Okay, hier weer eens een probleempje van mij...:
Sinds mijn laatste Windows install heb ik wat problemen met mijn video kaart.
Bij alle video's die ik afspeel (avi, mpg, wmv, mov, ingame movies) heb ik groene, blauwe en soms rode vlekken in beeld die random verschijnen en verdwijnen per frames... hieronder ff een voorbeeldje van een ingame filmpje:

Game is Alias van Acclaim Entertainment (klikbaar)
op het plaatje is het niet super te zien aangezien k t plaatje asl jpg heb opgeslagen in paint
maar die vlekken zijn in real life groter er duidelijker dan ze daar lijken.
Ook heb ik dat welk spel ik ook speel (Alias, Tony Hawk's Underground 2, Larry MAgna Cum Laude, en Star Wars Battlefront heb ik nu geinstalld staan) dat na een minuut of 2, soms al eerder, dat het complete spel Freezed, of gewoon terug naar m'n desktop crasched
Ik draai op het moment de 61.77 drivers van nVidia, omdat op verschillende sites vermeld stond dat deze beter draaide, hiervoor heb ik ook de 61.76 drivers geprobeerd en ook nod de nieuwste (66.93) maar ze vertotonen allemaal dezelfde problemen
wat dus resulteerd dat ik NIET kan gamen... nou ja, petiancen lukt nog wel
en video's kijken is ontzettend irritant
Waar kan dit aan ligggen? en hoe los ik het op?
verdere specs:
Windows XP Pro Service Pack 2
Asus GeForce FX 5700 256 MB DDR
AMD Athalon XP 2600+ @ standard 2.08 Ghz
1256 MB DDR PC3200 Kingston (2x 512 1x256)
Sinds mijn laatste Windows install heb ik wat problemen met mijn video kaart.
Bij alle video's die ik afspeel (avi, mpg, wmv, mov, ingame movies) heb ik groene, blauwe en soms rode vlekken in beeld die random verschijnen en verdwijnen per frames... hieronder ff een voorbeeldje van een ingame filmpje:
Game is Alias van Acclaim Entertainment (klikbaar)
op het plaatje is het niet super te zien aangezien k t plaatje asl jpg heb opgeslagen in paint
Ook heb ik dat welk spel ik ook speel (Alias, Tony Hawk's Underground 2, Larry MAgna Cum Laude, en Star Wars Battlefront heb ik nu geinstalld staan) dat na een minuut of 2, soms al eerder, dat het complete spel Freezed, of gewoon terug naar m'n desktop crasched
Ik draai op het moment de 61.77 drivers van nVidia, omdat op verschillende sites vermeld stond dat deze beter draaide, hiervoor heb ik ook de 61.76 drivers geprobeerd en ook nod de nieuwste (66.93) maar ze vertotonen allemaal dezelfde problemen
Waar kan dit aan ligggen? en hoe los ik het op?
verdere specs:
Windows XP Pro Service Pack 2
Asus GeForce FX 5700 256 MB DDR
AMD Athalon XP 2600+ @ standard 2.08 Ghz
1256 MB DDR PC3200 Kingston (2x 512 1x256)
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram