Hallo
Ik sta op het punt om samen te gaan wonen en heb dus net een huisje. Mede door dit wil ik dus een nieuwe TV kopen voor in de huiskamer.
We hadden allebei een 55cm en die zet je niet in de huiskamer neer.
Ik ging dit weekend de stad in en zag bij meerdere winkels de BreedbeeldTV's veruit het meeste in de rekken staan.
Breedbeeld is waarschijnlijk wel de toekomst, maar op de kabel merk je er weinig van.
Ik heb altijd tegen mezelf gezegd nooit voor breeldbeeld te gaan, omdat het kijken naar zenders er zo raar uit gaat zien. (het uitrekken of verkleinen van het beeld)
Bij Dvd's aan de andere kant, ziet het er weer beter uit.
Ik zit nu dus heel erg te twijfelen voor wat ik zal gaan.
1 Breedbeeld : Omdat dit de toekomst is en het beter kijken is met films.
2 4:3 TV : Omdat voetbal en dus ook normale zenders beter te zien zijn.
Mischien dat iemand hier zijn meningen kan uiten en daarmee mij dus over de schreef kan trekken.
Alvast bedankt!
Ik sta op het punt om samen te gaan wonen en heb dus net een huisje. Mede door dit wil ik dus een nieuwe TV kopen voor in de huiskamer.
We hadden allebei een 55cm en die zet je niet in de huiskamer neer.
Ik ging dit weekend de stad in en zag bij meerdere winkels de BreedbeeldTV's veruit het meeste in de rekken staan.
Breedbeeld is waarschijnlijk wel de toekomst, maar op de kabel merk je er weinig van.
Ik heb altijd tegen mezelf gezegd nooit voor breeldbeeld te gaan, omdat het kijken naar zenders er zo raar uit gaat zien. (het uitrekken of verkleinen van het beeld)
Bij Dvd's aan de andere kant, ziet het er weer beter uit.
Ik zit nu dus heel erg te twijfelen voor wat ik zal gaan.
1 Breedbeeld : Omdat dit de toekomst is en het beter kijken is met films.
2 4:3 TV : Omdat voetbal en dus ook normale zenders beter te zien zijn.
Mischien dat iemand hier zijn meningen kan uiten en daarmee mij dus over de schreef kan trekken.
Alvast bedankt!
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)