Toon posts:

9800pro kapot??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op de hcc beurs een nieuwe computer gekocht hij werkt uitstekend.
Alleen nu heb ik een probleempje er is een koelblokje wat vlak bij de molex aansluiting zat van me ati radeon 9800 pro gevallen en nu werkt hij niet meer. Nadat dat het koelblokje ding eraf was gevallen(wat ik nog niet doorhad) heb ik me computer opgestart en viel hij ineens uit toen ik een spel aan het installeren was.

Mijn vraag is: Is de chip die onder dit koolblokje zat doorgebrand of kan ik dat koelblokje er gewoon weer opnieuw opzetten en moet hij het dan weer doen?

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:14

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

proberen kan geen kwaad, en anders is hij idd stuk.

Verwijderd

Topicstarter
En als ie stuk is wat moet ik dan doen? hoe regel je dat met garantie? Hoelang duurt dat?

• sneakyd3ad
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-08 17:21
Als het een goede winkel is krijg je direct een nieuwe, sommige winkels sturen het eerst op naar de fabrikant en dat kan dan wel ff duren

Verwijderd

Topicstarter
Hoe moet dat dan? moet ik dat ding opsturen ofzo? hoelang kan het ongeveer duren?

Verwijderd

Lang . Ga gewoon naar de winkel zelf toe met je probleem.

• woolysheep
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

woolysheep

La Pecora Nera

Ik zou gewoon eerst even langs de winkel gaan waar je de kaart gekocht hebt en die leggen het dan uit. (of bellen kan ook)

"wooled" :: Team Boonanza :: Helping DPC @ DC-Vault :: Stampede #9 ::

Verwijderd

Jah tenzij je 4 weken zonder beeld wil zitten :)

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-08 11:10

Griffin

Is mythical

hebbie je kaart op HCC bij een simpel stalletje gekocht. of bij een mycom stal (bijvoorbeeld).
want bij mycom gaat het veel makelijker met garantie enzo.

hoe lang het duurt weten wij ook niet. Ligt eraan hoe je met de garantie zit. ook hoe de winkel is. sommige winkels geven gelijk een andere mee, een andere winkel wil deze opsturen en dan zoek jij het maar lekker uit.

ik zou eerst gaan bellen met de winkel en info vragen.

suc6

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08 22:12
Nu het dingetje afgekoeld is kan je ff je pc terug opstarten tot aan de post (duw op de break toets) om te kijken of je beeld goed is, ifso dan zet je het blokje er zelf terug op met ASadhesive of iets gelijkaardigs.

Verwijderd

Topicstarter
Oke tnx

Maar ik had het al opgelost, ik had me geheugen in een ander slot gedaan en toen get koelblokje er op gezet met coolerpasta. hij doet het weer. heel vaag
maarja het werkt weer dus geen garrantie nodig

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 20:32 . Reden: foutje ]

Pagina: 1