ik heb wel een rekeningnummer voor jeBlue_man schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 09:02:
[...]
Wat is het SMS-nummer om dit lid naar huis te sturen?
Allen dank, nogmaals
Verwijderd
ik heb wel een rekeningnummer voor jeBlue_man schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 09:02:
[...]
Wat is het SMS-nummer om dit lid naar huis te sturen?
Pim. schreef op donderdag 25 november 2004 @ 21:11:
AANVULLING
Aangezien Allied besloten heeft (op het laatste moment) niet in de crew te stappen is er dus nog één plekkie vrij.
Inschrijven kan nog voor de tijd van één week !
De eerste donderdag van December gaat ook op deze vacature een slot. Mochten er meer dan 1 inschrijvingen staan dan komt de bekende poll weer tevoorschijn
[ Voor 4% gewijzigd door NightBird op 26-11-2004 15:39 ]
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Idd.. wat een leider is die man toch ookVerwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 00:00:
kijk de eerste inbreng van djklungel
allen gratz \\o
Content is slechts een klein gedeelte van onschickn schreef op maandag 29 november 2004 @ 00:03:
[...]
Idd.. wat een leider is die man toch ook![]()
Gefeli allen, dat we maar erg content (ffies flink op z'n Belgs..) mogen worden over jullie content!
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Verwijderd
/me ruikt onder okselsPim. schreef op donderdag 02 december 2004 @ 20:41:
Niemand heeft gereageerd voor de laatste functie dus de inschrijving is hierbij gesloten. De stoel blijft wel bestaan dus mocht er in de toekomst een goede kandidaat zijn dan kan de stoel evt. alsnog gevult worden
nee hoor, maar heel eerlijk ????Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 21:45:
[...]
/me ruikt onder oksels
DAMN en ik heb toch echt gedeo't vanochtend, was het die lucht mensen?
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq