Toon posts:

re op ik wil even weten wat men van me site vindt

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nou is er dit via mijn site feecback binnen gegooid

Naam van Verzender: ikke
E-mail van Verzender: ikke@ikke,com
Bericht: Leer alsjeblieft hoofdletters en interpunctie gebruiken, op Tweakers, maar ook op je site. Zo kom je niet erg profi over. Ook het (overduidelijk) gebruik van standaard templates komt niet ten goede aan je site.

Verder vind ik het bud, je site. Erg donker en slecht leesbaar.

En hou nou op met spammen....

nou vermoedt ik dat het meneertje sitechecks is .
op me site is wijnig te vinden zonder hoofdleters.
en die standaard templates het hele script is standaard is op basis van nuke.
maar de themes zijn op basis van een standaard dus is gedeeltelijk eigen brouwsel in combie weer met andere brouwsels en dat noem ik dus niet overduidelijk.
donker nou ik zie alles goed moet je je beeld wat lichter zetten.
de achtergrond is donker ja maar ik heb over enkelde weken nog wel wat site,s daar te plaatsen. mag hij me vertellen wat er zo standaard aan de theme,s is of aan het script .
van spam wil ik niet beschuldigd worden want dit was de eerste keer dat ik hier kwam en dacht vraag het hier even, daar zijn forums voor.
er wordt her en der gespamd op forums met battlefreaks.com dat gaat buiten mij om ik heb er een sub van want battlefreaks zelf is van me neef al heb ik het brouwsel dan gemaakt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 17:21

Nik

OMFG zie je post eens :/ Snap je zelf nog wat je wilde zeggen?

http://gathering.tweakers.net/forum/faq O-)

[ Voor 72% gewijzigd door Nik op 13-11-2004 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:01
Okay, maar hier is LA niet voor ;) Verder kan ik ook erg weinig uit je post opmaken eerlijk gezegd.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

ehm dj d, ook al ben ikzelf al vrij helder deze ochtend, van jouw topicstart kan ik echt geen soep koken. Dit hoort ten eerste niet in Lieve Adjes op deze manier, en naar mijn idee al helemaal niet op GoT :)

Als je wil antwoorden op de persoon die dat bericht heeft achtergelaten: doe dat liefst direct, en niet via GoT ;)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.