Hier ff de het mailcontact met HP ... :
Ik heb persoonlijke informatie verwijderd ...
Hallo meneer Beckers,
Het geluid is toch vrij continu te horen. Het geluid wordt in hele korte periodes (minder dan halve seconde) onderbroken. Dus het geluid is wel continu te horen. Ik heb ook niet het idee dat het uit de buurt van de accu komt. Alhoewel het toevallig op het moment dat ik deze mail stuur is opgehouden. Ook als de harde schijf bezig is met bijvoorbeeld het oproepen van een programma, dan is het geluid niet te horen. Ook heb ik van iemand gehoord dat het aan de IR-poort zou kunnen liggen. Ik weet alleen niet hoe ik deze moet uitschakelen. Als u des ondanks toch denkt dat het aan de accu ligt, heb ik hieronder de gegevens ingevoerd in uw mail.
Groeten,
Bertram Steringa
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Pavilion Notebook inbox nl [mailto:pavilion_notebook_nl@mail.support.hp.com]
Verzonden: woensdag 24 november 2004 16:22
Aan: bertuss@zonnet.nl
Onderwerp: Re: e-mail ondersteuning voor Pavilion NB dv1030EA (KMM5168765I27245L0KM)
HP Klantenondersteuning
http://www.hp.com/country/nl/nl/support.html
Geachte Mijnheer Steringa,
Dank u wel voor het inschakelen van HP's Klantenondersteuning.
Uit uw mail maak ik op dat er een zacht piepend geluid uit de computer komt op het moment dat de computer op de accu werkt. Dit probleem wordt hoogstwaarschijnlijk niet veroorzaakt door de hardeschijf, aangezien deze dan continue dat piepende geluid zou maken. Het probleem lijkt voort te komen uit de accu zelf. Ik zou u dan ook graag een nieuwe accu toe zenden om dit probleem op te lossen. Om dit juist te kunnen doen zou ik u graag willen vragen de onderstaande gegevens in te vullen.
Met vriendelijke groeten,
Kevin Beckers
HP Email Team
Als u antwoordt op deze e-mail, gelieve niets te verwijderen uit de tekst.
Noot: Ons advies is uitsluitend beperkt tot de gestelde vraag/vragen en gebaseerd op de door u aan ons verstrekte informatie. Problemen en oplossingen kunnen worden bepaald door de aard van uw systeemomgeving en verschillende andere parameters die bij HP niet bekend zijn. Wij attenderen u erop dat technische informatie wijzigt al naar gelang nieuwe gegevens beschikbaar komen, daarom raden wij u aan om regelmatig de Customer Care website
http://www.hp.com/go/support te bezoeken voor mogelijke updates. Hewlett-Packard aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor enige direkte of indirekte- of gevolgschade als gevolg van het gebruik van deze informatie.
Original Message Follows:
------------------------
hp e-mail support
webform_submit_time : Tue Nov 23 13:50:41 EST 2004 webform_url :
template : hpq_pc
product_name : Pavilion NB dv1030EA
first_name : Bertram
last_name : Steringa
email_address :
phone_number :
country_areacode : 3131
country : Netherlands [NL]
accessory_items :
other_accessory :
cddvd_installed : select
error_message :
model_number :
operating_system : Microsoft Windows XP
problem_area : other
problem_description : Als de laptop op accustroom loopt (dus niet aan netstroom), is er een zacht fluitje/piepje hoorbaar. Het piepje/fluitje is continu hoorbaar met korte onderbrekingen. Ik heb het idee dat het met de Harde schijf te maken heeft. Omdat als ik bijvoorbeeld webradio aan het luisteren ben (de HD is dus in de achtergrond bezig) en ik zet het geluid op mute dan is het piepje niet meer hoorbaar. Zoals het hoort vind ik | Ik heb van verschillende mensen met dit model, gehoord dat ze hetzelfde probleem hadden. Ik vind het niet een heel groot probleem, maar ik vind het geluid op den duur irritant worden. Is dit een veel gehoord probleem en is het makkelijk op te lossen ?
[
Voor 9% gewijzigd door
Bertuss op 24-11-2004 20:37
]