Zo ik zit met een dilema
me gameport op me geluidskaart is kapot....
Wat kan ik nu doen?? Als ik me stuur er in doe geeft die wel stroom lampjes branden. Maar ik krijg hem niet verbonden soms heel ff maar dan is die weer niet verbonden. Ik heb me stuur heel lang niet in me game port gehad en toen weer gekeken of die het deed.
Ik me stuur instellen bij spelbesturing onder WinXP zo hij stond toen ff weer op OK. Dus ik dacht hij doet het weer.
Toen een race spel opgestart jesus wat schokte het. Ik dacht eerst dat er iets verkeerd aan stond dus onder WinXP alles uit gedaan wat uit kon. Ik weer een race spel opstarten maar nee
hij deed het nog niet goed.
Ik koppel me stuur af en hij deed het weer perfect niet meer schokken maar lekker vloeiend ging het spel.
Dus ik heb de conclusie getrokken dat me gameport kapot is.
Nu me brandende vraag :
Is er een alternatief
Een gameport op een pci kaartje ofzo?
Of een serieel kabeltje die het omzet naar USB?
Ik wil weer racen met stuur
alvast dank
Wat kan ik nu doen?? Als ik me stuur er in doe geeft die wel stroom lampjes branden. Maar ik krijg hem niet verbonden soms heel ff maar dan is die weer niet verbonden. Ik heb me stuur heel lang niet in me game port gehad en toen weer gekeken of die het deed.
Ik me stuur instellen bij spelbesturing onder WinXP zo hij stond toen ff weer op OK. Dus ik dacht hij doet het weer.
Toen een race spel opgestart jesus wat schokte het. Ik dacht eerst dat er iets verkeerd aan stond dus onder WinXP alles uit gedaan wat uit kon. Ik weer een race spel opstarten maar nee
Dus ik heb de conclusie getrokken dat me gameport kapot is.
Nu me brandende vraag :
Is er een alternatief
Een gameport op een pci kaartje ofzo?
Of een serieel kabeltje die het omzet naar USB?
Ik wil weer racen met stuur
alvast dank