Ik heb net een nieuwe pc met een MSI K8N Neo2 Platinum moederbord en een SATA 200 GB MAXTOR harde schijf. Nu gaat alles goed totdat ik reboot (heel soms al als je de pc aanzet), dan wil hij soms niet verder dan dat de bios zegt detectich IDE divises en soms krijg je net Windows in beeld en dan slaat hij vast. Het lichtje van de HD blijf dan branden, maar je hoort hem verder niet.
Nu heb ik 1 keer tijdens het opstarten (en hij liep vast) de power kabel van de HD eruit gehaald en er weer opnieuw ingestopt. Toen ging hij weer door met opstarten.
Weet iemand wat dit zou kunnen zijn? Ik heb de bios geflashed met de nieuwste versie (1.30). Maar komt dit nou door me HD of is me voeding misschien niet optimaal (een Q-Tec 400W voeding, goedkoop is duurkoop misschien).
Met vriendelijke groet,
Josteman
Nu heb ik 1 keer tijdens het opstarten (en hij liep vast) de power kabel van de HD eruit gehaald en er weer opnieuw ingestopt. Toen ging hij weer door met opstarten.
Weet iemand wat dit zou kunnen zijn? Ik heb de bios geflashed met de nieuwste versie (1.30). Maar komt dit nou door me HD of is me voeding misschien niet optimaal (een Q-Tec 400W voeding, goedkoop is duurkoop misschien).
Met vriendelijke groet,
Josteman
Boei