doen is "Blitzkrieg" en "Great Battle", keer op keer op keer op keer.
Anyways, ik ben nu level 24 geloof ik, al varend onder de Duitse vlag in een 'Spaehkreuzer D40', en eindelijk begin ik een beetje damage te doen.
M'n naam ingame is 'sirnobax' en m'n bootjes heten 'Crafthold Mk.*' (* = cijfer). Dus als je me eens tegenkom gerust even hoi zeggen
. Tenminste, degene die via EU op Hood varen. (US ga ik niet doen, mijn internetverbinding kan EU amper al aan)
En btw, call it blasphemy, maar die 'manual aim' mode vind ik echt ruk zeg. Zolang alles rustig vaart is het prima, maar zodra ik allebij m'n guns moet omdraaien van links naar rechts word het drie keer niks. Ach, met auto schiet ik toch nog genoeg raak, dus zoveel care ik niet
.
Alleen tja, volgens mij heeft dit spel te weinig diepgang om mij lang te boeien, kwa stats en schepen is het erg tof allemaal, maar de combat en game-modes is wel gaar uitgewerkt. Dat kon echt 20x beter.
Het enige wat je loop te doen is "Blitzkrieg" en "Great Battle", keer op keer op keer op keer.
Anyways, ik ben nu level 24 geloof ik, al varend onder de Duitse vlag in een 'Spaehkreuzer D40', en eindelijk begin ik een beetje damage te doen.
M'n naam ingame is 'sirnobax' en m'n bootjes heten 'Crafthold Mk.*' (* = cijfer). Dus als je me eens tegenkom gerust even hoi zeggen
En btw, call it blasphemy, maar die 'manual aim' mode vind ik echt ruk zeg. Zolang alles rustig vaart is het prima, maar zodra ik allebij m'n guns moet omdraaien van links naar rechts word het drie keer niks. Ach, met auto schiet ik toch nog genoeg raak, dus zoveel care ik niet
[ Voor 22% gewijzigd door SirNobax op 26-08-2008 00:02 ]
Pentaxiaan
Het is een leuk spelletje, ik zit er aan te denken ook weer te gaan spelen.
Ik twijfel nog tussen een US of EU server.
Wordt je dan niet met 2 schoten door een BB uit het water geblazen?Yagermeister schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 21:26:
Je zult in begin idd wel denken dat het allemaal wel oppervlakkig is. Met de EU versie klopt dit ook wel een beetje aangezien er vrij weinig grote battles zijn.
Verwijderd
In het begin moet je gewoon achterin blijven .. Tacktieken etc als je op us speelt kan ik wel mee helpen. (ook bij yager gedaan)... We spelen trouwens op Arizonawarwick schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:00:
Het is een leuk spelletje, ik zit er aan te denken ook weer te gaan spelen.
[...]
Wordt je dan niet met 2 schoten door een BB uit het water geblazen?
Tevens heeft US de SS
Ik denk dat als je het spel nog van begin af aan moet leren je beter op de Eu server kunt spelen, aangezien daar het niveau van de spelers iets lager ligt. je wordt dan niet zonder dat je zelf iets hebt kunnen doen meteen uit het water geknalt.
Hoorde overigens ook gisteren dat vanaf 28 Augustus Subs ook op de Eu server beschikbaar worden, je moet dan wel Level 38 hebben om ze te kunnen kopen.
Zal nog even flink door moeten levelen denk ik aangezien ik nu pas level 22 heb. maar gaat helemaal goed komen.
Hoorde overigens ook gisteren dat vanaf 28 Augustus Subs ook op de Eu server beschikbaar worden, je moet dan wel Level 38 hebben om ze te kunnen kopen.
Zal nog even flink door moeten levelen denk ik aangezien ik nu pas level 22 heb. maar gaat helemaal goed komen.
Als ik kijk op de EU server zijn daar nog weinig clans. Of wordt er bij de US server ook weinig gedaan aan clan battles?
Verwijderd
Er wordt hier wel meer aan gedaan .. maar je zit met veel spelers buiten EU dus tijden zijn heel erg verschillend
Volgens mij draait de Eu server nog niet zo heel lang dus kan wel kloppen dat er nog niet zo veel clans/Fleets zijn. denk dat als ik terug kom van vakantie ik ook eens ga proberen om ergens lid te worden. of misschien met aantal mensen zelf een NL talig iets te beginnen, iemand hier intresse in?
en is dat dan ook tijdens nederlandse avond uren?
Welk land spelen jullie? Ik twijfel tussen KM en UK. Ik heb gelezen dat UK veel armor gebruikt op zijn schepen. Heeft iemand ervaring hoeveel credits dit kost? Niet dat ik heel snel geen credits meer heb.
Welk land spelen jullie? Ik twijfel tussen KM en UK. Ik heb gelezen dat UK veel armor gebruikt op zijn schepen. Heeft iemand ervaring hoeveel credits dit kost? Niet dat ik heel snel geen credits meer heb.
Wat is ook tijdens nederlandse avond uren?warwick schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:36:
Ik zelf zit nu bij KM, je moet zelf beetje kijken wat voor soort speler je bent, en daar passend land bij vinden, KM heeft bijvoorbeeld guns die op long range kunnen schieten buiten berijk van je tegenstanders. Uk heeft bijvoorbeeld veel armor kunnen meer schade incaseren, maar moeten wel dichterbij komen om te kunnen schieten. zo hebben IJN en US ook eigenschappen.
komt er eigenlijk op neer dat je land moet kiezen dat bij jou manier van spelen past.
Verwijderd
Hoe kom je aan veel credits dan ?warwick schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:36:
Op de US server krijg je ong 2000 Exp voor een battle en 1300 credits .. dus dan loop je heel ver voor met lvl's ten opzichte van Geld .. hoe zit dit bij de EU servers ?
Hoeveel Credits of Exp dat je krijgt is afhankelijk van of je de battle wint en hoeveel keer jij raak geschoten hebt en aantal van dit soort factoren, hier zit gewoon een Standaard Formule achter. denk dat deze formule het zelfde is op de US en EU server.Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:52:
[...]
Hoe kom je aan veel credits dan ?
Op de US server krijg je ong 2000 Exp voor een battle en 1300 credits .. dus dan loop je heel ver voor met lvl's ten opzichte van Geld .. hoe zit dit bij de EU servers ?
Verwijderd
Hmmz , dan zit ik er ook over te denken EU te gaan .. ondanks dat er nadelen zitten (geen SS en minder spelers)Leondendungen schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:01:
[...]
Hoeveel Credits of Exp dat je krijgt is afhankelijk van of je de battle wint en hoeveel keer jij raak geschoten hebt en aantal van dit soort factoren, hier zit gewoon een Standaard Formule achter. denk dat deze formule het zelfde is op de US en EU server.
Wil dit wel even overleggen met Yager hehe ,,
Anders wil ik wel een guild opzetten daar .. Als iemand ook met Startpost zou willen helpen zou mooi zijn ..
Ja kan anders altijd ff Via msn contact opnemen (stuur maar bericht via myreact anders)
SS is vanaf 28 Augustus aanwezig op EU server. geloof dat ze vanaf Level 38 beschikbaar zijn.
Ik zal je vanavond als ik thuis ben wel ff toevoegen op msn. kunnen we eens kijken wat we samen op poten kunnen krijgen.
Ik zal je vanavond als ik thuis ben wel ff toevoegen op msn. kunnen we eens kijken wat we samen op poten kunnen krijgen.
[ Voor 40% gewijzigd door Elve1984 op 26-08-2008 15:21 ]
Verwijderd
Wil jij anders helpen met Openingspost ,, heb je ff toegevoegd @ msn.. kunnen we missen wat dingen regelenLeondendungen schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:16:
SS is vanaf 28 Augustus aanwezig op EU server. geloof dat ze vanaf Level 38 beschikbaar zijn.
Is goed, ben vanavond tussen 19 en 20u wel on denk ik. kunnen we wel ff kijken wat we kunnen fixen.
Verwijderd
Wordt voor mij iets later .. heb 18u een gesprek bij Fctwente .. weetniet hoe lang dit duurt .. daarna kom ik sowieso online .. Wat is je EU nick? dan doe ik je wel als nominator aangezien anderen atm niet online zijnLeondendungen schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:21:
Is goed, ben vanavond tussen 19 en 20u wel on denk ik. kunnen we wel ff kijken wat we kunnen fixen.
me EU nick is ELVE. thanx spreek je vanavond
Ik heb weer een nieuw account op EU aangemaakt aangezien mijn oude een beetje vernagelt was. Mijn ingame nick is Yagermeister.
De exp op de EU server is trouwens lager als de US server. Dit komt vooral door de groottes van de battles. In de US server is een great battle ook echt een great battle met 14 bb en min 6 cv. In de EU server is dit door het minder aantal mensen rond de 6 of soms 8. Dat merk je ook vooral aan de bonuspoints. In de EU server mag je geluk hebben als je boven de 500 komt. In de US moet het gek lopen wil je eronder zitten.
De exp op de EU server is trouwens lager als de US server. Dit komt vooral door de groottes van de battles. In de US server is een great battle ook echt een great battle met 14 bb en min 6 cv. In de EU server is dit door het minder aantal mensen rond de 6 of soms 8. Dat merk je ook vooral aan de bonuspoints. In de EU server mag je geluk hebben als je boven de 500 komt. In de US moet het gek lopen wil je eronder zitten.
-Te huur
Dit komt vanzelf wel op de EU server als mensen hogere levels krijgen en er meer mensen komen. volgens mij is de EU server namelijk nog geen 2 maanden online. Ik vindt juist dat dit het wel leuker maakt. dan kun je als net begonnen speler ook nog iets klaarmaken en wordt je niet meteen door een BB uit het water geschoten
Eu gaat iets trager denk ik, zijn minder mensen op dus ook minder XP denk ik. Ik zit nu wel op de Hood (engelse server)Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:52:
[...]
Hoe kom je aan veel credits dan ?
Ow mocht je Points nodig hebben (geen credits) Ga naar de trade area en maak een room met de titel "Need Points". Ik heb net van iemand 300.000 Points gehad
[ Voor 15% gewijzigd door warwick op 26-08-2008 19:35 ]
Verwijderd
als je een hogere lvl bent kom je om in de punten, dus die worden zonder problemen weg gegeven.
Hoe hebben jullie dit gedaan met die punten vragen?
Telkens als ik een room maak en ik trade met iemand krijg ik de melding dat ik te weinig punten heb (31k in plaats van 50k). Ik wil net extra punten krijgen maar ik kan helemaal niks inwisselen ervoor
Telkens als ik een room maak en ik trade met iemand krijg ik de melding dat ik te weinig punten heb (31k in plaats van 50k). Ik wil net extra punten krijgen maar ik kan helemaal niks inwisselen ervoor
-Te huur
Je hebt volgens mij minimaal 50k van beide hebben om een trade te starten. Daarnaast moet je tijdens de trade gewoon 1 point terug geven.Yagermeister schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 20:41:
Hoe hebben jullie dit gedaan met die punten vragen?
Verwijderd
Willen de mensen die op de Hood Server zitten even contact met mij opnemen via msn?
Deze staat @ mijn profiel hier
Deze staat @ mijn profiel hier
En een torpedo schot naar boven.
bixbom, warwick en ik hebben nu alsnog besloten om op de US server te gaan spellen. Dit mede door de veel grotere battles en meer exp wat er te verdienen is.
bixbom, warwick en ik hebben nu alsnog besloten om op de US server te gaan spellen. Dit mede door de veel grotere battles en meer exp wat er te verdienen is.
-Te huur
Dat van je internet verbinding zal er weinig mee te maken hebben, dit spel verbruikt zo weinig van je bandbreedte, de servers staan in het westen van de VS en ik heb nog nooit problemen gehad die te maken haden met de verbinding van Nederland daarheen, dat zou bij een FPS ofzo wel een probleem zijn maar hierbij niet.SirNobax schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 23:55:
M'n naam ingame is 'sirnobax' en m'n bootjes heten 'Crafthold Mk.*' (* = cijfer). Dus als je me eens tegenkom gerust even hoi zeggen. Tenminste, degene die via EU op Hood varen. (US ga ik niet doen, mijn internetverbinding kan EU amper al aan)
En btw, call it blasphemy, maar die 'manual aim' mode vind ik echt ruk zeg. Zolang alles rustig vaart is het prima, maar zodra ik allebij m'n guns moet omdraaien van links naar rechts word het drie keer niks. Ach, met auto schiet ik toch nog genoeg raak, dus zoveel care ik niet.
En autoaim kun je nu wel prima vinden, maar daar red je het gewoon niet mee als je verder komt, CL zou misschien nog goed gaan maar daarna zul je het niet redden. Beter is gewoon nu even een paar uurtjes oefenen en dan kun je het en dan heb je een veel betere spread en kun je veel preciezer richten.
Op de Arizona server zijn er zo'n 50-70 fleets, op de Missouri en New York servers wat minder maar ook nog aardig wat.warwick schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:24:
Als ik kijk op de EU server zijn daar nog weinig clans. Of wordt er bij de US server ook weinig gedaan aan clan battles?
Toch al weer anderhalf jaar als het niet langer is. De EU Navyfield is gekomen nog voordat de New York server bij NFNA kwam en die is nu ook al meer dan een jaar actief. Het is wel zo dat ze weer een nieuwe server hebben toegevoegd een tijdje terug, maar ik mag toch aannemen dat ze een bepaald aantal spelers de kans hebben gegeven te verhuizen naar de nieuwe EU server, net zoals er mensen van NFNA naar NFEU zijn verplaatst en er binnen NFNA mensen van Arizona en Missouri naar de New York server zijn gegaan.Leondendungen schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:54:
Volgens mij draait de Eu server nog niet zo heel lang dus kan wel kloppen dat er nog niet zo veel clans/Fleets zijn.
Het probleem is ook niet de bandbreedte, daar heb ik genoeg van. Ik internet via een mobiele HSDPA verbinding, dus elke ms latency die het naar de VS scheelt krijg ik in tienvoud voor m'n kiezen. Op momenten lagged het met EU zelfs nog wel eens, ik ben er zelfs een paar keer door kapot gegaan (2-4 seconden geen verbinding terwijl je precies 'in het midden' zit = torpedovoer).1shot1kill schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 21:14:
[...]
Dat van je internet verbinding zal er weinig mee te maken hebben, dit spel verbruikt zo weinig van je bandbreedte [..]
[ Voor 5% gewijzigd door SirNobax op 27-08-2008 22:34 ]
Pentaxiaan
De Hood server waar we eerst op speelde is de nieuwe eu server.1shot1kill schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 21:14:
Toch al weer anderhalf jaar als het niet langer is. De EU Navyfield is gekomen nog voordat de New York server bij NFNA kwam en die is nu ook al meer dan een jaar actief. Het is wel zo dat ze weer een nieuwe server hebben toegevoegd een tijdje terug, maar ik mag toch aannemen dat ze een bepaald aantal spelers de kans hebben gegeven te verhuizen naar de nieuwe EU server, net zoals er mensen van NFNA naar NFEU zijn verplaatst en er binnen NFNA mensen van Arizona en Missouri naar de New York server zijn gegaan.
Voor manual aiming moet je ook gebruik maken van TDA om je turrets snel van de eene naar de andere kant te laten draaien.
Weet niet waar TDA voor staat maar dat scheelt wel echt een hoop kwa draai snelheid en levelen van de guns.
ben nu overgestapt van een Z1 naar een Z31, had eerst zo iets van wacht meteen tot ik een Z99 kan kopen maar scheelt kwa halen van experiance toch best veel.
ben nu overgestapt van een Z1 naar een Z31, had eerst zo iets van wacht meteen tot ik een Z99 kan kopen maar scheelt kwa halen van experiance toch best veel.
Ik ook nietLeondendungen schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 10:19:
Weet niet waar TDA voor staat maar dat scheelt wel echt een hoop kwa draai snelheid en levelen van de guns.
Z31 is toch dat schip met dat grote dual kanon voorop en 3 slots achter op het schip? Ik had bij dat schip het probleem dat ik maar 100 shells kon meenemen voor het voorste kanon. Wat in Grand battles vrij snel op raakte
ja klopt. ik kan op voorste kanon 150 kogels mee nemen, enige wat ik er iri aan vindt is dat met zelfde level het voorste gun stuk verder schiet als de achterste 3. wat wel logish is overigens maar krijg je wel weer meer spread mee. wel positief dat die meer kan incaseren aan schade. moet nog 2 levels en dan kan ik Z99 kopen.
Je moet op de achter mount de zelfde versie gun zetten maar dan de singel versie. Dan schieten ze allebei even ver is mijn ervaring (Als je geen verschil hebt in lvl gunners.Leondendungen schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 10:44:
ja klopt. ik kan op voorste kanon 150 kogels mee nemen, enige wat ik er iri aan vindt is dat met zelfde level het voorste gun stuk verder schiet als de achterste 3. wat wel logish is overigens maar krijg je wel weer meer spread mee. wel positief dat die meer kan incaseren aan schade. moet nog 2 levels en dan kan ik Z99 kopen.
Ik heb even een TSje in elkaar geflanst, zeg maar wat je ervan vindt.

Verwijderd
Super ,, ik was ook bezig mat het lukte niet echt met de codes .. kan ik deze anders overnemen en nieuwe post starten ? heb hier namelijk al toestemming voor gevraagt
Je beschrijving valt buiten je kader. Verder ziet het er aardig uit. Als je wil kun je er meer uit halen door plaatjes aan je borders toe te voegen en misschien nog een plaatje op de achtergrond van je tekst.
t'Zou leuk zijn als je naast je beschrijving een voorbeeld plaatje van het type schip plaatst.
Nog wat aanvullingen:
FF is ook erg geschikt in aanvallen op CV's, vanwege haar snelheid en vanwege het feit dat ze erg klein is en moeilijk te raken voor vijandelijke schepen, met name BB's.
CV's zijn niet geschikt voor aanvallen op FF's. Bommenwerpers hebben zelden succes en met torpedeervliegtuigen is het nog een vak appart om een FF te raken.
DD's kunnen makkelijk een CL1 aan mits goed gebruik gemaakt wordt van snelheid en torpedo's. Bij CL2 is het aanzienlijk lastiger, maar met een kleine en snelle DD zoals de Q-class nog altijd wel te doen (behalve de brooklyn).
t'Zou leuk zijn als je naast je beschrijving een voorbeeld plaatje van het type schip plaatst.
Nog wat aanvullingen:
FF is ook erg geschikt in aanvallen op CV's, vanwege haar snelheid en vanwege het feit dat ze erg klein is en moeilijk te raken voor vijandelijke schepen, met name BB's.
CV's zijn niet geschikt voor aanvallen op FF's. Bommenwerpers hebben zelden succes en met torpedeervliegtuigen is het nog een vak appart om een FF te raken.
DD's kunnen makkelijk een CL1 aan mits goed gebruik gemaakt wordt van snelheid en torpedo's. Bij CL2 is het aanzienlijk lastiger, maar met een kleine en snelle DD zoals de Q-class nog altijd wel te doen (behalve de brooklyn).
Nette Topic start,
Alleen wat plaatjes erbij inderdaad maakt het allemaal wat leuker. maar omschrijving van het spel is goed. persies wat het spel inhoudt. je bent denk ik alleen wel 1 spelvariant vergeten: Convoy deze heb ik ook ergens gezien. ik weet alleen niet wat het inhoudt.
Alleen wat plaatjes erbij inderdaad maakt het allemaal wat leuker. maar omschrijving van het spel is goed. persies wat het spel inhoudt. je bent denk ik alleen wel 1 spelvariant vergeten: Convoy deze heb ik ook ergens gezien. ik weet alleen niet wat het inhoudt.
Dit topic is gesloten.