Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] Navy Field open BETA

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 6.640 views sinds 30-01-2008

• filipy23
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 20-09 10:20
Dag beste mensen,

Ik heb een superspelletje gevonden op internet. Dus ik dacht laat ik iedereen hier d'r even op attent maken want het is compleet GRATIS en het proberen zeker waard. Het heet Navy Field en het is nog in BETA maar je kunt het GRATIS downloaden van www.navyfield.com. De download is 200 MB. Het spelen ervan is ook GRATIS!

Navy Field is een PvP arcade game op internet. Het is een soort diablo2, maar ipv een avonturier ben je een schip uit de tweede wereldoorlog. Naarmate je vijanden overhoop knalt krijg je dus credits en XP om jezelf betere guns torpedos en schepen te verschaffen (uiteindelijk slagschepen (denk Bismarck, Yamato, Iowa, Hood en vele anderen) en carriers!). Dikke pret want wegens de arcade style is het een leuk spelletje om even tussendoor te doen of dagen achter elkaar te spelen. Bovendien kun je met zijn 128en tegelijk spelen!

Ow, als je wilt spelen moet je wel een log-in aanmaken. Het is eigenlijk bedoeld voor amerika maar als je een amerikaanse postcode opgeeft gaat het ook gewoon goed. Van mij weten de ontwikkelaars namelijk ook gewoon dat ik Nederlands ben want ze reageren ook gewoon op mijn posts waarin ik duidelijk aangeef dat ik uit Nederland kom. Dus das uiteindelijk niet zo'n probleem.

Veel spelplezier!

Voor de rest ik wou hier een beetje een tips & trucs forumpje van bouwen, zodat we allemaal van elkaars ervaringen kunnen profiteren:

dus met vragen opmerkingen en anders over Navy Field: Post hier!

Hier zijn wat screenies:

Het kopen van je schip:

Ammo selecteren:

The ready ROOM

Battle!

De ongereside plaatjes zijn te vinden op:

http://www.tuinbouw.demon.nl/pics/01.jpg
http://www.tuinbouw.demon.nl/pics/02.jpg
http://www.tuinbouw.demon.nl/pics/06.jpg
http://www.tuinbouw.demon.nl/pics/05.jpg

PS Maak je geen zorgen of dat rare karakters. De screenshots komen van de Chinese server :)

[Voor 43% gewijzigd door filipy23 op 18-11-2004 19:17]

• Roland
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 11-09 19:36

Roland

Schnitt!

Ziet er idd erg leuk uit :)
Zal het ff downloaden en thuis proberen (zit nog op mijn werk).

offtopic:
misschien kun je wat screenshotjes in je post plaatsen??

...Make every cut count, even if it is one frame...

• Semmy
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 06-02-2018
zo ik ben hem aan het downloaden gaat niet al te snel maar de screenshots op de website zien er verder erg leuk uit.

• Darken_Rahl
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 15-11-2012
Ziet er aardig uit ja.

Site en de download is idd niet al te snel

• Pyrus
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 19:52

Pyrus

Hardknock life

Net even gespeeld, maar allemachtig wat is dat een geklooi om je vijanden te raken :o Hit percentage: 6% (op zo'n 400 shells die ik er door gejaagd heb)
Gaat bepaald niet lekker en snel enzo....

LinkedIn

• Kookgek
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
Ziet er erg slick uit. Ga ik zeker proberen. Pyrus: wacht verwachtte je dan? ;) dat je gelijk iedereen naar de kelder kon jagen? Grapje, maar daarvoor moeten we trainen :Y)

• Semmy
Ik ben eindelijk een beetje achter de besturing en het begint nu leuk te worden voorlopig houd ik hem nog even op autoaim (-;

LVL 2 sailors nu maar weer even snel verder moet toch eens de nederlands bizmark bouwen (-:

mijn ingame nick is SemTX mocht iemand mijn training missies willen joinen (-:

ik houd het nog lekker simpel even het richten endergelijke doorkrijgen

[Voor 27% gewijzigd door Semmy op 18-11-2004 15:58]

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

The_Cook schreef op donderdag 18 november 2004 @ 15:56:
Ziet er erg slick uit. Ga ik zeker proberen. Pyrus: wacht verwachtte je dan? ;) dat je gelijk iedereen naar de kelder kon jagen? Grapje, maar daarvoor moeten we trainen :Y)
Nouja, ik had inderdaad verwacht dat ik door het volgen van de aanwijzingen in staat zou zijn één schip te kelderen ofzo. Maar dat is dus nog niet eens bijna gelukt.
Ga het nog maar eens proberen :P

LinkedIn

• Bleet
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Het is handig en het heet resizen :P

Lijkt me btw wel stoer spel, ff proberen :)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
"Never forget 10/23/07"

• Semmy
hoe mijn mannetjes levelen snap ik maar waar zie ik hoe ik level

• filipy23
Het schieten is inderdaad best lastig in het begin. Je hebt als frigate (en alleen als frigate) wel een auto-aim functie die je met F7 aan kunt zitten. Ik raad dit overigens niet aan want later zal je toch moeten leren schieten.

Overigens nog wat tips:
Op level 3 krijg je toegang tot een tweede frigate, deze heeft minder guns maar wel torpedoes. torpedos doen het overigens niet in de training missions.

Op level 5 krijg je je een eerste Destroyer met vier guns en een torpedo launcher.

Op level twaalf kun je je sailors upgraden naar nation sailors en kun je daarmee de schepen van bepaalde landen besturen.

Als het allemaal niet lukt met geld verdienen kun je al je schepen verkopen en opnieuw inloggen. Je credits worden dan gereset naar 50.000.

Op level 6 kun je upgraden naar radioman: Doe dit niet want deze werkt nog niet en is voor het maken van clans etc.

Voor iedereen die het wel weten mijn Navy Field I.D. is babs en ik ben level 25 en bestuur op het moment een Z1 destroyer met 5 5.9'' guns en 2 vierdubbele 24 inch torpedo tubes.

Voor meer informatie kijk op:
http://trainworld.org/navy/nf2/English/index.html

succes!

• Crash
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 23:13

Crash

Multiple Personality Syndrome

filipy23, resize die plaatjes in je startpost eens naar een maximale breedte van 600 pixels ;)

PS4 PSN: Crash4all

• dkrijgsman
  • Laatst online: 24-09 11:54
Ik heb het ook net gedownload en vind het wel leuk, maar ik kan ook nog maar heel slecht andere schepen raken, laat staan zinken. Nu vroeg ik mij af hoe vaak je een tegenstander wel niet moet raken voordat hij zinkt?

• Semmy
dkrijgsman schreef op donderdag 18 november 2004 @ 18:42:
Ik heb het ook net gedownload en vind het wel leuk, maar ik kan ook nog maar heel slecht andere schepen raken, laat staan zinken. Nu vroeg ik mij af hoe vaak je een tegenstander wel niet moet raken voordat hij zinkt?
met de standaard guns als je met 3 tegelijk schiet schat ik rond de 50 keer

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

50x met 3 guns == 150 keer
150 keer met een hitratio van 6 op 100..
150/6*100=2500
Met nog wat extra missen erbij 2600 shells er door jagen dus :o

LinkedIn

• Semmy
hitratio van 6/100 is niet veel (-;

ik zit gemiddeld op 40 tot 60 %

• Pyrus

Pyrus

Hardknock life

nouja, ik zit tussen de 6 en 20 ergens. Tenzij ik net kort langs een ander schip kom, dan gaatie opeens hard omhoog (bijna niet te missen dan :P)

LinkedIn

• Timorad
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 23:05
Als ik probeer in te loggen krijg ik de volgende error:

"Login time is over. Please try again. "

Meer mensen last van deze error?

• Capa
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 15:57
Timorad schreef op donderdag 18 november 2004 @ 21:08:
Als ik probeer in te loggen krijg ik de volgende error:

"Login time is over. Please try again. "

Meer mensen last van deze error?
Jah ik ook. Op hun forum staat er iets over DNS problemen.
Stond ook bij dat het opgelost kon worden door zelf een server in te voeren (ip staat op hun forum) maar dat werkte niet bij mij :(

[Voor 20% gewijzigd door Capa op 18-11-2004 23:34]

• Kookgek
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
Hmm, ik klap er met enige regelmaat uit (het spel) Hebben meer mensen hier last mee?

• JeroenNietDoen
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 21:31

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

wow dit ziet er wel vet uit! Ga ik meteen proberen!

"Oooh Jeroen!"

• Semmy
The_Cook schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 09:18:
Hmm, ik klap er met enige regelmaat uit (het spel) Hebben meer mensen hier last mee?
het crashen is momenteel het grootste probleem maar hier zijn meerdere tips voor.

Draai de game in windows 2000 compatible modus
en voordat je begint met veldslagen log eerst even in op je shipyard.
dit vermindert de kans op crashen aanzienlijk en gaf me gister 3 uur speelfun tot ik zelf uitlogte

• Capa
Ik kom niet eens bij het crashen.... ik kan niet eens inloggen :(
Welke ISP hebben jullie btw?

• Timorad
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 23:05
Capa schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 14:14:
Ik kom niet eens bij het crashen.... ik kan niet eens inloggen :(
Welke ISP hebben jullie btw?
Bij mij lukte t met deze aanwijzingen:
http://www.navyfield.com/...x=131&gc=7&mc=4&mode=view

• Capa
Hmmmz, dat had ik gister al geprobeerd. Alleen had ik er toen nog geen router tussen. DNS ingevoerd in mijn router, en nog een keer lokaal op mijn pc.
Nu maar even MAC adres gespoofed en kabeltje van chello in mijn pc gedaan. En raad eens? Et werkt! :>

edit:
Zonde van mij tijd, wat een kut spel zeg. Speelt voor geen meter, je moet teveel dingen te gelijk doen. En tis nou niet bepaald een grafisch hoogstandje.

[Voor 16% gewijzigd door Capa op 19-11-2004 15:38]

• JeroenNietDoen
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 21:31

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Op zich het idee is leuk maar de uitvoering heeft het toch net niet IMO.

"Oooh Jeroen!"

• filipy23
Het spel is inderdaad nogal crash gevoelig. Het is dan ook nog een BETA!!!

Maar als je de trucjes kent, in het begin eerst naar de shipyard, niet de muziek uitzet, valt het allemaal reuze mee.

Daarnaast: het mikken went wel. na een uurtje of 2 spelen is het ene tweede natuur. En voor noobs: goed sturen is al the helft van het mikken. In het begin is langzij gaan liggen de manier om makkelijk schade te doen.

• Karel V
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 22-09 11:19

Karel V

Een simpele ziel

Ik krijg de melding: ''This account has not been selected for the beta test.''
Licht het nu aan mij of moet je eerst een dag wachten? Ik heb me vanmiddag aangemeld en Navy Field inc patch gedownload.
Kregen jullie die melding ook?
Al gevonden: stond achter in het forum ;)
you also need to make a new account without underscore. The system cannot verify special characters.
Nu iets heel anders, hoe open je een gevechtsgebied? Telkens als ik op een bestaande klik floept tie er uit??
Idd, beter naar de shipyard ja.
Hoe zit het met je afstand instellen? Is dat W en S, hoe zie je dat dan?

[Voor 58% gewijzigd door Karel V op 20-11-2004 21:05]

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

• Roland

Roland

Schnitt!

Gisteren de game geinstalleerd en even wezen knallen. Nu ik de manual gedownload heb ben ik een stuk wijzer geworden van de besturing. Dus een tip neem die ff door.
Ik ben nu samen met een maat van mij wat trainings missies aan het spelen en ben best benieuwds naar de verdere mogelijkheden van het spel.

Maar eerst wat puntjes sparen! :Y)

• Firestone
  • Laatst online: 14-04-2017

Firestone

$ su - vuursteen

Weet iemand hoe je het spel windowed kan spelen? Dit omdat mn scherm alles wat niet 1280x1024 is heel lelijk weergeeft. alt-enter, -w, -w -r#x# werkt allemaal niet. Dan gaat hij toch naar fullscreen.

Real Eyes, Realise, Real Lies

• filipy23
Firestone schreef op zondag 21 november 2004 @ 10:24:
Weet iemand hoe je het spel windowed kan spelen? Dit omdat mn scherm alles wat niet 1280x1024 is heel lelijk weergeeft. alt-enter, -w, -w -r#x# werkt allemaal niet. Dan gaat hij toch naar fullscreen.
Ik had dit even op het Navy Field Forum gepost. Misschien dat de devs wel zin hebben om een windowed mode to programmeren want zover ik weet is ie er niet.

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Roland schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 21:53:
Gisteren de game geinstalleerd en even wezen knallen. Nu ik de manual gedownload heb ben ik een stuk wijzer geworden van de besturing. Dus een tip neem die ff door.
Ik ben nu samen met een maat van mij wat trainings missies aan het spelen en ben best benieuwds naar de verdere mogelijkheden van het spel.

Maar eerst wat puntjes sparen! :Y)
Die had ik al maar ik kan geen engels :'(
Maar op de bottom van je screen zie je in het midden je kanonnen. Zo kun je de front, en de achter kanonnen selecteren en beide. Met W en S knoppen kun je de afstand naar boven en naar beneden schijven. De afstand staat in de metertjes vermeld. Sturen doe je met je rechtermuisknop. De besturing kost in ieder geval zoals al eerder vermeld niet meer dan twee uur.
Al twee schepen het diepe in geschoten, de een schoot niet eens terug en de ander was te druk met een collega bezig. Ik vaar onder de Duitse vlag onder de naam Tirpitz (het zusterschip van de Bismarck). Jammer genoegt wordt het donderdag of zo voor dat ik weer tijd heb. Maar het is zeker een goed spel, en dat voor niets... _/-\o_

• filipy23
hmmm. Mijn kill list bevat onder hand 800 DD's 90 FF's and 3 CL's :)

• Twixxx
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 22:31
inderdaad goed spel, heb gister lvl 12 bereikt met 5 sailors, heb ze een nationaliteit geven.
Echter heb ik nu één probleem, ik kan de shipyard van Tokyo niet in, en kan geen japanse schepen kopen? of moet ik daar weer groter lvl voor hebben?

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

• Sjeik
  • Laatst online: 22-09 19:11
Ik speel dit spelletje ook een tijdje... Tis echt wel leuk. Ben nu lvl 8 (bijna 9 :+ ) en ik vraag me af wanneer je een beetje leuk mee kan doen met de echte grote battles. Heel de tijd die drie schepen van de trainingsmissie kapot knallen is wel leuk, maar niet waar ik het spel voor speel natuurlijk!
Verder vraag ik me nog af hoe je het snelste exp. erbij krijgt. Iemand nog tips voor mij?

[Voor 15% gewijzigd door Sjeik op 23-11-2004 12:52]

Was ik maar rijk en niet zo knap...

• filipy23
@twixx.

Als je een nation harbor in will heb je een bridge operator nodig. Je kunt een van je nation sailors upgraden naar zo'n BO. Dan kan je de haven in. Als je nu een schip wil kopen moet je eerst zeggen welk type schip je BO gaat besturen. Daar zijn uiteindelijk hele trees voor neergelegd zodat je BO op bepaalde levels nieuwe schepen kan leren besturen.

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Hoe kun je de zwaardere kannonen selecteren?
Ik heb altijd lichtere dan de vijand. Die hebben van die grijze kogels, en ik maar gele :'(, die zijn veel minder krachtig.

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Karel V schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 19:00:
Hoe kun je de zwaardere kannonen selecteren?
Ik heb altijd lichtere dan de vijand. Die hebben van die grijze kogels, en ik maar gele :'(, die zijn veel minder krachtig.
Verder: hoe zend je een groep torpedos weg?
Xbastard:Nog nooit last van gehad hoor!

[Voor 9% gewijzigd door Karel V op 24-11-2004 07:32]

• XbastarD
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 13-10-2007
Hoezo download gaat niet snel Verstreken : 6 minuten. over: 4 minuten :)
300 kb/s

Dit lijkt me wel wat, tis eens wat anders dan die standaar mmorpg's dis meer een mmospl (Masive Multiplayer Online Ship playing game :))

Edit:

wat een k*t spel, oke ik doe wat in die tutorial oid langs komt, ik zit in een gevecht en een boot schiet op mij, leuk ik wil terug schieten komen die kogels maar een heel klein stukje van mijn boot af, moet ik dus die guns hoger laten richten, doe ik dat en daarna heb ik nog 2 keer geschoten en toen deed geen 1 gun het meer, ik kon ook niet sneller of langzamer varen en hij bleef alleen nog maar achter die andere boot aan varen (met 3 kn).

[Voor 46% gewijzigd door XbastarD op 24-11-2004 00:10]

• Roland

Roland

Schnitt!

Ja het kost even tijd voordat je het spel door hebt. De besturing is even wennen.
Verder: hoe zend je een groep torpedos weg?
De torpedo's kun je afschieten door met t de torpedo's te selecteren en met a en d kun je richten. Afvuren doe je met de spatiebalk.
ik kon ook niet sneller of langzamer varen en hij bleef alleen nog maar achter die andere boot aan varen (met 3 kn).
Je kan je schip sneller of langzamer laten varen met de f en v.

Zijn er al mensen die een keuze hebben gemaakt voor welk land zij gaan varen? De keuze is namelijk erg moeilijk. Ze hebben allemaal wel hun voordeel :Y)

[Voor 19% gewijzigd door Roland op 25-11-2004 09:54]

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Sjeik schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 12:51:
Ik speel dit spelletje ook een tijdje... Tis echt wel leuk. Ben nu lvl 8 (bijna 9 :+ ) en ik vraag me af wanneer je een beetje leuk mee kan doen met de echte grote battles. Heel de tijd die drie schepen van de trainingsmissie kapot knallen is wel leuk, maar niet waar ik het spel voor speel natuurlijk!
Verder vraag ik me nog af hoe je het snelste exp. erbij krijgt. Iemand nog tips voor mij?
Volgens mij kun je gewoon in het Alpha team deelnemen aan de grote battles. Alleen je wordt dan wel geheel kapot geschoten. Met repair kan je je gezonken schip weer repareren. Alleen als je wegvlucht als je nog alleen over bent tegen een overmacht, worden ze daar allemaal pissed.... :?
Willen ze nou echt dat je je voor hun lol kapot laat knallen... :P
Ik ben er nu achter dat je torpedolauncher zorgt voor meerdere torpedos (nl meer buizen, krijg je bij hoger experience).

• XbastarD
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 13-10-2007
Roland schreef op woensdag 24 november 2004 @ 09:07:
Je kan je schip sneller of langzamer laten varen met de f en v.
jammer dat ie daar niet op reageerde bleef maar achter die andere bot aan varen :(

• Der_Gash
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 10-10-2005

Der_Gash

Sir Frag-A-Lot

Ik vind het maar een moeilijk spel, met dat richten enz.
Maar ik heb het vast nog niet lang genoeg gespeeld.

Maar ff een vraagje, kun je in het begin nog maar 1 type schip kiezen? (frigate) :+

Ja

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Der_Gash schreef op donderdag 25 november 2004 @ 16:46:
Ik vind het maar een moeilijk spel, met dat richten enz.
Maar ik heb het vast nog niet lang genoeg gespeeld.

Maar ff een vraagje, kun je in het begin nog maar 1 type schip kiezen? (frigate) :+
Klopt, datzelfde geldt ook voor je wapens, upgrades, etc. Naarmate je meer punten verzamelt krijg je betere mogelijkheden om je schepen uit te rusten en betere schepen te kopen.

Vraag: Ik heb nu drie matrozen op level twaalf onder de Engelse natie maar ik kan nog steeds geen schip bouwen in de Engelse haven. Heb ik nog te weinig experience?
Nu zie ik het, het is de kapitein die de schepen moet kiezen, en kopen. Dus met new ship gaat het niet lukken. Je moet eerst een klasse selecteren met je captain.

[Voor 12% gewijzigd door Karel V op 25-11-2004 22:36]

• Roland

Roland

Schnitt!

Ja in het begin start je met een klein schip, een frigate idd.
Probeer steeds wat trainings missies en je zult zien dat je crew experience krijgt. Met deze experience kun je later weer grotere, en dus betere, schepen aanschaffen. En de natuurlijk daarbij horende bewapening :Y)

Het is de moeite waard, zeker als je straks mee kan spelen in de grotere gevechten! >:)

• filipy23
@Karel V

Je moet een van je britse matrozen upgraden naar een Bridge Operator. Alleen deze kan schepen besturen. Vervolgens moet je een ship path kiezen: Een BO kan niet alle schepen besturen, je moet een path voor hem kiezen. Je kunt enkel de schepen kopen waarvan je het path hebt geselecteerd!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Kan iemand uitleg geven over de speciale functies zoals: AA gunner, Trainer Sailor etc. Ik heb dit niet kunnen vinden op navy field zelf, en ben bang dat ik in de toekomst nog meer fouten ga maken als het per ongeluk kopen van AA gunner (alleen dan weer iets anders natuurlijk).
Jammer genoegt kan ik niet meer inloggen door time out errors. Hebben jullie daar ook last van? Zover ik begrepen heb zal het aanstaande dinsdag opgelost zijn. Ik zit nu op lvl 23 en het spel wordt eigenlijk steeds leuker. Afwachten dus :P
edit: bedankt filipy23,

[Voor 4% gewijzigd door Karel V op 03-12-2004 20:08]

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Na 6 maanden gamen, even een update:

De game is voor als je begint best moeilijk, het beste is dan ook om gewoon tot level 12 de trainingsmissies te doen. Ook raad ik je aan in de kleinste ff's te blijven en je schip een torp schip te maken of in de iets grotere ff (maar niet de grootste want die is veel te log en te groot).
Vervolgens wil je een schip van een van de vier naties (Japan/USA/UK/Germannee), om die te kunnen krijgen moet je een sailor nemen met de hoogste potential level. Dat potential level bepaald namelijk zijn doorgroeimogelijkheden (potentieel), 14 is goed maar 15 en zelfs 16 is het neusje van de zalm. Die sailor maak je als hij level 12 is een sailor van een bepaalde natie door op het CLS (class) te klikken in de haven en vervolgens een van de natie te kiezen, daarna moet je de sailor een bo (bridge operator =kapitein) maken, en vervolgens kun je in de haven komen van de gekozen natie. Dan moet je weer naar je bo maar moet je niet op CLS maar op SHP (Ship) klikken, vervolgens kies je als je bijvoorbeeld de natie USA hebt gekozen het schip fletcher, en dan kun je hem ook daadwerkelijk in de haven kopen met buy. Zet zo snel mogelijk de torp luanchers op je schip en een paar guns, als je nog geld over hebt steek die dan zoveel mogelijk in de bellt armor, hoe meer je daar van hebt hoe meer weerstand je hebt tegen vijandelijke shells.
Belangrijk is om met je lage level alleen de dd missies te kiezen, omdat je bij de grotere battles in de pan word gehakt voordat je 3 kunt zeggen. Ook moet je in de gaten houden of er low level dd's staat, als dat zo is kies die dan, omdat je veel te weinig ervaring hebt om het tegen de sterkere op te nemen. De hele grote battles zijn wel mooi als je geld nodig hebt, als je dan de hele battle wacht al ben je dood dan heb je minstens 500 creds verdient van de aanvalspunten van je collega's.

Verder is het verstandig zodra je in een CL stapt, direct je sailors vol te gooien tot hun maximale aantal, hoe meer experts je krijgt op je schip hoe nauwkeuriger je vuur, verder je zichtslijn en beter je repairs. Voor degene die van oplevellen houden, moeten dit spel echt eens proberen.
Veel succes

• EquiNox
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 21-09 10:25

EquiNox

Speed plz.

Dit ziet er goed uit!

Ik ben nu de Beta aan het downloaden. Blijft het voorlopig gratis?

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Hij blijft gratis tot eind augustus als alles goed gaat, daarna gaat hij retail en dan schijn je rond de 10 $ te moeten betalen per maand.
Wat de besturing betreft is het wel even wennen, maar als je het goed kunt rape je alle andere dd's en soms CL's in no time. ]
Ingame heet ik Tirpitz, als je vragen hebt kun je me met de radioman oproepen, vanaf lvl 6 kun je een radioman aanmaken.

• Jfwiet
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 18-09 16:51
Ik wil gewoon even een oude koe uit de sloot halen.

De game is nog steeds gratis te spelen, ik weet niet precies wanneer de game commercieel zou gaan. Wel is het zo dat de deadline verstreken is die de makers van het spel voor ogen hadden om het commercieel te maken.

In de tussentijd is er een nieuwe speelmodus gekomen: Operation Convoy.

Het verhaal is zo:
Een transport vliegtuig word neergehaald en de lading moet gered worden.

Dit is een CTF spel, waarin op speciale maps 2 teams zoveel mogelijk punten moeten scoren door een box/crate naar huis te brengen. Er zijn 2 instellingen mogelijk, aantal rondes en aantal minuten speeltijd.

Er kan gekozen worden tussen 1, 3 en 5 rondes. En tijdslimieten van 5-10-15-20 minuten per ronde. Op de 5 rondes kan niet gekozen worden voor 20 mins per ronde.

Het team dat de meeste rondes wint, wint. (beetje logisch)

Een leuk gegeven is dat je, mocht je dood gaan, je opnieuw kan beginnen. Je spawned dan opnieuw op de plek waar je begonnen bent en je kan rustig verder spelen. Het is dus veel meer speel plezier dan dat je een grote boot tegen komt en je binnen 4 salvo's dood bent.

Als je het goed speelt, dan kan je bijna 3-4000 exp verdienen. Wat het spel een stuk interessanter maakt, aangezien je per LVL in je crew soms 20.000 punten moet hebben en als je dan van LVL 30-38 moet dan ben je in normale games erg lang bezig (800exp per game)

Ik blijf het een mooi spel vinden, daarom deze update. Ik kan alleen maar mensen aanmoedigen om het een keer te spelen. De makers doen hun best om het een leuk spel te maken.

• -Mike-
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 22-09 20:54
Ik speel dit spel nu maar erger me aan de sounds... Is er een optie om alle sounds uit te zetten dus niet alleen de muziek?

• Jfwiet
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 18-09 16:51
B1gk1ller schreef op woensdag 28 september 2005 @ 17:15:
Ik speel dit spel nu maar erger me aan de sounds... Is er een optie om alle sounds uit te zetten dus niet alleen de muziek?
Hehehe, das de enige bug die ik nog steeds ken haha, volgens mij kan je het geluid niet uit zetten.
Ik heb meestal me mp3tjes via een ander systeem draaien.

• Xolon
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 04-02-2019
grrr :(

telkens na het intro crasht het spel bij mij... ik las iets over geluidsdrivers? iemand die meer weet??

• Gizzy
  • Laatst online: 22:12
Ik wil met de post even proberen om het topic weer wat leven in te blazen. Het spel is namelijk inmiddels uit Beta Fase en er is zelfs een Nederlandse clan, waar ik overigens zelf geen lid van ben. Het spel is best goed doorontwikkeld, echter wordt er nog niet heel goed geluisterd naar de community.

Sinds de beta zijn er wel flink wat dingen veranderd. Zo zijn er nieuwe schepen, bugs zijn in aantal en ernst teruggebracht, nieuwe gameplay modi zijn ingevoerd, etc. Tevens is het spel sinds de laatste patch officieel geschikt voor Vista, dus mensen met een nieuwe pc kunnen het ook spelen.

Na Beta was het spel ook even niet meer gratis, nu echter is het wel weer volkomen gratis. Wil je sneller lvlen zal je echter één van de 2 abonnementen moeten kiezen. Er is een normal subscription en een Premium. Normal geeft je 100% van de normale Experience. Premium doet daar na 5 min in een ronde nog eens 1000 Experience bovenop en 1000 ingame credits.

Naast de subscriptions die er te koop zijn, zijn er nu ook speciale booten te koop, elite sailors, boosts voor sailors en experten en veteranen voor op de sailors te koop. Al met al is het spel redelijk commercieel geworden. Hier hoef je gelukkig niet aan mee te doen om toch fun te hebben met dit spel. Dus ik zou zeggen download Navyfield een keer en probeer het eens. Lees eerst wel even de guide door en als je van plan bent om ermee door te gaan, roll dan eerst even een nieuwe crew voordat je begint te spelen met de crew die je standaard krijgt.

flickr - WOT Profile - Game PC

• Vihaio
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 23:50
Denk je niet dat het beter is om een nieuw topic te maken aangezien het geen beta meer is en de startpost hopeloos verouderd is?

• Gizzy
Ja op zich wel, maar ik weet niet of mensen dan beginnen te zeuren er was al een topic van etc. Tevens ben ik nou niet echt een kenner met het maken van TS.

• Quest33
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 16-09 20:28
Navy Field lijkt me wel leuk, maar het installeren lukt niet.

Ik heb de client gedownload (NF1196.EXE). Als ik hierop dubbelklik is er even een zandloper, daarna niks. Op 2 PC's (Win XP) geprobeerd, zelfde effect. Volgens de site van Navy Field is er dan sprake van een internal server error, maar dat vind ik erg vaag.

Iemand met hetzelfde probleem te maken gehad?
Iemand een idee in welke richting ik moet zoeken?

• Quest33
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 16-09 20:28
Het is al gelukt :) .
Ik heb na enig zoeken een oudere versie gevonden (1.191). Hiermee lukte de installatie wel. Bij het opstarten werd er automatisch een update naar versie 1.196 geinstalleerd.

• Anoniemnl
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 06-10-2010
Speelt iemand dit ook nog?????

Ik heb eerder de Beta gespeelt tot er voor betaald moest worden.

vorige maand besloot ik te gaan kijken of het nog bestond en bleek het weer totaal gratis te zijn, ben dus ook weer dapper begonnen en voor een gratis game ziet en speelt het erg lekker.

• Anoniemnl
Er zijn nu 2 Europeese servers bijgekomen.
Een duitse server genaamt Bismark
en een engelse server genaamt Hood.

Er is wel een aparte client voor nodig om op de europeese servers te spelen deze is te downloaden op www.navyfield.eu

en in september worden er onderzeeers toegevoegd aan het spel.

Ik ben maar weer gaan spelen en het bevalt weer goed, zijn er nog meer oude spelers die het weer op gaan pakken?

• FragNeck
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 11:55

FragNeck

Ducit amor patriae

Ik ben een 'oude' speler, letterlijk dan, als ik naar het gemiddelde kijk hier..
Misschien even checken, ik vond D2 geweldig, en als ik op de eerste pagina lees, dan lijkt het daar wel op. Misschien is het inderdaad wel leuk.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Op welke server spelen jullie? De engelse of de duitse?
Ik speel zo af en toe nog op de Amerikaanse (New York), maar ich Europees lijkt me toch wat gezelliger. Zeker als er een nl komt. Dan maar weer van voren af aan levellen... :P
Hoe oud zijn de nieuwe servers?

• Anoniemnl
Ik speel op de Hood server (engenls) deze is pas 2 week geleden begonnen dus iedereen is nog een lage lvl

• Gizzy
Ik speel op de Arizona server. Ben inmiddels bezig met mijn onderzeeër. Nog 2 levels voor de Bridge Operator en ik zou een SS'je moeten kunnen proberen.

Heb inmiddels ook de UK Dunqurque, US BB en CV. Ik heb geen abo meer op het spel omdat ik gewoon te weinig speel. Het is wel leuk om af en toe nog eens te doen.

Als je nog tips nodig hebt hoe je mannekes moet lvlen etc, laat maar ff weten.

• Elve1984
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 14:58
Ziet er wel geinig uit. zal vanavond ook eens een Account aanmaken op de Hood server.

iemand nog Tips of tricks welk land het sterkste is?

• Anoniemnl
Leondendungen schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 10:21:
Ziet er wel geinig uit. zal vanavond ook eens een Account aanmaken op de Hood server.

iemand nog Tips of tricks welk land het sterkste is?
Elk land heeft zijn eigen sterke en zwakke punten.

Duitsland: KM (kriegs marine) heeft de beste range kanonnen en de beste fighters voor de vliegdek schepen.

Engeland: UK (United Kingdom) heeft de meest precisie en doet de meeste damage maar heeft gebrek aan range, en heeft de beste torpedo vliegtuigjes

Amerikanen: US (United States) is heel allround in alles (zullen ongetwijfelt ergens het beste in zijn maar heb zo geen idee wat)

Japan: IJN (Imperial Japaneese Navy) Heeft de meest sterke en ook de meeste torpedo's van het spel, japan heeft ook de grootste schip tree dus heel erg veel schepen om uit te kiezen.

Als je je land kiest moet je goed bedenken welke rol je wil gaan spelen denk hierbij aan vliegdekschip, Hit and run of Tank

• Elve1984
Klinkt Duidelijk,

Zou zo niet weten welke Taktiek ik zou willen kiezen. maar vliegtuigjes vindt ik altijd wel leuk :p dus denk dat ik het maar eens met Kriegs Marine ga proberen. zijn er veel mensen hier die spelen? Zijn er verder dingen die ik in het begin in de gaten moet houden?

• Anoniemnl
Leondendungen schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 12:31:
Klinkt Duidelijk,

Zou zo niet weten welke Tactiek ik zou willen kiezen. maar vliegtuigjes vindt ik altijd wel leuk :p dus denk dat ik het maar eens met Kriegs Marine ga proberen. zijn er veel mensen hier die spelen? Zijn er verder dingen die ik in het begin in de gaten moet houden?
Jazeker zijn die er, wat het meest belangrijk is, is dat je niet met de premade crew (deze kun je namelijk niet traden) gaat spelen maar met een eigen gemaakte crew, wat belangrijk is om rekening mee te houden is dat elke rol van een sailer 2 primaire eigenschappen heeft een gunner heeft accuracy en relaud, en een fighter pilot heeft airplain en fighter, je moet zorgen dat als je zo'n sailer aanmaakt dat hij op bijde stats min 11 heeft dus een gunner met 11 acc en 11 reload, is prima 10 acc 12 relaod mag ook, maar minder zeker niet anders kun je op hogere lvl's niet meer meekomen.

als je verder nog vragen hebt stel ze gerust.

Edit: premade crew kun je herkennen aan hun gele naam. spendeer in het begin al je punten aan het rollen naar goede sailers daar heb je later veel plezier van.

[Voor 7% gewijzigd door Anoniemnl op 20-08-2008 12:59]

• Elve1984
thanx, ik zal het vanavond eens gaan proberen. als ik dan ergens tegenaan loop dan zal ik het hier eens in de groep gooien. is er eigenlijk ook zoiets als een Tweakers eenheid of clan of zo?

• Anoniemnl
Leondendungen schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:58:
thanx, ik zal het vanavond eens gaan proberen. als ik dan ergens tegenaan loop dan zal ik het hier eens in de groep gooien. is er eigenlijk ook zoiets als een Tweakers eenheid of clan of zo?
Nee momenteel is er geen Nederlandse clan (in het spel is dat een Fleet) maar ikzelf zit bij de Vikings, daar zitten zeker een aantal Nederlanders in.

• Elve1984
Heb vanavond account aan gemaakt. heb al 2 proef missies gedaan. snap alleen nog niet hoe ik een land kan kiezen. moet je eerst bepaald aantal missies gedaan hebben hiervoor?

en hoe kun je zelf een Bridge operator maken. ik heb 1 zo'n gele bridge operater maar wil graag een witte.

[Voor 24% gewijzigd door Elve1984 op 21-08-2008 00:03]

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Anoniemnl schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 12:11:
[...]
Engeland: UK (United Kingdom) heeft de meest precisie en doet de meeste damage maar heeft gebrek aan range, en heeft de beste torpedo vliegtuigjes

Amerikanen: US (United States) is heel allround in alles (zullen ongetwijfelt ergens het beste in zijn maar heb zo geen idee wat)
US heeft de beste AntiAir guns. UK de slechtste...
Leondendungen schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 23:18:
Heb vanavond account aan gemaakt. heb al 2 proef missies gedaan. snap alleen nog niet hoe ik een land kan kiezen. moet je eerst bepaald aantal missies gedaan hebben hiervoor?

en hoe kun je zelf een Bridge operator maken. ik heb 1 zo'n gele bridge operater maar wil graag een witte.
Een BridgeOperator (BO) kun je pas aanmaken op level 12. Dan kun je een land kiezen.
Je moet dus eerst omhoog levellen. Verstandig is om, zodra je de basis een beetje onder de knie hebt gelijk deel te nemen aan de grote battles. Daar scoor je de meeste punten en gaat levellen het snelst. Vervang ook je radar in de haven!!! Hij staat op auto waardoor je zelf de afstand niet kunt regelen tijdens gevechten. Heel erg onhandig. Zet er bijvoorbeeld de aiming radar op.
Een witte BO krijg je door een nieuwe sailor (matroos) aan te maken. In de stats staan scores, zoals Anoniemnl uitlegde. Bij een BO is potentieel belangrijk (lvl 14 minimaal).
Hier kun je de handleiding downloaden:
http://www.navyfield.eu/eng/down/manual.asp?chkNum=22

Anoniemnl: ik keek altijd naar potentieel en reload, of potentieel en accuracy. Dus Rel 11 en Pot 13, of Rel 12 en Pot 12 zonder op de andere stat Acc te letten, aangezien die op hoge levels helemaal wegzakt. En ik altijd dacht dat potentieel je andere stats omhoogkrikt bij hogere levels. Weet je of potentieel er iets mee te maken heeft?

offtopic:
Anoniemnl: ik zag je gisteren nog met Noorderhaaks :w ik speel zelf onder de naam nozem (meestal met een FF bij vijandelijke cv's te vinden)

• Elve1984
OK, Duidelijk. mijn beste Sailor zit nu op level 6 dus dan snap ik dat ik nog geen eigen Operator aan kan maken. Ik vaar nu als Neutral. heb een Destroyer 01 met 3.46" /45cal C/88D guns erop. Training Missie 2 gaat best lekker opzich. zag dat ik op me middelste gun platform ook 2 Torpedo buizen aan kan brengen. maar hoe schiet ik hier mee. ik kan zo ie zo in battle niet met me middelste Spare gun schieten. hoe kan ik instellen dat deze locatie ook vuurt?

• Stefan_D
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 21-09 13:12
Ah, meer Navyfield spelers. Ik speel momenteel met een Destroyer Z99 (German), maar ik ben bezig om van German naar UK te gaan omdat ik toch juist de voorkeur geef aan onsubtiel mensen afknallen met guns en niet op range gaan zitten snipen. Heb momenteel een Neutral Destroyer 01-M1 met level 9 Op/Gun/Gun erop, dus ik ben hard op weg.

In-game kan je me vinden op de Hood server, naam: suckyducky, schepen: HMS Overkill 3 en de Ulysses.

• Elve1984
steeds meer Tweakers die Navyfield spelen. misschien een idee om een Tweakers Clan/Fleet op te zetten. voelt iemand hier iets voor?

Op welke server spelen jullie eigenlijk? Hood of Bismarck?

[Voor 19% gewijzigd door Elve1984 op 21-08-2008 12:14]

• Anoniemnl
Anoniemnl: ik keek altijd naar potentieel en reload, of potentieel en accuracy. Dus Rel 11 en Pot 13, of Rel 12 en Pot 12 zonder op de andere stat Acc te letten, aangezien die op hoge levels helemaal wegzakt. En ik altijd dacht dat potentieel je andere stats omhoogkrikt bij hogere levels. Weet je of potentieel er iets mee te maken heeft?

offtopic:
Anoniemnl: ik zag je gisteren nog met Noorderhaaks :w ik speel zelf onder de naam nozem (meestal met een FF bij vijandelijke cv's te vinden)

[/quote]

heel iritant zo'n ff in je CV.

Zover ik weet voegt pot niks toe voor gunners en heb je die alleen nodig voor je bo en evt een medic
en idd acc zit al vrij snel op zijn cap, maar hoe eerder hoe beter :)

Ik zelf speel op de Hood server als UK ben bezig met mijn attacker (vliegdek schip) mijn ingame naam is hetzelfde als hier.

• Elve1984
Ik speel zelf ook op de Hood server. mijn ingame naam is Elve, speel nu nog neutraal, mijn hoogste sailor/operator heeft pas level 7 dus kan nog geen land kiezen volgens mij of ik moet iets verkeerd doen. Voelt iemand iets voor het idee om op de Hood server iets van een Tweakers fleet te maken of een soort van chat waar we wat ideen enzo kunnen uitwisselen en elkaar tips en tricks geven.

• Anoniemnl
Leondendungen schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 12:45:
Ik speel zelf ook op de Hood server. mijn ingame naam is Elve, speel nu nog neutraal, mijn hoogste sailor/operator heeft pas level 7 dus kan nog geen land kiezen volgens mij of ik moet iets verkeerd doen. Voelt iemand iets voor het idee om op de Hood server iets van een Tweakers fleet te maken of een soort van chat waar we wat ideen enzo kunnen uitwisselen en elkaar tips en tricks geven.
Ik ben zelf lvl 54 opd e hood server, en idd op lvl 7 kun je geen land kiezen
ik vindt het geen probleem om deel te nemen in een chat/forum om mensen te helpen met dit spel, maar ik ga niet zomaar bij mijn fleet weg aangezien het een hele actieve en gezellige fleet is en ook nog momenteel de sterkste op de hood server.

maar gezellig met wat andere nederlanders spelen is geen enkel probleem

• Firestone
  • Laatst online: 14-04-2017

Firestone

$ su - vuursteen

Bestaat er ook een aiming/auto FCS combi systeem? De auto kan nml de hoogte(hoek) slecht instellen, maar bij de aiming moet je teveel ernaast doen. Zo vind ik het mikken via de muis best prima, maar daarnaast wil ik graag de W/S keys gebruiken.
Zelf zit ik op de Hood bij Duitsland(the irony :P).

Real Eyes, Realise, Real Lies

• Elve1984
bij welke Fleet zit jij dan Anoniemnl? als ik op de hood server zoek naar Fleets bij Clan comunity dan zie ik maar 2 fleeds op de hood server. klopt dit of kijk ik verkeerd dan? en als iemand me tips/hulp zou kunnen geven via Chat zou ik wel handig vinden. weet niet of iemand dit kan en wil. Eventueel via msn zou ook kunnen als iemand zich geroepen voelt.

Zijn er overigens speciale eisen om een Fleet te joinen of moet je gewoon beetje zoeken en geluk hebben?

• sig69
  • Laatst online: 20:32
Ziet er leuk uit, nog nooit van gehoord eigenlijk. Ik ga vanavond ook eens kijken.
Wat kan je eigenlijk met die tokens? Als ze nuttig zijn, kan iemand mij zijn id geven dan vul ik die wel in als nominator bij het aanmelden.

[Voor 46% gewijzigd door sig69 op 21-08-2008 15:01]

• Anoniemnl
Firestone schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 13:38:
Bestaat er ook een aiming/auto FCS combi systeem? De auto kan nml de hoogte(hoek) slecht instellen, maar bij de aiming moet je teveel ernaast doen. Zo vind ik het mikken via de muis best prima, maar daarnaast wil ik graag de W/S keys gebruiken.
Nee er is alleen auto of manual, de finder is alleen hadig voor CV's.
Leondendungen schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:23:
bij welke Fleet zit jij dan Anoniemnl? als ik op de hood server zoek naar Fleets bij Clan comunity dan zie ik maar 2 fleeds op de hood server. klopt dit of kijk ik verkeerd dan? en als iemand me tips/hulp zou kunnen geven via Chat zou ik wel handig vinden. weet niet of iemand dit kan en wil. Eventueel via msn zou ook kunnen als iemand zich geroepen voelt.

Zijn er overigens speciale eisen om een Fleet te joinen of moet je gewoon beetje zoeken en geluk hebben?
Ik zit bij de Vikings (equality) en bij clan comunitie moet je fleet aangemeld zijn, lang niet elke fleet doet dat.
Als je een fleet wilt joinen kan je dat vragen aan de fleet leider, sommige hebben voorwaarden waar je aan moet voldoen maar dat is per fleet verschillend.
om te joinen moet je wel een radio man hebben.

• Elve1984
Dan zal ik vanavond eens een Radioman trainen. ik heb al Sailors met Level6 dus zou moeten lukken.

Sig, mijn Id is Elve.

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Anoniemnl schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 12:35:

heel iritant zo'n ff in je CV.

Zover ik weet voegt pot niks toe voor gunners en heb je die alleen nodig voor je bo en evt een medic
en idd acc zit al vrij snel op zijn cap, maar hoe eerder hoe beter :)

Ik zelf speel op de Hood server als UK ben bezig met mijn attacker (vliegdek schip) mijn ingame naam is hetzelfde als hier.
Misschien een tip: zorg bij een cv voor twee a drie fighters. Bij verder ontwikkelde servers is er anders met bombers soms geen doorkomen aan.
sailer 2 primaire eigenschappen heeft een gunner heeft accuracy en relaud, en een fighter pilot heeft airplain en fighter, je moet zorgen dat als je zo'n sailer aanmaakt dat hij op bijde stats min 11 heeft dus een gunner met 11 acc en 11 reload, is prima 10 acc 12 relaod mag ook, maar minder zeker niet anders kun je op hogere lvl's niet meer meekomen.
Kun je een lijstje geven van sailers met 2 primaire eigenschappen?
Heeft hulpcrew bijvoorbeeld engine en repair en restore als eigenschappen?

• Anoniemnl
Karel V schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 18:37:
[...]

Kun je een lijstje geven van sailers met 2 primaire eigenschappen?
Heeft hulpcrew bijvoorbeeld engine en repair en restore als eigenschappen?
De support sailers hebben 1 primaire en 2 secundaire stats. bvb een eng heeft eng primair en res & repair secundaire, geld op die manier ook voor de andere 2. probeer je primaire stat op 12 te krijgen en de rest op 1.

BO - pot 14 min
Radio man - pot 14
medic - pot 14 (dit is een latere support class, hetzelfde geld voor de andere support classes)
Gunner - acc 10 min & reload 11 min
AA gunner - aaw 11 min & reload 11 min
Fighter pilot - airplane 11 min & fighter 11 min (hoe meer 12 hoe beter want fighters moeten tegen andere fighter en de bete wint)
Bomber pilot - airplane 10 min & bomber 11min
Torpedo man - Reload 11 min & torp 11 min (als je voor een Battle ship of een vliegdekschip gaat moet je deze niet gebruiken en niet trainen is namelijk op een latere lvl compleet waardeloos)

dat was het dan weer.

• sig69
  • Laatst online: 20:32
Eeehm... Ik voel me een beetje dom nu, maar ik kom niet eens door de tutorial. Ik moet op f en v drukken om voor en achteruit te gaan, en op g om het beeld te centreren. Dat heb ik gedaan, maar er gebeurt verder niks? Hoe gaat de tutorial verder?

• 1shot1kill
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 17:44
Ik speel ook al weer 2.5 jaar Navyfield, volgens Xfire heb ik er 2769 uurtjes aan gezeten maar goed zitten ook wel een paar honderd uur AFK bij. Ik speel op NFNA op de Arizona server, tot nu toe heb ik level 114 US (Montana) 83 US (Essex) en 104 UK (Lion 2) en nog wat lagere level BO's. Ik heb in het begin in de TC fleet gezeten maar die zit nu op de New York server, daarna in AE wat nog steeds bestaat maar zeer in aanzien is gedaalt en ik zit nu in Jedi, wat zo'n beetje de beste maar ook 1 van de meeste gehate fleets is op NFNA.
Leondendungen schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 12:31:
Klinkt Duidelijk,

Zou zo niet weten welke Taktiek ik zou willen kiezen. maar vliegtuigjes vindt ik altijd wel leuk :p dus denk dat ik het maar eens met Kriegs Marine ga proberen. zijn er veel mensen hier die spelen? Zijn er verder dingen die ik in het begin in de gaten moet houden?
Doe jezelf een plezier en begin met een slagschip (BB) dan leer je het spel veel beter kennen dan als je met vliegdekschip (CV) begint en kun je ook sneller beiden krijgen dan als je met een CV zou beginnen.

En UK is het makkelijkst voor nieuwe spelers als je voor BB gaat.

nf-guides.com is een goede plek om eventjes te kijken voor beginners.
Karel V schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 10:59:
[...]
US heeft de beste AntiAir guns.
Nee dat hebben ze niet, Japan en Duitsland hebben die, moeilijk te bepalen welke van die 2 de beste hebben maar als het echt op de afstand aankomt dan IJN, maar die zijn dichtbij weer minder. Waar jij denk ik je vergissing maakt is dat de US de beste AAW heeft, dat zijn niet de AA guns maar de automatische machinegeweren die op vliegtuigen schieten als ze te dichtbij komen, de afstand die de US met de bruikbare AA guns kan schieten is maar matig. Bovendien zijn US (en UK) AA gunners waardeloos en kun je beter reload gunners hebben voor die 2 naties.
Leondendungen schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 12:45:
Op level 12 kan een sailor een nationaliteit krijgen.
Firestone schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 13:38:
Nee dat is er niet, het is gewoon het beste om zo snel mogelijk (voordat je een CL krijgt) manual te leren, dat scheelt je een hoop gedoe later)
Anoniemnl schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 19:25:
[...]

De support sailers hebben 1 primaire en 2 secundaire stats. bvb een eng heeft eng primair en res & repair secundaire, geld op die manier ook voor de andere 2. probeer je primaire stat op 12 te krijgen en de rest op 1.

BO - pot 14 min
Radio man - pot 14
medic - pot 14 (dit is een latere support class, hetzelfde geld voor de andere support classes)
Gunner - acc 10 min & reload 11 min
AA gunner - aaw 11 min & reload 11 min
Fighter pilot - airplane 11 min & fighter 11 min (hoe meer 12 hoe beter want fighters moeten tegen andere fighter en de bete wint)
Bomber pilot - airplane 10 min & bomber 11min
Torpedo man - Reload 11 min & torp 11 min (als je voor een Battle ship of een vliegdekschip gaat moet je deze niet gebruiken en niet trainen is namelijk op een latere lvl compleet waardeloos)

dat was het dan weer.
Dit klopt niet helemaal.

Voor een BO is +14 wel genoeg, maar +15 is beter vooral voor BB BO's.
Medics gebruik ik niet, aangezien niemand kan aantonen dat ze werken, al jaren discussies hierover op NFNA, maar de developers weten het zelf niet eens aangezien de gast die ze gemaakt heeft niet meer bij ze werkt.
Gunners wil je minstens 11/11, alleen maar 10 als de andere stat 12 is, beste is 12/12 natuurlijk maar erg zeldzaam. Welke stats je het beste kan hebben verschilt ook per natie en wat voor gunner het is. Zo zal je voor een AA gunner eerder voor 10/12 acc/rel gaan en voor een KM main gunner 12/10 acc/rel omdat die guns zowiezo al slechte spread hebben.
De piloten is weer een discussiepunt waar je jaren over kan doorgaan, al is over het algemeen op NFNA nu wel duidelijk geworden dat aircraft stat alleen belangrijk is voor scouts, fighter alleen voor fighter en bomber alleen voor bombers en dus geen combinaties noodzakelijk zzijn voor beter resultaat.
Bij torpedoman is ook alleen maar de torpedo stat belangrijk, die stat bepaald hoe snel de torpedo herlaad en niet de reload stat, de reload stat is alleen voor kannonnen.

• Anoniemnl
1shot1kill schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 19:51:
Dit klopt niet helemaal.

Voor een BO is +14 wel genoeg, maar +15 is beter vooral voor BB BO's.
Medics gebruik ik niet, aangezien niemand kan aantonen dat ze werken, al jaren discussies hierover op NFNA, maar de developers weten het zelf niet eens aangezien de gast die ze gemaakt heeft niet meer bij ze werkt.
Gunners wil je minstens 11/11, alleen maar 10 als de andere stat 12 is, beste is 12/12 natuurlijk maar erg zeldzaam. Welke stats je het beste kan hebben verschilt ook per natie en wat voor gunner het is. Zo zal je voor een AA gunner eerder voor 10/12 acc/rel gaan en voor een KM main gunner 12/10 acc/rel omdat die guns zowiezo al slechte spread hebben.
De piloten is weer een discussiepunt waar je jaren over kan doorgaan, al is over het algemeen op NFNA nu wel duidelijk geworden dat aircraft stat alleen belangrijk is voor scouts, fighter alleen voor fighter en bomber alleen voor bombers en dus geen combinaties noodzakelijk zzijn voor beter resultaat.
Bij torpedoman is ook alleen maar de torpedo stat belangrijk, die stat bepaald hoe snel de torpedo herlaad en niet de reload stat, de reload stat is alleen voor kannonnen.
Gunners: de acc stat zit al vrij vroeg op zijn cap dus 12 is daar niet helemaal nodig maar hangt natuurlijk altijd van het land af.
pilots: het klopt dat je voor een dogfight en het bommen droppen zelf de aircraft stat niet nodig hebt maar voor het ontwijken van vijandelijke aaw wel, die is op die stat gebaseert, teminste dat is wat ik uit de discussie op nf heb gehaald.
en trpers gebruik ik niet dus zou best kunnen

• 1shot1kill
Gunners van +10 acc zullen hun cap rond level 80-100 bereiken, dat zijn genoeg levels om een goede stat te verantwoorden, aangezien het vooral rond level 50-90 is waar je accuracy erg belangrijk is.

Hoewel het erg moeilijk is een definitief antwoord te vinden hebben de meest recente betrouwbare tests van een een jaartje terug dat de aircraft stat niet zoveel doet op fighters en bombers aangezien de meeste toch immuun worden voor AAW zo rond hun laatste promotie, met slechte en goede AAW stat. Er is een hele tijd gedacht dat de aircraft stat belangrijker dan de fighter stat was voor fighters maar dat is dus gebleken dat het niet waar is.

• dna-ghost
  • Laatst online: 13-12-2009
Kan je in het begin nou echt alleen maar op die 4 bootjes schieten bij die trainings missie en geen andere? Is wel beetje saai dan

[Voor 14% gewijzigd door dna-ghost op 21-08-2008 22:07]

• 1shot1kill
Volgens mij zijn er 2 trainings missies die je moet doen en dan kun je gewone battles gaan spelen in area 7 of 12.

• dna-ghost
  • Laatst online: 13-12-2009
Ben volgens de site zelf nog lvl 1. Kan je het ingame ook ergens zien? Blijf wel ff die 2 trainings missies doen. Heb alleen die BB die je krijgt van die missie daarmee maar ff crew trainen en verder levelen.

• bixbom
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 09-06-2011
Moet je nog steeds betalen voor navyfield boven een bepaald lvl ? en zo ja welk lvl is dit ?

In Nomine Patris, Filii Et Spiritus Sancti - "Just the Hardstyle way of life" - The Sacrifice ///

• 1shot1kill
Ik weet niet hoe het by Navyfield EU zit maar bij Navyfield NA kun je gratis spelen, alleen zul je zonder te betalen maar 40% van de experience krijgen dan met een normale account.
dna-ghost schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 22:31:
Ben volgens de site zelf nog lvl 1. Kan je het ingame ook ergens zien? Blijf wel ff die 2 trainings missies doen. Heb alleen die BB die je krijgt van die missie daarmee maar ff crew trainen en verder levelen.
Het level op de site heeft niets met je ingame level te maken, dat is je forum level. Ga gewoon naar area 7 of 12 en ga daar in gewone rooms spelen, als dat niet kan dan is er nog een training die je moet afmaken, maar weet dat niet zeker aangezien ik dat zelf meer dan anderhalf jaar geleden heb gedaan en het sindsdien geloof ik ook al een paar keer veranderd is.

• bixbom
Miss keer lijstje maken met wie welke server speelt en welke lvls ?

In Nomine Patris, Filii Et Spiritus Sancti - "Just the Hardstyle way of life" - The Sacrifice ///

• 1shot1kill
Op de NFNA forums heeft Yuno (de hoofd developer) net zijn Augustus update geplaatst, let op dit is vooral voor de Noord Amerikaanse servers maar sommige dingen zullen ook voor EU zijn.
Dear Fans of NF,
How are you all doing? I hope all are well. Here are my updates for August.

1. New Aircrafts for CV
As all of you know, we have new SBB and SCVs in the server. Many players were concerned
over new aircrafts for the new CVs. I’ve discussed it with the dev team and they
understood the situation. New aircrafts are under development (currently in 3D modeling
process) and I predict they will be finished within a few weeks. They are Tier 5 aircraft.

2. National Pack Progress
Since not many 3D max experts have volunteered for graphic modeling, we have decided to
build a graphic studio in China. We have set up the studio and are currently hiring
developers. As soon as we have finished training them, new ships will be developed. I
will keep updating you on any new information concerning this project.

3. Submarines
I am seeing a really positive movement ever since submarines were placed in the servers.
It seems like many players are enjoying them. Since this is the first stage of the
submarines, I believe there are lots of aspects that can be improved in the future. If
you have suggestions and ideas please let us know, or you can just talk one of our TNF
members. Furthermore, additional submarines are coming and are currently under the
development process.

4. Sleeping Account System
As a result of the demand of many players, we have incorporated a “Sleeping Account? system. This is for players who are leaving NF for an extended period of time (at least
20 days), and who wish their NF subscriptions not to go to waste as a result. When using
the system please be aware that once your request has been accepted, and your account is
in sleep mode, we are unable to manually release the account. You have to wait until your
requested return day has been reached. Therefore, please think carefully before
requesting a sleeping account.

5. Thank you for helping to test Bugs Rider!
I want to give a big thanks for all of those players that helped us test our new game,
Bugs Rider. There were a few problems, but the test has ended successfully with your help.
I believe we need one more final test before we start the open best test. I hope with your
help we can improve Bugs Rider once more. We will announce the details about it as soon
as we have the date for the test. Once again, thank you all for your help to make Bugs
Rider better.

6. NF Party Weekend
There has been too much controversy surrounding this event. I was a bit surprised after
seeing player’s responses about this. Honestly, I was not fair with the setup of the
event, but the thing is, I wanted to help players who could not play as much paying
players. I want to throw out the disclaimer that this event will not be fair again, it
goes on like this or I will not hold the event. However, I do understand the players who
have been complaining about it, so I will make a poll on this. I will let you to choose
the event style. Please check the NF poll section in a few days.

7. New NF Trade System

One day, I was thinking about NF and in particular, what is a weak aspect of NF at the
moment that we can make noticeable improvements upon? So, I started out in NF again from
level 1 and found that the NF trade system is very inconvenient. I began to think about
how to change it and I finally came up with an idea that I want to share with you right
now. The NF trade system will be changed so that with the new trade system you do not have
to meet other players to trade your item. Once we have developed the new NF trade system
you can just trade items with it. You just put the item in the trade box and put the ID
that you want to send to. It will then automatically send it to the player.
Also, many players have been complaining about the 50 sailor limitation per account. We
have kept looking into this but have been thus far unable to increase the limit otherwise
the data will corrupt easily. So, I got an idea from players who use multiple accounts.
Within the trade system, you will be able to link your storage account to your main
account. So, between the two linked accounts there would be no limitation on trading
items. This would mean anything and everything including premium ships, premium sailors,
BOs, credits, etc. However, in order to first link your storage account, the storage
account will need to be reset. This means there must not be any items in there. Also, if
you want to dismiss a storage account later on, the storage account will automatically be
reset. If you already have a storage account then we may be able to link it to your
account manually. With such a system in place you would be able to have more than 150
sailors. I am currently discussing this system with the devs, so please realize that the
specifications I have described may be subject to change. One thing that is certain
however is that we are indeed working on this right now. I will keep you posted on the
progress
This is all for today. I hope you enjoy it and as always, thank you for supporting NF.

-yuno

Navy Field: Created by SD EnterNet, Developed by 17,421 Navy Field Players
Dat tier 5 klopt trouwens niet helemaal, er is niet eens eeen tier 4.

Kan trouwens iemand de titel aanpassen? De open beta van Navyfield is in februari 2006 al afgelopen.

• bixbom
1shot1kill schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 22:11:
Volgens mij zijn er 2 trainings missies die je moet doen en dan kun je gewone battles gaan spelen in area 7 of 12.
Kan ik jou keer toevoegen ergens voor hulp etc ?

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

1shot1kill schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 19:51:
[...]

Doe jezelf een plezier en begin met een slagschip (BB) dan leer je het spel veel beter kennen dan als je met vliegdekschip (CV) begint en kun je ook sneller beiden krijgen dan als je met een CV zou beginnen.

En UK is het makkelijkst voor nieuwe spelers als je voor BB gaat.

nf-guides.com is een goede plek om eventjes te kijken voor beginners.

[...]

Nee dat hebben ze niet, Japan en Duitsland hebben die, moeilijk te bepalen welke van die 2 de beste hebben maar als het echt op de afstand aankomt dan IJN, maar die zijn dichtbij weer minder. Waar jij denk ik je vergissing maakt is dat de US de beste AAW heeft, dat zijn niet de AA guns maar de automatische machinegeweren die op vliegtuigen schieten als ze te dichtbij komen, de afstand die de US met de bruikbare AA guns kan schieten is maar matig. Bovendien zijn US (en UK) AA gunners waardeloos en kun je beter reload gunners hebben voor die 2 naties.

[...]
Als je de York lijn kiest bij UK is het weer niet de makkelijkste. Renown en Repulse zijn vrij zwakke BC's.

Ik vroeg me al af waar de W bij AAW voor stond, dus dat het is het. Bedankt voor de uitleg ;)

• Elve1984
Gisteren weer bijna hele avond zitten spelen. Veel Blitzkrieg gespeeld, moet zeggen het begint steeds leuker geworden vooral als je eenmaal echt battles gaat spelen. alleen werd ik met me kleine Destroyertje nog al vaak gekilled. maar aan het einde van de avond toch voor elkaar gekregen om een aantal Sailors boven Level 12 te krijgen, maar meteen een BO aangemaakt, 2 Arm Sailors en 1 Support Sailor. En ik ben Overgestapt naar de Kriegs Marine. heb daar nu een Z1. helaas nog wel slechte engine want daar had ik geen cash meer voor.

Het viel me op dat je op je middelste 2 wapen stations bij een Z1 Mijnen leggers kunt plaatsen. heb je hier iets aan of niet? dacht dat hier ook torpedo buizen op zouden kunnen maar kon deze niet kopen.

Iemand Tips hoe ik het beste verder kan gaan welke schepen of zo iets.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True