Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Volgens mij heb ik hier dezelfde tang (k*tding, categorie low-budget), en die hele tang kost 10 eur ofzo dus om nou zelf weer losse onderdelen te gaan kopen, verzendkosten worden dan beetje veeel in verhouding.Wallie schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:05:
Ik heb thuis zo'n utp krimptang:
[afbeelding]
De knipmesjes zijn echter een beetje kapot door het knippen van UTP kabels van volkern.
Heeft iemand een idee waar je die mesjes los kan krijgen? Eynstein heeft ze niet
Verwijderd
Tangetjes kosten hier 5 euro als ik me niet vergis. Kan je ze eigenlijk makkelijk uit elkaar slopen? Zonee, koop gewoon een nieuwe
Waar is hier?? Winkels internet shops etc ...Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 16:14:
Tangetjes kosten hier 5 euro als ik me niet vergis. Kan je ze eigenlijk makkelijk uit elkaar slopen? Zonee, koop gewoon een nieuwe
NSLU2, SheevaPlug, Pogoplug, Espressobin and Odroid H2 addict
als je de tang veel gebruikt kan je ook een wat duurdere kopen waarbij je de mesjes kan vervangen.
De mijne koste 2 jaar terug 109 euro word regelmatig gebruikt en werkt nog steeds perfect.
Mijn motto is nog steeds goed gereedschap is het halve werk.
Als je hier en daar klusjes hebt bij mensen die bijvoorbeeld bij hun kinderen op de kamer een pc met internet willen hebben en dergelijke verdient dat zich zo weer terug
De mijne koste 2 jaar terug 109 euro word regelmatig gebruikt en werkt nog steeds perfect.
Mijn motto is nog steeds goed gereedschap is het halve werk.
Als je hier en daar klusjes hebt bij mensen die bijvoorbeeld bij hun kinderen op de kamer een pc met internet willen hebben en dergelijke verdient dat zich zo weer terug
computer voor alle werkzaamheden
Nou, hij doet het verder prima bij mij, al bergen kabeltjes mee geknipt, en de mesjes zijn ook verwisselbaar, zitten gewoon vastgeschroefd.. maar ja, dan moet je ze wel kunnen vinden.. liefst koop ik gewoon een pakje van 20 ofzo.
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
ik heb dezelfde tang, €16,- voor betaald, en best een fijn ding ... alleen gebruik ik voor het knippen van kabels nog altijd liever een gewone tang met de juiste bek
Mother, will they like this song?
Dan denk ik gezien de prijzen die ik hier lees dat een nieuwe net zo duur zal zijn als de mesjes heb je conrad al geraadpleegd?Wallie schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 16:20:
Nou, hij doet het verder prima bij mij, al bergen kabeltjes mee geknipt, en de mesjes zijn ook verwisselbaar, zitten gewoon vastgeschroefd.. maar ja, dan moet je ze wel kunnen vinden.. liefst koop ik gewoon een pakje van 20 ofzo.
mischien dat die je verder kunnen helpen
computer voor alle werkzaamheden
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 16:14:
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Die zoals TS afgebeeld heeft zijn echt heel simpel, die van informatique ziet er een stuk degelijker uit.
Die van TS hangen hier in de winkel voor 10 eur verkoop......
Als ik je vraag welke winkel dat is mag je daar dan wel reclame voor maken?DJSmiley schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 16:37:
Die zoals TS afgebeeld heeft zijn echt heel simpel, die van informatique ziet er een stuk degelijker uit.
Je kan toch even in de Pricewatch zoeken? ik heb op de HCC (heb je nu veel aan
) zat tangen zien hangen van zo rond de 9 euro.
pricewatch: UTP Krimptang
pricewatch: UTP Krimptang
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Lokale computerwinkel in Harderwijk.ritsjoena schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 16:39:
[...]
Als ik je vraag welke winkel dat is mag je daar dan wel reclame voor maken?
Maar goed, in de pricewatch staan ze ook, en m'n mail = zie profiel, is niet de bedoeling om hier rond te gaan spammen denk ik
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()