Bavaria rebuilder easy

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:00

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Er schijnt door de release group 'Bavaria' een compleet programma gemaakt te zijn gebaseerd op dvd-rebuilder (als ik me niet vergis) waarmee je met '1 druk op de knop' cce passed films kunt rippen/encoden (hoe heet dit?).
De naam van het programma heette zoiets als Bavaria rebuilder easy 1.01. Weet iemand of dit freeware/shareware is.
En waar ik het vandaan kan halen.
Overigens heb ik het over de versie waarbij alle instellingen al goed zouden staan. (het woordje easy in de naam:"Bavaria rebuilder easy 1.01" zou dit moeten aanduiden.

Iemand?

[ Voor 25% gewijzigd door Mystikal op 17-11-2004 14:31 . Reden: onduidelijke formulering ]

Basement Bios ---- Exo-S

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik begrijp er geen klap van? Misschien kun je de enters die halverwege je regels staan weghalen; maar dan nog ben ik bang dat ik geen idee heb waar je het over hebt. Het gaat om een DVD ripper oid? Bevindt dit programma zich niet net over de grens tussen legaal en illegaal?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Hmm, gebruik gewoon de normale dvd rebuilder man.... werkt precies het zelfde!

Verwijderd

Bavaria dvd rebuilder easy is een verzameling van meerdere programma's waarbij de instellingen direct goed staan om een 6pass CCE rip te maken.

Het programma zelf heb ik van usenet af, ik weet niet of je daar toegang tot hebt anders wil ik het wel een voor je posten, stuur maar een mailtje of zo.

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
bericht aangepast naar normaal nederlands :)

Basement Bios ---- Exo-S

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 14:30:
Bavaria dvd rebuilder easy is een verzameling van meerdere programma's waarbij de instellingen direct goed staan om een 6pass CCE rip te maken.

Het programma zelf heb ik van usenet af, ik weet niet of je daar toegang tot hebt anders wil ik het wel een voor je posten, stuur maar een mailtje of zo.
okay tnx...
Ik ben blij dat jij begreep wat ik bedoelde :+ Het lag niet aan mijn formulering, maar aan het begrijpend lezen van mijn mede-GOT-ers :Y)

Ik zal je wel ff mailen. (ik zie alleen je adres nergens) |:( |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Mystikal op 17-11-2004 14:34 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Verwijderd

Mystikal schreef op woensdag 17 november 2004 @ 14:32:
[...]

okay tnx...
Ik ben blij dat jij begreep wat ik bedoelde :+ Het lag niet aan mijn formulering, maar aan het begrijpend lezen van mijn mede-GOT-ers :Y)

Ik zal je wel ff mailen. (ik zie alleen je adres nergens) |:( |:(
[...] zeg het even als je het gezien hebt dan verwijder ik het weer.

Modbreak:GoT is niet bedoeld om dubieuze software uit te wisselen via mail

[ Voor 12% gewijzigd door Spider.007 op 17-11-2004 14:50 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Aangezien dit topic wel erg dubieuze vormen begint aan te nemen doe ik dit topic op slot. Als het Freeware is is er vast wel een officieele site voor; en als het geen freeware is, is het niet de bedoeling dat het via GoT wordt uitgewisseld :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.