Toon posts:

kabel tellefoon adsl samen

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
beste leden,

ik heb dus nu een internet acound bij chello het pakket light nu ben ik over de snelheid wel te spreken is genoeg maar het dataverkeer niet dus (vanmorgen kreeg ik het zoveelste mailtje) nu wil ik graag overstappen naar adsl maar ik heb tellefoon van upc kan ik dan wel adsl nemen of moet ik dan veel meer gaan betalen voor een andere lijn ofzo.

hoop dat jullie het een beetje snappen

greetz webserve

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Als je ADSL wilt, dan heb je een koperlijntje nodig van KPN en minimaal een BelBudget-abo geloof ik. Dat abo kun je wel weer opzeggen, maar dan moet je extra dokken aan je ISP, omdat je wel moet betalen aan KPN :)

Verwijderd

Topicstarter
ik dacht al zoiets je moet dus tellefoon van kpn hebbe mm.. anders ga ik wel opzoek naar een andere kabel provider :P

• jurri@n
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-02 08:43
Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 13:20:
ik dacht al zoiets je moet dus tellefoon van kpn hebbe mm.. anders ga ik wel opzoek naar een andere kabel provider :P
Kun je lang zoeken denk ik, aangezien het kabelnetwerk van UPC is... die laten geen andere providers toe op het netwerk. Tenzij je wilt gaan verhuizen om van provider te veranderen...

offtopic:
Wel eens van interpuncite gehoord? Da's het zetten van leestekens, zoals punten, komma's, en hoofdlettergebruik. Dat maakt het lezen van je teksten een stuk eenvoudiger

[ Voor 28% gewijzigd door jurri@n op 13-11-2004 13:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
jurri@n schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 13:24:
[...]

Kun je lang zoeken denk ik, aangezien het kabelnetwerk van UPC is... die laten geen andere providers toe op het netwerk. Tenzij je wilt gaan verhuizen om van provider te veranderen...
dus ik zit verdorie gewoon vast op upc :(

• jurri@n
Als je echt van UPC af wilt kun je misschien ook je telefonie van UPC wegdoen... gewoon gaan bellen via KPN en een ADSL-lijn erbij.

Welkom op GoT overigens... FAQ ook gelezen?

[ Voor 29% gewijzigd door jurri@n op 13-11-2004 13:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
jurri@n schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 13:26:
Als je echt van UPC af wilt kun je misschien ook je telefonie van UPC wegdoen... gewoon gaan bellen via KPN en een ADSL-lijn erbij.

Welkom op GoT overigens... FAQ ook gelezen?
mm.. neey nog niet ;) ik was hier wel vaker maar dit probleem kon ik niet vinden in het forum dus heb ik me maar eve aangemeld

en misschien neem ook wel weer kpn

• jurri@n
Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 13:32:
[...]

mm.. neey nog niet ;) ik was hier wel vaker maar dit probleem kon ik niet vinden in het forum dus heb ik me maar eve aangemeld

en misschien neem ook wel weer kpn
FAQ zou ik maar even lezen hier, anders heb je soms snel boze mensen hier :)

Denk er even aan dat als je eerst een telefoonlijn laat aanleggen door KPN en dan pas ADSL kunt bestellen. Ik weet niet of het nog steeds moet, maar volgens mij moest je ook nog een kopie van je KPN-factuur meesturen.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
Basis kennis: Voor ADSL heb je een fysieke telefoonlijn naar de wijkcentrale nodig, een KPN abonnement dus.

Telefoon via UPC kun je dus geen ADSL over activeren, helaas.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.